Inderdaad. Ook die vergelijking qua aantallen games, die zijn toch totaal niet vergelijkbaar?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind nog steeds dat de iPhone NIET moet proberen te varen in het vaarwater van de PSP en NDS.
DS heeft veel betere gamesquote:Op woensdag 9 september 2009 19:36 schreef Qunix het volgende:
WHAHAHAHAHAHAAHHAAHA
Oh wat is de ipod touch zo tof... vergeleken met de psp en de ds?????
DUDE!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOM OP MAN
Weet ik.....quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind nog steeds dat de iPhone NIET moet proberen te varen in het vaarwater van de PSP en NDS.
[ afbeelding ]
Nuff said
21717 van die games is peppie en kokkie niveau
Besides, ze zien dat 'multi touch user interface als iets wat GOED is bij games
Schijt, dit vinden ze prachtig. Kunnen ze eindelijk een beetje mensen bitchen over games, die ze nooit echt hebben ondersteund in hun historiequote:Op woensdag 9 september 2009 19:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet ik.....
Apple ding is niets.... en kan niet vergeleken worden met een ds of überhaupt met de psp... Apple is niet op de gamemark!
Boeit ons niet gast.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:40 schreef raaavi het volgende:
Tabs open atm:
- Dit topic
- http://www.engadget.com/2(...)oll-event/#continued
- http://live.allaboutphones.nl/node/10/desc
- http://live.gdgt.com/2009(...)overage/#10-29-54-am
- http://live.gizmodo.com/
En die nieuwe ziet er ook uit als een laf aftreksel van GH ft. Audiosurf -_-''quote:Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe hard heb je gefaald als je bekend staat als 'de grote maker van tap tap revenge'
Dat is waar, grafisch gezien vind ik het er wel goed uitzien.quote:Op woensdag 9 september 2009 @ 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
ho ho de graphs zijn zeker niet slecht en vaak beter dan de ds.
Dat is nu zo'n beetje het belangrijkste bij games.quote:Het enige wat zuigt is de besturing.
En helemaal niet beter dan de PSP....quote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
ho ho de graphs zijn zeker niet slecht en vaak beter dan de ds. Het enige wat zuigt is de besturing.
Daarom zeg ik ook dat de gaming capaciteiten aardig zijn maar ook niet meer dan dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is waar, grafisch gezien vind ik het er wel goed uitzien.
[..]
Dat is nu zo'n beetje het belangrijkste bij games.
Schijt, die man maakt duizenden euro's voor een minigame.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En die nieuwe ziet er ook uit als een laf aftreksel van GH ft. Audiosurf -_-''
Zo ken ik er nog wel een paar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. In het algemeen zeker niet op het niveau van de DS en PSP.quote:Op woensdag 9 september 2009 @ 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat de gaming capaciteiten aardig zijn maar ook niet meer dan dat.
Nee, dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
In het algemeen zeker niet op het niveau van de DS en PSP.
het is daar pas in de ochtend eh.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef senderrr het volgende:
iemand ergens een itunes 9 download link?
EA maakt al een poosje iPod/iPhone games hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow god, als EA zich gaat moeien is het hek van de dam
iSims, iSims Cats and Dogs, iSims2, iSims3, iSims4
Volgend jaar zitten we aan 100k spellen ALLEEN VOOR IPHONE OS MYGAWD MARKET LEADER
Ik heb daar laatst wat filmpjes van gezien, die moet ik zeker hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef TwyLight het volgende:
ait command & conquer voor appstore
The shamequote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
EA maakt al een poosje iPod/iPhone games hoor.
Juni 2010quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
64Gb. Nu nog een iPhone met 64Gb pls
En dat is raar want?quote:
Oke toch nog camera's.quote:Op woensdag 9 september 2009 @ 19:56 schreef King_of_cubes het volgende:
Beetje matige hardware updates tot nu toe.
Nu met spycams.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nog suggesties voor de nieuwe TT?
Miljoenen klanten zijn het oneens met je.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:59 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon niks.Zwart en grijs, keuze zat.
Heb je aandelen van Apple? Zo nee, wat maakt het dan uit hoeveel games ze verkopen? De iPhone en iPod touch zjin allebei veel te beperkt voor echt serieuze games. Het touchscreen is waardeloos als input voor games. Simple as that.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef Jarno het volgende:
Niet zeiken, de iPhone verkoopt BAKKEN met games en is gewoon een retesuccesvolle handheld. Er zit enorm veel markt in, logisch dat ze het pushen. Lekker belangrijk dat de DS zogenaamd betere games zou hebben, zie ze maar eens te verkopen en dat is wat Apple doet.
En GVD 64GB!!!!!!! Zijn ze wel ff de eerste he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |