Inderdaad, wat heb je hieraan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef Maisnon het volgende:
Vraag me af waarom ze het doet hoor, want voor de rest wel harstikke aardig.
Of een kloon van IQM
Nou hallo...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
"Ze" luistert naar vrij veel metal, ook niet echt iets voor vrouwen, misschien is het toch een dude.
Wat is dat nu weer voor drogredenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, wat heb je hieraan?"Ze" luistert naar vrij veel metal, ook niet echt iets voor vrouwen, misschien is het toch een dude.
We zijn er weer ingestonken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
METAL EN NOORS JONGENS WEET JE WAT IK DENK
Als dat zo is lach ik me dood.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
METAL EN NOORS JONGENS WEET JE WAT IK DENK
NAZIBELEIDquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef iszinloos het volgende:
Krentenbol is een faker
Fucking censuur.
Die mooie dolfijntjes!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb dat plaatje
[ afbeelding ]
aan mijn kinderen (7 en 8) laten zien en die zien ook twee mensen erin
Ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb dat plaatje
[ afbeelding ]
Dat was ook het eerste wat ik erin zag. Wat moet het dan zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb dat plaatje
[ afbeelding ]
Ja, die zagen ze dus ook pas toen ik ze aanweesquote:
Over wat? Dat plaatje? Ja. Ik weet echt niet wat ik er anders in moet zien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu twijfel ik weer of jullie serieus zijn of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |