Ik ben een casual gamer en ik vind alle games zonder uitzondering bagger. Zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Newsflash: Apple probeert producten te verkopen tijdens zo'n event.
En mijn DS ligt stof te happen sinds de iPhone. Voor de casual gamer (en dat zijn er VEEL meer dan al die gamenerds in GAM) is het meer dan genoeg.
ik grinniktequote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Geqxon het volgende:
De pedometer zal wel hard gaan loeien met de gigabytes aan jailbait in mijn iPhoto library.
Misschien. Maar je kunt het gewoon niet afdoen met zo'n dooddoener. Anders was de App Store nooit zo'n succes geweest.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben een casual gamer en ik vind alle games zonder uitzondering bagger. Zal wel aan mij liggen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef EvilWasp het volgende:
Ik weet nog dat een paar jaar geleden de dingen best wel goed geheim bleven voor zo'n keynotenu is echt alles al van tevoren bekend geworden eigenlijk.
Ik denk dat de meeste games nauwelijks serieus gespeeld worden. De reden dat het zo'n succes is, is de lage prijs voor de games (een fractie van PSP- en DS-versies) en de gelijkwaardige graphics. Alleen is de gameplay niet gelijkwaardig.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien. Maar je kunt het gewoon niet afdoen met zo'n dooddoener. Anders was de App Store nooit zo'n succes geweest.
De pedometer bleef anders wel mooi een geheim.quote:Op woensdag 9 september 2009 @ 20:05 schreef EvilWasp het volgende:
Ik weet nog dat een paar jaar geleden de dingen best wel goed geheim bleven voor zo'n keynotenu is echt alles al van tevoren bekend geworden eigenlijk.
Ah, dus het is toch een succes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |