SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2009 11:49:48 ]
Dit is Silver... maargoed lang leve de mobiele baggerheid!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:42 schreef texelonia het volgende:
Is dit aqua of is het silver?Hij lijkt stukken minder knal dan aqua en blauwer dan silver
Op mijn buik gewoon in een kruis kon ik Ruben urenlang dragen, zelfs toen hij groter was.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:08 schreef miss_sly het volgende:
Wat is dat Noli? het ziet er iig mooi uit
vraagje: zondag Efteling, en ik wil Senna zoveel mogelijk dragen. Is er een draagmanier die over het algemeen het beste is voor echt lange tijd dragen? misschien wel handig om ook de kinderwagen mee te emen, maar de nadruk lit wat mij betreft wel op dragen, oa voor de rust van Senna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 2 3 | Zending gesorteerd in sorteercentrum 10-09-2009 Utrecht , sorteren pakketten Voorgemeld en gescand op rit 10-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie |
Hema en H&Mquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, Davinia, dat is wel een idee, ga ik zondag doen
texel, trouwens, waar koop je toch al die leuke mutjes enzo? Nu we gaan dragen, wil ik ook lekker leuke mutjes enzo voor Senna kopen
Draagdip???quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef owlet het volgende:
Zeg waar is jouw draagdip nou, LL?!![]()
Hij zit misschien wat kiepgevoelig, maar er uit vallen was niet mogelijk zo te zienleuk, dat korte haar. Dat had je toch op de Ticoo-meet nog niet?
Morgen, of zondagquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Pvoesss het volgende:
Leuk LL.. ben ook benieuwd naar silver!!
Het klinkt echt superquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:40 schreef Macka66 het volgende:
Gecko met linnen deed hier vandaag dienst als hangdoek en dekentje voor mijn koortsige en verkouden dametjes. Eindelijk goed in gebruik genomen dus. En we houden van Gecko. Zacht en soepel en dun en luchtig. Nu ligt 'ie als een magische deken over Lucie de blaffende Zeehond slapende Toverfee heenWaardoor 'ie straks ongetwijfeld extra zal glanzen door de loslatende glittertjes van haar feeën outfit.
tf, het is niet voor een kleintje van mij, maar handig om eens gezien te hebben voor als ik weer mag oppassen op een kleintje. Ik heb het jullie zien doen en foto's gezien, maar toen had ik die kleine op m'n arm en durfde ik het toch niet. De moeder had me wel gevraagd om hem vast te blijven houden, maar hij viel lekker in slaap en heb ik hem toch maar in z'n mandje gelegd aangezien mijn dreumes vreselijk jaloers was. Ik zal thuis even moeten oefen met de pop denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoog genoeg hoor LLziet er goed uit
Bikinistringding, wat voor doek heb je, en hoe klein is je kleintje?
ben jij morgenochtend thuis?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Kangoeroe in de Vicky, met de beentjes opgetrokken. Is ook een fijne.
Ah ok, ik dacht dat ze een nieuwe wilde aanschaffenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef Macka66 het volgende:
Bikinistringding heeft een Medley Satin. Zou ook niet mijn eerste keus zijn voor een kleintje.
FWCC in de Vicky, lijkt me. En dan met ingerold spuugdoekje voor de neksteun.
Ja, dat was ik idd ook van plan voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:36 schreef _Bar_ het volgende:
en alleen in een rompertje met lange mouwen en dun broekje met sokjes Be?
Zo klein als hij is zit hij in principe nog met de beentjes binnen toch? Dus babylegs hoeven dan niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:39 schreef bikinistringding het volgende:
Of een rompertje met die babylegs?
http://www.slingomama.nl/product_info.php?cPath=45&products_id=128
ja dat is waar ook. In dat geval zou ik alleen een rompertje aandoen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo klein als hij is zit hij in principe nog met de beentjes binnen toch? Dus babylegs hoeven dan niet.
Je hebt PM!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:16 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb advies nodig
Die didymos Eva loopt over 1u45min af. Bod staat op 56¤. Nu bieden en bang zijn dat er iemand overheen gaat, of wachten en op het laatste moment bieden, overboden worden en 'm niet meer hebben? Blegh, ik haat ebay
Leuk! Real men wear babiesquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:09 schreef Nijna het volgende:
Wij zijn vanmiddag even in het bos geweest en papa heeft Mirte gedragen. En hij is wel wat enthousiast, want ze zat scheef en hij wilde misschien morgen wel weer naar t bos en ff proberen of we haar dan beter op zn rug kunnen krijgen
.
Jah! Jah! Jah!quote:
Gefeliciteerd, daar ga je veel plezier mee beleven!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:01 schreef Linda2205 het volgende:Didymos Eva maatje 6 on the way voor 61¤
Ik hoop het! Van de week maar eens testen met een grote knuffel...Buik zit wel in de weg, maargoed, detailsquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:19 schreef cattie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar ga je veel plezier mee beleven!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef Kersjes het volgende:
Linda, doe eens snel werpen dan!
En gefeliciteerd met je aankoop.
Leuke doek Cattie!
En volgens mij ben je enorm afgevallen sinds de laatste keer dat ik je gezien heb![]()
??quote:Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat een prachtige doeken staan er weer op de foto!Zo raar dat die blauwe van LL eerst bruin was
das toch de amazonas? toen hij bij mij was, wassie bruin, en die heb je toen blauw geverfd. weetjenog?quote:
Neequote:Op zondag 13 september 2009 17:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
das toch de amazonas? toen hij bij mij was, wassie bruin, en die heb je toen blauw geverfd. weetjenog?
Ik ga de batterijen van de camera even opladen vanacht en morgen eens wat proberen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ziet er goed uit Poppedein. Ik krijg de mai tai niet anders. Jelief zei geloof ik meer naar de armen toe, maar ik krijg het niet. Jelief, waar blijft het filmpje?
Van de week foto's gemaakt, maar die zijn aardig donker.
Jammer! Dan zou ik hem gewoon te koop zetten! Heb ik ook met genoeg doeken gedaanquote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef tessie het volgende:
NeeHij is niet zacht, ik vind hem net te kort en ik vind zwart toch niet zo mooi voor een draagdoek blijkbaar.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Omdat ik photobucket toch open had staan, ff een snelle tandemdraagfoto
[ afbeelding ]
(BB Slen Green paprika, trouwens)
hiero is nog een plekje vrij!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:21 schreef cattie het volgende:
Wie wil Albert een nieuw huis geven?
wat een prachtige foto!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:
En zo heeft ze haar eerste dagje Efteling doorgebracht:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef Grijs het volgende:
Laatst was ik met de oudste twee boodschappen doen. Zie ik bij de uitgang een moeder met een kindje in de draagdoek op haar rug. Zeg ik tegen m'n kinderen: "Kijk daar eens!" Zij kijken... "Euhm, wat is er dan?" Ik: "Daar, die moeder met dat kindje op de rug?" "Ja, wat is daarmee?" "Euh, nou ja, ik ben dus niet de enige die dat doet..." "O".
Vond ik het zo bijzonder dat ik een andere draagster tegenkwam, vinden zij dat doodgewoon(wel logisch eigenlijk, zij zien regelmatig een kindje op de rug zitten, ik bijna nooit).
Beetje ervaring. Bij een Bondolino moet je de schouderbanden wel knopen. Maar moeilijk is dat niet, en misschien bouwt het wel genoeg zelfvertrouwen op om ook eens een mei-tai of doek te proberenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb mijn oog op een Bondolino laten vallen voor m'n vriend. Heeft iemand daar ervaringen mee? Want hij vind "al dat geknoop" met een geweven doek maar niks. Daar heeft hij geen geduld voor zegt ie.
Lief is dat hequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef miss_sly het volgende:
Met die laatste ben ik net boodschappen gaan doen. Ik ben amper een kwartier weggeweet, maar dochterlief slaapt als een roosje nadat ze eerst even goed rondgekeken had in de winkel. Zo schattig dat ze dat steeds meer gaat doen: rondkijken voor ze haar hoofdje neervlijt en gaat slapen
Ik hoop dat Harry een beetje van gedragen worden houdt...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:58 schreef oeke het volgende:
Asynur, leuk, ik ben benieuwd wat voor lief draagkindje je aan het uitbroeden bent!![]()
Oh babygebaren jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:58 schreef oeke het volgende:
Ik zat trouwens op deze site te kijken www.babygebaren.nl over gebarentaal met baby's en ik zat in hun winkeltje te snuffelen, verkopen ze daar ergo carriers! En draagdoeken, maar die zijn er niet op voorraad.
Ik vind het zo leuk om het dragen tegen te komen op verschillende plekken!![]()
Ik was daar ook bang voor, maar sinds ik mijn kindje heb, ben ik ervan overtuigd dat er maar heel weinig baby's zijn die er niet van houden!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:08 schreef Asyniur het volgende:
Ik hoop dat Harry een beetje van gedragen worden houdt...
Bingo!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef DaviniaHR het volgende:
de doeken van miss_sly (na overleg uitgevogeld):
girasol earthy rainbow 4.6
didymos indio scilla
neobulle manon rouge 4.5
Als ik kom neem ik Zinnober 5 wel mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:30 schreef oeke het volgende:oeh! Maar ik weet nog niet welke maat ik wil! Eerst even op de meet kijken, en ik hoop ook een Zinnober te voelen op de meet....
Nino Safran-Honig met wol is ook nog best aan te komen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef oeke het volgende:
Heb jij ook een zinnober, Cattie? Dat wist ik niet.
Ik heb een beetje zitten kijken welke doeken met wol er allemaal zijn, best veel indio's maar zinnober is nog het meest in de omloop denk ik, of niet?
Op ebay staat wel een indio rotbuche te koop. Maar ik weet niet goed wat ik van die kleur vind. mwah geloof ik.
Je legt je kindje op je rug en doet de doek over de rug van je kind.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef tessie het volgende:
Thanx voor de tips! Graeme is pas 3 maanden, dus dan ga ik voor de rucksack. Ik kan alleen geen filmpje vinden van rucksack met chestbelt voordat de banden naar achteren gaan... Hoe doe je dat dan precies?
De goudgeleoranjebruinerode (afhankelijk van wie je het vraagtquote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef oeke het volgende:
Ehm, ik vroeg mij af, welke draad is wol in de Zinnober? De witte of de goudgele?![]()
Oeh, ik heb ontkleurder gekocht, ik ga mijn pauwen plukken!![]()
Daar komt mijn Ergo vandaan..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:58 schreef oeke het volgende:
Ik zat trouwens op deze site te kijken www.babygebaren.nl over gebarentaal met baby's en ik zat in hun winkeltje te snuffelen, verkopen ze daar ergo carriers! En draagdoeken, maar die zijn er niet op voorraad.
Ik vind het zo leuk om het dragen tegen te komen op verschillende plekken!![]()
Jepsquote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef texelonia het volgende:
Gaaf Troel! Leuk dat je toen al droegHeeft jouw moeder jou ook gedragen dat je als kind je pop in draagdoek wilde?
Misschien moet ik Hannah ook vast een pop in draagdoek ombinden, dan kan zij over tig jaar misschien hetzelfde zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |