Ik was wel altijd een beetje bang dat het met de MMIHEDF na een tijdje flauw zou worden, wat dat betreft goed dat Michiel gestopt is:: je moet niet in een soort sleur gaan vervallen met je programma.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:
Nou je zin? Nu ben ik dus oude MMIHEDF fragmenten aan het terugluisteren...
'k mis het wel, net als dat 100% request uurtje inderdaad. De MMIHEDF was vaak erg grappig tot soms zelfs hilarisch, en het 100% request uurtje maakte het programma (voor mijn gevoel) net even iets interactiever.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:
Nou je zin? Nu ben ik dus oude MMIHEDF fragmenten aan het terugluisteren...
Eens met de Grote Meester. Eens in de week een request gedraaid krijgen was niks, mooie tijd was dat!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik was wel altijd een beetje bang dat het met de MMIHEDF na een tijdje flauw zou worden, wat dat betreft goed dat Michiel gestopt is:: je moet niet in een soort sleur gaan vervallen met je programma.
Wat dat betreft denk ik dat de 100% request ook wel daarin valt, maar ik betreur zelf ook enorm dat die er niet meer is: kost mij heel veel zendtijd
Het jammere daaraan dat het verdwenen is dat je er vaak muziek hoorde wat je anders bijna nooit hoort op 3FMquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:48 schreef Againzender het volgende:
Wat dat betreft denk ik dat de 100% request ook wel daarin valt, maar ik betreur zelf ook enorm dat die er niet meer is: kost mij heel veel zendtijd
tuurlijk!! scheefstaande vogelhuisjesquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ej! al klaar voor de Rijdende rechter? Gaat volgens mij weer leuk worden.
Je marktwaarde zal wel dalen inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat een bout track. Die track klinkt echt zo ongeinspireerd...quote:
Is toch ook niet meer dan logisch dat je daar een burenruzie over gaat maken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk!! scheefstaande vogelhuisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik las het jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk!! scheefstaande vogelhuisjes
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat een bout track. Die track klinkt echt zo ongeinspireerd...
[..]
Is toch ook niet meer dan logisch dat je daar een burenruzie over gaat maken?
En wat zeg je dan over de buurvrouw?Typisch een Madonna plaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
No way, die jaren 80 tracks zijn geniaalquote:
Ja, toen nog welquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
No way, die jaren 80 tracks zijn geniaal
Tijdens het geneuzel zet ik m`n eigen muziek opquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind Eric helemaal de shizzle, maar door dat geneuzel rond die stelling luister ik alleen nog maar het laatste uur.
dat geneuzel zou het laatste uur moeten...ik hou het niet vol het eerste uur met al dat gekwekquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind Eric helemaal de shizzle, maar door dat geneuzel rond die stelling luister ik alleen nog maar het laatste uur.
Eensquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |