Waarom dan precies?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
In dat geval, nice findquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
Hoe kom je daar zo ineens achter trouwens?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
quote:
Open een topic.quote:
quote:
Ik had net een ding gevonden dat met beeld herkenning zoekt naar afbeeldingen en bvond zo de echte flickrquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo ineens achter trouwens?
Hoe heet dat ding?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik had net een ding gevonden dat met beeld herkenning zoekt naar afbeeldingen en bvond zo de echte flickr
quote:
Pwnt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik had net een ding gevonden dat met beeld herkenning zoekt naar afbeeldingen en bvond zo de echte flickr
OMG mijn pappa blijkt donald trump te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |