iszinloos komt erachter dat Krentenbol haar profiel heeft gejat van een Amerikaanse chick. Links staan al in de OP.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
Als iemand een samenvatting maakt drop ik hem wel in de OP.
OOHH! krijg je in KLB aandacht! daar moet ik zijn. jwz.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk in PUB, maar daar kreeg ze minder aandacht dan in KLB, dus toen is ze zo ongeveer helemaal naar KLB verhuist.
Doe dat dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst toestemming vragen aan de TS
negeren is ook een optie. ZIjn bureau komt elke keer weer 2 cm omhoog als iemand op hem reageert.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
OOHH! krijg je in KLB aandacht! daar moet ik zijn. jwz.
Lekker KLBers opgeilen in de KLB SC.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
OOHH! krijg je in KLB aandacht! daar moet ik zijn. jwz.
Ja, maar die optie werkt niet eeuwigquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
negeren is ook een optie. ZIjn bureau komt elke keer weer 2 cm omhoog als iemand op hem reageert.
Lekker kortquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef TNA het volgende:
[..]
iszinloos komt erachter dat Krentenbol haar profiel heeft gejat van een Amerikaanse chick. Links staan al in de OP.
Heeft Kb in het echt een "vlot" kapsel? SeLang!!!!quote:
Snel! check alle profielfotoś met tineye!!! EINZ!11!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef postmortum het volgende:
zijn wolvendagen en breathtaking wel echt?
Wat een sadface moet er achter dat account zitten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker KLBers opgeilen in de KLB SC.
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef postmortum het volgende:
zijn wolvendagen en breathtaking wel echt?
Dan heeft ze echt geen levenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Jorwol het volgende:
Wat nou... Wat nou als Krentenbol. zich nu helemaal ziek lacht om deze topics en dat zij zelf dat profiel enzo heeft gemaakt en jaren (??) heeft gewacht tot iemand het door heeft!!!
En ij bent zeker de nieuwe kloon van KB?quote:
Dan stel ik serieuze hulp voor. Een trolletje of kloontje is leuk, paar dagen, paar weken. Misschien maanden. Maar echt (online, dat wel) het leven van een ander leven en continu ook nog foto's posten, contacten met mensen aangaan, crew wordenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Jorwol het volgende:
Wat nou... Wat nou als Krentenbol. zich nu helemaal ziek lacht om deze topics en dat zij zelf dat profiel enzo heeft gemaakt en jaren (??) heeft gewacht tot iemand het door heeft!!!
Misschien is het wel gewoon z'on Daphne.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een sadface moet er achter dat account zitten.
Uit dat ene forum berichtje waar een plaatje van was gepost was d'r Engels wel behoorlijk krom voor een Amerikaan.quote:
Hahaha je weet het niet... Misschien is het een hobby van tong80 ofzo...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan stel ik serieuze hulp voor. Een trolletje of kloontje is leuk, paar dagen, paar weken. Misschien maanden. Maar echt (online, dat wel) het leven van een ander leven en continu ook nog foto's posten, contacten met mensen aangaan, crew worden
ik geloof dat niet , ben jij toevallig emmimich?quote:
jij ook al?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ij bent zeker de nieuwe kloon van KB?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Edwinuss het volgende:
dat ze ergens anders weg kwam.
Ik denk een man.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon z'on Daphne.
Ze is dan ook geen echte Amerikaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Emi-Sandra het volgende:
[..]
Uit dat ene forum berichtje waar een plaatje van was gepost was d'r Engels wel behoorlijk krom voor een Amerikaan.
Waarom ben je over de 120k gegaan met je orgineel?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Q. het volgende:
Ja, is het nog steeds een fakert?
Je registratiedatum is hoogst verdacht en je lult mee als een ervaren fokker, dat kan heul niet!quote:
M'n rug kan je op.quote:
Hey, dankjewel manquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik geloof dat niet , ben jij toevallig emmimich?
Ben snel ingeburgerd, ik had ook al in enkele maanden Nederlands geleerdquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je registratiedatum is hoogst verdacht en je lult mee als een ervaren fokker, dat kan heul niet!
Aandachttekort.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Godtje het volgende:
Borderline? Split personality? War zal het zijn?
I know, maar ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het zijn bijna altijd mannen.Dat is zo cliché.
Een DDoS aan het voorbereiden nu het uitgekomen is. Dat is hip, schijnt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:42 schreef Shoombak het volgende:
maarre, waar hangt ze uit dan?
Het is een hijquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:42 schreef Shoombak het volgende:
maarre, waar hangt ze uit dan?
Helaas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
I know, maar ja.Zo slijmen bij het vrouwvolk, metal luisteren, het kan haast niet anders.
het stond altijd al op verborgen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ze (hij?) leest stiekem mee hier![]()
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat we krentenbol nooit meer terugzien op FOK!
ja, met een kloon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
Is the one and only Krentenbol. al verschenen?
Omdat ik geen fakert ben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom ben je over de 120k gegaan met je orgineel?
je komt echt tijdens het fobo checken?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:45 schreef TNA het volgende:
Laat het alsjeblieft een kloon van Alberto Stegeman zijn
De mensen die je normaal niet ziet met een rel.quote:
Krentenbol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef vosss het volgende:
WAAR DE NEUK GAAT DIT IN GODSNAAM OVER??????
Maar ik krijg juist genoeg aandacht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze reageert niet zoals Breathtaking en wolvendagen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Emi-Sandra het volgende:
Het was gewoon Alberto
[ afbeelding ]
IK ZIT NU IN DE CREW VAN FOK! IK KAN IEDERS POSTS VERWIJDEREN EN WIJZIGEN, EN NÍÉMAND DIE ME ZIET!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Emi-Sandra het volgende:
Het was gewoon Alberto
[ afbeelding ]
IK ZIT NU IN DE CREW VAN FOK! IK KAN IEDERS POSTS VERWIJDEREN EN WIJZIGEN, EN NÍÉMAND DIE ME ZIET!![]()
![]()
Wel nog crew toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf!.!!!!!
Jammer dat ze geen crew meer is, hadden we wat te rellen gehad
Dat account is dus shredderwerk
Raap me opquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Emi-Sandra het volgende:
Het was gewoon Alberto
[ afbeelding ]
![]()
Duurde nog lang voordat iemand 'm maaktequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Emi-Sandra het volgende:
Het was gewoon Alberto
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mensen die je normaal niet ziet met een rel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |