Daar kan ik je geen ongelijk in geven, nee..quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Giel 2.0 is niet veel beter dan de oude Giel qua uiterlijk.
Goed hoor, met de andere kant dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef Maricha het volgende:
Ja mijn pc hier was echt kud bezig... maar heeft een schop gehad, harde reboot en ben dr weer
Hoe is het met iedereen?
is iets met zijn vader die altijd met vakantie zijn baard liet staanquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
wat ziet Giel er toch eng uit met die baard![]()
is het uit mn zn vriendin ofzo
ja? dus? hij heeft toch geen vakantie meer?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is iets met zijn vader die altijd met vakantie zijn baard liet staan
Kan beter, been zit nog steeds dwars na het ongeluk, maar kan tenminste weer normaal bewegenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef Maricha het volgende:
Ja mijn pc hier was echt kud bezig... maar heeft een schop gehad, harde reboot en ben dr weer
Hoe is het met iedereen?
lekker zomers warm met het raam op!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kan beter, been zit nog steeds dwars na het ongeluk, maar kan tenminste weer normaal bewegen![]()
En daar in de peperbus?
dat is dus ook mijn ding niet , kortom compleet gelul van hemquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja? dus? hij heeft toch geen vakantie meer?
zoals ik laatst al ergens liet vallen: volgens mij is hij rijp voor een midlife crisis.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
wat ziet Giel er toch eng uit met die baard![]()
is het uit mn zn vriendin ofzo
het is nog heerlijk buiten!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
lekker zomers warm met het raam op!
buiten opeten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is nog heerlijk buiten!
* Againzender staat natuurlijk weer in de keuken, waar is mijn BBQ
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef gerbenp het volgende:
Heb ik de MH nou gemist.. Grr. rot toilet dat beneden zit..
hebben jullie maar 1 toilet, wat 1900quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef gerbenp het volgende:
Heb ik de MH nou gemist.. Grr. rot toilet dat beneden zit..
Toilet boven was bezetquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben jullie maar 1 toilet, wat 1900
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |