Mocht Jelmer weg?quote:
quote:
quote:En ja. De week kan DOOORRRRRMIDDDDUUUUUH! Waarmee is de vraag. Beantwoord jij 'm!
Flamman & Abraxas - Good to go
DJ Paul Elstak - Unity
Party Animals - Hava Naquila
quote:
Hee! Dat was op m'n verjaardag!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://www.metmichiel.nl/(...)734/feest-in-armenie << Die is ook grappig
dit topic loopt anders ook niet zo lekker, 2 uur geen reactiequote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Sirolf het volgende:
Die studio begint echt uit elkaar te vallen de afgelopen weken!
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef alors het volgende:
Ja volgens mij vindt niemand hier Coen en Sander leuk, behalve ik.
Tijdens 16.00-19.00 wilt 3fm het niet doen op de radio. Ik snap niet waar het aan ligt, maar al mijn radio's hebben er last vanquote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef alors het volgende:
Ik vind C&S ook tof, maar tijdens hun programma zit ik zelden tot nooit achter m'n computer. Iets met trein, boodschappen, eten en dergelijke.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef alors het volgende:
En bij mij springt Winamp dan 'opeens' over naar het 3FM Live-themakanaal. Erg vreemd...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijdens 16.00-19.00 wilt 3fm het niet doen op de radio. Ik snap niet waar het aan ligt, maar al mijn radio's hebben er last van![]()
.
In de zomer ging mijn radio uit zichzelf naar BNR of Radio 1.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En bij mij springt Winamp dan 'opeens' over naar het 3FM Live-themakanaal. Erg vreemd...
Ik luister de laatste tijd ook veel BNR en vooral aan de slag, dat is een erg goed programma. Jammer dat daar tegenwoordig de zender op gebouwd wordtquote:Op woensdag 9 september 2009 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In de zomer ging mijn radio uit zichzelf naar BNR of Radio 1.
Slechts 1 goed, helaasquote:Op woensdag 9 september 2009 19:01 schreef alors het volgende:
Wat zou er vandaag in de top5 staan?
Ik gok:
Pink
Anouk
Akon/david guetta
Die met die autotune en gossipgirl
lady gaga![]()
Wat stond er in dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Michiel, vanochtend de Sp!ts gelezen?
neeh de pers gelezen? bij dat gedeelte waar lezers mogen reageren, staat een stukje over badeenden, die allemaal giftige PVC-meuk hebben, en dat mensen *op een dag...ben ik vergeten* hun badeend kunnen inleveren voor een PVC vrije badeendquote:
PVC is ongevaarlijk zo lang je het niet verbrandt. En ben jij van plan je badeend te verbranden?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh de pers gelezen? bij dat gedeelte waar lezers mogen reageren, staat een stukje over badeenden, die allemaal giftige PVC-meuk hebben, en dat mensen *op een dag...ben ik vergeten* hun badeend kunnen inleveren voor een PVC vrije badeend
eh nee?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Michiel, vanochtend de Sp!ts gelezen?
ik hoor niets hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |