Shame on me, ik vergat een p en je corrigeerde me erop.quote:
Wat doe je!quote:
Ik kom nooit bij de Aldi.quote:
Er zullen vast meer mensen zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan nog geloof ik niet dat ik niet in m'n eentje daar sta
Gast, alsof jij nooit anderen verbetert.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shame on me, ik vergat een p en je corrigeerde me erop.![]()
"Thank you for correcting me Lisa, people LOVE to be corrected"
Ohquote:
Waarom las ik "Gast, alsof jij ooit gaat werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, alsof jij nooit anderen verbetert.
Maar ik lach harder YAYAYAYAYAYAYAYAquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag niet of je me wilt geloven hoor, hé, dan doe je dat toch lekker niet joh. Ik lach toch het laatst.
Je t...quote:
Atleast I'd love to correct. O shit, now I'm talking about myself againquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shame on me, ik vergat een p en je corrigeerde me erop.![]()
"Thank you for correcting me Lisa, people LOVE to be corrected"
Ja, weet ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, alsof jij nooit anderen verbetert.
Dat komt omdat NSbert hem in ONZ gooide.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
Wie maakte hem nou weer meteen centraal
Zag hem trouwens ook pas na 5 minuten bij centraal verschijnen
13 PM's?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Welke faalmod gooide hem in ONZ?
Dan lach je vast heul lelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik lach harder YAYAYAYAYAYAYAYA
Populair, jwz.quote:
Je ta....quote:
Hij lacht op z'n Spaansquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan lach je vast heul lelijk.
Tandartsquote:
Dat moet je zo bij een flat doen.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij lacht op z'n Spaans
Oh nee, dat is met de J
Dat mag als ik dat wil.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou dan. Niet zo stoer doen tegen anderen.
quote:
KOM JE OOK HOCKEYEN?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef jordeeeh het volgende:
MAAR HOE WEET IK NOU ZEKER DAT IK NIET VOOR NIKS NAAR DEN HAAG GA?
Ik kwam bij COD4 op zo'n spaanse server altijd van die cono's tegen die JAJAJAJAJAJAJAJA riepen als ze wonnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij lacht op z'n Spaans
Oh nee, dat is met de J
Omdat Zotheid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef jordeeeh het volgende:
MAAR HOE WEET IK NOU ZEKER DAT IK NIET VOOR NIKS NAAR DEN HAAG GA?
Guess what, Stacey...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Het toont alleen maar aan hoe hard je dan faalt.
Je tant...quote:
Neequote:
Ik vind t er wel grappig uit zien hoor dat Jajajajquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kwam bij COD4 op zo'n spaanse server altijd van die cono's tegen die JAJAJAJAJAJAJAJA riepen als ze wonnen.
Sinds een paar dagen gebruik ik nu YAYAYAYAYAYYAYAYA als stop woord, zo lach ik gelukkig niet
en daarna rellen met een hockeystickquote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben je gek?Ik kom biertjes drinken.
Het zal toch niet..............quote:
Wel een polo aandoen voor het geval je misschien toch gaat hockeyen!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
PERD!quote:
Ik snap hem.quote:
In de Cloos?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zotheid's tant...quote:
Dat zegt diegene omdat er een vijftienjarig breezersletje aan z'n piemel zuigt, duh.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kwam bij COD4 op zo'n spaanse server altijd van die cono's tegen die JAJAJAJAJAJAJAJA riepen als ze wonnen.
H-D-M HOO LI GANS!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
en daarna rellen met een hockeystick
Ik heb altijd polo's aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel een polo aandoen voor het geval je misschien toch gaat hockeyen!
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PERD!
[..]
Ik snap hem.
[..]
In de Cloos?
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zegt diegene omdat er een vijftienjarig breezersletje aan z'n piemel zuigt, duh.
Neem dat terug!!!quote:
Waar is dat Cloo's eigenlijk?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PERD!
[..]
Ik snap hem.
[..]
In de Cloos?
Dat is stom.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Lollers zotheid heeft ook zoeen album achtergrond.
Maar in Rainbows, die stond op het lijstje om erin te stoppen en was ik vergetenhoe kan dat
Ik draag liever witte t-shirt + overhemdenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
H-D-M HOO LI GANS!
[..]
Ik heb altijd polo's aan.
Yeaahhh No.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel een polo aandoen voor het geval je misschien toch gaat hockeyen!
Zotheid! Alle zotheid op een stokje!quote:
Ja, maar...quote:
Ik draag graag ietwat laag uitgesneden hempjesquote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik draag liever witte t-shirt + overhemden
Mijn polo's liggen al driekwart jaar ongebruikt in mijn kast
Ok!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
Het is de waarheid.
Ietwat laag of heul laagquote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik draag graag ietwat laag uitgesneden hempjes
In de wat?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PERD!
[..]
Ik snap hem.
[..]
In de Cloos?
Dat ligt aan m'n moodquote:
Ik vond hem wel goed gevondenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat moet je zo bij een flat doen.
Kan je de rest van de hoesjes ook herkennen?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Lollers zotheid heeft ook zoeen album achtergrond.
Maar in Rainbows, die stond op het lijstje om erin te stoppen en was ik vergetenhoe kan dat
Ze heeft gelijk.quote:
Cloo's?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is dat Cloo's eigenlijk?
Het plein?
Overhemd + polo ftw!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik draag liever witte t-shirt + overhemden
Mijn polo's liggen al driekwart jaar ongebruikt in mijn kast
Mieters!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zotheid! Alle zotheid op een stokje!
Hoe vertel je iemand...quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
Het is de waarheid.
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik draag graag ietwat laag uitgesneden hempjes
Dat is zo'n tent!quote:
Ik maak mannen graag gekquote:Op woensdag 9 september 2009 00:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pics!
[..]
Dat is zo'n tent!
We hebben ook de supermarkt en m'n ex waar je bier kan halen.
Bier halen bij je ex?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pics!
[..]
Dat is zo'n tent!
We hebben ook de supermarkt en m'n ex waar je bier kan halen.
Opa lag in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
ZH wat doe jij op internet? Is NKT zo slapjes daar?
Gaaf die wil ik hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
http://www.lukejerram.com/projects/glass_microbiology
Glazen modellen van allerlei ziektes
Clone my willyquote:Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ken je dat bedrijf wat een website runt waar je een 3d model kan uploaden wat je vervolgens in 3d kan laten uitprinten? Zeer vet ook
Schiet nou maar op!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik maak mannen graag gek
En voor de rest laat ik t over aan hun fantasie
http://www.cafemijnex.nl/quote:
Bijna altijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft gelijk.
[..]
Cloo's?
Het Cloos.
En ja, aan Het Plein.
[..]
[..]
[..]
Hoe vertel je iemand...
Jep die ken ikquote:Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gaaf die wil ik hebben
Ken je dat bedrijf wat een website runt waar je een 3d model kan uploaden wat je vervolgens in 3d kan laten uitprinten? Zeer vet ook
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
http://www.lukejerram.com/projects/glass_microbiology
Glazen modellen van allerlei ziektes
Ben je nou boos?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schiet nou maar op!
[..]
http://www.cafemijnex.nl/
http://penisbaardisjevader.hyves.nl/
WTF
Dat blijkt iemand uit Somalië te zijn.quote:
Bon Iver.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna altijd.
WC dan.
Marco B.
Gaaf, wat voor studie?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jep die ken ik
Wij hadden een vak in rapid prototyping (met behulp van 3d printers)
Moesten we ook een klein modelletje maken en die werd dan echt geprint.
Ik heb toen 2 ringen gemaakt die in elkaar vast zitten (niet heel flauw 'geschakeld' maar meer dat de buitenring om de binnenring heenklemt)
Niet heel mooi, want ik heb niet veel 3d teken ervaring, maar wel leuk om echt zo te hebben
Oh balen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Opa lag in het ziekenhuis.
Ging even heel slecht dus vandaar dat ik niet gegaan ben.
Morgen even bellen om mijn verhaal te doen en er het beste van hopen.
Right.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schiet nou maar op!
[..]
http://www.cafemijnex.nl/
http://penisbaardisjevader.hyves.nl/
WTF
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat blijkt iemand uit Somalië te zijn.
Kerst.quote:
Niet boos, ongeduldig.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben je nou boos?
OHHHH het zoontje van Heleen van Royen is een breezerslet
Je moet t doen met de foto's in m'n Foboquote:
Geen idee. M'n opa is in de nacht van vrijdag op zaterdag opgenomen en vandaag is hij weer naar huis toe. Ik ben dus nog helemaal niet naar de NKT geweest. Morgen bellen en hopen dat ik nog mee mag doen. Zullen m'n jaargenoten dan alleen niet zo blij mee zijn...quote:Op woensdag 9 september 2009 00:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh balen.![]()
Maar hoe is de NKT verder?
Ik denk niet dat er iemand komt.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Right.
Maar k snap nu niks meer van die meetIs het nou fake of niet, en wat gaat er gebeuren?
*duimt voor ZH en z'n opa*quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen idee. M'n opa is in de nacht van vrijdag op zaterdag opgenomen en vandaag is hij weer naar huis toe. Ik ben dus nog helemaal niet naar de NKT geweest. Morgen bellen en hopen dat ik nog mee mag doen. Zullen m'n jaargenoten dan alleen niet zo blij mee zijn...
http://www.dumpert.nl/med(...)eleen_van_royen.htmlquote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet t doen met de foto's in m'n Fobo
Vind jij Heleen van Royen ook sexy?
Als ik haar zou tegenkomen dan...
Nahhh, iets met zedendelicten
Mja k heb niet echt zin om 5 uur voor niks te reizenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand komt.
PM me eens wat meer foto's dan.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet t doen met de foto's in m'n Fobo
Vind jij Heleen van Royen ook sexy?
Als ik haar zou tegenkomen dan...
Nahhh, iets met zedendelicten
quote:
Logisch.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k heb niet echt zin om 5 uur voor niks te reizen
K zal morgen ofzo ff kijken ja?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PM me eens wat meer foto's dan.
Anouk van Eekelen is meer mijn type.
Whaha dat filmpjequote:Op woensdag 9 september 2009 00:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eleen_van_royen.html
JEUJ!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
K zal morgen ofzo ff kijken ja?
En nah, ik ga toch voor Heleentje
Dus zal m wel niet worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Komt wel goed. Hij heeft nu weer andere medicijnen en vooralsnog reageert hij daar positief op.
[..]
Logisch.
Ik vertrouw jullie niet meer.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zin in een krentenbol. No joke.
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k heb niet echt zin om 5 uur voor niks te reizen
quote:
Morgen moet het mooi weer worden!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus zal m wel niet worden.
Daarnaast is t morgen kutweer dus terrasje wordt m ook niet.
Jou vertrouw ik eigenlijk wel. Ik heb je immers in de Danzig gezien.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zin in een krentenbol. No joke.
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vertrouw jullie niet meer.
Alle "vrouwen" op internet niet meer.
Ik ben ook niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vertrouw jullie niet meer.
Alle "vrouwen" op internet niet meer.
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
Waarom weet opeens iedereen van tineye!Daar gaat mijn klonen-bust-alleenrecht.
Het is me nu duidelijk waarom je niet durft te meeten.quote:
MAAR DAN OM EEN ANDERE REDEN!!!1quote:
Zoalsquote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is me nu duidelijk waarom je niet durft te meeten.
[..]
MAAR DAN OM EEN ANDERE REDEN!!!1
Die keer dat je me liet staan terwijl ik met je zou daten.quote:
K kan er ook niks aan doenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Morgen moet het mooi weer worden!
[..]
Jou vertrouw ik eigenlijk wel. Ik heb je immers in de Danzig gezien.
Ik ben gewoon bang voor jequote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is me nu duidelijk waarom je niet durft te meeten.
[..]
Je moet mannen soms toch een beetje in de waan laten.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die keer dat je me liet staan terwijl ik met je zou daten.
Dat deed die fok upskirt-filmer ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K kan er ook niks aan doen
http://www.dumpert.nl/med(...)etshop_tutorial.html
Zou dat werken btw?
Ja. Maar daar morgen alleen Bea en consorten komen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor je![]()
Is er trouwens een manege in de binnenstad?
Maar je lelies zijn nu verwelkt.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je moet mannen soms toch een beetje in de waan laten.
Dat zijn de koninklijke stallenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ja. Maar daar morgen alleen Bea en consorten komen.
Slapen. KK!
Zoek een foto van een FOK!ster voor me en ik zal het eens proberenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K kan er ook niks aan doen
http://www.dumpert.nl/med(...)etshop_tutorial.html
Zou dat werken btw?
En donderdag dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
Ja. Maar daar morgen alleen Bea en consorten komen.
Slapen. KK!
Ik ben nog lang niet uitgebloeidquote:Op woensdag 9 september 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je lelies zijn nu verwelkt.
Doe eens een tampon in dang.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet uitgebloeid.
Je wilt een foto van mij in een strakke boxer?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb wel de benodigde CS2 (CS3 en CS4 werken blijkbaar niet)
[ afbeelding ]
Waar blijft de pic jordy
Krentenbol in d'r bikini??quote:Op woensdag 9 september 2009 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoek een foto van een FOK!ster voor me en ik zal het eens proberen
Wel een enkele laag kleding he
Heb jij nou 3 photoshops?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb wel de benodigde CS2 (CS3 en CS4 werken blijkbaar niet)
[ afbeelding ]
Waar blijft de pic jordy
Iedereen zat er ook op te wachtenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:54 schreef Sanne92 het volgende:
Hehe, eindelijk is The Resistance van Muse gelekt.
Joah, 2 trialsquote:
Slecht dat iedereen erop zat te wachten, of vind je het album slecht?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Iedereen zat er ook op te wachtenslecht eigenlijk.
Nu kan ik nog niet gaan slapen!
Heeh, ik weet nu al na Uprising en Resistance dat ik het album ga kopen!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:01 schreef Maisnon het volgende:
slecht dat iedereen zo erg op dat lekken wacht, maarja, zo is het nou eenmaal tegenwoordig
Maar.. Maar.. Maar dat is ondertussen al uitgekauwde koekquote:Op woensdag 9 september 2009 02:57 schreef Syb-rund. het volgende:
dat mens heet Emi?
wat emi![]()
het word steeds beter
Emimich
nee want jullie zijn er toch nog niet achter van wie het is?quote:Op woensdag 9 september 2009 03:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar.. Maar.. Maar dat is ondertussen al uitgekauwde koek
Whoaaahh jij maakt t wel spannend iddquote:Op woensdag 9 september 2009 03:10 schreef Syb-rund. het volgende:
Die ontmaskering van emimich ging ook te makkelijk
dus het zal iqm wel zijn, die heeft de hele tijd over die sollicitaties van hem (teveeeel tijd + topposter), en hij post altijd lekkere wijven.
props iqm
PS: ik bedenk me net dat in de tijd van het emimich mysterie zotheid het desbetreffende topic opende, en niet niet IQM zelf. en nu komt iszinloos ook opeens uit het niets met een topic, wat riekt naar iemand die hem info heeft zitten sturen
quote:
E-eyyyy damesquote:
Waarom slaap jij nog niet?quote:
Ik wil nietquote:Op woensdag 9 september 2009 03:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom slaap jij nog niet?
is dit je nieuwe iqm?quote:Op woensdag 9 september 2009 03:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whoaaahh jij maakt t wel spannend idd
Pas op wat je zegt ehquote:
Nee hoor dat is niet ergquote:Op woensdag 9 september 2009 03:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil niet
Is dat erg?
Op de een of andere manier veracht ik het idee van slapen gaan op t moment echt
En ik eet frietNU NOG JA
En wat is jouw excuus? Nou? Eh?
En leg jij t ook ff uit Bt u_u
Eten nadat je je tanden hebt gepoetst is idd niet zo lekker!quote:Op woensdag 9 september 2009 03:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor dat is niet erg![]()
Ik zou ook graag friet eten, alleen heb ik dat niet...
Tenzij ik nu aardappels ga schillen en de frietpan aan ga doen, maar ik heb mn tanden net gepoetst. En alles wat je eet nadat je je tanden hebt gepoetst is vies. Bijvoorbeeld sinaasappelsap.
Uhm... ik ga denk ik na deze post slapen, want ik ben best moe..
Waarom?quote:Op woensdag 9 september 2009 03:29 schreef Syb-rund. het volgende:
ik krijg meteen weer spontaan zin in het fok maffia spel zeg
Dank je wel, misschien dat karma wel echt bestaat, dan krijg je het terugquote:Op woensdag 9 september 2009 03:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eten nadat je je tanden hebt gepoetst is idd niet zo lekker!
Ik heb t trouwens ook van aardappeltjes gemaakt!Lekker vers!
Nou, mocht je gaan slapen, welterusten dan
En dat je maar fijn mag slapen!!!
Dat vind ik best lief van mezelf
Ik laat t je morgen weten ghehequote:Op woensdag 9 september 2009 03:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel, misschien dat karma wel echt bestaat, dan krijg je het terug![]()
Good night.
omdat dit ongeveer hetzelfde principe is, achterhalen wie de dader.quote:Op woensdag 9 september 2009 03:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ken het fok maffia spel overigens niet
Vandaar dat ik ook vraag waarom
Was t eerst dan echt een spel? Of ben ik nou blond aan t lullenquote:Op woensdag 9 september 2009 03:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
omdat dit ongeveer hetzelfde principe is, achterhalen wie de dader.
hartstikke leuk![]()
ja en het was ook erg leuk totdat iedereen niets meer zoveel deed en het hele principe van elkaar opnaaien verdweenquote:Op woensdag 9 september 2009 03:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was t eerst dan echt een spel? Of ben ik nou blond aan t lullen
Anyway, ik vraag me idd ook wel af wie nou het ware gezicht
achter KB is ja
Dat klinkt idd wel vermakelijk ja hahaquote:Op woensdag 9 september 2009 03:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja en het was ook erg leuk totdat iedereen niets meer zoveel deed en het hele principe van elkaar opnaaien verdween
het leukste is nog om maffia te zijn, en verwarring en chaos te scheppen bij de andere deelnemers
Ik denk ut! Want ik kijk ondertussen tvquote:Op woensdag 9 september 2009 04:01 schreef Sanne92 het volgende:
Ik ben de enige die nu Muse aan het draaien is?
Ik heb altijd aangegeven dat ik die informatie van IQM heb maar dat hij, bang voor represailles van de mods, het topic niet wou openen.quote:Op woensdag 9 september 2009 03:10 schreef Syb-rund. het volgende:
Die ontmaskering van emimich ging ook te makkelijk
dus het zal iqm wel zijn, die heeft de hele tijd over die sollicitaties van hem (teveeeel tijd + topposter), en hij post altijd lekkere wijven.
props iqm
PS: ik bedenk me net dat in de tijd van het emimich mysterie zotheid het desbetreffende topic opende, en niet niet IQM zelf. en nu komt iszinloos ook opeens uit het niets met een topic, wat riekt naar iemand die hem info heeft zitten sturen
Ik zou graag vragen naar hoe de crematie was maar ik moet echt zo weg.quote:
Hij was werkelijk prachtig!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb altijd aangegeven dat ik die informatie van IQM heb maar dat hij, bang voor represailles van de mods, het topic niet wou openen.
[..]
Ik zou graag vragen naar hoe de crematie was maar ik moet echt zo weg.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:45 schreef Dqod het volgende:
Ik ben echt sjaggooooooooooooo!!
Dus doei, ik ga lekker terug naar bed
Aan de vorm van Taraboems hoofd te zien heeft ie misschien wel reuzengroei, als je al die verhoudingen zo ziet ook.quote:
dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef IQM het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Kb een kloon is. Eerder iemand die zijn/haar eigen identiteit niet wil openbaren (door onzekerheid?) en er een hele identiteit omheen heeft verzonnen. Kijk hoeveel ze postte, hoe consistent ze was in haar postings, al die nummers die ze afspeelde en bijhield op last.fm...
Dan ben je toch behoorlijk gestoord?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef IQM het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Kb een kloon is. Eerder iemand die zijn/haar eigen identiteit niet wil openbaren (door onzekerheid?) en er een hele identiteit omheen heeft verzonnen. Kijk hoeveel ze postte, hoe consistent ze was in haar postings, al die nummers die ze afspeelde en bijhield op last.fm...
Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef IQM het volgende:
Nou, ze had toch een heel eigen muzieksmaak.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt.
gast jij deed hetzelfde met dit accountquote:Op woensdag 9 september 2009 12:08 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dan ben je toch behoorlijk gestoord?
Dan kun je nog beter een paar echte filmpjes van jezelf op youtube zetten..
Nah dat geloof ik niet, dat is gewoon de muziek die ze leuk vindt, ze heeft alleen een Krentenbol. last.fm aangemaakt.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, ze had toch een heel eigen muzieksmaak.Stel dat ik het was. Dan had ik dus voor mijn Krentenbol.-kloon heel andere muziek moeten luisteren en bijhouden dan ik normaal zou doen.
4 dagen...quote:Op woensdag 9 september 2009 12:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
gast jij deed hetzelfde met dit account
Precies. Het is dus geen kloon van een andere user, maar gewoon een geheel nieuwe user, die zich voordeed als dat meisje van die foto's. Maar alles wat 'ze' luisterde en postte, was wel gewoon hoe 'ze' was.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah dat geloof ik niet, dat is gewoon de muziek die ze leuk vindt, ze heeft alleen een Krentenbol. last.fm aangemaakt.
4 dagen omdat iedereen het door had ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
4 dagen...
..en ik maakte een punt.
Oh zo.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies. Het is dus geen kloon van een andere user, maar gewoon een geheel nieuwe user, die zich voordeed als dat meisje van die foto's. Maar alles wat 'ze' luisterde en postte, was wel gewoon hoe 'ze' was.
Alleen als het dan zo was, had ze ook gewoon anoniem kunnen blijven, of een minder opvallend iemand kunnen gebruiken..dus het was wel degelijk voor de "kick" ofzo...quote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies. Het is dus geen kloon van een andere user, maar gewoon een geheel nieuwe user, die zich voordeed als dat meisje van die foto's. Maar alles wat 'ze' luisterde en postte, was wel gewoon hoe 'ze' was.
Nee hoor, ik daagde NJ uit om me bekend te maken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
4 dagen omdat iedereen het door had ja.
en welk punt heb je gemaakt dan?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
Oh, en volgens mij had yvonne al ergens bevestigd dat het geen kloon is.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef yvonne het volgende:
Geen kloon, maar ik moest wieberen, puzzel het maar uit
Ander punt wat je hebt gemaakt is dat jij compleet verknipt bent door je voor te doen als een jong meisjequote:Op woensdag 9 september 2009 12:21 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik daagde NJ uit om me bekend te maken.
Voor mezelf? Dat FOK!kers compleet verknipt zijn, als ze een jong meisje langs zien komen op FOK!
True. Ja of voor de aandacht, omdat ze die normaal gezien, als zichzelf, misschien niet zo snel zou krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Alleen als het dan zo was, had ze ook gewoon anoniem kunnen blijven, of een minder opvallend iemand kunnen gebruiken..dus het was wel degelijk voor de "kick" ofzo...
Pff, whatever.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ander punt wat je hebt gemaakt is dat jij compleet verknipt bent door je voor te doen als een jong meisje
Of een hele goeie grappenmaker, of iemand met een dik minderwaardigheidscomplex, of een psychoquote:Op woensdag 9 september 2009 12:27 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Pff, whatever.![]()
Maar wat is de user achter Krentenbol dan wel niet?
Misschien verknipt, maar misschien ook wel erg slimquote:Op woensdag 9 september 2009 12:27 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Pff, whatever.![]()
Ik ben in het echt wel een lekkere adonis!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
Ik ben in het echt ook geen lekkere adonis. Die foto's heb ik gewoon ergens van internet gehaald.
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben in het echt wel een lekkere adonis!
Ooh ik kwam terug van een avondje uitquote:Op woensdag 9 september 2009 03:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil niet
Is dat erg?
Op de een of andere manier veracht ik het idee van slapen gaan op t moment echt
En ik eet frietNU NOG JA
En wat is jouw excuus? Nou? Eh?
En leg jij t ook ff uit Bt u_u
"Zij is het ook, dus mag ik het ook zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 12:27 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Pff, whatever.![]()
Orginele trouwdatum.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:51 schreef IQM het volgende:
Het is vandaag 09-09-09, mensen!!1!!!!
Klasgenoot van me was er niet, omdat ie naar een bruiloft ging.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Orginele trouwdatum.
Zou de wereld nu vergaan, om 9 over 9?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Klasgenoot van me was er niet, omdat ie naar een bruiloft ging.
Ik vroeg gisteren aan remlof of ze wisten wie het was en hij zei ja, maar liet er verder niets over los.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
Oh, en volgens mij had yvonne al ergens bevestigd dat het geen kloon is.
Voor je het weet ben je 80quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben bijna jarig
Nog maar twee weken ofzo
Gaat hard
Laat je tieten aan hem zien via de webcam. De onderste steen moet boven!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren aan remlof of ze wisten wie het was en hij zei ja, maar liet er verder niets over los.
Ik heb het overwogen, maar misschien moeten we Kb. haar mysterie gunnenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat je tieten aan hem zien via de webcam. De onderste steen moet boven!
+1quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef IQM het volgende:
Ik gun het haar alleen als het een onzeker meisje is. Als het een vieze vent is niet.
EN WAT IS HET VERDRIJVINGSVLAK?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Otis. het volgende:
BIJ EEN VOLLEDIG GEEL GEVERFDE TROTTOIRBAND MAG JE NIET STOPPEN. BIJ STREEPJES MAG JE WEL STOPPEN MAAR NIET PARKEREN.
Neequote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, iemand gaat zijn bromfietscertificaat halen.
Johquote:
EEN VLAK OP HET WEGDEK MET WITTE DIAGONALE STREPEN. NIET OVERHEEN RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EN WAT IS HET VERDRIJVINGSVLAK?
Duur als je daar overheen rijdt.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EN WAT IS HET VERDRIJVINGSVLAK?
Moest ik jou maar 's letterlijk nemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Dat moet je ook weer niet zo letterlijk nemen he
!
Wie is toch die BK waar je het steeds over hebtquote:Op woensdag 9 september 2009 13:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe BK heeft z'n rijbewijs nog niet
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:07 schreef Otis. het volgende:
IEMAND DIE MET EEN PAARD AAN DE HAND LOOPT IS OOK EEN BESTUURDER!!!!!!!!!!!!
Zo'n burger. Uit Pulp Fiction jwz.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wie is toch die BK waar je het steeds over hebt?
EHL!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Moest ik jou maar 's letterlijk nemen.
Zegt me niets.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo'n burger. Uit Pulp Fiction jwz.
Die vaak van stieren worden gemaakt.
Stieren die vaak Otis heten.
Hebben fietsers voorrang op een zebrapad?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Otis. het volgende:
ALS JE AUTO MEER DAN 25 JAAR OUD IS HOEF JE GEEN WEGENBELASTING TE BETALEN!!!!!!!!!!
Eens. Ze heeft het overigens goed volgehouden. Of ze was zo ver heen dat ze in haar andere identiteit begon te geloven.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef IQM het volgende:
Nee. Tenzij ze de fiets aan de hand hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben fietsers voorrang op een zebrapad?
Ik vind van niet, eigenlijk...
Als ze naast de fiets lopen wel, anders niet. Dan hebben alleen voetgangers voorrang.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben fietsers voorrang op een zebrapad?
Ik vind van niet, eigenlijk...
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee. Tenzij ze de fiets aan de hand hebben.
Ja dat dacht ik dus ook, de meeste fietsers niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ze naast de fiets lopen wel, anders niet. Dan hebben alleen voetgangers voorrang.
Maar de meeste fietsers denken ook dat ze wel even voorrang krijgen van links, voorrang op alle rotondes hebben, voeren van verlichting niet boeiend is en vooral dat het uitsteken van je kankerpoten alleen hoeft als je daar zin in hebt.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, de meeste fietsers niet.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar de meeste fietsers denken ook dat ze wel even voorrang krijgen van links, voorrang op alle rotondes hebben, voeren van verlichting niet boeiend is en vooral dat het uitsteken van je kankerpoten alleen hoeft als je daar zin in hebt.
Fietsers
Wielrenners364536
Hm, dan ben ik niet zo'n voorbeeldigequote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens.
Ooit een keer meegemaakt dat iemand een duw kreeg, omdat ie niet snel genoeg uit de weg ging![]()
Ik ben een voorbeeldige fietser, geef altijd netjes richting aan, heb verlichting en geef rechts voorrang
Nu moet ik ook wel toegeven dat ik niet zovaak fietsquote:Op woensdag 9 september 2009 13:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, dan ben ik niet zo'n voorbeeldige
Laatst flikte zo'n groepje wielrenners het gewoon om de rijbaan op te schieten zonder ook maar richting af wat aan te geven.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens.
Ooit een keer meegemaakt dat iemand een duw kreeg, omdat ie niet snel genoeg uit de weg ging![]()
quote:Ik ben een voorbeeldige fietser, geef altijd netjes richting aan, heb verlichting en geef rechts voorrang
Ja als je daar voor 5 cent een brood kunt kopenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrouwen in India krijgen 1,5 dollar per dag (8 uur werken)...
De verzekering gaat je ook nog eens niet gelijk geven, want fietsers zijn kwetsbaar, bla bla bla dat de meeste complete randdebielen zijn maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst flikte zo'n groepje wielrenners het gewoon om de rijbaan op te schieten zonder ook maar richting af wat aan te geven.
Dan vind ik het niet eens zo erg dat je zo iemand helemaal kapot rijdt, wel vind ik het zonde van mijn lak.
[..]
![]()
Ik vergat overigens nog de fietsers die zonder even achter zich te kijken uitwijken voor een object aan hun kant of gewoon in eens naar de overkant gaan.
Geen wonder dat al het werk naar die lage lonen landen gaatquote:Op woensdag 9 september 2009 13:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als je daar voor 5 cent een brood kunt kopen
Daarom kunnen ze ook alle flikken, omdat de automobilist altijd de lul is. Heerlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De verzekering gaat je ook nog eens niet gelijk geven, want fietsers zijn kwetsbaar, bla bla bla dat de meeste complete randdebielen zijn maakt ook niet uit.ja lachen is dat he... die afwijkingen ineens in een bepaalde richting
Hij was zelfs zonder deel 1 al grappig.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Oeps, deel één vergeten. Nu klopt 'ie.
Ziggo?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:45 schreef IQM het volgende:
Waarom is m'n internet zo sloom?Takketyfusgrafchromosomenvinkenteringbronchgodveritispoepzooi!
Nergens last vanquote:
Of iemand heeft op je computer ingebroken en is nu allemaal kinderporno op je PC aan het zetten. Was maandag nog bij CSI.quote:
Hopelijk niet om je daarna in stukken te hakken.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of iemand heeft op je computer ingebroken en is nu allemaal kinderporno op je PC aan het zetten. Was maandag nog bij CSI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |