De fitness-dames en de hoertjes kunnen natuurlijk ook gewoon één en dezelfde groep zijn...quote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij die condooms voor zijn fitness-vriendinnetjes heeft en hij óók nog naar de hoeren ging. Aangezien die vriendin dus dacht dat hij het met zijn fitness-klasje deed. Daar zal ze ook wel redenen voor hebben, dat te verdenken.
Dat zal nog tegenvallen denk ik. Als zij al zo gelaten en rustig reageert op het feit dat hij hoeren bezoekt dan zal een tik wel uitgelegd worden als "tja, eigen schuld, hij heeft natuurlijk alle recht om boos te zijn"quote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe alleen in woorden en lichaamstaal agressief geweest (ook niet heel vaak), maar als hij haar slaat is het wel afgelopen (hoop ik)
Of ze heeft al tikken gehadquote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zal nog tegenvallen denk ik. Als zij al zo gelaten en rustig reageert op het feit dat hij hoeren bezoekt dan zal een tik wel uitgelegd worden als "tja, eigen schuld, hij heeft natuurlijk alle recht om boos te zijn"
Iets wat zijn vriendin blijkbaar niet heeftquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik had dat van de hoeren wel begrepen ergens, als hij naar die strakke 18-21 jarige oostblokkertjes ging. Ik woon om de hoek van de zogenaamde 'big mommas'Wat moet zo'n jonge vent met zo'n uitgezakte vrouw.
Sowieso een raar verhaal, waarom zou je gaan betalen voor sex als je het blijkbaar makkelijk kan krijgen bij de fitness-sletjes?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik had dat van de hoeren wel begrepen ergens, als hij naar die strakke 18-21 jarige oostblokkertjes ging. Ik woon om de hoek van de zogenaamde 'big mommas'Wat moet zo'n jonge vent met zo'n uitgezakte vrouw.
Tieten van 7 kilo het stuk?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Iets wat zijn vriendin blijkbaar niet heeft
Dat ook. Misschien doen die ook niet alles wat hij wel wil doen. Of zijn die fitness kippen te dun voor zijn fetish ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 17:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sowieso een raar verhaal, waarom zou je gaan betalen voor sex als je het blijkbaar makkelijk kan krijgen bij de fitness-sletjes?
Hij kijkt dag en nacht al tegen die strakke uitgemergelde lijfjes aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Cat_Tank het volgende:
of ongeschoren poes, weet ik veel wat die gast een kick geeft ?quote:
Dat fitness-gebeuren is er gewoon achteraf door TS bij verzonnen, omdat ze haar condoom-meeneem-foutje moest goed praten. Wist zij veel dat in het écht hoeren geen meegenomen condooms accepteren.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sowieso een raar verhaal, waarom zou je gaan betalen voor sex als je het blijkbaar makkelijk kan krijgen bij de fitness-sletjes?
Ik zou het net zeggenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Dat ook. Misschien doen die ook niet alles wat hij wel wil doen. Of zijn die fitness kippen te dun voor zijn fetish ofzo
Zoals ik eerder zei, je hoeft het niet te geloven hoor. Normaliter zijn er natuurlijk ook geen mannen die naast de hoeren met niemand anders vreemdgaan. Soort van hoeren-monogamiequote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat fitness-gebeuren is er gewoon achteraf door TS bij verzonnen, omdat ze haar condoom-meeneem-foutje moest goed praten. Wist zij veel dat in het écht hoeren geen meegenomen condooms accepteren.
Het word steeds ongeloofwaardigerquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Cat_Tank het volgende:
Zip it, please. Anders moet ik vanavond wat anders bedenken om te gaan doen. Zoals stofzuigen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat fitness-gebeuren is er gewoon achteraf door TS bij verzonnen, omdat ze haar condoom-meeneem-foutje moest goed praten. Wist zij veel dat in het écht hoeren geen meegenomen condooms accepteren.
In principe kan het best hoor, er zijn genoeg 'normale' kerels waar je het niet van zou verwachten die naar de hoeren gaan. Die kicken dan idd op dikke negerinnen, of op de 'macht' dat je iemand kan gebruiken, weet ik veel. Het zijn niet allemaal tandeloze vieze ouwe smeerpijpen in een regenjas.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het word steeds ongeloofwaardiger
Right, fail... HOAXquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Cat_Tank het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |