Die weet hij nog wel zo te brengen op de FP!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
Stefan zal wel balen dat hij niet de primeur had.
het is gewoon een KLB topic. oprotten dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FAAL OP
Waarom de klachten het is geen KLB, en als je het copy/paste van een andere user wees dan zo lief het te qouten.
En zet een lekker foto van Emi in de OP ja
Krentenbol bestaat nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef vosss het volgende:
WAAR DE NEUK GAAT DIT IN GODSNAAM OVER??????
Fobo van krentenbol is een groot gejat ding. En alle pubers vrezen nu dat hun nakomelingen in hun doekjes om een pukkelige nerd zijn gespoten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef vosss het volgende:
WAAR DE NEUK GAAT DIT IN GODSNAAM OVER??????
Dit topic staat daarom ook in onzin.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Behalve de OP staat er niks in dit topic eigenlijk
Wat nou, doel je nou erop dat je hem gaat slottenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Je bent verbaasd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Beter gaat die hater dat niet doen, ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat nou, doel je nou erop dat je hem gaat slotten
Mag ik dr plaats innemen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Nou en? Ik besta ook niet, what's your point?quote:
Nee dan is het nog steeds Kb's eigen schuld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
Als er deze week iets over een treinkopper op het nieuws komt en het is de persoon achter Kb. geef ik jullie daar de schuld van
Slechte verkapte TVPquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
We blijven gewoon "NIET TE GELOFFUUU" spammen totdat KB. of wat modjes antwoorden geven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Waarom heb jij die plaatjes weggehaald klootzak!quote:
De smiley, de smileyquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan is het nog steeds Kb's eigen schuld.
Morgen ga ik nieuwe voor je erop zettenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom heb jij die plaatjes weggehaald klootzak!
Ik had mijn jodokus al ter handen genomen en open vol goeie moed het topic en ineens blijkt alles weg te zijn gehaald door jou
Hufter![]()
![]()
Die zijn er net zo ingetuind hoor, wat dacht je danquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
We blijven gewoon "NIET TE GELOFFUUU" spammen totdat KB. of wat modjes antwoorden geven.
Er valt niet zo veel meer toe te voegen he.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
Ik kon niks beters verzinnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn er net zo ingetuind hoor, wat dacht je dan
Ow tof! Hoe laat ongeveer? Dan kan ik er rekening mee houden met mn wekker zetten zegmaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Morgen ga ik nieuwe voor je erop zetten
groen stinkt naar poep~!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er valt niet zo veel meer toe te voegen he.
Fjoeiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Paul zegt:
ben ben
Paul zegt:
jij wel echt:$
Jojoortje zegt:
ja
Jojoortje zegt:
je hebt me toch gezien op de cam
Ja eigenlijk in PUB, maar daar kreeg ze minder aandacht dan in KLB, dus toen is ze zo ongeveer helemaal naar KLB verhuist.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:29 schreef Shoombak het volgende:
Maarre moet KB niet modden ofzo??? Waar is hij/zij?
hoijquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
Als iemand een samenvatting maakt drop ik hem wel in de OP.
Krentenbol. is nepquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
Daarvoor moet je eerst toestemming vragen aan de TSquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
iszinloos komt erachter dat Krentenbol haar profiel heeft gejat van een Amerikaanse chick. Links staan al in de OP.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Renesite het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |