abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72841073
Cool een filmpje. Heb het opgeslagen, kan nu niet goed kijken, want zoef de haas is aan het spelen/snotteren. En moet zo de fles.En de grote boef slaapt nog, maar zal elke moment wel wakker worden. (prik gehad)
pi_72846174
Vanmiddag Roy in de doek gedaan terwijl we een eindje gingen wandelen en op visite gingen, heb hem niet gehoord, heeft heerlijk liggen slapen, en de reacties
Ooooh wat is dat een kleintje nog
Ooooh wat ziet dat er gezellig en knus uit

Hij heeft het niet meer te warm gehad, maar gewoon lekker van temp, hadden de Fwcc geknoopt maar dan de koele mannier en dat was het beste.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72851935
*binnenvalt zonder bijlezen*

Had een doek van Fuente geleend... en Simon de reisdoek op bezoek gehad... en zelf een bamboe gekocht. Maar mevrouw wilde mooi niet, en ik vond het ook nogal een gedoe eigenlijk.
Maar vandaag heb ik een best wel wakker, hangerig, af en toe wat huilerig meisje, dus ik dacht, ik probeer het gewoon. En wat denk je? Knopen ging best soepel... en nu slaapt ze tegen mijn borst aan
Lukt het toch nog

heb een fotootje gemaakt, die ik wel upload als er geen kind meer tegen me aan hangt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72852147
Wat fijn.. Heerlijk he als ze eenmaal lief zitten en genieten en tegen je aan slapen
pi_72852185
Wat fijn Innepin!

Tex, wat een leuke foto's! Wel balen van je rug

Bar, leuk dat Roy het fijn vond!

Ik heb de kinderwagen al 3 weken niet gebruikt... staat een beetje te verstoffen in de gang. En nu even Joep en zijn papa showen

Joep is trouwens in de doek wel altijd een mega serieuze pietje zeg! Er kan geen lachje vanaf hahaha, veel te druk met alle indrukken verwerken ofzo.
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 17 september 2009 @ 20:37:47 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72852633
innepin, wat fijn dat het goed ging! Houden zo!

En joep bij zijn papa!

miss_sly gaat de bb slen pineapple bestellen, en die wil ik oohooookkkk!!!! hijs zoooo mooooiiiii!!
maar ik heb al een bb slen, en ik wilde eerst nog storch leo grun kopen en geen doekencentjes nu en en en...
Foto op TBW: http://www.thebabywearer.com/gallery/showimage.php?i=4803&c=40
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72852940
Wat leuk! Bbslens zijn echt lekkere doeken
pi_72853049
Oooh Miss dat vind ik echt een doek voor jou!! Volgens mij gaat die je echt heel erg mooi staan
pi_72853545
ik moet nog bestelllen. sinds het besluit gekookt, gegeten en Senna geamuseerd die nu eindelijk weer even in slaap gevallen is op mijn aarm...lastig tikken enzo eens kijken of het lukt met 1 hand
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72853859
Wat een mooie kleuren zeg!

Innepin wat fijn dat het nu wel lukt Hopelijk heeft ze nu de smaak te pakken

Wat een lieve foto van Joep en zijn papa
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72854378
En besteld

Als het op voorraad is, wordt het binnen 24 uur verstuurd dus heel misschien heb ik hem zaterdag al, maar ik gok op na het weekend.
pi_72855135
Ooh wat een mooie doeken! Nu wil ik een BB slen Green peas Ik denk dat ik toch maar ga kijken of ik mijn didymos elipsen ergens kan verkopen ofzo.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72855344
Innepin Wat fijn!

Joep, lekker bij papa? Kijken is ook heel serieus werk, hoor. Hier hetzelfde, alhoewel sinds een week kan er ook wel eens een lachje van af.

Miss, gefeliciteerd met je doek! Mooi! Ik denk ook dat die je heel mooi gaat staan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72855764
Oh misssly, ik hoop dat jouw BBslen net zo snel lekker zacht word als de mijne dat werd.
Ik was zwanger toen ik hem kocht en ik heb echt zitten huilen toen ik de doos open deed. Het leek wel een plank
Maar al belachelijk snel veranderde hij in de meest soepele doek die ik ken, zonder aan draagkracht te verliezen. Nou is de ene Bbslen de andere niet maar volgens mij zijn de meeste BBslens met smalle streepjes wel vergelijkbaar. Daar ga je echt een fijne doek aan hebben
pi_72857594
Die is mooi Miss!

Innepin, lekker zo'n slapend ukkie bij je.

Vandaag sliep Iris alleen in de doek zolang ik in beweging was...
Fake it till you make it...
pi_72857730
Mooi Miss Sly!

Kun je nog geen vriendjes worden Tessie?
pi_72859027
Nee Hij is niet zacht, ik vind hem net te kort en ik vind zwart toch niet zo mooi voor een draagdoek blijkbaar.
pi_72859433
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef tessie het volgende:
Nee Hij is niet zacht, ik vind hem net te kort en ik vind zwart toch niet zo mooi voor een draagdoek blijkbaar.
Jammer! Dan zou ik hem gewoon te koop zetten! Heb ik ook met genoeg doeken gedaan
pi_72860171
Ik heb de groene BBSlen vandaag bij Davinia gevoeld en die voelde echt heerlijk zacht
Heb ook de tip gekregen van op de bank leggen of ermee slapen om hem wat sneller zacht te krijgen.

Heb jij een zwarte doek, tessie? Wat vind je niet fijn aan je doek?

innepin, wat leuk dat het vandaag zo fijn ging voor jullie beide! Hoop dat het zo blijft, want het is zo fijn en in veel gevallen handig als je het allebei prettig vindt.

Joep bij zijn papa, wat lief

En texel jouw foto's zijn ook altijd zo leuk!

Macka, ik zag die mutsjes op je site. Maat 1 is 5-12 maanden, zijn die echt zo groot dat het bij een klein meisje van 2 maanden nog veel te groot is?
pi_72861759
Ja deze MissSly. Maar hij is voor mij net te kort om een FWCC mee te knopen, dan zit ik echt met de uiteindes te klooien zeg maar. En die kangaroo knoop lukt me niet echt makkelijk. En ik heb er ook een paar dagen op geslapen en gezeten en dat vingerhaken ermee gedaan, maar hij voelt gewoon nog steeds niet zo fijn aan. En ik vind hem dus ook gewoon toch niet zo mooi.
pi_72866180
Wat jammer tessie. Ik vind het zo op het eerste gezicht wel een mooie doek en ook bijzonder, een zwart/wit/grijze. Jammer dat jullie geen vriendjes worden. Dat is natuurlijk altijd maar afwachten, hoe het uiteindelijk gaat als de nieuwe doek er is.
pi_72868798
Ik had mijn mooie nieuwe pineapple besteld bij de Babykraam, en die bellen net dat hij bij hun niet op voorraad is en ook niet bij de leverancier Ze belt nog even met de leverancier om te vragen hoe lang het duurt voor hij wel geleverd kan worden...hoop dat het niet te lang duurt, ik wil mijn nieuwe doek!
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:36:52 #173
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72869956
Omdat ik photobucket toch open had staan, ff een snelle tandemdraagfoto

(BB Slen Green paprika, trouwens)
pi_72872259
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Omdat ik photobucket toch open had staan, ff een snelle tandemdraagfoto

[ afbeelding ]

(BB Slen Green paprika, trouwens)
pi_72875085
Miss Sly, dat is balen...

Davinia
pi_72878963
Mijn Pineapple wordt dus vertraagd bezorgd; max een maand maar misschien ook wel al eerder. Ik hoop zo snel mogelijk, maar ja...ik mocht ook een andere kleur uitzoeken, maar dat wilde ik natuurlijk niet, dus wacht ik maar geduldig af.

Davinia, lief met Eli en mooie doek
pi_72879048
Gelukkig heb je al een andere doek en kan je toch dragen.. Maar balen is het wel!!
pi_72901798
Mooie doek Miss! Hopelijk komt hij eerder dan verwacht!

Ik heb vanochtend m'n Bebina natuur binnengekregen. Direct gewassen en Dylon gekocht en nu zit hij in de wasmachine met "intense violet" en een scheutje "navy blue" en ik vind het ENG!!
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:21:11 #179
108648 cattie
lieve moeder
pi_72901844
Spannend Zweefvliegje! Maak je ook foto's?

Wie wil Albert een nieuw huis geven? Aysenur is de gelukkige!

[ Bericht 34% gewijzigd door cattie op 19-09-2009 14:19:57 ]
pi_72902328
Hmm foto's, daar vraag je me wat. Ja, ik zal foto's maken Alleen vanaf het droogmoment dan, want anders had ik al moeten beginnen voordat hij in de was ging!
Hij moet nog een halfuurtje! Dan moet hij nog een keer zonder spul volgens mij, dus over een uurtje of 3 hang ik hem denk ik te drogen.

Edit: Ben bang dat het niks wordt.. volgens mij heb ik een beetje teveel Dylon gebruikt en wordt ie straks gewoon zwart!
pi_72903421
Mijn edit is onterecht, hij is echt PRACHTIG!
Toen hij nog aan het wassen was, leek hij wel zwart, maar toen hij klaar was, wauw!
Hij zit nu nog een keer gewoon met Neutral wasmiddel in de was, en daarna moet hij drogen, kijken hoe het resultaat dan is! Maar voor nu ben ik echt ontzettend blij!
Helaas moet ik nog in iedergeval 1 uur en 10 minuten wachten tot hij te drogen kan!
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:51:06 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72903935
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:21 schreef cattie het volgende:
Wie wil Albert een nieuw huis geven?
hiero is nog een plekje vrij!
pi_72906538
Leuk Asyniur!

Hij is nog niet droog en lastig op de foto te zetten, maar dit is hem zo ongeveer geworden!
Zo op het eerste oog is hij 100% gelukt, ik heb nog geen kleurverschillen kunnen ontdekken.

zaterdag 19 september 2009 @ 15:56:00 #184
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72906706
Mooie kleur!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72908976
Mooie kleur, Zweefvliegje!

Vandaag weer lekker in Artis geweest met Senna in de doek. En dan zie ik die andere moeders allemaal worstelen met kinderwagens enzo, en dan voel ik me zo heerlijk vrij met mijn kind in de doek
pi_72910045
Ik zag gister een mama met ook klein beebje in doek toen ik Iris in de doek had
pi_72910147
Ja he Miss ik moet altijd zo lachen om die stuntelende mama's.
Laatst waren wij ook in de dierentuin en die is best wagen vriendelijk maar als de tijger gaat rennen dan kunnen wij samen lekker mee hollen
pi_72915011
Gisteren wandelen in het Amsterdamse Bos en papa wilde weer eens dragen:

En zo heeft ze haar eerste dagje Efteling doorgebracht :

pi_72915551
Zweefvliegje, mooi is hij geworden! Een hele diepe kleur. Ik ben benieuwd hoe hij droog is.

Senna

Ik wilde geen doek meer kopen maar nu ben ik toch weer aangestoken (Tex bedankt ) Dus nu denk ik over een doek met wol voor de winter. Ik knoop nu alles met 6 maar daar houd ik best wat staart bij over. In de winter draag ik misschien meer op mijn rug. Ik heb dus geen idee wat voor maat ik moet nemen. Een 4 of een 5? Of zou zelfs een 3 lang genoeg zijn?
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:19:42 #190
108648 cattie
lieve moeder
pi_72916597
Zweefvliegje, mooie kleur hoor!
Miss, wat een mooie foto's.
Oeke, hoe wil je in de winter gaan dragen? Over je jas? Want dan kan je waarschijnlijk beter een maatje meer pakken dan dat je nu nodig hebt. En welke maat je nodig hebt, is ook afhankelijk van je knoopmethode. Ik kan een ruck met maat 3 als ik netjes knoop, maat 4 is makkelijker. Voor de andere draagmethodes op de rug heb ik maat 5 nodig. Ik weeg tegenwoordig 61 kg bij 1.70 m.
Enne, wol is heel fijn!
  Moderator zondag 20 september 2009 @ 09:34:50 #191
5428 crew  miss_sly
pi_72925250
Ik lees hier wel eens dat mensen zelf een OnBag willen maken; is er ook iemand die al een patroon of werkbeschrijving heeft ofzo? Ik heb de tassen zelf nog niet echt gezien, dus ook geen idee hoe ze in elkaar zitten enzo, maar zelf maken zou moeten lukken als iemand een beschrijving/patroon heeft
  Moderator zondag 20 september 2009 @ 09:35:40 #192
5428 crew  miss_sly
pi_72925255
In de winter over je jas dragen, si dat niet heel erg warm? Even uitgaande van en echte, dikke, warme winterjas, of moet je dan ook een iets minder dikke, warme winterjas gebruiken?
  Moderator zondag 20 september 2009 @ 09:44:16 #194
5428 crew  miss_sly
pi_72925324
Thanks Webkim!
pi_72925405
Senna in de doek

Ik ben ook nog aan het nadenken over hoe ik in de winter wil gaan dragen. Ik blijf de draagjassen gewoon echt niet mooi vinden (wel praktisch!) dus ik denk dat het toch over m'n jas wordt. Ik moet sowieso nog een nieuwe jas, want momenteel kan ik Merel ook in m'n jas dragen en die nog steeds dichtknopen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72925518
Die draagjassen zijn eigk ook niet echt mijn smaak.
Fleece vind ik niks. Ik zou wel zelf een jas willen maken. Ik heb weleens gezien dat mensen een inzetstuk op hun eigen jas naaiden,misschien is dat een idee.

Ik denk dat een wollen doek maat 6 dan geen slecht idee is. Ik wacht de meet gewoon af, denk ik. Als iemand dan een kleine maat mee wilnemen,kan ik dat eens proberen.

Leuk hè, die onbags. Ik ga een baby onbag voor mezelf maken en waarschijnlijk een grote voor Tessie. Leuk!
  Moderator zondag 20 september 2009 @ 10:07:22 #197
5428 crew  miss_sly
pi_72925572
Ik vind die onbags ook erg leuk, en ik denk dat ik er ook eentje ga maken. Of twee: een grote en een kleine, dan heb ik atlijd keus

Voor de winter, afhankelijk natuurlijk wat je gaat doen, is misschien een poncho-achtig iets ook een idee. Daar zat ik zelf iig aan te denken. Daaronder kun je dan zelf zo warm kleden als je nodig vindt (dikke trui of met vest of een dun jasje) en daarover knopen. Dan een poncho maken met een dusdanige opening dat ie om jou en je kind-in-doek valt.
  zondag 20 september 2009 @ 10:10:32 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72925611
Oh ja, het jassen-gedoe...
Vorige herfst/winter droeg ik meestal een dunne jas en dan daaroverheen rugdragen. Maar ja, toen had ik een dreumes die soms ook uit de doek wilde en zelf wilde lopen en dan was het toch behoorlijk fris in dat dunne jasje. Maar met een winterjas aan dragen deed ik niet, veel te heet en verstikkend!
Toby is natuurlijk nog klein en die zal ik van de winter nog wel voorop dragen. Da's een stuk gemakkelijker lijkt me.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 20 september 2009 @ 10:40:13 #199
108648 cattie
lieve moeder
pi_72926051
Ik draag zelf altijd dunne winterjassen, voor mij is het geen probleem.

Oeke, ik neem wel een kortere doek mee naar de meet. Maat 4 hennep indio denk ik. Of misschien meer of een andere als daar behoefte aan is.
edit: misschien mijn Aare met wol maat 3?

[ Bericht 9% gewijzigd door cattie op 20-09-2009 10:53:40 ]
  † In Memoriam † zondag 20 september 2009 @ 11:59:24 #200
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72927883
Ik ben nog steeds erg dol op mijn (half)wollen MaM Äiskä draagponcho. Handig én een mooie snit. Ik doe hem ook graag aan zonder draagkind eronder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Macka66 op 20-09-2009 12:11:25 ]
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 21 september 2009 @ 09:37:03 #201
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72958809
Gisteren had ik een soort reünie met mijn neven en nichten. Ik had Hannah in de draagdoek, en kreeg zoveel leuke reacties, dat het zo'n mooie doek was (rood/roze Hoppediz), en dat ze zo lekker bij me zat, een nicht die het ook geprobeerd had maar het niks vond, een neef die het juist wel ook deed Dus ik super trots natuurlijk Ook wel eens leuk na al het 'kritiek' van mijn moeder en zus die vinden dat ik er veeeeeel teveel heb, en Hannah niet genoeg kunnen knuffelen als ze bij mij in de doek zit
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72960203
Gisteren hadden wij een familiereünie en toen gingen we naar het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen.
Ik had Lianne meegenomen in de Meitai. Toen ik samen met m'n tante liep, kwamen we een Duitse man tegen met z'n kindje in een BB, met zijn gezichtje naar voren. Zegt m'n tante, "kijk die heeft net zoiets als jij hebt, zo kan het ook!" en erachteraan "hij bungelt alleen wel een beetje".
Dus ik heb haar direct maar even uitgelegd en laten zien dat dit zeker niet hetzelfde was en toen stapte ze direct op hem af om te vertellen dat het zo écht niet kon! Haha wel lief van haar.
Jammer dat hij er geen boodschap aan leek te hebben.
  maandag 21 september 2009 @ 11:06:02 #203
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72960969
Dragen over een jas is niet heel warm, wel onhandig soms, want je hebt minder gevoel, tenminste dat had ik. er zit ineens een dikke laag extra tussen jou en je doek (kind), dus het is wat meer frutten hoe je het rond krijgt allemaal, maar ik vond het prima te doen.

oeke, ik zou liever een maatje langer nemen, dan te kort en dan in de punten moeten knopen en dat net niet kunnen waarderen...
zweefvliegje, hij is mooi geworden!
  maandag 21 september 2009 @ 11:09:54 #204
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72961086
Grappig van je tante
Maar kan me wel voorstellen dat je er geen boodschap aan heeft als een vreemde op straat je daar zo mee 'overvalt'. Ik heb Noah ook in een BB gedragen, ook met gezicht naar voren, had toen geen idee dat dat zo slecht was. Maar denk dat als iemand me daarover op aan had gesproken op straat ik had gedacht "Rot op, bemoei je met je eigen zaken!"

Mijn neef vertelde trouwens dat hij een keer werd aangesproken dat een draagdoek niet goed was, omdat de beentjes dan te wijd zaten enzow. Duidelijk iemand die er geen verstand van had Mijn neef had daar dus ook geen boodschap aan. En terecht natuurlijk in dit geval
©Dumbo
  maandag 21 september 2009 @ 11:12:14 #205
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72961158
En Macka, ik krijg steeds een pop-up met vraag om gebruikersnaam en wachtwoord van jouw site in dit topic
©Dumbo
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 12:09:01 #206
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72962793
Ja, mijn site is gehackt en nu heeft de provider 'm beveiligd met een wachtwoord. Mijn foto's staan op hetzelfde domein. Wordt aan gewerkt!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72965996
Ik was vanochtend met Sten en mijn moeder op de jaarmarkt in HHW. Hoor ik opeens achter me: "hey een yamo! Die krijg ik binnenkort ook." Het was iemand van het het dragen en voeden-forum met haar baby in de draagdoek. Daar gaat nu een yamo op reis en zij krijgt em binnenkort te logeren. Wat is het toch leuk om zo enthousiast over het dragen te praten met een ander.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  maandag 21 september 2009 @ 14:41:38 #208
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72967257
Wat leuk, gisteren weer lekker veel kindjes in de doek op stap geweest

Joep begint onze hond steeds leuker te vinden Dus als hij nu in de doek zit, dan hangt ie de helft van de tijd naar de beneden te loeren om Booya te kunnen zien. Echt zo grappig!
Niet mieten! Door gieten!
pi_72968341
Ik kom me hier ook melden!

Ik draag mijn zoontje van 10 weken erg graag (mijn man ook). Ik heb een tricot-slen en een hoppediz. Gebruik de laatste tijd alleen maar de hopp. Ik knoop dan een fwcc met de banden naar de zijkant. Draagt prima, alleen heb ik soms het idee dat Lucas dan een beetje opzij gaat hangen na een tijdje en dat zijn lijf als het ware een beetje scheef naar links of rechts hangt ipv goed rechtop. Is dit normaal of valt hier iets aan te doen?
pi_72968448
Dat kan zijn omdat die aan de doek wil sabbelen en die opzij zit..
Of gewoon om meer te zien. Mijn dame kijkt ook altijd liever om mij heen aan mijn linkerkant dan rechts.
  maandag 21 september 2009 @ 17:25:50 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_72972443
Er zijn weer restdoekjes bij didymos

En ik heb een gecko besteld Prijs is omlaag gegaan en het hoogste bod wat ik voor Jan gehad heb was 20 euro en hij is zeker meer waard

(en ondanks: Bei diesem Modell sind Verschiebungen im
Muster nach der Wäsche möglich. Diese
Verschiebungen können durch die
unterschiedlichen Garne und die
Jacquardwebung entstehen. Sie bilden sich
zurück durch Dampfbügeln und im Gebrauch und
beeinträchtigen nicht die Qualität.
Wir haben das Modell trotzdem im Preis reduziert.)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72990472
ik heb zelf een draagponcho gekocht, geknipt en verhaakt!
zo leuk
morgen foto's..moet m nog smaller maken
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:47:38 #213
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_72992369
Laatst was ik met de oudste twee boodschappen doen. Zie ik bij de uitgang een moeder met een kindje in de draagdoek op haar rug. Zeg ik tegen m'n kinderen: "Kijk daar eens!" Zij kijken... "Euhm, wat is er dan?" Ik: "Daar, die moeder met dat kindje op de rug?" "Ja, wat is daarmee?" "Euh, nou ja, ik ben dus niet de enige die dat doet..." "O".
Vond ik het zo bijzonder dat ik een andere draagster tegenkwam, vinden zij dat doodgewoon (wel logisch eigenlijk, zij zien regelmatig een kindje op de rug zitten, ik bijna nooit).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_72993055
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:

En zo heeft ze haar eerste dagje Efteling doorgebracht :

[ afbeelding ]
wat een prachtige foto!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:37:14 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72999220
Ik heb de Albert van cattie binnen! En hij is heul mooi!
Ik ben er blij mee!

[ Bericht 53% gewijzigd door Asyniur op 22-09-2009 13:53:13 ]
pi_72999454
Vannacht voor het eerst Esmee in de draagdoek gehad (tricot slen). Ze had erg veel last van krampjes en wilde alleen maar bij ons liggen. Aangezien ik het te eng vind om haar bij ons in bed te nemen, heb ik haar in de draagdoek gedaan en ben ik in een ruime stoel met armleuningen gaan zitten. Benen op de poef en zo hebben we allemaal toch nog wat geslapen Was wel weer erg lekker zo'n klein meiske in de doek tegen me aan
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:32:48 #217
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_73001066
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef Grijs het volgende:
Laatst was ik met de oudste twee boodschappen doen. Zie ik bij de uitgang een moeder met een kindje in de draagdoek op haar rug. Zeg ik tegen m'n kinderen: "Kijk daar eens!" Zij kijken... "Euhm, wat is er dan?" Ik: "Daar, die moeder met dat kindje op de rug?" "Ja, wat is daarmee?" "Euh, nou ja, ik ben dus niet de enige die dat doet..." "O".
Vond ik het zo bijzonder dat ik een andere draagster tegenkwam, vinden zij dat doodgewoon (wel logisch eigenlijk, zij zien regelmatig een kindje op de rug zitten, ik bijna nooit).
Grappig en als je het zo bekijkt idd eigenlijk best logisch ja!

Mijn Ergo gaat binnenkort al zomaar ergens logeren!
Een kennisje bij school vond 'm wel heel erg interessant. Ze heeft zelf een combi-cotti en die bevalt haar heel goed maar ze realiseert zich wel dat ze daar geen jaren mee kan blijven dragen. Nu ze mijn Ergo zo zag leek een SSC haar ook wel wat voor haar en haar man.
Dus Ergo mag een weekendje uit logeren.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_73002338
Ik had vandaag een pakje: 3 mooie doeken te leen van Webkim, imdat ze het zo sneu vond dat mijn nieuwe doek zo lang wegblijft

en wat een geweldige doeken zoo mooi van kleur en ze voelen heerlijk aan. Wat zal ik dragen en wandelen
pi_73002429
Wat leuk!! en lief van WK! welke 3 doeken zijn het
pi_73002518
Haha, Grijs!
Leuk als je anderen spot die dragen! Zelf heb ik nog nooit iemand met een doek gespot, alleen maar van die BB's.

Ik heb mijn oog op een Bondolino laten vallen voor m'n vriend. Heeft iemand daar ervaringen mee? Want hij vind "al dat geknoop" met een geweven doek maar niks. Daar heeft hij geen geduld voor zegt ie.

En zonet even een primeur gehad hier. Ik heb Lianne voor het eerst op m'n rug geknoopt in een Rucksack! Hij kon wat strakker, maar het zag er verder goed uit voor zover ik dat kon vergelijken met andere foto's/filmpjes! Of ik zo de deur uit durf te lopen weet ik nog niet, maar dat zal wel goedkomen! Ze vond het in iedergeval wel leuk voor zolang het duurde, want toen ik haar uit de doek haalde moest ze huilen. (dat doet ze trouwens wel vaker, net alsof ze er graag in wil blijven!)
Owja en tot slot: Wat is een Bebina toch HEERLIJK! Zelfs nadat ik hem geverfd heb is hij zó ontzettend lekker zacht! Op dit moment is het mijn favo doek, hij is zelfs zachter dan mijn Indio.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:16:10 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73002576
Ow, wat lief van Webkim!
hoe is het eigenlijk met je, Kim?

Hier hangt Albert nu aan de waslijn te drogen.
Had ik al gezegd dat ie mooi is en dat ik er blij mee ben?
nu nog dat kindje uitbroeden...
pi_73002706
Ik heb vandaag ook gedragen met mijn SI maatje 2.
Ik vind hem prima voor een RUB maar heupdragen is toch niet mijn ding..
pi_73003465
Ik heb het idee dat Leander te zwaar word voor mijn doek. Krijg hem er gewoon niet lekker meer in en hij zakt steeds weg. Doe niks anders dan normaal. Enige verschil is dat hij zijn hoofd niet meer neer legt maar rond kijkt. Nu heb ik de laatste keren steeds de doek van DF gebruikt maar die is en blijft stug Ik baal ervan
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_73004158
Welke doeken heb je?
pi_73004298
Mijn eigen is een Bamboe achtige en die van DF is een Ellaroo.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')