Misschien niet kwijt, maar TS kan iig niet meer langsgaan als die hoereloper er isquote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef saaw het volgende:
ben benieuwd hoe het afloopt maar ben ook bang dat TS haar vriendin kwijt is
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij die condooms voor zijn fitness-vriendinnetjes heeft en hij óók nog naar de hoeren ging. Aangezien die vriendin dus dacht dat hij het met zijn fitness-klasje deed. Daar zal ze ook wel redenen voor hebben, dat te verdenken.
Als die vriendin zo dom is om nu nog bij die vent te blijven denk ik dat het helemaal niet zo'n erg verlies is voor TS.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef saaw het volgende:
ben benieuwd hoe het afloopt maar ben ook bang dat TS haar vriendin kwijt is
Hmm, ik ben bang dat die vent op haar gaat inpraten, zodat ze het contact verbreekt.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
Misschien niet kwijt, maar TS kan iig niet meer langsgaan als die hoereloper er is
QFTquote:Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Als die vriendin zo dom is om nu nog bij die vent te blijven denk ik dat het helemaal niet zo'n erg verlies is voor TS.
Dat begrijp ik ook wel... Ik bedoelde meer dat dat sowieso zou gebeuren, of ze het nou vertelde of niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hierna kan je ook niet meer op visite gaan.
* ChiefBigFoot hoopt meequote:Op woensdag 9 september 2009 15:59 schreef Cat_Tank het volgende:
Mja, ergens in de avond dus meer nieuws. Ze had me sowieso toegezegd te laten weten hoe en wat. Dus de popcorn kan nog even in de kast blijven. Ik hoop zo dat ze hem en die overtrainde reet van hem de straat op gooit![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Djeez het volgende:
Met een foto zet ik het wel ff op de FP
Die kan je uit de maas dreggen denk ikquote:Op woensdag 9 september 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat TS het moet vertellen. Met zo'n geheim kun je toch niet leven?
@ de fokkers hier die vinden dat ze het niet moet vertellen: wat zou jij ervan vinden als blijkt dat je vriend(in) al lange tijd vreemdgaat en iemand die jij kent wist dat en heeft het niet aan jou verteld. Dan voel je je toch besodemieterd?
Los van elkaar?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:59 schreef Cat_Tank het volgende:
Mja, ergens in de avond dus meer nieuws. Ze had me sowieso toegezegd te laten weten hoe en wat. Dus de popcorn kan nog even in de kast blijven. Ik hoop zo dat ze hem en die overtrainde reet van hem de straat op gooit![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Djeez het volgende:
ze woont er vlakbijquote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Los van elkaar?![]()
Ik help het je hopen. Volgens mij heb je het goed gedaan, op het moment dat je hem betrapte was het natuurlijk al duidelijk dat je nooit meer op dezelfde manier tegen hem aan kon kijken.
Nu weet je vriendin iig wat er speelt.
(Klein vraagje, wat deed jij in de hoerenbuurt? Gewoon nieuwsgierig....)
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef kahaarin het volgende:
(Klein vraagje, wat deed jij in de hoerenbuurt? Gewoon nieuwsgierig....)
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Cat_Tank het volgende:
En laat je nou om de hoek van de rosse buurt wonen. Je loopt daar als vrouw rustig doorheen op weg naar huis.
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:59 schreef Cat_Tank het volgende:
goede postquote:Op woensdag 9 september 2009 16:09 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ikke denk het
.
Generaties vrouwen hebben tegen alle logica en klippen doorgefokt om dit type man te creëren.
Die lauwe reactie van haar spreekt boekdelen.
Vriendje mag blijven, en Cat_Tank gaat via het vrouwelijke roddelcircuit de zwarte piet krijgen.
Echt, dit soort vrouwen:![]()
Ik vind haar gedrag nog idioter en verachtelijker dan het zijne.
Zijn gedrag is nog wel te verklaren, hij jaagt gewoon egoistische lusten na.
Zo'n vrouw als zij faciliteert dat, zonder enige logica, zonder enige consequentie voor hem, zonder enige doel of beloning voor haarzelf. Het is zo zwakzinnig dat het strafbaar zou moeten zijn.
De vraag is of TS energie in zulke mensen wil steken. Ik zou dat gewoon afkappen. Het resultaat is toch een boel gezeik in de toekomst. Als zo'n gast zo snel binnen een relatie al carte blanche krijgt om vreemd te gaan beloofd dat nog wat voor de toekomst. Daar wil je als normaal mens niets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Misschien niet kwijt, maar TS kan iig niet meer langsgaan als die hoereloper er is
Zie niet in waarom niet, zij hoeft zich nergens om te schamen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat jij nu nooit hem meer onder ogen zult kunnen komen.
Of ie carte blanche krijgt weten we vanavond pasquote:Op woensdag 9 september 2009 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De vraag is of TS energie in zulke mensen wil steken. Ik zou dat gewoon afkappen. Het resultaat is toch een boel gezeik in de toekomst. Als zo'n gast zo snel binnen een relatie al carte blanche krijgt om vreemd te gaan beloofd dat nog wat voor de toekomst. Daar wil je als normaal mens niets mee te maken hebben.
Dit denk ik ook. Alleen denk ik niet dat ik via het roddelcircuit opeens uitgekotst wordt ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 16:09 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ikke denk het
.
Generaties vrouwen hebben tegen alle logica en klippen doorgefokt om dit type man te creëren.
Vriendje mag blijven, en Cat_Tank gaat via het vrouwelijke roddelcircuit de zwarte piet krijgen.
Zo'n vrouw als zij faciliteert dat, zonder enige logica, zonder enige consequentie voor hem, zonder enige doel of beloning voor haarzelf. Het is zo zwakzinnig dat het strafbaar zou moeten zijn.
wel typisch inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Wat ik pas echt om te walgen vindt is dat toen een vriendin van die vriendin (volgt u het nog) erachter kwam dat haar vriend vreemdging, die fitnesslul woedend werd en zei dat hij die 'ontrouwe hond' op haar teken wel een kopje kleiner zou maken. Ik dacht nog 'cool, zo'n principiële vent' blijkt ie zelf een ontrouwe hond
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:23 schreef DirkZz het volgende:
Fitness instructeur, dan weet je het toch wel.
Iemand die te dom is om voor een echt beroep te leren.
Dit soort uitspraken zijn niet gezond hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Alleen denk ik niet dat ik via het roddelcircuit opeens uitgekotst wordt ofzoIk heb van het bedrijf waar ik toen werkte slechts 1 contact gehouden, en dat is zij. Ik werkte er ook maar twee week
![]()
Wat ik pas echt om te walgen vindt is dat toen een vriendin van die vriendin (volgt u het nog) erachter kwam dat haar vriend vreemdging, die fitnesslul woedend werd en zei dat hij die 'ontrouwe hond' op haar teken wel een kopje kleiner zou maken. Ik dacht nog 'cool, zo'n principiële vent' blijkt ie zelf een ontrouwe hond
Precies, als het maar over sex gaat, of het nou nieuwswaarde heeft boeit je verder nietquote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Djeez het volgende:
Iedereen dreigt wel eens doelloos in de rondte. Het was meer om 't feit dat hij er zo boos om werd 'zulk onrecht doe je elkaar niet aan' zeg maar. Betwijfel of hij ook echt iemand met een vinger had aangeraaktquote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn niet gezond hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
Tief op met je non-talent. Of wil je weer door de mand vallen met de zoveelste hoax?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Djeez het volgende:
Je bent wel de enige die nog niet doorheeft dat de verrassing niet doorgaatquote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de 'verrassing' zaterdag niet zo leuk is? Of kijk ik te veel detectives...?
Zij is wellicht één van zijn hosselsquote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef Cat_Tank het volgende:
Ze hebben elkaar leren kennen bij die sportschool. Hij werkte daar toen al geloof ik, en zij sportte daar. En ze heeft er tot aan vorig jaar ook gesport. Ik vraag me af of het toen ook al aan de gang was, dat meiden hosselen, of dat ie begon zodra haar abo afliep
Niet het uitje met TS, die vriend had toch een 'verrassing' geregeld zaterdag?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent wel de enige die nog niet doorheeft dat de verrassing niet doorgaat
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
Holy. Fucking. Crap.
Ik belde haar dus terug -vrezend voor wat komen ging-. En zij neemt vét blij op, en begint meteen een heel geblaat over a.s. zaterdag. Ze belde me om a.s. zaterdag een afspraak die we hadden af te zeggen omdat haar vriend 'een verrassing voor haar heeft'.
Misschien. Ik heb niet gevraagd hoe lang ze al het idee had dat het geen zuivere koffie was. Maar ik neem aan dat ze niet was gaan samenwonen een half jaar terug als ze toen al dacht dat hij niet trouw was. Tenzij ze zo dom is als sommige FOK!ers beweren dat ze isquote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef 49R het volgende:
[..]
Zij is wellicht één van zijn hossels
tja, dat weet ik ook niet iddquote:Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef Filiassi_Jane het volgende:
[..]
Niet het uitje met TS, die vriend had toch een 'verrassing' geregeld zaterdag?
Uit deel 1:
[..]
Sommige vrouwen weten het wel maar steken hun kop daarvoor in het zand. Ze willen er niet aan denken, al weten ze heus wel beter. Hij is een instructeur, dús ziet er goed uit (wel een agressieve proleet overigens), dus zal altijd aandacht hebben. Krijg je er niet meer uit bij hem.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb niet gevraagd hoe lang ze al het idee had dat het geen zuivere koffie was. Maar ik neem aan dat ze niet was gaan samenwonen een half jaar terug als ze toen al dacht dat hij niet trouw was. Tenzij ze zo dom is als sommige FOK!ers beweren dat ze is
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:09 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ikke denk het
.
Hoe feller ze reageren hoe groter de kans dat ze het zelf ook doen of zijn. Ook zo bij mensen die nog in de kast zitten. Ik heb het wel eens in een dronken bui tegen een toen vage kennis het vermoeden uitgesproken dat hij volgens mij een homo was (niet dat dat verder een probleem hoeft te zijn). De reactie die ik toen kreeg was van ongekende felheid. Een half jaar later woonde hij samen met een andere gozerquote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Alleen denk ik niet dat ik via het roddelcircuit opeens uitgekotst wordt ofzoIk heb van het bedrijf waar ik toen werkte slechts 1 contact gehouden, en dat is zij. Ik werkte er ook maar twee week
![]()
Dan is het toch geen verrassing meer als hij het al heeft verteldquote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef Cat_Tank het volgende:
Ja, ze belde mij af, omdat die vriend van d'r opeens een romantische verrassing voor d'r had die dag. Maar volgens mij heeft ie alleen snel iets bedacht om mij bij d'r weg te houden. Waarom snap ik ook niet, ik kan haar ook gewoon bellen/smsenIk zal vragen aan haar als ze me belt, wat die verrassing in moet houden.
Dat zou wel een verrassing zijn jaquote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Filiassi_Jane het volgende:
[..]
Dan is het toch geen verrassing meer als hij het al heeft verteld![]()
Ik zie iig al de krantenkoppen: "Fitnessinstructeur gooit vriendin van rots" of "Vrouw neergeslagen met fitnessgewicht".
Ik kijk echt te veel detectives...
Net zo als met mensen die onwijs jaloers zijn en vervolgens zelf zwaar onbetrouwbaar zijn. Alleen had ik niet het idee dat hij heel erg jaloers was. Dan denk ik eerder dat hij zoiets had 'boeit mij het, als zij weggaat heb ik genoeg andere fitnesskippen'quote:Op woensdag 9 september 2009 16:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe feller ze reageren hoe groter de kans dat ze het zelf ook doen of zijn. Ook zo bij mensen die nog in de kast zitten. Ik heb het wel eens in een dronken bui tegen een toen vage kennis het vermoeden uitgesproken dat hij volgens mij een homo was (niet dat dat verder een probleem hoeft te zijn). De reactie die ik toen kreeg was van ongekende felheid. Een half jaar later woonde hij samen met een andere gozer. Ik heb hem er nog wel eens aan herinderd, gelukkig konden wij er nog samen om lachen.
dat dusquote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef Lyssa het volgende:
Als hij je mail daadwerkelijk heeft verwijderd, is de kans groot dat hij al wel doorheeft dat je het hoe dan ook zal laten weten. Want je hebt al laten zien dat je je aan je woord hebt gehouden mbt vertellen als hij het niet doet.
Toch jammer van gebrek aan ruggegraat bij vriendin, maar je hebt wel het juiste gedaan IMO.
Of hij heeft een spaar-ze-allemaal-tic. Mocht zij ooit zoiets bij hem flikken, laat hij haar alle hoeken van de kamer zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Net zo als met mensen die onwijs jaloers zijn en vervolgens zelf zwaar onbetrouwbaar zijn. Alleen had ik niet het idee dat hij heel erg jaloers was. Dan denk ik eerder dat hij zoiets had 'boeit mij het, als zij weggaat heb ik genoeg andere fitnesskippen'
Hij is tot nu toe alleen in woorden en lichaamstaal agressief geweest (ook niet heel vaak), maar als hij haar slaat is het wel afgelopen (hoop ikquote:Op woensdag 9 september 2009 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hij heeft een spaar-ze-allemaal-tic. Mocht zij ooit zoiets bij hem flikken, laat hij haar alle hoeken van de kamer zien.
Met haar of met hun relatiequote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe alleen in woorden en lichaamstaal agressief geweest (ook niet heel vaak), maar als hij haar slaat is het wel afgelopen (hoop ik)
Denk ik niet hoor, bij zo'n deurmatquote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe alleen in woorden en lichaamstaal agressief geweest (ook niet heel vaak), maar als hij haar slaat is het wel afgelopen (hoop ik)
De fitness-dames en de hoertjes kunnen natuurlijk ook gewoon één en dezelfde groep zijn...quote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij die condooms voor zijn fitness-vriendinnetjes heeft en hij óók nog naar de hoeren ging. Aangezien die vriendin dus dacht dat hij het met zijn fitness-klasje deed. Daar zal ze ook wel redenen voor hebben, dat te verdenken.
Dat zal nog tegenvallen denk ik. Als zij al zo gelaten en rustig reageert op het feit dat hij hoeren bezoekt dan zal een tik wel uitgelegd worden als "tja, eigen schuld, hij heeft natuurlijk alle recht om boos te zijn"quote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Of ze heeft al tikken gehadquote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zal nog tegenvallen denk ik. Als zij al zo gelaten en rustig reageert op het feit dat hij hoeren bezoekt dan zal een tik wel uitgelegd worden als "tja, eigen schuld, hij heeft natuurlijk alle recht om boos te zijn"
Iets wat zijn vriendin blijkbaar niet heeftquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik had dat van de hoeren wel begrepen ergens, als hij naar die strakke 18-21 jarige oostblokkertjes ging. Ik woon om de hoek van de zogenaamde 'big mommas'Wat moet zo'n jonge vent met zo'n uitgezakte vrouw.
Sowieso een raar verhaal, waarom zou je gaan betalen voor sex als je het blijkbaar makkelijk kan krijgen bij de fitness-sletjes?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik had dat van de hoeren wel begrepen ergens, als hij naar die strakke 18-21 jarige oostblokkertjes ging. Ik woon om de hoek van de zogenaamde 'big mommas'Wat moet zo'n jonge vent met zo'n uitgezakte vrouw.
Tieten van 7 kilo het stuk?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Iets wat zijn vriendin blijkbaar niet heeft
Dat ook. Misschien doen die ook niet alles wat hij wel wil doen. Of zijn die fitness kippen te dun voor zijn fetish ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 17:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sowieso een raar verhaal, waarom zou je gaan betalen voor sex als je het blijkbaar makkelijk kan krijgen bij de fitness-sletjes?
Hij kijkt dag en nacht al tegen die strakke uitgemergelde lijfjes aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Cat_Tank het volgende:
of ongeschoren poes, weet ik veel wat die gast een kick geeft ?quote:
Dat fitness-gebeuren is er gewoon achteraf door TS bij verzonnen, omdat ze haar condoom-meeneem-foutje moest goed praten. Wist zij veel dat in het écht hoeren geen meegenomen condooms accepteren.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sowieso een raar verhaal, waarom zou je gaan betalen voor sex als je het blijkbaar makkelijk kan krijgen bij de fitness-sletjes?
Ik zou het net zeggenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Dat ook. Misschien doen die ook niet alles wat hij wel wil doen. Of zijn die fitness kippen te dun voor zijn fetish ofzo
Zoals ik eerder zei, je hoeft het niet te geloven hoor. Normaliter zijn er natuurlijk ook geen mannen die naast de hoeren met niemand anders vreemdgaan. Soort van hoeren-monogamiequote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat fitness-gebeuren is er gewoon achteraf door TS bij verzonnen, omdat ze haar condoom-meeneem-foutje moest goed praten. Wist zij veel dat in het écht hoeren geen meegenomen condooms accepteren.
Het word steeds ongeloofwaardigerquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Cat_Tank het volgende:
Zip it, please. Anders moet ik vanavond wat anders bedenken om te gaan doen. Zoals stofzuigen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat fitness-gebeuren is er gewoon achteraf door TS bij verzonnen, omdat ze haar condoom-meeneem-foutje moest goed praten. Wist zij veel dat in het écht hoeren geen meegenomen condooms accepteren.
In principe kan het best hoor, er zijn genoeg 'normale' kerels waar je het niet van zou verwachten die naar de hoeren gaan. Die kicken dan idd op dikke negerinnen, of op de 'macht' dat je iemand kan gebruiken, weet ik veel. Het zijn niet allemaal tandeloze vieze ouwe smeerpijpen in een regenjas.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het word steeds ongeloofwaardiger
Right, fail... HOAXquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Cat_Tank het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |