Shame on me, ik vergat een p en je corrigeerde me erop.quote:
Wat doe je!quote:
Ik kom nooit bij de Aldi.quote:
Er zullen vast meer mensen zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan nog geloof ik niet dat ik niet in m'n eentje daar sta
Gast, alsof jij nooit anderen verbetert.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shame on me, ik vergat een p en je corrigeerde me erop.![]()
"Thank you for correcting me Lisa, people LOVE to be corrected"
Ohquote:
Waarom las ik "Gast, alsof jij ooit gaat werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, alsof jij nooit anderen verbetert.
Maar ik lach harder YAYAYAYAYAYAYAYAquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag niet of je me wilt geloven hoor, hé, dan doe je dat toch lekker niet joh. Ik lach toch het laatst.
Je t...quote:
Atleast I'd love to correct. O shit, now I'm talking about myself againquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shame on me, ik vergat een p en je corrigeerde me erop.![]()
"Thank you for correcting me Lisa, people LOVE to be corrected"
Ja, weet ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, alsof jij nooit anderen verbetert.
Dat komt omdat NSbert hem in ONZ gooide.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
Wie maakte hem nou weer meteen centraal
Zag hem trouwens ook pas na 5 minuten bij centraal verschijnen
13 PM's?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Welke faalmod gooide hem in ONZ?
Dan lach je vast heul lelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik lach harder YAYAYAYAYAYAYAYA
Populair, jwz.quote:
Je ta....quote:
Hij lacht op z'n Spaansquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan lach je vast heul lelijk.
Tandartsquote:
Dat moet je zo bij een flat doen.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij lacht op z'n Spaans
Oh nee, dat is met de J
Dat mag als ik dat wil.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou dan. Niet zo stoer doen tegen anderen.
quote:
KOM JE OOK HOCKEYEN?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef jordeeeh het volgende:
MAAR HOE WEET IK NOU ZEKER DAT IK NIET VOOR NIKS NAAR DEN HAAG GA?
Ik kwam bij COD4 op zo'n spaanse server altijd van die cono's tegen die JAJAJAJAJAJAJAJA riepen als ze wonnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij lacht op z'n Spaans
Oh nee, dat is met de J
Omdat Zotheid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef jordeeeh het volgende:
MAAR HOE WEET IK NOU ZEKER DAT IK NIET VOOR NIKS NAAR DEN HAAG GA?
Guess what, Stacey...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Het toont alleen maar aan hoe hard je dan faalt.
Je tant...quote:
Neequote:
Ik vind t er wel grappig uit zien hoor dat Jajajajquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kwam bij COD4 op zo'n spaanse server altijd van die cono's tegen die JAJAJAJAJAJAJAJA riepen als ze wonnen.
Sinds een paar dagen gebruik ik nu YAYAYAYAYAYYAYAYA als stop woord, zo lach ik gelukkig niet
en daarna rellen met een hockeystickquote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben je gek?Ik kom biertjes drinken.
Het zal toch niet..............quote:
Wel een polo aandoen voor het geval je misschien toch gaat hockeyen!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
PERD!quote:
Ik snap hem.quote:
In de Cloos?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zotheid's tant...quote:
Dat zegt diegene omdat er een vijftienjarig breezersletje aan z'n piemel zuigt, duh.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kwam bij COD4 op zo'n spaanse server altijd van die cono's tegen die JAJAJAJAJAJAJAJA riepen als ze wonnen.
H-D-M HOO LI GANS!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
en daarna rellen met een hockeystick
Ik heb altijd polo's aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel een polo aandoen voor het geval je misschien toch gaat hockeyen!
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PERD!
[..]
Ik snap hem.
[..]
In de Cloos?
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zegt diegene omdat er een vijftienjarig breezersletje aan z'n piemel zuigt, duh.
Neem dat terug!!!quote:
Waar is dat Cloo's eigenlijk?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PERD!
[..]
Ik snap hem.
[..]
In de Cloos?
Dat is stom.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Lollers zotheid heeft ook zoeen album achtergrond.
Maar in Rainbows, die stond op het lijstje om erin te stoppen en was ik vergetenhoe kan dat
Ik draag liever witte t-shirt + overhemdenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
H-D-M HOO LI GANS!
[..]
Ik heb altijd polo's aan.
Yeaahhh No.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel een polo aandoen voor het geval je misschien toch gaat hockeyen!
Zotheid! Alle zotheid op een stokje!quote:
Ja, maar...quote:
Ik draag graag ietwat laag uitgesneden hempjesquote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik draag liever witte t-shirt + overhemden
Mijn polo's liggen al driekwart jaar ongebruikt in mijn kast
Ok!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
Het is de waarheid.
Ietwat laag of heul laagquote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik draag graag ietwat laag uitgesneden hempjes
In de wat?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PERD!
[..]
Ik snap hem.
[..]
In de Cloos?
Dat ligt aan m'n moodquote:
Ik vond hem wel goed gevondenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat moet je zo bij een flat doen.
Kan je de rest van de hoesjes ook herkennen?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Lollers zotheid heeft ook zoeen album achtergrond.
Maar in Rainbows, die stond op het lijstje om erin te stoppen en was ik vergetenhoe kan dat
Ze heeft gelijk.quote:
Cloo's?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is dat Cloo's eigenlijk?
Het plein?
Overhemd + polo ftw!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik draag liever witte t-shirt + overhemden
Mijn polo's liggen al driekwart jaar ongebruikt in mijn kast
Mieters!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zotheid! Alle zotheid op een stokje!
Hoe vertel je iemand...quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
Het is de waarheid.
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik draag graag ietwat laag uitgesneden hempjes
Dat is zo'n tent!quote:
Ik maak mannen graag gekquote:Op woensdag 9 september 2009 00:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pics!
[..]
Dat is zo'n tent!
We hebben ook de supermarkt en m'n ex waar je bier kan halen.
Bier halen bij je ex?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pics!
[..]
Dat is zo'n tent!
We hebben ook de supermarkt en m'n ex waar je bier kan halen.
Opa lag in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
ZH wat doe jij op internet? Is NKT zo slapjes daar?
Gaaf die wil ik hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
http://www.lukejerram.com/projects/glass_microbiology
Glazen modellen van allerlei ziektes
Clone my willyquote:Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ken je dat bedrijf wat een website runt waar je een 3d model kan uploaden wat je vervolgens in 3d kan laten uitprinten? Zeer vet ook
Schiet nou maar op!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik maak mannen graag gek
En voor de rest laat ik t over aan hun fantasie
http://www.cafemijnex.nl/quote:
Bijna altijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft gelijk.
[..]
Cloo's?
Het Cloos.
En ja, aan Het Plein.
[..]
[..]
[..]
Hoe vertel je iemand...
Jep die ken ikquote:Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gaaf die wil ik hebben
Ken je dat bedrijf wat een website runt waar je een 3d model kan uploaden wat je vervolgens in 3d kan laten uitprinten? Zeer vet ook
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
http://www.lukejerram.com/projects/glass_microbiology
Glazen modellen van allerlei ziektes
Ben je nou boos?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schiet nou maar op!
[..]
http://www.cafemijnex.nl/
http://penisbaardisjevader.hyves.nl/
WTF
Dat blijkt iemand uit Somalië te zijn.quote:
Bon Iver.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna altijd.
WC dan.
Marco B.
Gaaf, wat voor studie?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jep die ken ik
Wij hadden een vak in rapid prototyping (met behulp van 3d printers)
Moesten we ook een klein modelletje maken en die werd dan echt geprint.
Ik heb toen 2 ringen gemaakt die in elkaar vast zitten (niet heel flauw 'geschakeld' maar meer dat de buitenring om de binnenring heenklemt)
Niet heel mooi, want ik heb niet veel 3d teken ervaring, maar wel leuk om echt zo te hebben
Oh balen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Opa lag in het ziekenhuis.
Ging even heel slecht dus vandaar dat ik niet gegaan ben.
Morgen even bellen om mijn verhaal te doen en er het beste van hopen.
Right.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schiet nou maar op!
[..]
http://www.cafemijnex.nl/
http://penisbaardisjevader.hyves.nl/
WTF
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat blijkt iemand uit Somalië te zijn.
Kerst.quote:
Niet boos, ongeduldig.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben je nou boos?
OHHHH het zoontje van Heleen van Royen is een breezerslet
Je moet t doen met de foto's in m'n Foboquote:
Geen idee. M'n opa is in de nacht van vrijdag op zaterdag opgenomen en vandaag is hij weer naar huis toe. Ik ben dus nog helemaal niet naar de NKT geweest. Morgen bellen en hopen dat ik nog mee mag doen. Zullen m'n jaargenoten dan alleen niet zo blij mee zijn...quote:Op woensdag 9 september 2009 00:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh balen.![]()
Maar hoe is de NKT verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |