Ik ben de kloon van Paul, maar Paul is dan weer een meisje, dus ik ben een meisje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is dat dan Paul? Of ben jij die kerel en is paul een meisje? HEA?!?!?!?!
Veel relnichten hier.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar, waarom lullen we nu al 7 pagina's vol terwijl zij/hij nog niet gesignaleerd is?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet wel waarom die niet belde
Waarom is hier uberhaupt een deel 2 over geopend? Wat is hier nou zo speciaal aan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar, waarom lullen we nu al 7 pagina's vol terwijl zij/hij nog niet gesignaleerd is?![]()
![]()
Is die kerel je toetje?quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom is hier uberhaupt een deel 2 over geopend? Wat is hier nou zo speciaal aan?
Gooi 'm dicht of houd op met zeiken of drop je modstatus en ga zeuren in ZUUquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom is hier uberhaupt een deel 2 over geopend? Wat is hier nou zo speciaal aan?
KB. wilde nooit mensen irl ontmoeten,quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:59 schreef DumDaDum het volgende:
TVP
En Krentenbol is nooit op een meet geweest, niemand kent K. persoonlijk oid? Wie zet dit recht??
Een beetje moord en brand lopen schreeuwen omdat iemand op internet een fake-profiel heeft aangemaakt. Poeh hey, schandaaaaligquote:
Oh hell, mijn paella, wat doe je.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van hopjesvla ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |