Eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
nieuwe twitterfoto van Michiel is goedgekeurd
Nou hequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
@Bren...fijn heh dat TR al gemaakt is
dat laatste is onmogelijk als iemand vast zit in zijn sleur.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals ik laatst al ergens liet vallen: volgens mij is hij rijp voor een midlife crisis.
Boeien overigens hoe hij eruit ziet, als hij nou eens verfrissende radio zou gaan maken!
Tam wil Yvon niet storen, terwij ik gister en eergister nog ge-pmt heb met dr over dr ratten-dames die hier zittenquote:
quote:8 september 2009: Vogelhuisje veroorzaakt burenruzie
In de tweede aflevering van dit seizoen is een vogelhuisje de aanleiding voor een enorme burenruzie. Het vogelhuisje staat sinds de winter op de tuingrens van de familie Kooiman en Sipsma. Het huisje hangt scheef en helt over het tuinhek heen van de familie Sipsma. Zij worden gek van de overlast die het huisje met zich meebrengt en staan erop dat het wordt verplaatst. De familie Kooiman begrijpt hier niets van en denkt dat de nieuwe liefde van de heer Sipsma een grote rol speelt in dit conflict. De buren komen er samen niet meer uit, dus gaat meester Visser kijken wie er over de schreef gaat.
en die reclame:quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef gerbenp het volgende:
kan dat request uurtje niet terugkomen? Dat vond ik het leukste van MetMichiel, en ook eigenlijk MetMichiel... is het elke dag feest!
Ik kan me opzich wel voorstellen dat ze Yvon niet wilt storen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Tam wil Yvon niet storen, terwij ik gister en eergister nog ge-pmt heb met dr over dr ratten-dames die hier zitten![]()
en die ene is bezwangerd...ze is al 30 gram aangekomen
Ik bedoel dat van, hello i'm mike from the netherlands ^_^ (http://www.metmichiel.nl/(...)%29feest-in-portugal)quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en die reclame:
hallow? ik ben op zoek naar meneer Veenema... die vind ik zooo leuk
Martijn Muijsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik bedoel dat van, hello i'm mike from the netherlands ^_^ (http://www.metmichiel.nl/(...)%29feest-in-portugal)
Echt, dat hele programma had van Koot&Bie kunnen zijn. Ge-wel-dig!quote:
in t rijdende rechter topicquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:54 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben op zoek naar m'n baby.
Iemand hans nog vandaag gezien?
Eensquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef gerbenp het volgende:
kan dat request uurtje niet terugkomen? Dat vond ik het leukste van MetMichiel, en ook eigenlijk MetMichiel... is het elke dag feest!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens![]()
Wat staat er in die kleine lettertjes op dat t-shirt van Michiel? kan `t net niet lezen
"Tasty Tasty Murder" volgens mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens![]()
Wat staat er in die kleine lettertjes op dat t-shirt van Michiel? kan `t net niet lezen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |