Inderdaad, wat heb je hieraan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef Maisnon het volgende:
Vraag me af waarom ze het doet hoor, want voor de rest wel harstikke aardig.
Of een kloon van IQM
Nou hallo...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
"Ze" luistert naar vrij veel metal, ook niet echt iets voor vrouwen, misschien is het toch een dude.
Wat is dat nu weer voor drogredenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, wat heb je hieraan?"Ze" luistert naar vrij veel metal, ook niet echt iets voor vrouwen, misschien is het toch een dude.
We zijn er weer ingestonken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
METAL EN NOORS JONGENS WEET JE WAT IK DENK
Als dat zo is lach ik me dood.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
METAL EN NOORS JONGENS WEET JE WAT IK DENK
NAZIBELEIDquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef iszinloos het volgende:
Krentenbol is een faker
Fucking censuur.
Die mooie dolfijntjes!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb dat plaatje
[ afbeelding ]
aan mijn kinderen (7 en 8) laten zien en die zien ook twee mensen erin
Ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb dat plaatje
[ afbeelding ]
Dat was ook het eerste wat ik erin zag. Wat moet het dan zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb dat plaatje
[ afbeelding ]
Ja, die zagen ze dus ook pas toen ik ze aanweesquote:
Over wat? Dat plaatje? Ja. Ik weet echt niet wat ik er anders in moet zien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu twijfel ik weer of jullie serieus zijn of niet
Nee, dat gedoe over Kb...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Over wat? Dat plaatje? Ja. Ik weet echt niet wat ik er anders in moet zien.
Ik weet het laat het afbranden beginnen.quote:
Hoho eerst even wat beter uitzoeken hé.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik weet het laat het afbranden beginnen.
Krentenbol. is geregistreerd op 9 november, ik geloof niet dat het NB is. NB zou een of ander zielig verhaal gaan ophangen.quote:
Mijn partner en ik duiken er ook ff lekker bovenopquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
Ben weer terug van school.
En ik word meteen getrakteerd op een heerlijk topic.
Die kont van haar is zo superquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Godverdomme wat een lekker wijf![]()
![]()
![]()
Ik snapte nooit dat die tattoo zo afgeefde in die clipquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
I'M LOSIIING MY FAVOURITE GAAAAAAAAHAAAAAAAME
wheheheh afgeefdequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik snapte nooit dat die tattoo zo afgeefde in die clip
Die kreeg ik net doorgestuurd van een vriendquote:
wtf?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef iszinloos het volgende:
Krentenbol is een faker
Fucking censuur.
Wie het dan ook is, het blijft een lekker wijf.quote:
Ik vind Kb. aardig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie het dan ook is, het blijft een lekker wijf.
QFTquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie het dan ook is, het blijft een lekker wijf.
hahaquote:
Ik ook. Maar goed, Noorsbloed vond ik ook aardig, Emimich op z'n tijd ook wel. Maar ja, ze zal nu wel niet meer komen denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb dr toegevoegd op facebook
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb dr toegevoegd op facebook
Zulk lang haar is eigenlijk best ranzig.quote:
Die filmpjes van die gast zijn echtquote:
Anorexialichaam vind ik nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ze heeft nog best wel wat kont voor een anorexialichaam
Op sommige fotos lijkt ze echt een takjequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anorexialichaam vind ik nog wel meevallen.
Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kreeg trouwens wel een hele tijd terug... een foto van de tattoos van KB.
Lieffie, ben jij wel echt? Anders ga ik mezelf snijden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kreeg trouwens wel een hele tijd terug... een foto van de tattoos van KB.
Die heb ik alleen niet meer.quote:
I amquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lieffie, ben jij wel echt? Anders ga ik mezelf snijden.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef Dqod het volgende:
WIE IS GVD DIE DQOD DIE ZICH VOORDOET ALS LESBO EN OP WIENS ACCOUNT IK NU ZIT!!!
TEEEEEEEEERING HEY!!
Begin jij nu niet ook nog eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef Dqod het volgende:
WIE IS GVD DIE DQOD DIE ZICH VOORDOET ALS LESBO EN OP WIENS ACCOUNT IK NU ZIT!!!
TEEEEEEEEERING HEY!!
Ja like WTF, doe mij maar zo'n lekkere vleesknuppel!! GVD IK BEN FUCKING PISSIGquote:
Maar het meisje van de foto's heeft geen vlindertjes... voor zover ik kan zien tenminste.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik alleen niet meer.Het waren vlindertjes.
Sorryquote:
that's why sherlockquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar het meisje van de foto's heeft geen vlindertjes... voor zover ik kan zien tenminste.
* broek uittrektquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja like WTF, doe mij maar zo'n lekkere vleesknuppel!! GVD IK BEN FUCKING PISSIG
EN WIE ZIJN JULLIE!!
EN WAAROM PRATEN JULLIE TEGEN DIE NEPPE DQOD!!!
Sorry, Mrs Watson.quote:
Ja en dan zeker ook zo'n eyefuck.. Nee ik bedank hiervoorquote:
Bind me maar vastquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja en dan zeker ook zo'n eyefuck.. Nee ik bedank hiervoor
Jij moet naar het keldertje nananananaquote:
...............quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |