Die bestaat nietquote:Op donderdag 10 september 2009 16:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Arghh ik word er niet goed van. Heb een 16gb iPhone, terwijl ik 23gb muziek heb. Denk ik: ik ga simplify music gebruiken, kan je dat weer niet gebruiken als ook nog eens je navigatie aan moet staan. Hoe fucking lastig is het om 1 extra app toe te laten in de background.
Tja ik had em gejailbreaked maar Backgrounder werkt weer niet als je ook IntelliScreen geinstalleerd hebt. Allemaal moeilijk moeilijk. Waar is de telefoon die gewoon alles kan, geen gezeur
Had een 32GB iPhone gekocht, dan had je al dit gezeik niet. Jij brengt het gezeur zelf door te kloten met jailbreak, backgrounder en simplify te gebruiken. Had je allemaal kunnen voorkomen door wat meer geld uit te geven.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Arghh ik word er niet goed van. Heb een 16gb iPhone, terwijl ik 23gb muziek heb. Denk ik: ik ga simplify music gebruiken, kan je dat weer niet gebruiken als ook nog eens je navigatie aan moet staan. Hoe fucking lastig is het om 1 extra app toe te laten in de background.
Tja ik had em gejailbreaked maar Backgrounder werkt weer niet als je ook IntelliScreen geinstalleerd hebt. Allemaal moeilijk moeilijk. Waar is de telefoon die gewoon alles kan, geen gezeur
Bellen, dan aangeven dat je een ADC-lidmaatschap hebt. Snow Leopard kan je aanvragen als je je serienummer hebt, maar misschien zit er al een dvd bij.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:03 schreef Nashje het volgende:
M'n Student membership is geactiveerd![]()
. Joehoe.
Hoe zit dat nu met die korting? Waar kan ik aangeven dat ik een membership heb? Als ik een Macbook in m'n winkelwagen gooi is het gewoon het volle pond.
En kan ik ook Snow Leopard op CD aanvragen?
Dank voor de info! Kut dat ik moet bellen. Zit de hele dag op de zaak, en kan moeilijk een half uur aan de telefoon gaan hangen met Applequote:Op donderdag 10 september 2009 20:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Bellen, dan aangeven dat je een ADC-lidmaatschap hebt. Snow Leopard kan je aanvragen als je je serienummer hebt, maar misschien zit er al een dvd bij.
Hier is 75.1Mb. See you on the other side.quote:De 10.6.1-update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van Mac OS X Snow Leopard en bevat algemene verbeteringen in het besturingssysteem die zorgen voor meer stabiliteit en een betere compatibiliteit en beveiliging van de Mac. De update biedt onder andere oplossingen voor het volgende:
Compatibiliteit met bepaalde Sierra Wireless 3G-modems
Een probleem dat ertoe leidde dat een dvd bij het afspelen soms onverwacht bleef hangen
Bepaalde besturingsbestanden voor printercompatibiliteit die niet juist in de printerkiezer werden weergegeven
Een probleem dat ertoe leidde dat een onderdeel soms lastig uit het Dock te verwijderen was
Situaties waarbij de automatische accountconfiguratie in Mail niet werkte
Een probleem waarbij door het drukken op Command + Option + T in Mail het Speciale tekens-menu werd weergegeven in plaats van dat een bericht werd verplaatst
Het niet meer reageren van Motion 4
Waar is student membership precies voor nodig?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:03 schreef Nashje het volgende:
M'n Student membership is geactiveerd![]()
. Joehoe.
Hoe zit dat nu met die korting? Waar kan ik aangeven dat ik een membership heb? Als ik een Macbook in m'n winkelwagen gooi is het gewoon het volle pond.
En kan ik ook Snow Leopard op CD aanvragen?
Hier is hij slechts 9,8Mbquote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb hier 10.6.1 beschikbaar
[..]
Hier is 75.1Mb. See you on the other side.
Bij mij ookquote:
20% korting.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Waar is student membership precies voor nodig?
Kopen: 99 euro.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
dus meer dan normale studenten?
En hoe kom je aan zo'n membership?
Dus dan ben je bij een 15" MacBook ongeveer ¤200 goedkoper uit? En kun je die korting zomaar aanvragen...?quote:
Nee klopt, wat had je verwacht?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
10.6.1 geeft nou niet echt fantastische verbeteringen..
iTunes University, colleges/cursussen in podcast-formaat.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat is iTunes U nou weer?
Edit:quote:Includes an update to Adobe Flash Player plug-in version 10.0.32.18
Verlicht toetsenbord is hoort bij de standaardconfiguratie van een MBP.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dank voor de info! Kut dat ik moet bellen. Zit de hele dag op de zaak, en kan moeilijk een half uur aan de telefoon gaan hangen met Apple.
Kan het echt niet via een digitale manier?
edit: En hoe kan het dat een verlicht toetsenbord niets extra's kost.
# Backlit Keyboard (Dutch) & User's Guide (Dutch)
# Verlicht toetsenbord (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Engels)
# Verlicht toetsenbord (Internationaal Engels) & Gebruikershandleiding (Engels)
# Verlicht toetsenbord (US) & Gebruikershandleiding (Engels)
Allen dezelfde kosten, alleen bij een verlicht toetsenbord wordt de verzendtijd langer. Iedereen kiest dan toch een verlicht toetsenbord?
Ik heb het erop gezet. Geen idee wat er anders is maar het is nieuwquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef Jarno het volgende:
Zo, die 10.6.1 is er rap zeg. Vanavond gelijk erop ketsen, ben benieuwd.
Tijd voor 10.6.2, ik krijg sinds iTunes 9 alleen maar spinning Beach Balls, nieuw nu ook in Safari!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef Jarno het volgende:
Zo, die 10.6.1 is er rap zeg. Vanavond gelijk erop ketsen, ben benieuwd.
Luuk! Ben vooral benieuwd naar de warmte-ontwikkeling in de 15 inch MBP, als je een keer iStat zou kunnen installeren en wat temps door zou kunnen geven zou dat geweldig zijn!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef Nashje het volgende:
Macbook besteld![]()
![]()
.
2.53ghz (goedkoopste 15-inch model) was even duur met de korting als de 2.66ghz (middelste 15-inch model) omdat de 2.53 10% korting zou hebben en de 2.66ghz 20%. Was al aan het twijfelen tussen een 250gb en 320gb, maar dat was dus al vrij snel duidelijk
. Moooooooooooi
.
Flash zuigt inderdaad. Met ClickToFlash kun je Flash uitzetten (click to play) en youtube dwingen alleen H.264 filmpjes te spelen ipv flash. Werkt prima hier (onder Leopard, maar de beta zou stabiel moeten zijn en werkt onder SL).quote:Op vrijdag 11 september 2009 06:15 schreef zarGon het volgende:
Ik gebruik Camino niet eens actief, alleen maar door miezerige Flash-reclame op Tinypic.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Flash zuigt inderdaad. Met ClickToFlash kun je Flash uitzetten (click to play) en youtube dwingen alleen H.264 filmpjes te spelen ipv flash. Werkt prima hier (onder Leopard, maar de beta zou stabiel moeten zijn en werkt onder SL).
http://rentzsch.github.com/clicktoflash/
Het verbaasde me echt hoe enorm veel rustiger mijn PB geworden is sinds ClickToFlash. Niet normaal wat een wanproduct Flash eigenlijk is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
.
Bedankt voor de tip!. Mijn netbook explodeert haast met Flash pagina's.
Idd. De MacBook heeft het er ook echt moeilijk mee soms. Tsja, de beste techniek komt niet altijd als winnaar uit de bus helaas...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het verbaasde me echt hoe enorm veel rustiger mijn PB geworden is sinds ClickToFlash. Niet normaal wat een wanproduct Flash eigenlijk is.
Hoe kom je aan 20% korting?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef Nashje het volgende:
Macbook besteld![]()
![]()
.
2.53ghz (goedkoopste 15-inch model) was even duur met de korting als de 2.66ghz (middelste 15-inch model) omdat de 2.53 10% korting zou hebben en de 2.66ghz 20%. Was al aan het twijfelen tussen een 250gb en 320gb, maar dat was dus al vrij snel duidelijk
. Moooooooooooi
.
Heb ik niet, waarschijnlijk omdat ik een onbedoelde leecher ben.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb ik niet, waarschijnlijk omdat ik een onbedoelde leecher ben.
Als jij nu eens iets uploadt, dan zal ik die torrent suf downloadenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:06 schreef Svyatagor het volgende:
Pff, ik denk dat ik binnenkort weggekickt word van Brokenstones wegens zeer matig ratio. Het punt is dat ik prima torrents wil open laten staan om te uploaden, maar 9 vd 10 keer blijft mijn upload op 0 kb/s staan.Dus ja, dan schiet het niet op met je ratio. Het zal wel een routeringsprobleem zijn, maar ik ben te n00b om dat te fiksen. Ze raden wel aan om zelf torrents te maken van dingen die gerequest zijn, maar wat ik heb zit daar niet bij, plus dat ik niet zou weten hoe ik zelf een torrent maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |