Beetje ervaring. Bij een Bondolino moet je de schouderbanden wel knopen. Maar moeilijk is dat niet, en misschien bouwt het wel genoeg zelfvertrouwen op om ook eens een mei-tai of doek te proberenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb mijn oog op een Bondolino laten vallen voor m'n vriend. Heeft iemand daar ervaringen mee? Want hij vind "al dat geknoop" met een geweven doek maar niks. Daar heeft hij geen geduld voor zegt ie.
Lief is dat hequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef miss_sly het volgende:
Met die laatste ben ik net boodschappen gaan doen. Ik ben amper een kwartier weggeweet, maar dochterlief slaapt als een roosje nadat ze eerst even goed rondgekeken had in de winkel. Zo schattig dat ze dat steeds meer gaat doen: rondkijken voor ze haar hoofdje neervlijt en gaat slapen
Ik hoop dat Harry een beetje van gedragen worden houdt...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:58 schreef oeke het volgende:
Asynur, leuk, ik ben benieuwd wat voor lief draagkindje je aan het uitbroeden bent!![]()
Oh babygebaren jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:58 schreef oeke het volgende:
Ik zat trouwens op deze site te kijken www.babygebaren.nl over gebarentaal met baby's en ik zat in hun winkeltje te snuffelen, verkopen ze daar ergo carriers! En draagdoeken, maar die zijn er niet op voorraad.
Ik vind het zo leuk om het dragen tegen te komen op verschillende plekken!![]()
Ik was daar ook bang voor, maar sinds ik mijn kindje heb, ben ik ervan overtuigd dat er maar heel weinig baby's zijn die er niet van houden!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:08 schreef Asyniur het volgende:
Ik hoop dat Harry een beetje van gedragen worden houdt...
Bingo!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef DaviniaHR het volgende:
de doeken van miss_sly (na overleg uitgevogeld):
girasol earthy rainbow 4.6
didymos indio scilla
neobulle manon rouge 4.5
Als ik kom neem ik Zinnober 5 wel mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:30 schreef oeke het volgende:oeh! Maar ik weet nog niet welke maat ik wil! Eerst even op de meet kijken, en ik hoop ook een Zinnober te voelen op de meet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |