abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72684006
Linda, doe eens snel werpen dan!
En gefeliciteerd met je aankoop.

Leuke doek Cattie!
En volgens mij ben je enorm afgevallen sinds de laatste keer dat ik je gezien heb
.... met gevoel voor drama....
pi_72684315
cattie staat julli mooi!
linda gefeliciteerd, mooi prijsje voor een hele mooie doek!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:39:02 #103
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72684442
Yay Linda!
Cattie die staat jullie goed! En idd, wat is Fee al groot
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72687279
Linda goed gedaan!
  zaterdag 12 september 2009 @ 23:46:56 #105
108648 cattie
lieve moeder
pi_72687689
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef Kersjes het volgende:
Linda, doe eens snel werpen dan!
En gefeliciteerd met je aankoop.

Leuke doek Cattie!
En volgens mij ben je enorm afgevallen sinds de laatste keer dat ik je gezien heb

Volgens mij zag je me irl in april en dat scheelt idd nogal, een kilo of 10 ofzo!

Fee wordt idd erg groot. In het begin zag je alleen een paar haartjes uit de draagdoek komen, nu kijkt ze de hele tijd wakker rond!

[ Bericht 3% gewijzigd door cattie op 13-09-2009 08:52:19 ]
pi_72690852
leuk is dat cattie dat rondkijken, mooie doek!
Fake it till you make it...
pi_72694500
Ik zit een beetje filmpjes te kijken van knopen, maar de FWCC doe je die al vanaf begin af aan met de beentjes wijd, of in het begin met kikkerhouding op je buik?
Lotte!
Noah!
  zondag 13 september 2009 @ 12:22:32 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_72694920
in het begin de kikkerhouding
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72694942
Dus dan zit ze zeg maar met opgetrokken beentjes in het buideltje en knoop je af rond dr billen en voetjes (die zullen dan ongeveer gelijke hoogte zitten denk ik?) En vanaf wanneer doe je dan de beentjes om je buik heen?

Whehe, wat leuk trouwens! Als ik op google afbeeldingen zoek, kom ik allemaal bekende Fok!-hoofdjes tegen

[ Bericht 32% gewijzigd door Linda2205 op 13-09-2009 12:35:15 ]
Lotte!
Noah!
  zondag 13 september 2009 @ 13:27:40 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72696780
Wat een prachtige doeken staan er weer op de foto! Zo raar dat die blauwe van LL eerst bruin was

en die karma doek is ook erg mooi!

linda, als de baby wat groter wordt, en je vindt het teveel gedoeom alles binnen de buidel te houden, dan ga je zo langzamerhand eens kijken of het lekkerder zit buiten de doek. en hangt ook een beetje af van het weer in de zomer doe je dat sneller als in de winter, denk ik.
is een beetje een gevoelskwesite. maar ook met beentjes buiten de doek, knietjes hoger dan de billen, dus nog steeds kikkerhouding, maar dan wat breder uitgevoerd, zeg maar.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72697096
Ok, gewoon beetje kijken en uitproberen dus. Thnx! En met dank aan Troel en de giraffenknuffel van Ruben, word ik vast een super-knoopster
Lotte!
Noah!
pi_72701568
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat een prachtige doeken staan er weer op de foto! Zo raar dat die blauwe van LL eerst bruin was
??
  zondag 13 september 2009 @ 17:00:23 #113
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72702200
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:41 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

??
das toch de amazonas? toen hij bij mij was, wassie bruin, en die heb je toen blauw geverfd. weetjenog?
pi_72702358
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:00 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

das toch de amazonas? toen hij bij mij was, wassie bruin, en die heb je toen blauw geverfd. weetjenog?
Nee Dit is Wellen Aqua Amazonas is in een ringsling verandert
pi_72712971
Mooie foto's LL!

Ik heb vandaag een zeer goed gelukte rucksack geknoopt Hij zat gewoon echt heel goed, prettig en stevig
  maandag 14 september 2009 @ 11:29:15 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72725016
Gisteren wilde Noah even in de draagdoek. Dus okay, op mijn rug geknoopt in een SHBC. Ging op zich prima, het zat alleen bij lange na niet strak genoeg. Terwijl ik gebukt stond om alles weer strak te trekken, schoot het ineens weer in mijn rug

Het is niet zo erg als de vorige keer gelukkig, maar Noah dragen is niet meer zo slim om te doen geloof ik
Daarna is ie maar bij mijn zus op de rug gegaan Terwijl Hannah bij het buurmeisje (13) van mijn ouders in de doek zat
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 14 september 2009 @ 11:48:53 #117
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72725522
Haha kinderruilhandel
pi_72727744
Wat was ik gisteren blij met mijn doek
Senna vond alle drukte maar niets en de wagen ook niet, dus heb ik van 11-15 uur met haar slapend in de doek rondgewandeld in de Efteling

geen andere draagmama gezien, alleen 1 groter kind dat op de rug in een draagconstructie annex rugtas zat. en het is zo handig zo'n doek, behalve als je in allerlei attracties wil...maar ik was allang blij dat Senna rustig was en lekker sliep, dus ik hoefde nergens in
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72763893
Ohhhh Mijn klein prupke vindt het ook zo'n zaligheid in de doek... Als ze ligt te vechten tegen de slaap, als in de doek en lekker buiten gaan wandelen met de hondjes het allerbeste medicijn!

Heerlijk!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72764014
pi_72764032
Ooh dat ziet er heerlijk uit Poppedein!! Mooie doek ook
pi_72764193
Mooi!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:17:34 #123
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72765554
Ohhhhh dat ziet er zó lekker en comfortabel uit !
pi_72765705
Oooh wat zit ze lekker en goed geknoopt ook
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:26:40 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72765816
En wat straal je!
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:37:16 #126
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72766141
Ziet er goed uit Poppedein, zo te zien genieten jullie er allebei van! Mooie kleur ook!
©Dumbo
pi_72768612
poppedein!
Fake it till you make it...
pi_72772224
Mooi hoor Poppedein!
Ik bedacht met net dat er een draagdoek van Didymos bestaat met de naam van je dochtertje, die past vast mooi bij jullie!

pi_72775642
Ohhh wat leuk Zweefvliegje! thnx voor die tip! Ik wil namelijk op den duur nog een blauwe draagdoek erbij en het dragen met geweven doek ook goed bevalt, en ik geloof dat ik deze wel heel erg leuk vind.. met natuurlijk nét die extra touch van de mooie naam
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72776678
Ziet er goed uit Poppedein. Ik krijg de mai tai niet anders. Jelief zei geloof ik meer naar de armen toe, maar ik krijg het niet. Jelief, waar blijft het filmpje?
Van de week foto's gemaakt, maar die zijn aardig donker.
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2009 @ 20:27:19 #131
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72779168
Poppedeintje

Onze nieuwe Zinnober 5 blijkt dezelfde magie te hebben als onze vertrouwde Zinnober 4.

DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72780362
Wat een knusse foto is dat! Zinnober past heel goed bij jullie!
Ik ben benieuwd of Kobus ook voorkeur voor een bepaalde doek gaat krijgen.

Lief heeft Ko weer gedragen vandaag, het gaat steeds beter.
pi_72796985
Deze mailde mijn zusje me

pi_72799096
Die heeft Webkim als icoontje. Ik vraag me af of en waar ze te koop zijn Noah heeft ookal een moeder met een baby in maxicosi gekregen toen Hannah geboren was Maar in draagdoek is nog veel leuker natuurlijk

Het lijkt mij ook zo leuk als Hannah straks een voorkeur voor doeken gaat krijgen Behalve als ze natuurlijk precies een andere doek wil dan ik op dat moment in gedachten had
©Dumbo
pi_72809074

Mille kapok
Mijn favoriete doek op dit moment echt zo heerlijk
pi_72815885
mooooooiiiiiiii
pi_72817831
Mooi! Fijn he?

Ik ben nu weer even helemaal op Pfau

Vandaag nam een meisje een foto van me terwijl ik Kobus in Pfau knoopte.
Ze vond het zo schattig en knus.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:17:52 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72819674
tex, eli heeft geen voorkeur voor een doek. als het maar "doet" is, is het al gauw best

pvoesss, mooi!

oeke, hoe is jouw liefde eigenlijk met ultramarin, je post er nooit meer over het is echt mijn lievelingsdoek, tegenwoordig.
pi_72819834
Haha grappig oeke, zo werd ik gefotografeerd op vakantie door Chinese toeristen Nou maken die óveral foto's van, maar ik moest er wel om lachen
©Dumbo
pi_72819909
Gek is dat, ik vind hem zo mooi maar ik pak hem niet vaak. In mijn hoofd is die heel stug en dik maar dat is helemaal niet zo. En hij is echt geen maat 6 maar korter, zodat ik altijd in de staarten knoop.

Zo raar, Ultramarijn en mijn doek uit Guatamala pak ik bijna nooit, ik ben echt op Pfau en Millefiori kapok. Terwijl ik Ultramarijn mooier van kleur vind dan Pfau.

Wel goed dat je me eraan herinnert!
pi_72823615
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ziet er goed uit Poppedein. Ik krijg de mai tai niet anders. Jelief zei geloof ik meer naar de armen toe, maar ik krijg het niet. Jelief, waar blijft het filmpje?
Van de week foto's gemaakt, maar die zijn aardig donker.
Ik ga de batterijen van de camera even opladen vanacht en morgen eens wat proberen.

Even wat -wat ben ik toch blij met draagdoeken/ mei tais-
- Ruben gaat lachen en enthousiast doen als hij mij met een doek of drager aanziet komen
-Emma vraagt soms om gedragen te worden, helaas ishet er nog niet van gekomen.
- Ik krijg steeds lief commentaar en vertederde blikken als ikRuben draag.
- Ruben zat vanmiddag op mijn rug zo lekker te kletsen
- Ik ben er over aan het denken om mijn Medley Rio om te bouwen tot MT of SSC,volgens mij brengt hij niet veel op als ik hem ga verkopen. Ik heb nog steeds best veel moeite om goed te knopen als ik Ruben op mijn rug wil dragen, mijn rug en armen lijken gewoon niet sterk genoeg om alles goed te krijgen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72831063
Even hyperen:

PSM is verkocht en een Silk Indio onderweg!
©Dumbo
pi_72832622
En ein-de-lijk foto's van mijn zus gekregen van afgelopen weekend.

Kleuter op de rug

Maar hier lijkt dan weer eventjes zo klein

Buurmeisje met Hannah

En Noah bij mijn zus nadat ik door mijn rug was gegaan

Rugdragen is wel echt niet charmant! Zulke grote borsten heb ik nou ook weer niet, maar nu lijken ze wel enorm
©Dumbo
pi_72834048
Wat lief die grote/kleine kleuter op mama's rug!
En Hannah heeft zo'n leuk koppie vind ik. Leuk je buurmeisje met Hannah.

valt wel mee hoor, die boezem, maar misschien lijkt het ook wel zo groot omdat je een lichtere kleur bloesje aan hebt dan de doek, die mooi is trouwens.
pi_72834274
Tex heeft bloemkolen, bloemkolen hele grote bloemkolen haha ik vind het wel meevallen hoor..
Ik vind noah zo guitig kijken op de foto's En hannah is gewoon altijd
pi_72835062

Volgens mij klopt het niet wat ik in het tweede filmpje zeg over het kruis omlaag doen om de schouderbanden meer naar buiten te halen. Het is andersom, kruis op je rug omhoog zorgt dat de banden meer naar buiten gaan. En over niet lekker zitten en de knoop, knoop op je rug is niet lekker als je in de bus moet zitten oid.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72835901
Leuke foto's Tex!!!
Jelief, Emma met haar vlaggetje hihihi Leuk filmpje,
pi_72836031
Dat vlaggetje inderdaad ze staat er zo leuk
pi_72836862
Al die foto's en filmpjes hier tegenwoordig Super!
Hardloper.
IG @webkim
pi_72840113
Ik heb bij Davinia wat doeken gezien en gevoeld en ik vond de BBSlen en de Girasol erg fijn aanvoelen. Lekker zacht en soepel. Maar eigenlijk hebben we meer gezellig gekletst dan doeken gevoeld en geprobeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')