Dan hoop ik dat jullie hier lekker met z'n tweeën achterblijvenquote:Op maandag 7 september 2009 17:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
inderdaad. Massaal die nep SC overnemen als de lapo binnen bereik is..
Waarom?quote:Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef Maisnon het volgende:
"Vragen of als je er in wil PM naar Lakitu of kurk_droog"
Wat ben jij een triest figuur zeg Lakitu
Hij is OP geil.quote:Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Waarom zo moeilijk doen. Je komt heus wel in de op.. Maar eerst even zorgen dat deze op overgenomen wordt. Er zijn te veel fouten gemaakt in het verleden..quote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie hier lekker met z'n tweeën achterblijven
quote:Op maandag 7 september 2009 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen. Je komt heus wel in de op.. Maar eerst even zorgen dat deze op overgenomen wordt. Er zijn te veel fouten gemaakt in het verleden..
hoezo vragen? Wie er in de op gaat word bepaald en dat merk je zelf wel. Zeiken helpt nietquote:Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik fan ben van Bloc Party.quote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hoezo vragen? Wie er in de op gaat word bepaald en dat merk je zelf wel. Zeiken helpt niet
net alsof die SC op jou draaitquote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie hier lekker met z'n tweeën achterblijven
Ik kwam terug van vakantie en ineens 6 nieuwe in de op en scquote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hoezo vragen? Wie er in de op gaat word bepaald en dat merk je zelf wel. Zeiken helpt niet
Oké, ik niet.quote:Op maandag 7 september 2009 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor dat ik fan ben van Bloc Party.
Wou net zeggenquote:Op maandag 7 september 2009 17:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
net alsof die SC op jou draait
Zou ik ook doen als ik mezelf moet meten met anderen.quote:Op maandag 7 september 2009 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor dat ik fan ben van Bloc Party.
ja ik mis de bazen, afcajos, fearless, ananas. SA etcquote:Op maandag 7 september 2009 17:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kwam terug van vakantie en ineens 6 nieuwe in de op en scWTF dacht ik toen. Week mezelf opgesloten op mijn kamer voordat ik durfde te posten weer,
Ze moeten nog 1x hier komen op wat zaken op orde te stellenquote:Op maandag 7 september 2009 17:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja ik mis de bazen, afcajos, fearless, ananas. SA etc
Ik wil het best op een wiki zetten, echt waar. Maar dat was in het begin ook zo en geloof me, dat ging mis.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Het gaat mij er niet om of ik er wel of in mag, of wie er in staat of wat dan ook.
Het gaat me erom dat dat gewoon op een wiki hoort te staan zodat het open is omdat het ook gewoon iets is waar iedereen mee hoort te kunnen kletsen.
En niet dat een figuur de 'beheerder' zou zijn van deze SCwant dan ben je wat mij betreft nog triester dan Emimich met z'n rangen en kastes
Over het algemeen kunnen autisten niet tegen verandering.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Het gaat mij er niet om of ik er wel of in mag, of wie er in staat of wat dan ook.
Het gaat me erom dat dat gewoon op een wiki hoort te staan zodat het open is omdat het ook gewoon iets is waar iedereen mee hoort te kunnen kletsen.
En niet dat een figuur de 'beheerder' zou zijn van deze SCwant dan ben je wat mij betreft nog triester dan Emimich met z'n rangen en kastes
Misschien heb je iets gemist maar het was een eis van de modjes om het dus niet meer openbaar te maken omdat er gekloot werd met de OP...quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Maisnon het volgende:
De wiki is weg omdat daar altijd aan werd gekloot als in tubgirl plaatsen, op verwijderen etc. Dus toen had IQM of BobbyB de OP ergens naar verhuisd.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Maisnon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |