Shame on me, ik vergat een p en je corrigeerde me erop.quote:
Wat doe je!quote:
Ik kom nooit bij de Aldi.quote:
Er zullen vast meer mensen zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan nog geloof ik niet dat ik niet in m'n eentje daar sta
Gast, alsof jij nooit anderen verbetert.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shame on me, ik vergat een p en je corrigeerde me erop.![]()
"Thank you for correcting me Lisa, people LOVE to be corrected"
Ohquote:
Waarom las ik "Gast, alsof jij ooit gaat werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, alsof jij nooit anderen verbetert.
Maar ik lach harder YAYAYAYAYAYAYAYAquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag niet of je me wilt geloven hoor, hé, dan doe je dat toch lekker niet joh. Ik lach toch het laatst.
Je t...quote:
Atleast I'd love to correct. O shit, now I'm talking about myself againquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shame on me, ik vergat een p en je corrigeerde me erop.![]()
"Thank you for correcting me Lisa, people LOVE to be corrected"
Ja, weet ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, alsof jij nooit anderen verbetert.
Dat komt omdat NSbert hem in ONZ gooide.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
Wie maakte hem nou weer meteen centraal
Zag hem trouwens ook pas na 5 minuten bij centraal verschijnen
13 PM's?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Welke faalmod gooide hem in ONZ?
Dan lach je vast heul lelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik lach harder YAYAYAYAYAYAYAYA
Populair, jwz.quote:
Je ta....quote:
Hij lacht op z'n Spaansquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan lach je vast heul lelijk.
Tandartsquote:
Dat moet je zo bij een flat doen.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij lacht op z'n Spaans
Oh nee, dat is met de J
Dat mag als ik dat wil.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou dan. Niet zo stoer doen tegen anderen.
quote:
KOM JE OOK HOCKEYEN?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef jordeeeh het volgende:
MAAR HOE WEET IK NOU ZEKER DAT IK NIET VOOR NIKS NAAR DEN HAAG GA?
Ik kwam bij COD4 op zo'n spaanse server altijd van die cono's tegen die JAJAJAJAJAJAJAJA riepen als ze wonnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij lacht op z'n Spaans
Oh nee, dat is met de J
Omdat Zotheid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef jordeeeh het volgende:
MAAR HOE WEET IK NOU ZEKER DAT IK NIET VOOR NIKS NAAR DEN HAAG GA?
Guess what, Stacey...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Het toont alleen maar aan hoe hard je dan faalt.
Je tant...quote:
Neequote:
Ik vind t er wel grappig uit zien hoor dat Jajajajquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kwam bij COD4 op zo'n spaanse server altijd van die cono's tegen die JAJAJAJAJAJAJAJA riepen als ze wonnen.
Sinds een paar dagen gebruik ik nu YAYAYAYAYAYYAYAYA als stop woord, zo lach ik gelukkig niet
en daarna rellen met een hockeystickquote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben je gek?Ik kom biertjes drinken.
Het zal toch niet..............quote:
Wel een polo aandoen voor het geval je misschien toch gaat hockeyen!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
PERD!quote:
Ik snap hem.quote:
In de Cloos?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |