Vrees van welquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef Brennel het volgende:
Hier maar weer verder?
Meneer Ekdom is de eerste die erin gaat. Maar een poll vind ik niet verkeerd hierquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:13 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil Veenstra ook wel in de ochtend. Dan hebben we Giel 's avonds en dan heb ik hem toch uit.
Hoop wel dat Giel die achterlijke dag top5 dan ook overneemt. Want anders word ik er nog niet vrolijker van.
Is er al een Poll topic voor de bezetters voor het Glazen Huis van dit jaar?
Beelen zal ook gaan. De derde zal een van de volgende mensen zijn:quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Meneer Ekdom is de eerste die erin gaat. Maar een poll vind ik niet verkeerd hier
Rab vond ik ook wel goed hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil Giel er een keer NIET in.
Veenstra, Ekdom en Stenders. Die mogen er van mij in. (Maar die volgorde hebben we al een keer gehad)
Er zijn officieel nog geen namen bekend. Ekdom heeft alleen gezegd dat 'ie zich kandidaat stelt om het huis in de gaan, niet dat dat dus ook daadwerkelijk gaat gebeuren (maar ik verwacht van wel).quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Beelen zal ook gaan. De derde zal een van de volgende mensen zijn:
- Lantinga
- Swijnenberg
- Veenstra
- Rabbering
Zielig paardenmeisjequote:Op dinsdag 8 september 2009 14:25 schreef cosmick het volgende:
Wat een gezeur toch, die "Regel die je raakt".
Die is al een heel uur aan het vloeken over haar pc. Ik denk dus niet dat het iets persoonlijks isquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef Brennel het volgende:
't Is echt rustig hier.
En Maricha vergeet ons weer?
Haha, nooit gedacht dat vrouwen verslaafd aan een computer zouden kunnen raken. Nou, dan is Maricha dus het wandelende bewijs van mijn ongelijk ;-)quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Die is al een heel uur aan het vloeken over haar pc. Ik denk dus niet dat het iets persoonlijks is
sorry!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef Brennel het volgende:
't Is echt rustig hier.
En Maricha vergeet ons weer?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry!!!!!!!!!
Maar ik ben er hoor
Dat is minder. Maar goed om te weten dat het niet aan ons ligtquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Die is al een heel uur aan het vloeken over haar pc. Ik denk dus niet dat het iets persoonlijks is
Gezelligquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry!!!!!!!!!
Maar ik ben er hoor
Giel 2.0 is niet veel beter dan de oude Giel qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
wat ziet Giel er toch eng uit met die baard![]()
is het uit mn zn vriendin ofzo
Daar kan ik je geen ongelijk in geven, nee..quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Giel 2.0 is niet veel beter dan de oude Giel qua uiterlijk.
Goed hoor, met de andere kant dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef Maricha het volgende:
Ja mijn pc hier was echt kud bezig... maar heeft een schop gehad, harde reboot en ben dr weer
Hoe is het met iedereen?
is iets met zijn vader die altijd met vakantie zijn baard liet staanquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ja? dus? hij heeft toch geen vakantie meer?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is iets met zijn vader die altijd met vakantie zijn baard liet staan
Kan beter, been zit nog steeds dwars na het ongeluk, maar kan tenminste weer normaal bewegenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef Maricha het volgende:
Ja mijn pc hier was echt kud bezig... maar heeft een schop gehad, harde reboot en ben dr weer
Hoe is het met iedereen?
lekker zomers warm met het raam op!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kan beter, been zit nog steeds dwars na het ongeluk, maar kan tenminste weer normaal bewegen![]()
En daar in de peperbus?
dat is dus ook mijn ding niet , kortom compleet gelul van hemquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja? dus? hij heeft toch geen vakantie meer?
zoals ik laatst al ergens liet vallen: volgens mij is hij rijp voor een midlife crisis.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
het is nog heerlijk buiten!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
lekker zomers warm met het raam op!
buiten opeten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is nog heerlijk buiten!
* Againzender staat natuurlijk weer in de keuken, waar is mijn BBQ
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef gerbenp het volgende:
Heb ik de MH nou gemist.. Grr. rot toilet dat beneden zit..
hebben jullie maar 1 toilet, wat 1900quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef gerbenp het volgende:
Heb ik de MH nou gemist.. Grr. rot toilet dat beneden zit..
Toilet boven was bezetquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben jullie maar 1 toilet, wat 1900
Eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
nieuwe twitterfoto van Michiel is goedgekeurd
Nou hequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
@Bren...fijn heh dat TR al gemaakt is
dat laatste is onmogelijk als iemand vast zit in zijn sleur.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals ik laatst al ergens liet vallen: volgens mij is hij rijp voor een midlife crisis.
Boeien overigens hoe hij eruit ziet, als hij nou eens verfrissende radio zou gaan maken!
Tam wil Yvon niet storen, terwij ik gister en eergister nog ge-pmt heb met dr over dr ratten-dames die hier zittenquote:
quote:8 september 2009: Vogelhuisje veroorzaakt burenruzie
In de tweede aflevering van dit seizoen is een vogelhuisje de aanleiding voor een enorme burenruzie. Het vogelhuisje staat sinds de winter op de tuingrens van de familie Kooiman en Sipsma. Het huisje hangt scheef en helt over het tuinhek heen van de familie Sipsma. Zij worden gek van de overlast die het huisje met zich meebrengt en staan erop dat het wordt verplaatst. De familie Kooiman begrijpt hier niets van en denkt dat de nieuwe liefde van de heer Sipsma een grote rol speelt in dit conflict. De buren komen er samen niet meer uit, dus gaat meester Visser kijken wie er over de schreef gaat.
en die reclame:quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef gerbenp het volgende:
kan dat request uurtje niet terugkomen? Dat vond ik het leukste van MetMichiel, en ook eigenlijk MetMichiel... is het elke dag feest!
Ik kan me opzich wel voorstellen dat ze Yvon niet wilt storen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Tam wil Yvon niet storen, terwij ik gister en eergister nog ge-pmt heb met dr over dr ratten-dames die hier zitten![]()
en die ene is bezwangerd...ze is al 30 gram aangekomen
Ik bedoel dat van, hello i'm mike from the netherlands ^_^ (http://www.metmichiel.nl/(...)%29feest-in-portugal)quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en die reclame:
hallow? ik ben op zoek naar meneer Veenema... die vind ik zooo leuk
Martijn Muijsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik bedoel dat van, hello i'm mike from the netherlands ^_^ (http://www.metmichiel.nl/(...)%29feest-in-portugal)
Echt, dat hele programma had van Koot&Bie kunnen zijn. Ge-wel-dig!quote:
in t rijdende rechter topicquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:54 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben op zoek naar m'n baby.
Iemand hans nog vandaag gezien?
Eensquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef gerbenp het volgende:
kan dat request uurtje niet terugkomen? Dat vond ik het leukste van MetMichiel, en ook eigenlijk MetMichiel... is het elke dag feest!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens![]()
Wat staat er in die kleine lettertjes op dat t-shirt van Michiel? kan `t net niet lezen
"Tasty Tasty Murder" volgens mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens![]()
Wat staat er in die kleine lettertjes op dat t-shirt van Michiel? kan `t net niet lezen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens![]()
quote:
ik heb vandaag nog een oogmeting bij een jongen gedaan....hij had een bril met -1.25 en hij vond dat ie UITSTEKEND zag. Hij had een oogmeting nodig voor de politieschool. Hij kon de grootste letters niet eens lezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]!! blijkbaar is die van mij niet sterk genoeg
en dat met -7 in het ene oog en -4,25 in het andere
Kolere...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog een oogmeting bij een jongen gedaan....hij had een bril met -1.25 en hij vond dat ie UITSTEKEND zag. Hij had een oogmeting nodig voor de politieschool. Hij kon de grootste letters niet eens lezen....-4 aan de ene en -3.75 aan de andere kant
zeg maarquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog een oogmeting bij een jongen gedaan....hij had een bril met -1.25 en hij vond dat ie UITSTEKEND zag. Hij had een oogmeting nodig voor de politieschool. Hij kon de grootste letters niet eens lezen....-4 aan de ene en -3.75 aan de andere kant
dat ga ik niet zeggen natuurlijk...ik hoef alleen een oogmeting te doen, het op een papier te zetten en een stempel erbijquote:
Tuurlijk. Die neukt zich een slag in de rondte dankzij You're beautiful.quote:
Moest ik ook laten doen toen ik de opleiding voor luchtverkeersleider wilde gaan volgen. Idd: afgewezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat ga ik niet zeggen natuurlijk...ik hoef alleen een oogmeting te doen, het op een papier te zetten en een stempel erbij
na de eerste boem-tsjik kon het ook niet missen gewoonquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef Againzender het volgende:
met ontploffend mengpaneel was het nog beter geweest Michiel
het is door de telefoon natuurlijk wel een heel stuk lastiger. Geluid is dan nogal ruk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:31 schreef Sersjee het volgende:
Dat ie het niet weet! Echt veel herkenbaarder intro's zijn er haast niet...
Geloof me, dat doet ie ook vast. Lucky friggin' bastard.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die neukt zich een slag in de rondte dankzij You're beautiful.
Althans, dat zou ik doen.
Echt hey!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
na de eerste boem-tsjik kon het ook niet missen gewoon
http://www.metmichiel.nl/(...)734/feest-in-armenie << Die is ook grappigquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik bedoel dat van, hello i'm mike from the netherlands ^_^ (http://www.metmichiel.nl/(...)%29feest-in-portugal)
Las op Wikipedia dat ie voornamelijk op Ibiza zit. Ook niet vervelend. [/niet zo'n klein beetje jaloers]quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef MichielV het volgende:
[..]
Geloof me, dat doet ie ook vast. Lucky friggin' bastard.
idd wat een sloerie!!! en dan dr man overal de schuld van geven...als je "boeh" naar die man roept zit ie al achter de bankquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd wat een sloerie!!! en dan dr man overal de schuld van geven...als je "boeh" naar die man roept zit ie al achter de bank
Ik was wel altijd een beetje bang dat het met de MMIHEDF na een tijdje flauw zou worden, wat dat betreft goed dat Michiel gestopt is:: je moet niet in een soort sleur gaan vervallen met je programma.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:
Nou je zin? Nu ben ik dus oude MMIHEDF fragmenten aan het terugluisteren...
'k mis het wel, net als dat 100% request uurtje inderdaad. De MMIHEDF was vaak erg grappig tot soms zelfs hilarisch, en het 100% request uurtje maakte het programma (voor mijn gevoel) net even iets interactiever.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:
Nou je zin? Nu ben ik dus oude MMIHEDF fragmenten aan het terugluisteren...
Eens met de Grote Meester. Eens in de week een request gedraaid krijgen was niks, mooie tijd was dat!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik was wel altijd een beetje bang dat het met de MMIHEDF na een tijdje flauw zou worden, wat dat betreft goed dat Michiel gestopt is:: je moet niet in een soort sleur gaan vervallen met je programma.
Wat dat betreft denk ik dat de 100% request ook wel daarin valt, maar ik betreur zelf ook enorm dat die er niet meer is: kost mij heel veel zendtijd
Het jammere daaraan dat het verdwenen is dat je er vaak muziek hoorde wat je anders bijna nooit hoort op 3FMquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:48 schreef Againzender het volgende:
Wat dat betreft denk ik dat de 100% request ook wel daarin valt, maar ik betreur zelf ook enorm dat die er niet meer is: kost mij heel veel zendtijd
tuurlijk!! scheefstaande vogelhuisjesquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ej! al klaar voor de Rijdende rechter? Gaat volgens mij weer leuk worden.
Je marktwaarde zal wel dalen inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat een bout track. Die track klinkt echt zo ongeinspireerd...quote:
Is toch ook niet meer dan logisch dat je daar een burenruzie over gaat maken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk!! scheefstaande vogelhuisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik las het jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk!! scheefstaande vogelhuisjes
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat een bout track. Die track klinkt echt zo ongeinspireerd...
[..]
Is toch ook niet meer dan logisch dat je daar een burenruzie over gaat maken?
En wat zeg je dan over de buurvrouw?Typisch een Madonna plaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
No way, die jaren 80 tracks zijn geniaalquote:
Ja, toen nog welquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
No way, die jaren 80 tracks zijn geniaal
Tijdens het geneuzel zet ik m`n eigen muziek opquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind Eric helemaal de shizzle, maar door dat geneuzel rond die stelling luister ik alleen nog maar het laatste uur.
dat geneuzel zou het laatste uur moeten...ik hou het niet vol het eerste uur met al dat gekwekquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind Eric helemaal de shizzle, maar door dat geneuzel rond die stelling luister ik alleen nog maar het laatste uur.
Eensquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Voor dat je gaat moet je wel ff zorgen dat je vogelhuisjes recht staanquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef Sirolf het volgende:
Ah, lang gezanik over een stelling. Tijd om de radio uit te zetten en alvast te verhuizen richting de TV voor Nederland 1 om 22.30 uur.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Voor dat je gaat moet je wel ff zorgen dat je vogelhuisjes recht staan
Hey Gaston, jij hier? waar is die ¤ 12.500 cheque van me?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef TheVulture het volgende:
GOOOOOEEEIIIIEENNNAAAVOOOOND
[ afbeelding ]
Gaston!! waar zit die wietkelder? ik wil ook wel even komen helpen met knippen hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Strak planquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef Sirolf het volgende:
Ah, lang gezanik over een stelling. Tijd om de radio uit te zetten en alvast te verhuizen richting de TV voor Nederland 1 om 22.30 uur.
but a bitch ain`t 1quote:
quote:Our two quid is on La Roux for the Mercury's. If Kasabian win we're leaving the country.
Tijd voor Giel 3.0.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Giel 2.0 is niet veel beter dan de oude Giel qua uiterlijk.
Jij bent vroegquote:Op woensdag 9 september 2009 06:05 schreef Brennel het volgende:
Goeiemorgen!
* Brennel dekt vast de ontbijttafel voor alle FOK!kers die na mij wakker worden.
Zo is Road Trippin' een exacte kopie van Suck my kiss.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:46 schreef on_air het volgende:
Iedere plaat van RHCP klinkt hetzelfde.
Wil natuurlijk niet zeggen dat ze het ook al bekend maken. Denk dat er weer een showje om heen doen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef themauster het volgende:
Mensen het zal niet lang duren dan weten we het![]()
RT @jurrebosman: In vergadering met alle andere 3fm eindredacteuren over welke dj's dit jaar het Glazen Huis ingaan... van michiel zijn twitter
Mocht Jelmer weg?quote:
quote:
quote:En ja. De week kan DOOORRRRRMIDDDDUUUUUH! Waarmee is de vraag. Beantwoord jij 'm!
Flamman & Abraxas - Good to go
DJ Paul Elstak - Unity
Party Animals - Hava Naquila
quote:
Hee! Dat was op m'n verjaardag!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://www.metmichiel.nl/(...)734/feest-in-armenie << Die is ook grappig
dit topic loopt anders ook niet zo lekker, 2 uur geen reactiequote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Sirolf het volgende:
Die studio begint echt uit elkaar te vallen de afgelopen weken!
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef alors het volgende:
Ja volgens mij vindt niemand hier Coen en Sander leuk, behalve ik.
Tijdens 16.00-19.00 wilt 3fm het niet doen op de radio. Ik snap niet waar het aan ligt, maar al mijn radio's hebben er last vanquote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef alors het volgende:
Ik vind C&S ook tof, maar tijdens hun programma zit ik zelden tot nooit achter m'n computer. Iets met trein, boodschappen, eten en dergelijke.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef alors het volgende:
En bij mij springt Winamp dan 'opeens' over naar het 3FM Live-themakanaal. Erg vreemd...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijdens 16.00-19.00 wilt 3fm het niet doen op de radio. Ik snap niet waar het aan ligt, maar al mijn radio's hebben er last van![]()
.
In de zomer ging mijn radio uit zichzelf naar BNR of Radio 1.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En bij mij springt Winamp dan 'opeens' over naar het 3FM Live-themakanaal. Erg vreemd...
Ik luister de laatste tijd ook veel BNR en vooral aan de slag, dat is een erg goed programma. Jammer dat daar tegenwoordig de zender op gebouwd wordtquote:Op woensdag 9 september 2009 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In de zomer ging mijn radio uit zichzelf naar BNR of Radio 1.
Slechts 1 goed, helaasquote:Op woensdag 9 september 2009 19:01 schreef alors het volgende:
Wat zou er vandaag in de top5 staan?
Ik gok:
Pink
Anouk
Akon/david guetta
Die met die autotune en gossipgirl
lady gaga![]()
Wat stond er in dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Michiel, vanochtend de Sp!ts gelezen?
neeh de pers gelezen? bij dat gedeelte waar lezers mogen reageren, staat een stukje over badeenden, die allemaal giftige PVC-meuk hebben, en dat mensen *op een dag...ben ik vergeten* hun badeend kunnen inleveren voor een PVC vrije badeendquote:
PVC is ongevaarlijk zo lang je het niet verbrandt. En ben jij van plan je badeend te verbranden?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh de pers gelezen? bij dat gedeelte waar lezers mogen reageren, staat een stukje over badeenden, die allemaal giftige PVC-meuk hebben, en dat mensen *op een dag...ben ik vergeten* hun badeend kunnen inleveren voor een PVC vrije badeend
eh nee?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Michiel, vanochtend de Sp!ts gelezen?
ik hoor niets hoorquote:
Bommelding?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
WTF is er aan de hand, normaal schieten de reacties voorbij tijdens MM
Moet opeens aan Olivier B. Bommel denkenquote:
Geen ideequote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
niet helemaal waar, er kunnen bij het proces weekmakers en benzenen gebruikt zijn die door warmte (lees zon) , kunnen vrijkomen door procesfouten.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
PVC is ongevaarlijk zo lang je het niet verbrandt. En ben jij van plan je badeend te verbranden?
hier ook gevalletje voetbal kijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik kijk Schotland - NL en luister niet naar de radio.
winterseizoen is weer begonnen op tv dus ik denk dat de meeste mensen tv zijn gaan kijken(ik luister zelf ook amper MM)quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
benzenen? ik ken maar 1 benzeen. punt.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet helemaal waar, er kunnen bij het proces weekmakers en benzenen gebruikt zijn die door warmte (lees zon) , kunnen vrijkomen door procesfouten.
je hebt gelijk bedoelde meer de namen waaronder benzeen bekend is , al is dat niet onder het grote publiek.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
benzenen? ik ken maar 1 benzeen. punt.
Ai.. * Feivel1 stuurt een postduif met een paracetamolquote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
jah ik ben n beetje stil...kheb pijn in mn rib *ofzo*
nou ja, aromaten in het algemeen, een benzeen is nooit alleen zullen we maar denkenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt gelijk bedoelde meer de namen waaronder benzeen bekend is , al is dat niet onder het grote publiek.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ai.. * Feivel1 stuurt een postduif met een paracetamol.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou ja, aromaten in het algemeen, een benzeen is nooit alleen zullen we maar denken
Dat merken we snel genoegquote:Op woensdag 9 september 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als ie m maar niet heeft opgegeten
Als ie 'm niet opvreet.. een maand of wat, vreet ie 'm wel op, kun je het helemaal wel vergetenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoelang duurt het voor ie dr is?
een maand? dan ben ik al doodquote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als ie 'm niet opvreet.. een maand of wat, vreet ie 'm wel op, kun je het helemaal wel vergeten.
Mag ik je pc hebben dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een maand? dan ben ik al dood
Ik denk iedere keer dat ze wel te doen zijn, maar ja ben dan ook bij de opnames en weet wat het is....quote:Op woensdag 9 september 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien kan Maricha mij n keertje waarschuwen als er weer wat makkelijke intro-dingesen zijn
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat ze wel te doen zijn, maar ja ben dan ook bij de opnames en weet wat het is....
Dus nee, doe het niet
ik heb dit jaar besloten NIET stil te staan bij dat geneuzel op tv over 11 septemberquote:Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Timo20 het volgende:
De docu die nu op SBS 6 is (102 minutes that changed America, over 9/11) is echt de moeite waard. erg indrukwekkend, heb `m zondagavond op de DUITSE tv gezien.
Een van minuut tot minuut weergave van 11 september met uitsluitend amateur beelden ondersteund door geluid van nieuws uitzendingen. Erg "mooi"...
Ik eigenlijk ook niet maar tijdens het zappen kwam ik er langs en het waren toch wel indrukwekkende beelden, vooral omdat ik deze beelden nog nooit had gezien. je ziet het eens vanuit (-tig) andere, verschillende invalshoekenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb dit jaar besloten NIET stil te staan bij dat geneuzel op tv over 11 september
ben een beetje 9-11 moe.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Timo20 het volgende:
De docu die nu op SBS 6 is (102 minutes that changed America, over 9/11) is echt de moeite waard. erg indrukwekkend, heb `m zondagavond op de DUITSE tv gezien.
Een van minuut tot minuut weergave van 11 september met uitsluitend amateur beelden ondersteund door geluid van nieuws uitzendingen. Erg "mooi"...
Nu pas?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben een beetje 9-11 moe.
oh dat zal best wel...ik heb nu al zoveel docu's erover gezien op allerlei netten, van NL1 tot en met discovery. Daarnaast hadden we ook nog wat docu's van de torrentboer geleend die alleen in Amerika zijn uitgezonden...voor mn gevoel heb ik het nu wel gezien.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar tijdens het zappen kwam ik er langs en het waren toch wel indrukwekkende beelden, vooral omdat ik deze beelden nog nooit had gezien. je ziet het eens vanuit (-tig) andere, verschillende invalshoeken
Ik luister wel en lees af en toe wat jullie allemaal postenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
squeezebox? NAS?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik luister wel en lees af en toe wat jullie allemaal posten![]()
Zit een beetje te PHP-en en te vechten met javascript en ben mijn complete muziekcollectie
aan het overslepen op mijn nieuwe NASen dan zo kijken of mijn squeezebox de NAS ziet.
(ik klink volgens mij als een nerd nu)
Kort samengevat: Ik ben lekker druk bezig met MM op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |