Ik zocht op Lemon party omdat ik dus geen idee had wat dat betekendequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zoek jij op WoW? Of komt dit plaatje niet bij jouw vandaan?
quote:
Altijd leuk iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Krentenbol. het volgende:
http://www.badgerbadgerbadger.com/
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef postmortum het volgende:
[NIEUW!] FOK! op de KOF!fie en ze willen niet bij mij op de koffie komen helaas. Iemand anders een voorstel wie van klb we willen zien ? Ik wil Biogarde of BoWa zien
Ik wil Yvonne op de koffiequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef postmortum het volgende:
[NIEUW!] FOK! op de KOF!fie en ze willen niet bij mij op de koffie komen helaas. Iemand anders een voorstel wie van klb we willen zien ? Ik wil Biogarde of BoWa zien
quote:
Ik meen t serieus hoorquote:
Bowa en IQMquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef postmortum het volgende:
DAT KATJEquote:
Zou je denken ja?quote:
Hiervoor hebben wij een speciale smiley:quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hiervoor hebben wij een speciale smiley:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou je denken ja?![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben stijlquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er nou zo raar aan die lemonparty?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek eens met Google safe search filter UIT op afbeeldingenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er nou zo raar aan die lemonparty?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, nu snap ik m ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoek eens met Google safe search filter UIT op afbeeldingen
WHAHAHAquote:
Of jij ziet niet de rimpels e.d. die wij wel zienquote:
But... why?quote:
Ik wist al lang wat een lemonparty is hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoek eens met Google safe search filter UIT op afbeeldingen
omfg wat oud, werd pas in SC #1 gepost ofzo.quote:
Hehequote:
Tfoeeee, daar kijk ik straal doorheen!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of jij ziet niet de rimpels e.d. die wij wel zien![]()
![]()
![]()
Mijn redenatie: Die jongen heeft er nooit echt helemaal bij gehoord, maar omdat ie altijd van die debiele dingen doet, wordt hij getolereerd, achter zijn rug om, noemen ze hem een sukkel en dom, maar hij denkt dat ie geaccepteerd wordt en dat ze hem mogen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahaha, zie ze trappenGeweldig.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
omfg wat oud, werd pas in SC #1 gepost ofzo.
Nee, waarom precies zou mij dat iets uit moeten maken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi Villanueva
aka emichiee lijkt op emich
wat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Die is snoezig!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Maak een topic danquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Lool, en dan wel foto's posten in het userphototopic.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Whuuuuut?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, waarom precies zou mij dat iets uit moeten maken?
Waarom dan precies?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
In dat geval, nice findquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
Hoe kom je daar zo ineens achter trouwens?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
quote:
Open een topic.quote:
quote:
Ik had net een ding gevonden dat met beeld herkenning zoekt naar afbeeldingen en bvond zo de echte flickrquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo ineens achter trouwens?
Hoe heet dat ding?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik had net een ding gevonden dat met beeld herkenning zoekt naar afbeeldingen en bvond zo de echte flickr
quote:
Pwnt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik had net een ding gevonden dat met beeld herkenning zoekt naar afbeeldingen en bvond zo de echte flickr
OMG mijn pappa blijkt donald trump te zijnquote:
Inderdaad, wat heb je hieraan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef Maisnon het volgende:
Vraag me af waarom ze het doet hoor, want voor de rest wel harstikke aardig.
Of een kloon van IQM
Nou hallo...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
"Ze" luistert naar vrij veel metal, ook niet echt iets voor vrouwen, misschien is het toch een dude.
Wat is dat nu weer voor drogredenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, wat heb je hieraan?"Ze" luistert naar vrij veel metal, ook niet echt iets voor vrouwen, misschien is het toch een dude.
We zijn er weer ingestonken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
METAL EN NOORS JONGENS WEET JE WAT IK DENK
Als dat zo is lach ik me dood.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
METAL EN NOORS JONGENS WEET JE WAT IK DENK
NAZIBELEIDquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef iszinloos het volgende:
Krentenbol is een faker
Fucking censuur.
Die mooie dolfijntjes!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb dat plaatje
[ afbeelding ]
aan mijn kinderen (7 en 8) laten zien en die zien ook twee mensen erin
Ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb dat plaatje
[ afbeelding ]
Dat was ook het eerste wat ik erin zag. Wat moet het dan zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb dat plaatje
[ afbeelding ]
Ja, die zagen ze dus ook pas toen ik ze aanweesquote:
Over wat? Dat plaatje? Ja. Ik weet echt niet wat ik er anders in moet zien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu twijfel ik weer of jullie serieus zijn of niet
Nee, dat gedoe over Kb...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Over wat? Dat plaatje? Ja. Ik weet echt niet wat ik er anders in moet zien.
Ik weet het laat het afbranden beginnen.quote:
Hoho eerst even wat beter uitzoeken hé.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik weet het laat het afbranden beginnen.
Krentenbol. is geregistreerd op 9 november, ik geloof niet dat het NB is. NB zou een of ander zielig verhaal gaan ophangen.quote:
Mijn partner en ik duiken er ook ff lekker bovenopquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
Ben weer terug van school.
En ik word meteen getrakteerd op een heerlijk topic.
Die kont van haar is zo superquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Godverdomme wat een lekker wijf![]()
![]()
![]()
Ik snapte nooit dat die tattoo zo afgeefde in die clipquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
I'M LOSIIING MY FAVOURITE GAAAAAAAAHAAAAAAAME
wheheheh afgeefdequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik snapte nooit dat die tattoo zo afgeefde in die clip
Die kreeg ik net doorgestuurd van een vriendquote:
wtf?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef iszinloos het volgende:
Krentenbol is een faker
Fucking censuur.
Wie het dan ook is, het blijft een lekker wijf.quote:
Ik vind Kb. aardig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie het dan ook is, het blijft een lekker wijf.
QFTquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie het dan ook is, het blijft een lekker wijf.
hahaquote:
Ik ook. Maar goed, Noorsbloed vond ik ook aardig, Emimich op z'n tijd ook wel. Maar ja, ze zal nu wel niet meer komen denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb dr toegevoegd op facebook
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb dr toegevoegd op facebook
Zulk lang haar is eigenlijk best ranzig.quote:
Die filmpjes van die gast zijn echtquote:
Anorexialichaam vind ik nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ze heeft nog best wel wat kont voor een anorexialichaam
Op sommige fotos lijkt ze echt een takjequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anorexialichaam vind ik nog wel meevallen.
Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kreeg trouwens wel een hele tijd terug... een foto van de tattoos van KB.
Lieffie, ben jij wel echt? Anders ga ik mezelf snijden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kreeg trouwens wel een hele tijd terug... een foto van de tattoos van KB.
Die heb ik alleen niet meer.quote:
I amquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lieffie, ben jij wel echt? Anders ga ik mezelf snijden.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef Dqod het volgende:
WIE IS GVD DIE DQOD DIE ZICH VOORDOET ALS LESBO EN OP WIENS ACCOUNT IK NU ZIT!!!
TEEEEEEEEERING HEY!!
Begin jij nu niet ook nog eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef Dqod het volgende:
WIE IS GVD DIE DQOD DIE ZICH VOORDOET ALS LESBO EN OP WIENS ACCOUNT IK NU ZIT!!!
TEEEEEEEEERING HEY!!
Ja like WTF, doe mij maar zo'n lekkere vleesknuppel!! GVD IK BEN FUCKING PISSIGquote:
Maar het meisje van de foto's heeft geen vlindertjes... voor zover ik kan zien tenminste.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik alleen niet meer.Het waren vlindertjes.
Sorryquote:
that's why sherlockquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar het meisje van de foto's heeft geen vlindertjes... voor zover ik kan zien tenminste.
* broek uittrektquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja like WTF, doe mij maar zo'n lekkere vleesknuppel!! GVD IK BEN FUCKING PISSIG
EN WIE ZIJN JULLIE!!
EN WAAROM PRATEN JULLIE TEGEN DIE NEPPE DQOD!!!
Sorry, Mrs Watson.quote:
Ja en dan zeker ook zo'n eyefuck.. Nee ik bedank hiervoorquote:
Bind me maar vastquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja en dan zeker ook zo'n eyefuck.. Nee ik bedank hiervoor
Jij moet naar het keldertje nananananaquote:
...............quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:35 schreef Devvie het volgende:
Ze maken allerlei verschillende soorten herrie hierbuiten
Hoge drukspuitquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals?![]()
Ga anders ook herrie maken
Start de grasmaaierquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoge drukspuit
iemand die zijn voegen aan het uithakken is
vanmiddag een heimachine
kinderen die lopen te bléren
Misschien hebben ze geen gras.quote:
Ok ja, dat kan ook!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben ze geen gras.
Of geen grasmaaier...
In dat geval: laat de cavia's naar buiten.
* Gooit de eerste caviaquote:
Geen gras iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben ze geen gras.
Of geen grasmaaier...
In dat geval: laat de cavia's naar buiten.
*Stapelt een aantal cavia's op mekaar en werpt terug..quote:
Neequote:
Kijk maar uit voordat ik op de proppen kom met MIJN papaquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Geen gras idd
Geen grasmaaier dus
Maar ook geen cavia's
*schuimbekkende vader loslaat
Je mag de mijne wel lenen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Geen gras idd
Geen grasmaaier dus
Maar ook geen cavia's
*schuimbekkende vader loslaat
* Peruaanse bevolking los laat..quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
*Stapelt een aantal cavia's op mekaar en werpt terug..
Ik geef me over.. Trek ze terugquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Peruaanse bevolking los laat..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Peruaanse bevolking los laat..
Een degoe?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een degu,
Dat is een verbeterde versie van een cavia.
Ooit versla ik jullie met mijn toekomstige gerbil..quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een degu,
Oke, ik prop ze wel even in het vliegtuig.quote:
Wanneer zou er een verbeterde versie van de vrouw komen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een degu,
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik prop ze wel even in het vliegtuig.
Nooit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer zou er een verbeterde versie van de vrouw komen?
Daar was ik al bang voor.quote:
Kruidnootjes ftwquote:
Vragen naar de bekende weg, he..quote:
Hummmmmmmquote:
Mijn degu bijt je hoofd eraf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooit versla ik jullie met mijn toekomstige gerbil..
Small, yet lethal
Kon het toch proberen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg, he..
Hier liggen ze al 2 weken (of zo) in de winkel.quote:
Dan koop ik een hondsdolle fretquote:
Achteraansluiten.quote:
Degu klinkt als ragout.quote:
Ze komen er nooit achter,quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We zijn beide bezet, how about no
Dan was ik zequote:
Die waren niet tam zeker?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef Dqod het volgende:
Op school had ik de verantwoordelijkheid over 80 degoes
Een degoe fokkerijquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef Dqod het volgende:
Op school had ik de verantwoordelijkheid over 80 degoes
Wat voorspelbaar, daar waar de degoes oorspronkelijk vandaan komenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze komen er nooit achter,
We vluchten naar Chilli!
Sorry, omdat mijn geslachtsdeel bijzonder groot is maag ik voordringen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Achteraansluiten.
*wijst naar einde van rij ergens in Moskou*
Lang niet allemaal nee..quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die waren niet tam zeker?![]()
MIJNE KAN JE BEETHOUDEN EN AAIEN EN KNUFFELEN EN KUSJES GEVEN
Ik ken een gast die het echt uitspreekt als: RA-GOUD. Dus zoals geschreven eigenlijk.quote:
Ik kon niks anders verzinnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voorspelbaar, daar waar de degoes oorspronkelijk vandaan komen
Nee, we staan van klein naar groot. Ik ben dus de eerstvolgende. Want als groot eerst gaat rek je het te teveel op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sorry, omdat mijn geslachtsdeel bijzonder groot is maag ik voordringen.
GASTquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, we staan van klein naar groot. Ik ben dus de eerstvolgende. Want als groot eerst gaat rek je het te teveel op.
Aww kut.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, we staan van klein naar groot. Ik ben dus de eerstvolgende. Want als groot eerst gaat rek je het te teveel op.
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken een gast die het echt uitspreekt als: RA-GOUD. Dus zoals geschreven eigenlijk.
Toen wel jaquote:
Daarna niet meer?quote:
Er waren ook nog slangen op onze schoolquote:
Wat een mongolen, neerschieten die hapquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ken mensen die ipv New York: Yew York zeggen.
Of stiek ipv steak.
Echtx 2
Jouw school was een dierentuin?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er waren ook nog slangen op onze school
Zoiets.. Ik deed dierverzorgingquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jouw school was een dierentuin?
Wij hadden ook 3 x Axolotl..quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er waren ook nog slangen op onze school
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh op die fiets, ik dacht al... WTF.
Ja echt he... meestal bejaardenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een mongolen, neerschieten die hap
Op school?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook 3 x Axolotl..
OMG, ik wil een axolotl. REAL LIFE MUDKIP! MUST HAVE!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook 3 x Axolotl..
Ja en koikarpers, maar die waren ineens verdwenenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op school?
Dat hadden wij dan net weer niet..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG, ik wil een axolotl. REAL LIFE MUDKIP! MUST HAVE!
In het wild zijn ze ineens een bedreigde diersoort.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG, ik wil een axolotl. REAL LIFE MUDKIP! MUST HAVE!
Huh? Hoe dat zo ineensquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en koikarpers, maar die waren ineens verdwenen
Nou en, who gives a damn about those things. Die axolotl zijn toch veel leuker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en koikarpers, maar die waren ineens verdwenen
Ja goede vraagquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh? Hoe dat zo ineens
We hadden wel een heeeele lieve leguaan..
Die toentertijd de nieuwe praktijkleraar ging bijten (want toen wassie nog bang)
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en, who gives a damn about those things. Die axolotl zijn toch veel leuker.
OMG ik vraag me echt af hoe men dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goede vraag![]()
Onkundige praktijkleraren![]()
Ze hadden overigens ooit een vogelspin kapot laten vallen.
Ben jij krentenbol dan, of wat?quote:
Zielig ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMG ik vraag me echt af hoe men dat voor elkaar krijgt![]()
En idd, die dacht "ik doe dat wel ff"
Maar zoals ik al zei was leguaantje bang EN had net z'n vrouwtje verloren![]()
Nou, dat heeft ie geweten
Laat ze lekker.quote:
Kopje koffie/thee?quote:
quote:
Ben best wel benieuwd wie Krentenbol echt is.quote:
Ik ook welquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben best wel benieuwd wie Krentenbol echt is.
Ik denk voornamelijk: mannelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou het Mirre zijn?quote:
quote:
Mwa, dat zou zo maar kunnen. Ze vond Sasha Grey wel erg lekker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk: mannelijk
Iemand in de topics beweerd dat KB meepost met een kloon. maar hij wilt niet zeggen wie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, dat zou zo maar kunnen. Ze vond Sasha Grey wel erg lekker.
De vriendin van Noorsbloed. Noorsbloef had ook al de boel voor de gek gehouden.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef postmortum het volgende:
mirre : de vriendin van noorsbloed , die ging bijna dood en half klb lag te janken en toen ging nb dood door een bloemetje van gers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |