Ik niet.quote:Op maandag 7 september 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht: 'Welke retard heeft dit centraal gezet!?'
Maar jij was het!
Perm.quote:Op maandag 7 september 2009 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoe zit het nou met dagdag bio?
Omdat hij die zelf wilde hebben.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 16:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat hij die zelf wilde hebben.
Hij zei dat bowa weer mod moest worden.quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar hij vroeg dus echt: Hey NJ.. geef mij een perm?
Geloof er niks van
Staat ook in het banmeldtopic toch?quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geloof er niks van
ik heb de pm gezien, dus kan het bevestigenquote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geloof er niks van
Oke, moet nu nog zijn redenen weten om tot dit catastrofale besluit te komen..quote:Op maandag 7 september 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb de pm gezien, dus kan het bevestigen
hij was het niet eens met de 48 uur die die kreeg waarschijnlijkquote:Op maandag 7 september 2009 16:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oke, moet nu nog zijn redenen weten om tot dit catastrofale besluit te komen..
en dan maar om perm vragen?quote:Op maandag 7 september 2009 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij was het niet eens met de 48 uur die die kreeg waarschijnlijk
Ik zou het er ook niet mee eens zijn want je kon iedereen wel 48uur geven gisteravond..quote:Op maandag 7 september 2009 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij was het niet eens met de 48 uur die die kreeg waarschijnlijk
ze zijn dan ook weer vrijgelaten zag ik, teminste appelsjap post weer en die had er de meestequote:Op maandag 7 september 2009 16:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou het er ook niet mee eens zijn want je kon iedereen wel 48uur geven gisteravond..
Maar laat dagdag dan ook vrij??quote:Op maandag 7 september 2009 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze zijn dan ook weer vrijgelaten zag ik, teminste appelsjap post weer en die had er de meeste
hij heeft zelf een perm aangevraagd, moet ie t ook zelf opzeggen natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2009 16:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar laat dagdag dan ook vrij??
truequote:Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij heeft zelf een perm aangevraagd, moet ie t ook zelf opzeggen natuurlijk
kunnen wel meer weg volgens mijquote:Op maandag 7 september 2009 16:23 schreef Lakitu het volgende:
kurk, verwijder eens de laatste paar UI's uit de OP
Ja, dat ook. Er moet echt eens een grondige OP-spoeling komenquote:Op maandag 7 september 2009 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kunnen wel meer weg volgens mij
Vorige meet was ie ook al in slaap gevallen in de bus, toen kwam hij uit in limburgquote:Op maandag 7 september 2009 16:25 schreef Maisnon het volgende:
dagdag, dat moet een kloon geweest zijnvooral na zijn "ik kon niet op de meet zijn want ik kreeg de verkeerde aanwijzingen toen ik in utrecht was" gebull
dacht er inderdaad ook al aan maar het was een te grote chaosquote:Op maandag 7 september 2009 16:23 schreef Lakitu het volgende:
kurk, verwijder eens de laatste paar UI's uit de OP
En de volgende keer dat de OP wordt geplaatst staan ze er weer in..quote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef kurk_droog het volgende:
9 al in kliko. Nu gata het lastig worden aangezien ik ze eruit moet pikken..
Niet als ik een topic open 14.gifquote:Op maandag 7 september 2009 16:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
En de volgende keer dat de OP wordt geplaatst staan ze er weer in..
Verander die op link.. Even kijken hoe je die huidige op op internet kan plaatsen. Suggesties wie er nog meer uit moeten?quote:Op maandag 7 september 2009 16:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
En de volgende keer dat de OP wordt geplaatst staan ze er weer in..
Krentenbaardquote:Op maandag 7 september 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verander die op link.. Even kijken hoe je die huidige op op internet kan plaatsen. Suggesties wie er nog meer uit moeten?
quote:Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben bezig met een nieuwe site ervoor
rustigquote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mocht erin
Want ik was wel cool enzo!
Dat zag ik trouwens ja, toen ik een keer een topic opende, overzichtelijkheid FTWquote:Op maandag 7 september 2009 16:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
rustigDie op is een chaos dus kan niet zien wie wie is
pmquote:Op maandag 7 september 2009 16:53 schreef Lakitu het volgende:
Ok dan, de site is klaar. Pm me eens hoe de OP er nu uit ziet als je wil editten, kurk. Als ik het quote lukt het niet.
Lekker is dat hequote:
Ik word er altijd duizelig vanquote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lekker is dat heIk word daar echt kotsmisselijk van. Tram/trein was vanmiddag ook niet te harden trouwens
ga dan lopen naar je werkquote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was met de fiets, wat wel lekker is met dit weer en bovendien is school tien min fietsen en mn werk van huis uit 2,5
Ik houd niet zo van moeders die te laat zijn om hun kinderen op te halen![]()
Nu ben ik ook te laat![]()
Komt jouw kind om iets voor 5 uur uit school? Want dan neem ik aan dat het op de middelbare zit en als je dan je kind brengt met zulk weer...quote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was met de fiets, wat wel lekker is met dit weer en bovendien is school tien min fietsen en mn werk van huis uit 2,5
Ik houd niet zo van moeders die te laat zijn om hun kinderen op te halen![]()
Nu ben ik ook te laat![]()
Dat zou falend zijnquote:Op maandag 7 september 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt jouw kind om iets voor 5 uur uit school? Want dan neem ik aan dat het op de middelbare zit en als je dan je kind brengt met zulk weer...![]()
paupers uit de OP?quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks aan de hand. De grote blunder is hersteld. De chaos was net niet te overzien in de OP.
Het ziet er zo weer beter uit.quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks aan de hand. De grote blunder is hersteld. De chaos was net niet te overzien in de OP.
Ik heb mijn best gedaan. Suggesties zijn altijd welkom uiteraard..quote:
Was gisteren een fiets chaos en ineens hoorde ik niks meer van dagdag..quote:
quote:Mon 7 September 2009 00:06u door dagdag
Op 7 September 2009 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
Op 7 September 2009 00:04 schreef dagdag het volgende:
[..]
dan starte we toch effe firefox op.......
verwerk ff in de huidige OP anders valt die site straks niet meer te vindenquote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Zoo he, ik was even bezig maar ziehier het eindresultaat: http://sites.google.com/site/deklbbazenop/
In mijn versie is ie erin verwerkt, nu moet kurk het nodig in zijn OP aanpassen jaquote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
verwerk ff in de huidige OP anders valt die site straks niet meer te vinden
Ik zie het ja, maar hopelijk ben je zo weer weg.quote:
zo..quote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Zoo he, ik was even bezig maar ziehier het eindresultaat: http://sites.google.com/site/deklbbazenop/
quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In mijn versie is ie erin verwerkt, nu moet kurk het nodig in zijn OP aanpassen ja
[..]
Ik zie het ja, maar hopelijk ben je zo weer weg.
Dat je die hint niet snapt.quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In mijn versie is ie erin verwerkt, nu moet kurk het nodig in zijn OP aanpassen ja
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
inderdaad. Massaal die nep SC overnemen als de lapo binnen bereik is..quote:Op maandag 7 september 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
Nu moet trouwens wel even 1 van ons de lapo hebben om dit erdoorheen te krijgen
Dan hoop ik dat jullie hier lekker met z'n tweeën achterblijvenquote:Op maandag 7 september 2009 17:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
inderdaad. Massaal die nep SC overnemen als de lapo binnen bereik is..
Waarom?quote:Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef Maisnon het volgende:
"Vragen of als je er in wil PM naar Lakitu of kurk_droog"
Wat ben jij een triest figuur zeg Lakitu
Hij is OP geil.quote:Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Waarom zo moeilijk doen. Je komt heus wel in de op.. Maar eerst even zorgen dat deze op overgenomen wordt. Er zijn te veel fouten gemaakt in het verleden..quote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie hier lekker met z'n tweeën achterblijven
quote:Op maandag 7 september 2009 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen. Je komt heus wel in de op.. Maar eerst even zorgen dat deze op overgenomen wordt. Er zijn te veel fouten gemaakt in het verleden..
hoezo vragen? Wie er in de op gaat word bepaald en dat merk je zelf wel. Zeiken helpt nietquote:Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik fan ben van Bloc Party.quote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hoezo vragen? Wie er in de op gaat word bepaald en dat merk je zelf wel. Zeiken helpt niet
net alsof die SC op jou draaitquote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie hier lekker met z'n tweeën achterblijven
Ik kwam terug van vakantie en ineens 6 nieuwe in de op en scquote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hoezo vragen? Wie er in de op gaat word bepaald en dat merk je zelf wel. Zeiken helpt niet
Oké, ik niet.quote:Op maandag 7 september 2009 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor dat ik fan ben van Bloc Party.
Wou net zeggenquote:Op maandag 7 september 2009 17:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
net alsof die SC op jou draait
Zou ik ook doen als ik mezelf moet meten met anderen.quote:Op maandag 7 september 2009 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor dat ik fan ben van Bloc Party.
ja ik mis de bazen, afcajos, fearless, ananas. SA etcquote:Op maandag 7 september 2009 17:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kwam terug van vakantie en ineens 6 nieuwe in de op en scWTF dacht ik toen. Week mezelf opgesloten op mijn kamer voordat ik durfde te posten weer,
Ze moeten nog 1x hier komen op wat zaken op orde te stellenquote:Op maandag 7 september 2009 17:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja ik mis de bazen, afcajos, fearless, ananas. SA etc
Ik wil het best op een wiki zetten, echt waar. Maar dat was in het begin ook zo en geloof me, dat ging mis.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Het gaat mij er niet om of ik er wel of in mag, of wie er in staat of wat dan ook.
Het gaat me erom dat dat gewoon op een wiki hoort te staan zodat het open is omdat het ook gewoon iets is waar iedereen mee hoort te kunnen kletsen.
En niet dat een figuur de 'beheerder' zou zijn van deze SCwant dan ben je wat mij betreft nog triester dan Emimich met z'n rangen en kastes
Over het algemeen kunnen autisten niet tegen verandering.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Het gaat mij er niet om of ik er wel of in mag, of wie er in staat of wat dan ook.
Het gaat me erom dat dat gewoon op een wiki hoort te staan zodat het open is omdat het ook gewoon iets is waar iedereen mee hoort te kunnen kletsen.
En niet dat een figuur de 'beheerder' zou zijn van deze SCwant dan ben je wat mij betreft nog triester dan Emimich met z'n rangen en kastes
Misschien heb je iets gemist maar het was een eis van de modjes om het dus niet meer openbaar te maken omdat er gekloot werd met de OP...quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Maisnon het volgende:
De wiki is weg omdat daar altijd aan werd gekloot als in tubgirl plaatsen, op verwijderen etc. Dus toen had IQM of BobbyB de OP ergens naar verhuisd.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik zet hem er wel bij om die laatste plek op te vullen.quote:Op maandag 7 september 2009 17:33 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Maisnon eruit is, want die zat er al in voor velen die er nu wel in staan.
Dat doe ik als ik de kindjes niet naar school hoef te brengen, als ik ze wel moet brengen, rijd ik gelijk vanaf school door naar mn werk.quote:
Nee, ze spreken vaak af na schoolquote:Op maandag 7 september 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt jouw kind om iets voor 5 uur uit school? Want dan neem ik aan dat het op de middelbare zit en als je dan je kind brengt met zulk weer...![]()
En dat laatste is nu aan het gebeuren, helaasch.quote:Op maandag 7 september 2009 17:34 schreef Maisnon het volgende:
Als het iets is om te zorgen dat niet alles door tubgirl vervangen wordt dan is het prima
Als het iets is wat gebruikt wordt als een soort selectiemiddeldan vind ik het jammer.
Ik heb dat nooit zo gezien eigenlijk, de enige reden dat ik in de OP wilde is dat er anderen over zeurden dat er nieuwe bij stonden.quote:Op maandag 7 september 2009 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat laatste is nu aan het gebeuren, helaasch.
Maargoed, verklik dat door aan een mod en dan komen ze even foei zeggen aangezien ze dat niet willen.
Eerst je groente opeten!quote:Op maandag 7 september 2009 17:43 schreef Siniti het volgende:
OH LEUK EEN REL MAG IK MEEDOEN IK WIL OOK IN DE OP RACISTEN
Juist ja!!!quote:Op maandag 7 september 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
En als we dan toch aan het zeuren zijn, vind ik dat dat poppetje eruit moet
Als je ze dan maar opeetquote:
En zo heb ik opeens een kind?quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan mag je straks ook pas wat zeggen.
Yaay ik heb een FOK! kindjequote:Op maandag 7 september 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er al twee, deze is voor jou
Ik ben al volwassenquote:Op maandag 7 september 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er al twee, deze is voor jou
Ohh je mag in t weekend ook best uit en wat drinken hoor..quote:
Ja maar ik ben geen kindquote:Op maandag 7 september 2009 17:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh je mag in t weekend ook best uit en wat drinken hoor..
Maar WEL je groentes opeten!
Sja, al die oldbies laten toch niks meer van hun horenquote:Op maandag 7 september 2009 17:52 schreef Siniti het volgende:
Maar jongens ik kwam hier voor de rel issie nu al afgelopen
Idd, ik word zelfs graag nog in de watten gelegdquote:Op maandag 7 september 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen verzorging nodig hebt
Maar dan ben ik nog wel niet geen kind meer!quote:Op maandag 7 september 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen verzorging nodig hebt
Niet door mn moeder hoorquote:Op maandag 7 september 2009 17:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, ik word zelfs graag nog in de watten gelegd
Da's toch fijn
Idd!quote:
Dat doet er niet toe in deze discussiequote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog wel niet geen kind meer!
ja mijn moeder doet dat idd niet meer, die zegt dan "Flodder op joh"quote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet door mn moeder hoor. als mn vriend dat doet...
![]()
Ik heb dat nooit zo gehad en het is heel erg onwennigquote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
ja mijn moeder doet dat idd niet meer, die zegt dan "Flodder op joh"
Maar idd, door m'n vriendin.. Fijntjes
IK DOE HEULEMAAL NIET BOOS JOAH.quote:
Ik zal wel even wat uploaden.quote:
Helemaal wel.quote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe in deze discussie
Voor mijn moeder was het onwenniger denk ik,quote:Op maandag 7 september 2009 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo gehad en het is heel erg onwennig
Maar wel heel fijn
Doe maar..quote:Op maandag 7 september 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK DOE HEULEMAAL NIET BOOS JOAH.
[..]
Ik zal wel even wat uploaden.
het lijkt er anders wel opquote:
niet.quote:
Je was gewoon lastigquote:Op maandag 7 september 2009 17:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor mijn moeder was het onwenniger denk ik,
want ik slijmde altijd graag bij dr voor aandacht..
Vandaar ook die reacties
Ik zou tijdens de NKT opgevoed worden. Helaas mis ik dat nu.quote:Op maandag 7 september 2009 17:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe maar..
Maar loop niet zo te schreeuwen eh!
Jongeuhhh moet ik nou zowel jou ALS siniti opvoeden?
zucht
Een beetjequote:Op maandag 7 september 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het lijkt er anders wel op
[..]
niet.
[..]
Je was gewoon lastig
Doel je nu op je baby?quote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben altijd lief geweest, het kwam er alleen nooit zo uit
Ohhh? Leg uitquote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben altijd lief geweest, het kwam er alleen nooit zo uit
Dat had ik wel gezien hoor, maar omdat ik ze zelf niet zo heel vaak gebruik, denkt iedereen dat ik serieus benquote:
Jeetje wat veel boekenquote:Op maandag 7 september 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
BAZENALARM
WHUUUHUHUHUHUHUHU!!!11
[ afbeelding ]
O OKE MAAR ALS JE MIJN PI HAD GELEZEN HAD JE GESNAPT DAT IK HET NIET NEGATIEF BEDOELDE.quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien hoor, maar omdat ik ze zelf niet zo heel vaak gebruik, denkt iedereen dat ik serieus ben
en ik vergeet ze vaak gewoon WAAA
Boeken.quote:
Neequote:
Ik was heel eigenwijs en dat ben ik nog steedsquote:Op maandag 7 september 2009 18:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhh? Leg uit
Ik was rebels en ondeugend, pas later snapte ik
dat ik beter die liefde kon gaan showen
jajaquote:Op maandag 7 september 2009 17:33 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Maisnon eruit is, want die zat er al in voor velen die er nu wel in staan.
DAT SNAPTE IK OOK, IK WAS ZELF OOK NIET SERIEUS.quote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O OKE MAAR ALS JE MIJN PI HAD GELEZEN HAD JE GESNAPT DAT IK HET NIET NEGATIEF BEDOELDE.
Ik ook.quote:Op maandag 7 september 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Boeken.
Ik hou van lezen. Helaas spendeer ik de laatste tijd teveel tijd op fok.
welke nieuwe opquote:
Afbeelldingen zijn op een retard resolutie, ze ogen van mij best een stuk kleiner.quote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
welke nieuwe op
Deze is goed juist. Thema van het deel, SC helden weer terug en iets grotere UI's
Dat snapte ik.quote:Op maandag 7 september 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
DAT SNAPTE IK OOK, IK WAS ZELF OOK NIET SERIEUS.
quote:[..]
Ik ook.
En ik ook.
Maar ik lees ook veel.
Ik ben t volledig eens met Japquote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Afbeelldingen zijn op een retard resolutie, ze ogen van mij best een stuk kleiner.
Daarnaast snap ik niet wat er mis is met de nieuwe OP. Oke, Mozy en Goofisch werden er al in gepleurd nadat ze in 1 SC topic hadden meegepost.
Anderen daarintegen hebben al een stuk meer. Ik heb bijvoorbeeld na IQM het meest gepost in de SC reeks in augustus.
Deze staat tevens weer vol met een heleboel inactieven.
Stel anders een of andere grens in waarbij mensen er wel of niet in komen. Bijvoorbeld: zet mensen er pas in als ze 1000 posts hebben gemaakt in de SC reeks.
Dan is iedereen weer blij en zijn we eindelijk eens af met dat gejank van sommige users over de OP.
augustus... was dat niet die maand waarbij veel mensen op vakantie waren?quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Afbeelldingen zijn op een retard resolutie, ze ogen van mij best een stuk kleiner.
Daarnaast snap ik niet wat er mis is met de nieuwe OP. Oke, Mozy en Goofisch werden er al in gepleurd nadat ze in 1 SC topic hadden meegepost.
Anderen daarintegen hebben al een stuk meer. Ik heb bijvoorbeeld na IQM het meest gepost in de SC reeks in augustus.
Deze staat tevens weer vol met een heleboel inactieven.
Stel anders een of andere grens in waarbij mensen er wel of niet in komen. Bijvoorbeld: zet mensen er pas in als ze 1000 posts hebben gemaakt in de SC reeks.
Dan is iedereen weer blij en zijn we eindelijk eens af met dat gejank van sommige users over de OP.
Naam ken ik, nooit iets van gelezen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat snapte ik.
[..]
Wat lees jij veel? Ik Sacks.
Zegt verder niks, ik was half augustus ook nog gewoon weg. Ik ben gewoon een erg actieve user in de reeks en vind persoonlijk dat ik zeker ook wel met mijn UI in de OP mag.quote:Op maandag 7 september 2009 18:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
augustus... was dat niet die maand waarbij veel mensen op vakantie waren?
En de UI's zijn goed nu. Vroeger waren ze zelfs groter maar compromis is dit
blablabla..quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef bloodysunday het volgende:
Vroegaaah werden nieuwelingen compleet genegeerd waar is die tijd?
Die japsnars helemaal. Die denkt zomaar even allemaal beslissingen te gaan nemen. Vroeger waren de nieuwe rustig tot ze langzaam naar die status groeiden. Verder ging het altijd goed.quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef bloodysunday het volgende:
Vroegaaah werden nieuwelingen compleet genegeerd waar is die tijd?
Hij heeft erg leuke boeken.quote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naam ken ik, nooit iets van gelezen.
Ik lees vooral thrillers en horror.
Af en toe een keer wat literatuur er doorheenmaar meestal gewoon vnl vermaak.
Ik houd ab-so-luut niet van doktersromannetjes.
(Karin Slaughter vind ik prettig weglezen, Stephen King..)
Welke resolutie draai jij dan?? Hier ziet het er namelijk prima uit!quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zegt verder niks, ik was half augustus ook nog gewoon weg. Ik ben gewoon een erg actieve user in de reeks en vind persoonlijk dat ik zeker ook wel met mijn UI in de OP mag.
En ze zijn echt slechtziend groot op dit moment, alsof je 800x600 kijkt op een scherm dat veel meer aankan.
50 of 55 lijkt me dan net weer iets beter dan dit (60px).
WAT doe je tijdens je stages?quote:Op maandag 7 september 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij heeft erg leuke boeken.
Ik vermaak me ook prima met non-fictie.
En dokterromannetjes vind ik ook niks. Dat doe ik wel tijdens mijn stages.
Oke, vertel mij maar eens lekker wat voor beslissingen ik neem? Ik gedraag mij echt niet als een of andere uberkoning hoor maar ik ga mij ook niet verlagen tot een kontjeslik slijm niveau nee.quote:Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die japsnars helemaal. Die denkt zomaar even allemaal beslissingen te gaan nemen. Vroeger waren de nieuwe rustig tot ze langzaam naar die status groeiden. Verder ging het altijd goed.
En japsnars loopt echt te vaak in de FB te mieten
1440x900. Het ziet er bij mij dus iets beter uit als ze kleiner zijn maarja dat zal ook wel weer zwaar per resolutie verschillen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welke resolutie draai jij dan?? Hier ziet het er namelijk prima uit!
Ach joh, laat ze..quote:Op maandag 7 september 2009 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, vertel mij maar eens lekker wat voor beslissingen ik neem? Ik gedraag mij echt niet als een of andere uberkoning hoor maar ik ga mij ook niet verlagen tot een kontjeslik slijm niveau nee.
En wat doe ik allemaal verkeerd in de FB? Volgens mij helemaal niks hoor
Misschien heb je gelijk hoor. Finetunen kan altijdquote:Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1440x900. Het ziet er bij mij dus iets beter uit als ze kleiner zijn maarja dat zal ook wel weer zwaar per resolutie verschillen.
Die dingen uit doktersromannetjes±!!111quote:
Damn ZH DAMN!!quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die dingen uit doktersromannetjes±!!111
Ligt aan het boekquote:Op maandag 7 september 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij heeft erg leuke boeken.
Ik vermaak me ook prima met non-fictie.
En dokterromannetjes vind ik ook niks. Dat doe ik wel tijdens mijn stages.
hij is boos omdat je een ander neukte?quote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ligt aan het boek
Ik had een heleboel boeken, maar mn ex heeft ze allemaal weggedaan omdat hij kwaad op me was (en is)
Hij heeft jouw boeken weggegooid?quote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ligt aan het boek
Ik had een heleboel boeken, maar mn ex heeft ze allemaal weggedaan omdat hij kwaad op me was (en is)
Wtfquote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ligt aan het boek
Hij is boos omdat ik weg ging.quote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hij is boos omdat je een ander neukte?
Ahh, dit was zijn manier om je terug te krijgen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is boos omdat ik weg ging.
Geloof dat ie alles wat ie vond dat van mij was weg heeft gegooid.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hij is boos omdat je een ander neukte?
Er is ook niks andersquote:Op maandag 7 september 2009 18:54 schreef bloodysunday het volgende:
Eigenlijk vond ik die oude OP wel best, maar dan zonder die paupers
helden hoefde van mij apart ook niet, thema uiteraard welquote:Op maandag 7 september 2009 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Er is ook niks andersAlleen die paupers eruit en wat balkjes terug die ineens verdwenen waren.
Mja.. het zijn wel SC heldenquote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
helden hoefde van mij apart ook niet, thema uiteraard wel
quote:Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die japsnars helemaal. Die denkt zomaar even allemaal beslissingen te gaan nemen. Vroeger waren de nieuwe rustig tot ze langzaam naar die status groeiden. Verder ging het altijd goed.
En japsnars loopt echt te vaak in de FB te mieten
Bijnaquote:
T is fijnquote:
2 postsquote:
Ben je bang van niet dan?quote:Op maandag 7 september 2009 19:19 schreef jordeeeh het volgende:
K hoop dat er een nieuw topic gemaakt wordt.
Al een tijdje weer inmiddels.quote:
HEUH? x 2quote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
HEUH?
Spaghetti.. Ik heb dat veelste lang niet gegeten..quote:Op maandag 7 september 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, na dit topic.
Zo.
Ik vond mn spaghetti lekker
Nu caramel koffie
Gewoon rustig blijven.. Rustig ademhalen enzoooquote:
MANHOER.quote:
Ik poep er opquote:
Ik niet, want ik ben er niet bekend mee.quote:
Dan maak je t morgen ofzoquote:Op maandag 7 september 2009 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Spaghetti.. Ik heb dat veelste lang niet gegeten..
Ik wil ut
quote:
Meerdere, maar ik wil er niet over pratenquote:Op maandag 7 september 2009 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan maak je t morgen ofzo
Alles kan
Het gaat wel weer echt nergens over he
Iemand nog een debiele ex?
O, jammer...quote:Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meerdere, maar ik wil er niet over praten
quote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef jordeeeh het volgende:
Oh, de users die ons verlaten hadden voor ONZ zijn weer terug, en het niveau is weer hetzelfde als eerst
Hetzelfde KLB BAZEN JUWEETZ en IK POST LEKKER TIETEN EN KONTEN JOJOJOJOJ gezeik.
D:\Film\Porno\Barely Legal #23\DVD1.aviquote:Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef jordeeeh het volgende:
D:\Muziek\va-latin village vol 6-3cd-2009-hm\201-va-latin_village_vol_6.mp3
pics or it didnt happenquote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef Mozy het volgende:
Mijn vriendin heeft ook een lekker kontje.
Hm, k heb liever net niet legal.quote:Op maandag 7 september 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
D:\Film\Porno\Barely Legal #23\DVD1.avi
Whaha nou ik licht een tipje van de sluier opquote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, jammer...
Das net zo leuk
Om te horen dan
Heb jij eigenlijk ooit iets met een jongen gehad of getwijfeld ofzo?
Jaquote:Op maandag 7 september 2009 19:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, je weet wie en wat ik bedoel.
Die staan in het mapje kinderporno.quote:Op maandag 7 september 2009 19:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, k heb liever net niet legal.
quote:
Dat is niet zo mooiquote:Op maandag 7 september 2009 19:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha nou ik licht een tipje van de sluier op
Eentje werd para als ik al met een ander aan t msnen was
Ze snoof iets teveel
Gelukkig woonde ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg,
want ze maakte me bang
En ja, ik heb wel relaties met jongens gehad vroegah
Maar eigenlijk was dat dus gwoon snoepjesverkering
Mooi dan begrijpen wij elkaar. Die andere is inderdaad een tikkeltje te klein.quote:Op maandag 7 september 2009 18:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk hoor. Finetunen kan altijdMaar ik vond die andere veel te klein en snapte de vorige op sowieso niet meer. Vroeger was het gewoon een mooie op en geen gezeik.
rarren en linken.quote:Op maandag 7 september 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die staan in het mapje kinderporno.
Wie is dit eigenlijk?quote:Op maandag 7 september 2009 19:29 schreef bloodysunday het volgende:
[KLB SC 795] Serie a Campione d' italia non mollare mai
Ik heb geen kont pics.quote:
Nja je mag van alles aan me vragen hoor..quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi
Sommige exen zijn echt gestoord...
Okee, ik was even nieuwsgierig
Maak ze even.quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geen kont pics.
Maar wel een facepic.
quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
Welke interessant gesprek?quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens zitten wij hier nu gewoon met zn tweeën door dat andere interssante gesprek heen te ouwehoeren
Reet.quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
Ik heb van mijn ex nooit gedacht dat ie lief wasquote:Op maandag 7 september 2009 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja je mag van alles aan me vragen hoor..
Wat ik kwijt wil, post ik wel haha
En idd.. Wel heel jammer van haar, want eerst was ze wel lief!
Jij vindt de tiet- en assplaatjes niet interessant?quote:
geen idee.quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaha een badboy dus?quote:Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb van mijn ex nooit gedacht dat ie lief was
Ik zei weleens tegen hem dat je vanalles van hem kon zeggen, maar niet dat ie lief was
Ja want ik hoor te weten of iedereen elkaar nog kentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |