quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi V.
aka emichiee lijkt op emich
Fok foboquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
dat dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef Godtje het volgende:
Doe je er nou gvd 10 min over om een topic te openen zonder OP?
Iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef Godtje het volgende:
Misschien moest hij ff naar de wc johquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef Godtje het volgende:
In ZUUquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat we krentenbol nooit meer terugzien op FOK!
Die is al lang gevluchtquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Of ff snel alle EXIF-data van Jojoortje haar/zijn pics aanpassen omdat hij net heeft geleerd dat er een EXIF-editor bestaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Feejx het volgende:
[..]
Misschien moest hij ff naar de wc joh
HET IS KRENT!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou waar blijft die afgelebberde rozijnen sloerie
Lapo hunten en dan naar de plee gaan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Feejx het volgende:
[..]
Zou hij zo slecht tegen de spanning kunnen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Feejx het volgende:
[..]
Dat hou je nooit bijquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
TVP. Even alles terug lezen.
Het gaat fucking snel.
Ik vroeg aan de TS van deel 1 of hij deel 2 wou maken maar hij reageerde nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef Godtje het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of ff snel alle EXIF-data van Jojoortje haar/zijn pics aanpassen omdat hij net heeft geleerd dat er een EXIF-editor bestaat
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
Stefan zal wel balen dat hij niet de primeur had.
Die weet hij nog wel zo te brengen op de FP!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
Stefan zal wel balen dat hij niet de primeur had.
het is gewoon een KLB topic. oprotten dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FAAL OP
Waarom de klachten het is geen KLB, en als je het copy/paste van een andere user wees dan zo lief het te qouten.
En zet een lekker foto van Emi in de OP ja
Krentenbol bestaat nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef vosss het volgende:
WAAR DE NEUK GAAT DIT IN GODSNAAM OVER??????
Fobo van krentenbol is een groot gejat ding. En alle pubers vrezen nu dat hun nakomelingen in hun doekjes om een pukkelige nerd zijn gespoten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef vosss het volgende:
Dit topic staat daarom ook in onzin.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Behalve de OP staat er niks in dit topic eigenlijk
Wat nou, doel je nou erop dat je hem gaat slottenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Je bent verbaasd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Beter gaat die hater dat niet doen, ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat nou, doel je nou erop dat je hem gaat slotten
Mag ik dr plaats innemen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Nou en? Ik besta ook niet, what's your point?quote:
Nee dan is het nog steeds Kb's eigen schuld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
Als er deze week iets over een treinkopper op het nieuws komt en het is de persoon achter Kb. geef ik jullie daar de schuld van
Slechte verkapte TVPquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
We blijven gewoon "NIET TE GELOFFUUU" spammen totdat KB. of wat modjes antwoorden geven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Waarom heb jij die plaatjes weggehaald klootzak!quote:
De smiley, de smileyquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan is het nog steeds Kb's eigen schuld.
Morgen ga ik nieuwe voor je erop zettenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom heb jij die plaatjes weggehaald klootzak!
Ik had mijn jodokus al ter handen genomen en open vol goeie moed het topic en ineens blijkt alles weg te zijn gehaald door jou
Hufter![]()
![]()
Die zijn er net zo ingetuind hoor, wat dacht je danquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
We blijven gewoon "NIET TE GELOFFUUU" spammen totdat KB. of wat modjes antwoorden geven.
Er valt niet zo veel meer toe te voegen he.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Ik kon niks beters verzinnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn er net zo ingetuind hoor, wat dacht je dan
Ow tof! Hoe laat ongeveer? Dan kan ik er rekening mee houden met mn wekker zetten zegmaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Morgen ga ik nieuwe voor je erop zetten
groen stinkt naar poep~!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er valt niet zo veel meer toe te voegen he.
Fjoeiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Paul zegt:
ben ben
Paul zegt:
jij wel echt:$
Jojoortje zegt:
ja
Jojoortje zegt:
je hebt me toch gezien op de cam
Ja eigenlijk in PUB, maar daar kreeg ze minder aandacht dan in KLB, dus toen is ze zo ongeveer helemaal naar KLB verhuist.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:29 schreef Shoombak het volgende:
Maarre moet KB niet modden ofzo??? Waar is hij/zij?
hoijquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
Als iemand een samenvatting maakt drop ik hem wel in de OP.
Krentenbol. is nepquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
Daarvoor moet je eerst toestemming vragen aan de TSquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
iszinloos komt erachter dat Krentenbol haar profiel heeft gejat van een Amerikaanse chick. Links staan al in de OP.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
OOHH! krijg je in KLB aandacht! daar moet ik zijn. jwz.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk in PUB, maar daar kreeg ze minder aandacht dan in KLB, dus toen is ze zo ongeveer helemaal naar KLB verhuist.
Doe dat dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst toestemming vragen aan de TS
negeren is ook een optie. ZIjn bureau komt elke keer weer 2 cm omhoog als iemand op hem reageert.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
OOHH! krijg je in KLB aandacht! daar moet ik zijn. jwz.
Lekker KLBers opgeilen in de KLB SC.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
OOHH! krijg je in KLB aandacht! daar moet ik zijn. jwz.
Ja, maar die optie werkt niet eeuwigquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
negeren is ook een optie. ZIjn bureau komt elke keer weer 2 cm omhoog als iemand op hem reageert.
Lekker kortquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef TNA het volgende:
[..]
iszinloos komt erachter dat Krentenbol haar profiel heeft gejat van een Amerikaanse chick. Links staan al in de OP.
Heeft Kb in het echt een "vlot" kapsel? SeLang!!!!quote:
Snel! check alle profielfotoś met tineye!!! EINZ!11!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef postmortum het volgende:
zijn wolvendagen en breathtaking wel echt?
Wat een sadface moet er achter dat account zitten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker KLBers opgeilen in de KLB SC.
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef postmortum het volgende:
zijn wolvendagen en breathtaking wel echt?
Dan heeft ze echt geen levenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Jorwol het volgende:
Wat nou... Wat nou als Krentenbol. zich nu helemaal ziek lacht om deze topics en dat zij zelf dat profiel enzo heeft gemaakt en jaren (??) heeft gewacht tot iemand het door heeft!!!
En ij bent zeker de nieuwe kloon van KB?quote:
Dan stel ik serieuze hulp voor. Een trolletje of kloontje is leuk, paar dagen, paar weken. Misschien maanden. Maar echt (online, dat wel) het leven van een ander leven en continu ook nog foto's posten, contacten met mensen aangaan, crew wordenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Jorwol het volgende:
Wat nou... Wat nou als Krentenbol. zich nu helemaal ziek lacht om deze topics en dat zij zelf dat profiel enzo heeft gemaakt en jaren (??) heeft gewacht tot iemand het door heeft!!!
Misschien is het wel gewoon z'on Daphne.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een sadface moet er achter dat account zitten.
Uit dat ene forum berichtje waar een plaatje van was gepost was d'r Engels wel behoorlijk krom voor een Amerikaan.quote:
Hahaha je weet het niet... Misschien is het een hobby van tong80 ofzo...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan stel ik serieuze hulp voor. Een trolletje of kloontje is leuk, paar dagen, paar weken. Misschien maanden. Maar echt (online, dat wel) het leven van een ander leven en continu ook nog foto's posten, contacten met mensen aangaan, crew worden
ik geloof dat niet , ben jij toevallig emmimich?quote:
jij ook al?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ij bent zeker de nieuwe kloon van KB?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Edwinuss het volgende:
dat ze ergens anders weg kwam.
Ik denk een man.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon z'on Daphne.
Ze is dan ook geen echte Amerikaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Emi-Sandra het volgende:
[..]
Uit dat ene forum berichtje waar een plaatje van was gepost was d'r Engels wel behoorlijk krom voor een Amerikaan.
Waarom ben je over de 120k gegaan met je orgineel?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Q. het volgende:
Ja, is het nog steeds een fakert?
Je registratiedatum is hoogst verdacht en je lult mee als een ervaren fokker, dat kan heul niet!quote:
M'n rug kan je op.quote:
Hey, dankjewel manquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik geloof dat niet , ben jij toevallig emmimich?
Ben snel ingeburgerd, ik had ook al in enkele maanden Nederlands geleerdquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je registratiedatum is hoogst verdacht en je lult mee als een ervaren fokker, dat kan heul niet!
Aandachttekort.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Godtje het volgende:
Borderline? Split personality? War zal het zijn?
I know, maar ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het zijn bijna altijd mannen.Dat is zo cliché.
Een DDoS aan het voorbereiden nu het uitgekomen is. Dat is hip, schijnt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:42 schreef Shoombak het volgende:
maarre, waar hangt ze uit dan?
Het is een hijquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:42 schreef Shoombak het volgende:
maarre, waar hangt ze uit dan?
Helaas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
I know, maar ja.Zo slijmen bij het vrouwvolk, metal luisteren, het kan haast niet anders.
het stond altijd al op verborgen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ze (hij?) leest stiekem mee hier![]()
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja, met een kloon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
Is the one and only Krentenbol. al verschenen?
Omdat ik geen fakert ben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom ben je over de 120k gegaan met je orgineel?
je komt echt tijdens het fobo checken?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:45 schreef TNA het volgende:
Laat het alsjeblieft een kloon van Alberto Stegeman zijn
De mensen die je normaal niet ziet met een rel.quote:
Krentenbol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef vosss het volgende:
Maar ik krijg juist genoeg aandacht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze reageert niet zoals Breathtaking en wolvendagen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Emi-Sandra het volgende:
Het was gewoon Alberto
[ afbeelding ]
IK ZIT NU IN DE CREW VAN FOK! IK KAN IEDERS POSTS VERWIJDEREN EN WIJZIGEN, EN NÍÉMAND DIE ME ZIET!![]()
![]()
Het was gewoon Alberto
[ afbeelding ]
IK ZIT NU IN DE CREW VAN FOK! IK KAN IEDERS POSTS VERWIJDEREN EN WIJZIGEN, EN NÍÉMAND DIE ME ZIET!![]()
![]()
Wel nog crew toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf!.!!!!!
Jammer dat ze geen crew meer is, hadden we wat te rellen gehad
Dat account is dus shredderwerk
Raap me opquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Emi-Sandra het volgende:
Het was gewoon Alberto
[ afbeelding ]
![]()
Duurde nog lang voordat iemand 'm maaktequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Emi-Sandra het volgende:
Het was gewoon Alberto
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mensen die je normaal niet ziet met een rel.
BOWA BOWA BOWA BOWA BOWA BOWA BOWAquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus.???
Oh.. Dacht dat ze al weg was
Nee, dat duurt altijd even, het medje moet nog gecopy paste worden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus.???
Jij zou allang wegzijn inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus.???
Het was gewoon Alberto
[ afbeelding ]
![]()
Het was gewoon Alberto
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Dirkh het volgende:Toevallig zat ik dit weekend even in haar FoBo te kijken, vond het wel een lekker wijf.
Godver, heb ik me mogelijk af zitten trekken op een behaarde kerel.
Je bent 1 van de zoveelquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Dirkh het volgende:Toevallig zat ik dit weekend even in haar FoBo te kijken, vond het wel een lekker wijf.
Die geilen verder op het origineel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Maarre
hoe zit het dan met alle fokkers die aan het geilen waren op krentenbol?
Met een mogelijke paal tussen de benen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Dirkh het volgende:Toevallig zat ik dit weekend even in haar FoBo te kijken, vond het wel een lekker wijf.
Origineel heeft veel meer en veel geilere foto'squote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Maarre
hoe zit het dan met alle fokkers die aan het geilen waren op krentenbol?
* gaat zelf kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Origineel heeft veel meer en veel geilere foto's
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:54 schreef Smijn. het volgende:
Oh jeetje. Dus ik al die webcamsessies stiekem met een puisterige nurd gedaan?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Dirkh het volgende:Toevallig zat ik dit weekend even in haar FoBo te kijken, vond het wel een lekker wijf.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk gaat ze niet door shredder, dan kan 100% van ONZ door de shredder.
Ze heeft een voorbeeldfunctie he........quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk gaat ze niet door shredder, dan kan 50% van de users door de shredder.
Je begint nou toch niet te ijlen he?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou d'r hard doen, ondanks het *kraskraskras* gehalte
Wanneer kom jij nou eens weer terug?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze heeft een voorbeeldfunctie he........
Lekker dan, zo'n mod...
Ben jij een echte worm?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben even weg en meteen zijn we al bij deeltje 2 over een of ander nepprofiel .... is het dan nog steeds komkommertijd?
Ben jij dat meisje in jouw avatar?quote:
Ben jij zo'n 'southpark' dude?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk gaat ze niet door shredder, dan kan 50% van de users door de shredder.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou je ter compensatie jouw tieten even kunnen posten?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze heeft een voorbeeldfunctie he........
Lekker dan, zo'n mod...
HOE TIEPT ZO'N WORMquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik snap al die ophef over een nepprofieltje niet, leg eens uit.
precies! Het is en blijft een lekker wiefquote:
Is dat dan Paul? Of ben jij die kerel en is paul een meisje? HEA?!?!?!?!quote:
Ik ben de kloon van Paul, maar Paul is dan weer een meisje, dus ik ben een meisje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is dat dan Paul? Of ben jij die kerel en is paul een meisje? HEA?!?!?!?!
Veel relnichten hier.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar, waarom lullen we nu al 7 pagina's vol terwijl zij/hij nog niet gesignaleerd is?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet wel waarom die niet belde
Waarom is hier uberhaupt een deel 2 over geopend? Wat is hier nou zo speciaal aan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar, waarom lullen we nu al 7 pagina's vol terwijl zij/hij nog niet gesignaleerd is?![]()
![]()
Is die kerel je toetje?quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom is hier uberhaupt een deel 2 over geopend? Wat is hier nou zo speciaal aan?
Gooi 'm dicht of houd op met zeiken of drop je modstatus en ga zeuren in ZUUquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom is hier uberhaupt een deel 2 over geopend? Wat is hier nou zo speciaal aan?
KB. wilde nooit mensen irl ontmoeten,quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:59 schreef DumDaDum het volgende:
TVP
En Krentenbol is nooit op een meet geweest, niemand kent K. persoonlijk oid? Wie zet dit recht??
Een beetje moord en brand lopen schreeuwen omdat iemand op internet een fake-profiel heeft aangemaakt. Poeh hey, schandaaaaligquote:
Oh hell, mijn paella, wat doe je.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van hopjesvla ja
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
KB. wilde nooit mensen irl ontmoeten,
Je keurt het goed of wat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een beetje moord en brand lopen schreeuwen omdat iemand op internet een fake-profiel heeft aangemaakt. Poeh hey, schandaaaalig
Ga even politiek correct doen in de tweede kamer of zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een beetje moord en brand lopen schreeuwen omdat iemand op internet een fake-profiel heeft aangemaakt. Poeh hey, schandaaaalig
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Heb je rood haar en een bril? Claire!'
Oh nee kut, dat spel heette anders.
Nou en.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je keurt het goed of wat?
Het is een mod he...
Ken jij Lucille?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is een mod he...
Neuh niet echt boeiend an sich, maar wel als iemand mod word en de fake-identiteit jaren volhoudquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mag ik de echte BoWa weer terugquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Het is een mod he...
Jij snapt er niets vanquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga even politiek correct doen in de tweede kamer of zo.
Sommige fokkers vinden het leuk om een inspecteurtje te gaan spelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga even politiek correct doen in de tweede kamer of zo.
Jezus, gebeurt er ook eens watquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Veel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou en.
Wat heeft dat er mee te maken?
Dat is je ook niet goed af gegaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel.
Voorbeeldfunctie
Dat zeiden ze ook altijd tegen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |