abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72841073
Cool een filmpje. Heb het opgeslagen, kan nu niet goed kijken, want zoef de haas is aan het spelen/snotteren. En moet zo de fles.En de grote boef slaapt nog, maar zal elke moment wel wakker worden. (prik gehad)
pi_72846174
Vanmiddag Roy in de doek gedaan terwijl we een eindje gingen wandelen en op visite gingen, heb hem niet gehoord, heeft heerlijk liggen slapen, en de reacties
Ooooh wat is dat een kleintje nog
Ooooh wat ziet dat er gezellig en knus uit

Hij heeft het niet meer te warm gehad, maar gewoon lekker van temp, hadden de Fwcc geknoopt maar dan de koele mannier en dat was het beste.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72851935
*binnenvalt zonder bijlezen*

Had een doek van Fuente geleend... en Simon de reisdoek op bezoek gehad... en zelf een bamboe gekocht. Maar mevrouw wilde mooi niet, en ik vond het ook nogal een gedoe eigenlijk.
Maar vandaag heb ik een best wel wakker, hangerig, af en toe wat huilerig meisje, dus ik dacht, ik probeer het gewoon. En wat denk je? Knopen ging best soepel... en nu slaapt ze tegen mijn borst aan
Lukt het toch nog

heb een fotootje gemaakt, die ik wel upload als er geen kind meer tegen me aan hangt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72852147
Wat fijn.. Heerlijk he als ze eenmaal lief zitten en genieten en tegen je aan slapen
pi_72852185
Wat fijn Innepin!

Tex, wat een leuke foto's! Wel balen van je rug

Bar, leuk dat Roy het fijn vond!

Ik heb de kinderwagen al 3 weken niet gebruikt... staat een beetje te verstoffen in de gang. En nu even Joep en zijn papa showen

Joep is trouwens in de doek wel altijd een mega serieuze pietje zeg! Er kan geen lachje vanaf hahaha, veel te druk met alle indrukken verwerken ofzo.
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 17 september 2009 @ 20:37:47 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72852633
innepin, wat fijn dat het goed ging! Houden zo!

En joep bij zijn papa!

miss_sly gaat de bb slen pineapple bestellen, en die wil ik oohooookkkk!!!! hijs zoooo mooooiiiii!!
maar ik heb al een bb slen, en ik wilde eerst nog storch leo grun kopen en geen doekencentjes nu en en en...
Foto op TBW: http://www.thebabywearer.com/gallery/showimage.php?i=4803&c=40
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72852940
Wat leuk! Bbslens zijn echt lekkere doeken
pi_72853049
Oooh Miss dat vind ik echt een doek voor jou!! Volgens mij gaat die je echt heel erg mooi staan
pi_72853545
ik moet nog bestelllen. sinds het besluit gekookt, gegeten en Senna geamuseerd die nu eindelijk weer even in slaap gevallen is op mijn aarm...lastig tikken enzo eens kijken of het lukt met 1 hand
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72853859
Wat een mooie kleuren zeg!

Innepin wat fijn dat het nu wel lukt Hopelijk heeft ze nu de smaak te pakken

Wat een lieve foto van Joep en zijn papa
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72854378
En besteld

Als het op voorraad is, wordt het binnen 24 uur verstuurd dus heel misschien heb ik hem zaterdag al, maar ik gok op na het weekend.
pi_72855135
Ooh wat een mooie doeken! Nu wil ik een BB slen Green peas Ik denk dat ik toch maar ga kijken of ik mijn didymos elipsen ergens kan verkopen ofzo.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72855344
Innepin Wat fijn!

Joep, lekker bij papa? Kijken is ook heel serieus werk, hoor. Hier hetzelfde, alhoewel sinds een week kan er ook wel eens een lachje van af.

Miss, gefeliciteerd met je doek! Mooi! Ik denk ook dat die je heel mooi gaat staan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72855764
Oh misssly, ik hoop dat jouw BBslen net zo snel lekker zacht word als de mijne dat werd.
Ik was zwanger toen ik hem kocht en ik heb echt zitten huilen toen ik de doos open deed. Het leek wel een plank
Maar al belachelijk snel veranderde hij in de meest soepele doek die ik ken, zonder aan draagkracht te verliezen. Nou is de ene Bbslen de andere niet maar volgens mij zijn de meeste BBslens met smalle streepjes wel vergelijkbaar. Daar ga je echt een fijne doek aan hebben
pi_72857594
Die is mooi Miss!

Innepin, lekker zo'n slapend ukkie bij je.

Vandaag sliep Iris alleen in de doek zolang ik in beweging was...
Fake it till you make it...
pi_72857730
Mooi Miss Sly!

Kun je nog geen vriendjes worden Tessie?
pi_72859027
Nee Hij is niet zacht, ik vind hem net te kort en ik vind zwart toch niet zo mooi voor een draagdoek blijkbaar.
pi_72859433
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef tessie het volgende:
Nee Hij is niet zacht, ik vind hem net te kort en ik vind zwart toch niet zo mooi voor een draagdoek blijkbaar.
Jammer! Dan zou ik hem gewoon te koop zetten! Heb ik ook met genoeg doeken gedaan
pi_72860171
Ik heb de groene BBSlen vandaag bij Davinia gevoeld en die voelde echt heerlijk zacht
Heb ook de tip gekregen van op de bank leggen of ermee slapen om hem wat sneller zacht te krijgen.

Heb jij een zwarte doek, tessie? Wat vind je niet fijn aan je doek?

innepin, wat leuk dat het vandaag zo fijn ging voor jullie beide! Hoop dat het zo blijft, want het is zo fijn en in veel gevallen handig als je het allebei prettig vindt.

Joep bij zijn papa, wat lief

En texel jouw foto's zijn ook altijd zo leuk!

Macka, ik zag die mutsjes op je site. Maat 1 is 5-12 maanden, zijn die echt zo groot dat het bij een klein meisje van 2 maanden nog veel te groot is?
pi_72861759
Ja deze MissSly. Maar hij is voor mij net te kort om een FWCC mee te knopen, dan zit ik echt met de uiteindes te klooien zeg maar. En die kangaroo knoop lukt me niet echt makkelijk. En ik heb er ook een paar dagen op geslapen en gezeten en dat vingerhaken ermee gedaan, maar hij voelt gewoon nog steeds niet zo fijn aan. En ik vind hem dus ook gewoon toch niet zo mooi.
pi_72866180
Wat jammer tessie. Ik vind het zo op het eerste gezicht wel een mooie doek en ook bijzonder, een zwart/wit/grijze. Jammer dat jullie geen vriendjes worden. Dat is natuurlijk altijd maar afwachten, hoe het uiteindelijk gaat als de nieuwe doek er is.
pi_72868798
Ik had mijn mooie nieuwe pineapple besteld bij de Babykraam, en die bellen net dat hij bij hun niet op voorraad is en ook niet bij de leverancier Ze belt nog even met de leverancier om te vragen hoe lang het duurt voor hij wel geleverd kan worden...hoop dat het niet te lang duurt, ik wil mijn nieuwe doek!
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:36:52 #173
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72869956
Omdat ik photobucket toch open had staan, ff een snelle tandemdraagfoto

(BB Slen Green paprika, trouwens)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72872259
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Omdat ik photobucket toch open had staan, ff een snelle tandemdraagfoto

[ afbeelding ]

(BB Slen Green paprika, trouwens)
pi_72875085
Miss Sly, dat is balen...

Davinia
Fake it till you make it...