Ik zocht op Lemon party omdat ik dus geen idee had wat dat betekendequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zoek jij op WoW? Of komt dit plaatje niet bij jouw vandaan?
quote:
Altijd leuk iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Krentenbol. het volgende:
http://www.badgerbadgerbadger.com/
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef postmortum het volgende:
[NIEUW!] FOK! op de KOF!fie en ze willen niet bij mij op de koffie komen helaas. Iemand anders een voorstel wie van klb we willen zien ? Ik wil Biogarde of BoWa zien
Ik wil Yvonne op de koffiequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef postmortum het volgende:
[NIEUW!] FOK! op de KOF!fie en ze willen niet bij mij op de koffie komen helaas. Iemand anders een voorstel wie van klb we willen zien ? Ik wil Biogarde of BoWa zien
quote:
Ik meen t serieus hoorquote:
Bowa en IQMquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef postmortum het volgende:
DAT KATJEquote:
Zou je denken ja?quote:
Hiervoor hebben wij een speciale smiley:quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hiervoor hebben wij een speciale smiley:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou je denken ja?![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben stijlquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er nou zo raar aan die lemonparty?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek eens met Google safe search filter UIT op afbeeldingenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er nou zo raar aan die lemonparty?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, nu snap ik m ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoek eens met Google safe search filter UIT op afbeeldingen
WHAHAHAquote:
Of jij ziet niet de rimpels e.d. die wij wel zienquote:
But... why?quote:
Ik wist al lang wat een lemonparty is hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoek eens met Google safe search filter UIT op afbeeldingen
omfg wat oud, werd pas in SC #1 gepost ofzo.quote:
Hehequote:
Tfoeeee, daar kijk ik straal doorheen!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of jij ziet niet de rimpels e.d. die wij wel zien![]()
![]()
![]()
Mijn redenatie: Die jongen heeft er nooit echt helemaal bij gehoord, maar omdat ie altijd van die debiele dingen doet, wordt hij getolereerd, achter zijn rug om, noemen ze hem een sukkel en dom, maar hij denkt dat ie geaccepteerd wordt en dat ze hem mogen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahaha, zie ze trappenGeweldig.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
omfg wat oud, werd pas in SC #1 gepost ofzo.
Nee, waarom precies zou mij dat iets uit moeten maken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi Villanueva
aka emichiee lijkt op emich
wat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Die is snoezig!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Maak een topic danquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Lool, en dan wel foto's posten in het userphototopic.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Whuuuuut?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, waarom precies zou mij dat iets uit moeten maken?
Waarom dan precies?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
In dat geval, nice findquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
Hoe kom je daar zo ineens achter trouwens?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
quote:
Open een topic.quote:
quote:
Ik had net een ding gevonden dat met beeld herkenning zoekt naar afbeeldingen en bvond zo de echte flickrquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo ineens achter trouwens?
Hoe heet dat ding?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik had net een ding gevonden dat met beeld herkenning zoekt naar afbeeldingen en bvond zo de echte flickr
quote:
Pwnt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik had net een ding gevonden dat met beeld herkenning zoekt naar afbeeldingen en bvond zo de echte flickr
OMG mijn pappa blijkt donald trump te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |