quote:
ik heb vandaag nog een oogmeting bij een jongen gedaan....hij had een bril met -1.25 en hij vond dat ie UITSTEKEND zag. Hij had een oogmeting nodig voor de politieschool. Hij kon de grootste letters niet eens lezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]!! blijkbaar is die van mij niet sterk genoeg
en dat met -7 in het ene oog en -4,25 in het andere
Kolere...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog een oogmeting bij een jongen gedaan....hij had een bril met -1.25 en hij vond dat ie UITSTEKEND zag. Hij had een oogmeting nodig voor de politieschool. Hij kon de grootste letters niet eens lezen....-4 aan de ene en -3.75 aan de andere kant
zeg maarquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog een oogmeting bij een jongen gedaan....hij had een bril met -1.25 en hij vond dat ie UITSTEKEND zag. Hij had een oogmeting nodig voor de politieschool. Hij kon de grootste letters niet eens lezen....-4 aan de ene en -3.75 aan de andere kant
dat ga ik niet zeggen natuurlijk...ik hoef alleen een oogmeting te doen, het op een papier te zetten en een stempel erbijquote:
Tuurlijk. Die neukt zich een slag in de rondte dankzij You're beautiful.quote:
Moest ik ook laten doen toen ik de opleiding voor luchtverkeersleider wilde gaan volgen. Idd: afgewezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat ga ik niet zeggen natuurlijk...ik hoef alleen een oogmeting te doen, het op een papier te zetten en een stempel erbij
na de eerste boem-tsjik kon het ook niet missen gewoonquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef Againzender het volgende:
met ontploffend mengpaneel was het nog beter geweest Michiel
het is door de telefoon natuurlijk wel een heel stuk lastiger. Geluid is dan nogal ruk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:31 schreef Sersjee het volgende:
Dat ie het niet weet! Echt veel herkenbaarder intro's zijn er haast niet...
Geloof me, dat doet ie ook vast. Lucky friggin' bastard.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die neukt zich een slag in de rondte dankzij You're beautiful.
Althans, dat zou ik doen.
Echt hey!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
na de eerste boem-tsjik kon het ook niet missen gewoon
http://www.metmichiel.nl/(...)734/feest-in-armenie << Die is ook grappigquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik bedoel dat van, hello i'm mike from the netherlands ^_^ (http://www.metmichiel.nl/(...)%29feest-in-portugal)
Las op Wikipedia dat ie voornamelijk op Ibiza zit. Ook niet vervelend. [/niet zo'n klein beetje jaloers]quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef MichielV het volgende:
[..]
Geloof me, dat doet ie ook vast. Lucky friggin' bastard.
idd wat een sloerie!!! en dan dr man overal de schuld van geven...als je "boeh" naar die man roept zit ie al achter de bankquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd wat een sloerie!!! en dan dr man overal de schuld van geven...als je "boeh" naar die man roept zit ie al achter de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |