Vond ik ook een waardeloos ding, waren genoeg betere tools voor. Hulde!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nu al de beste feature in iTunes 9: De "maximaliseer"-knop doet eindelijk wat hij moet doen! Weg met de miniplayer
Wat dan zoal? Vond het nogal lastig om dingen te maximaliseren op OS X?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vond ik ook een waardeloos ding, waren genoeg betere tools voor. Hulde!
Maximaliseren is voor Winfags.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat dan zoal? Vond het nogal lastig om dingen te maximaliseren op OS X?
True dat.quote:
Best wel raar eigenlijk om je iPhone schermen in iTunes te zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:44 schreef Blaxje het volgende:
Op naar 3.1 en eens checken hoe app management werkt
Dat is mooiquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Blaxje het volgende:
Ik had eerst altijd het gezeik dat als ik mijn iPhone aanklikte in iTunes, dat ik dan 1 tot 2 seconden moest wachten tot het scherm in beeld kwam. Nu is het instant.
Je moet 3.1 geïnstalleerd hebben volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
- Waarom zie ik in plaats van mijn iPhone-scherm alleen een leeg wit vlak?
Dat kon altijd al denk ik, hoe moet je anders films op je iPhone zetten?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Mooi! Sync movies!
Kan ik eindelijk mijn met-de-iPhone-geschoten filmpjes van iPhoto weer terug op de iPhone zetten.
Of kon dat eerst ook?
Ik vind het ook niet echt mooier.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef JohnnyStardust het volgende:
Vinden jullie de GUI vinden iTunes 9 er ook niet op achteruit gegaan?
Het is zo bling bling!
Hoe zette je eerst dan video's erop?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Mooi! Sync movies!
Kan ik eindelijk mijn met-de-iPhone-geschoten filmpjes van iPhoto weer terug op de iPhone zetten.
Of kon dat eerst ook?
Niet vanuit iPhoto. Ik gooide altijd de foto's + films vanuit mijn iPhone naar iPhoto (en daarna verwijderde ik ze van de iPhone), maar iTunes synchroniseerde deze niet terug naar de iPhone.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kon altijd al denk ik, hoe moet je anders films op je iPhone zetten?
Op PPC zegt hij dat hij maar 32,3 MB nodig heeft op de schijfquote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
iTunes wordt steeds groter 236MB, tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |