Ik kon niks anders verzinnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voorspelbaar, daar waar de degoes oorspronkelijk vandaan komen
Nee, we staan van klein naar groot. Ik ben dus de eerstvolgende. Want als groot eerst gaat rek je het te teveel op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sorry, omdat mijn geslachtsdeel bijzonder groot is maag ik voordringen.
GASTquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, we staan van klein naar groot. Ik ben dus de eerstvolgende. Want als groot eerst gaat rek je het te teveel op.
Aww kut.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, we staan van klein naar groot. Ik ben dus de eerstvolgende. Want als groot eerst gaat rek je het te teveel op.
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken een gast die het echt uitspreekt als: RA-GOUD. Dus zoals geschreven eigenlijk.
Toen wel jaquote:
Daarna niet meer?quote:
Er waren ook nog slangen op onze schoolquote:
Wat een mongolen, neerschieten die hapquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ken mensen die ipv New York: Yew York zeggen.
Of stiek ipv steak.
Echtx 2
Jouw school was een dierentuin?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er waren ook nog slangen op onze school
Zoiets.. Ik deed dierverzorgingquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jouw school was een dierentuin?
Wij hadden ook 3 x Axolotl..quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er waren ook nog slangen op onze school
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh op die fiets, ik dacht al... WTF.
Ja echt he... meestal bejaardenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een mongolen, neerschieten die hap
Op school?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook 3 x Axolotl..
OMG, ik wil een axolotl. REAL LIFE MUDKIP! MUST HAVE!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook 3 x Axolotl..
Ja en koikarpers, maar die waren ineens verdwenenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op school?
Dat hadden wij dan net weer niet..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG, ik wil een axolotl. REAL LIFE MUDKIP! MUST HAVE!
In het wild zijn ze ineens een bedreigde diersoort.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG, ik wil een axolotl. REAL LIFE MUDKIP! MUST HAVE!
Huh? Hoe dat zo ineensquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en koikarpers, maar die waren ineens verdwenen
Nou en, who gives a damn about those things. Die axolotl zijn toch veel leuker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en koikarpers, maar die waren ineens verdwenen
Ja goede vraagquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh? Hoe dat zo ineens
We hadden wel een heeeele lieve leguaan..
Die toentertijd de nieuwe praktijkleraar ging bijten (want toen wassie nog bang)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |