O OKE MAAR ALS JE MIJN PI HAD GELEZEN HAD JE GESNAPT DAT IK HET NIET NEGATIEF BEDOELDE.quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien hoor, maar omdat ik ze zelf niet zo heel vaak gebruik, denkt iedereen dat ik serieus ben
en ik vergeet ze vaak gewoon WAAA
Boeken.quote:
Neequote:
Ik was heel eigenwijs en dat ben ik nog steedsquote:Op maandag 7 september 2009 18:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhh? Leg uit
Ik was rebels en ondeugend, pas later snapte ik
dat ik beter die liefde kon gaan showen
jajaquote:Op maandag 7 september 2009 17:33 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Maisnon eruit is, want die zat er al in voor velen die er nu wel in staan.
DAT SNAPTE IK OOK, IK WAS ZELF OOK NIET SERIEUS.quote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O OKE MAAR ALS JE MIJN PI HAD GELEZEN HAD JE GESNAPT DAT IK HET NIET NEGATIEF BEDOELDE.
Ik ook.quote:Op maandag 7 september 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Boeken.
Ik hou van lezen. Helaas spendeer ik de laatste tijd teveel tijd op fok.
welke nieuwe opquote:
Afbeelldingen zijn op een retard resolutie, ze ogen van mij best een stuk kleiner.quote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
welke nieuwe op
Deze is goed juist. Thema van het deel, SC helden weer terug en iets grotere UI's
Dat snapte ik.quote:Op maandag 7 september 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
DAT SNAPTE IK OOK, IK WAS ZELF OOK NIET SERIEUS.
quote:[..]
Ik ook.
En ik ook.
Maar ik lees ook veel.
Ik ben t volledig eens met Japquote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Afbeelldingen zijn op een retard resolutie, ze ogen van mij best een stuk kleiner.
Daarnaast snap ik niet wat er mis is met de nieuwe OP. Oke, Mozy en Goofisch werden er al in gepleurd nadat ze in 1 SC topic hadden meegepost.
Anderen daarintegen hebben al een stuk meer. Ik heb bijvoorbeeld na IQM het meest gepost in de SC reeks in augustus.
Deze staat tevens weer vol met een heleboel inactieven.
Stel anders een of andere grens in waarbij mensen er wel of niet in komen. Bijvoorbeld: zet mensen er pas in als ze 1000 posts hebben gemaakt in de SC reeks.
Dan is iedereen weer blij en zijn we eindelijk eens af met dat gejank van sommige users over de OP.
augustus... was dat niet die maand waarbij veel mensen op vakantie waren?quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Afbeelldingen zijn op een retard resolutie, ze ogen van mij best een stuk kleiner.
Daarnaast snap ik niet wat er mis is met de nieuwe OP. Oke, Mozy en Goofisch werden er al in gepleurd nadat ze in 1 SC topic hadden meegepost.
Anderen daarintegen hebben al een stuk meer. Ik heb bijvoorbeeld na IQM het meest gepost in de SC reeks in augustus.
Deze staat tevens weer vol met een heleboel inactieven.
Stel anders een of andere grens in waarbij mensen er wel of niet in komen. Bijvoorbeld: zet mensen er pas in als ze 1000 posts hebben gemaakt in de SC reeks.
Dan is iedereen weer blij en zijn we eindelijk eens af met dat gejank van sommige users over de OP.
Naam ken ik, nooit iets van gelezen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat snapte ik.
[..]
Wat lees jij veel? Ik Sacks.
Zegt verder niks, ik was half augustus ook nog gewoon weg. Ik ben gewoon een erg actieve user in de reeks en vind persoonlijk dat ik zeker ook wel met mijn UI in de OP mag.quote:Op maandag 7 september 2009 18:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
augustus... was dat niet die maand waarbij veel mensen op vakantie waren?
En de UI's zijn goed nu. Vroeger waren ze zelfs groter maar compromis is dit
blablabla..quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef bloodysunday het volgende:
Vroegaaah werden nieuwelingen compleet genegeerd waar is die tijd?
Die japsnars helemaal. Die denkt zomaar even allemaal beslissingen te gaan nemen. Vroeger waren de nieuwe rustig tot ze langzaam naar die status groeiden. Verder ging het altijd goed.quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef bloodysunday het volgende:
Vroegaaah werden nieuwelingen compleet genegeerd waar is die tijd?
Hij heeft erg leuke boeken.quote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naam ken ik, nooit iets van gelezen.
Ik lees vooral thrillers en horror.
Af en toe een keer wat literatuur er doorheenmaar meestal gewoon vnl vermaak.
Ik houd ab-so-luut niet van doktersromannetjes.
(Karin Slaughter vind ik prettig weglezen, Stephen King..)
Welke resolutie draai jij dan?? Hier ziet het er namelijk prima uit!quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zegt verder niks, ik was half augustus ook nog gewoon weg. Ik ben gewoon een erg actieve user in de reeks en vind persoonlijk dat ik zeker ook wel met mijn UI in de OP mag.
En ze zijn echt slechtziend groot op dit moment, alsof je 800x600 kijkt op een scherm dat veel meer aankan.
50 of 55 lijkt me dan net weer iets beter dan dit (60px).
WAT doe je tijdens je stages?quote:Op maandag 7 september 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij heeft erg leuke boeken.
Ik vermaak me ook prima met non-fictie.
En dokterromannetjes vind ik ook niks. Dat doe ik wel tijdens mijn stages.
Oke, vertel mij maar eens lekker wat voor beslissingen ik neem? Ik gedraag mij echt niet als een of andere uberkoning hoor maar ik ga mij ook niet verlagen tot een kontjeslik slijm niveau nee.quote:Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die japsnars helemaal. Die denkt zomaar even allemaal beslissingen te gaan nemen. Vroeger waren de nieuwe rustig tot ze langzaam naar die status groeiden. Verder ging het altijd goed.
En japsnars loopt echt te vaak in de FB te mieten
1440x900. Het ziet er bij mij dus iets beter uit als ze kleiner zijn maarja dat zal ook wel weer zwaar per resolutie verschillen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welke resolutie draai jij dan?? Hier ziet het er namelijk prima uit!
Ach joh, laat ze..quote:Op maandag 7 september 2009 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, vertel mij maar eens lekker wat voor beslissingen ik neem? Ik gedraag mij echt niet als een of andere uberkoning hoor maar ik ga mij ook niet verlagen tot een kontjeslik slijm niveau nee.
En wat doe ik allemaal verkeerd in de FB? Volgens mij helemaal niks hoor
Misschien heb je gelijk hoor. Finetunen kan altijdquote:Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1440x900. Het ziet er bij mij dus iets beter uit als ze kleiner zijn maarja dat zal ook wel weer zwaar per resolutie verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |