Nino Safran-Honig met wol is ook nog best aan te komen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef oeke het volgende:
Heb jij ook een zinnober, Cattie? Dat wist ik niet.
Ik heb een beetje zitten kijken welke doeken met wol er allemaal zijn, best veel indio's maar zinnober is nog het meest in de omloop denk ik, of niet?
Op ebay staat wel een indio rotbuche te koop. Maar ik weet niet goed wat ik van die kleur vind. mwah geloof ik.
Je legt je kindje op je rug en doet de doek over de rug van je kind.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef tessie het volgende:
Thanx voor de tips! Graeme is pas 3 maanden, dus dan ga ik voor de rucksack. Ik kan alleen geen filmpje vinden van rucksack met chestbelt voordat de banden naar achteren gaan... Hoe doe je dat dan precies?
De goudgeleoranjebruinerode (afhankelijk van wie je het vraagtquote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef oeke het volgende:
Ehm, ik vroeg mij af, welke draad is wol in de Zinnober? De witte of de goudgele?![]()
Oeh, ik heb ontkleurder gekocht, ik ga mijn pauwen plukken!![]()
Daar komt mijn Ergo vandaan..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:58 schreef oeke het volgende:
Ik zat trouwens op deze site te kijken www.babygebaren.nl over gebarentaal met baby's en ik zat in hun winkeltje te snuffelen, verkopen ze daar ergo carriers! En draagdoeken, maar die zijn er niet op voorraad.
Ik vind het zo leuk om het dragen tegen te komen op verschillende plekken!![]()
Jepsquote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef texelonia het volgende:
Gaaf Troel! Leuk dat je toen al droegHeeft jouw moeder jou ook gedragen dat je als kind je pop in draagdoek wilde?
Misschien moet ik Hannah ook vast een pop in draagdoek ombinden, dan kan zij over tig jaar misschien hetzelfde zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |