EA maakt al een poosje iPod/iPhone games hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow god, als EA zich gaat moeien is het hek van de dam
iSims, iSims Cats and Dogs, iSims2, iSims3, iSims4
Volgend jaar zitten we aan 100k spellen ALLEEN VOOR IPHONE OS MYGAWD MARKET LEADER
Ik heb daar laatst wat filmpjes van gezien, die moet ik zeker hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef TwyLight het volgende:
ait command & conquer voor appstore
The shamequote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
EA maakt al een poosje iPod/iPhone games hoor.
Juni 2010quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
64Gb. Nu nog een iPhone met 64Gb pls
En dat is raar want?quote:
Oke toch nog camera's.quote:Op woensdag 9 september 2009 @ 19:56 schreef King_of_cubes het volgende:
Beetje matige hardware updates tot nu toe.
Nu met spycams.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nog suggesties voor de nieuwe TT?
Miljoenen klanten zijn het oneens met je.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:59 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon niks.Zwart en grijs, keuze zat.
Heb je aandelen van Apple? Zo nee, wat maakt het dan uit hoeveel games ze verkopen? De iPhone en iPod touch zjin allebei veel te beperkt voor echt serieuze games. Het touchscreen is waardeloos als input voor games. Simple as that.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef Jarno het volgende:
Niet zeiken, de iPhone verkoopt BAKKEN met games en is gewoon een retesuccesvolle handheld. Er zit enorm veel markt in, logisch dat ze het pushen. Lekker belangrijk dat de DS zogenaamd betere games zou hebben, zie ze maar eens te verkopen en dat is wat Apple doet.
En GVD 64GB!!!!!!! Zijn ze wel ff de eerste he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |