Bommelding?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
WTF is er aan de hand, normaal schieten de reacties voorbij tijdens MM
Moet opeens aan Olivier B. Bommel denkenquote:
Geen ideequote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
niet helemaal waar, er kunnen bij het proces weekmakers en benzenen gebruikt zijn die door warmte (lees zon) , kunnen vrijkomen door procesfouten.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
PVC is ongevaarlijk zo lang je het niet verbrandt. En ben jij van plan je badeend te verbranden?
hier ook gevalletje voetbal kijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik kijk Schotland - NL en luister niet naar de radio.
winterseizoen is weer begonnen op tv dus ik denk dat de meeste mensen tv zijn gaan kijken(ik luister zelf ook amper MM)quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
benzenen? ik ken maar 1 benzeen. punt.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet helemaal waar, er kunnen bij het proces weekmakers en benzenen gebruikt zijn die door warmte (lees zon) , kunnen vrijkomen door procesfouten.
je hebt gelijk bedoelde meer de namen waaronder benzeen bekend is , al is dat niet onder het grote publiek.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
benzenen? ik ken maar 1 benzeen. punt.
Ai.. * Feivel1 stuurt een postduif met een paracetamolquote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
jah ik ben n beetje stil...kheb pijn in mn rib *ofzo*
nou ja, aromaten in het algemeen, een benzeen is nooit alleen zullen we maar denkenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt gelijk bedoelde meer de namen waaronder benzeen bekend is , al is dat niet onder het grote publiek.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ai.. * Feivel1 stuurt een postduif met een paracetamol.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou ja, aromaten in het algemeen, een benzeen is nooit alleen zullen we maar denken
Dat merken we snel genoegquote:Op woensdag 9 september 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als ie m maar niet heeft opgegeten
Als ie 'm niet opvreet.. een maand of wat, vreet ie 'm wel op, kun je het helemaal wel vergetenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoelang duurt het voor ie dr is?
een maand? dan ben ik al doodquote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als ie 'm niet opvreet.. een maand of wat, vreet ie 'm wel op, kun je het helemaal wel vergeten.
Mag ik je pc hebben dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een maand? dan ben ik al dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |