paupers uit de OP?quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks aan de hand. De grote blunder is hersteld. De chaos was net niet te overzien in de OP.
Het ziet er zo weer beter uit.quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks aan de hand. De grote blunder is hersteld. De chaos was net niet te overzien in de OP.
Ik heb mijn best gedaan. Suggesties zijn altijd welkom uiteraard..quote:
Was gisteren een fiets chaos en ineens hoorde ik niks meer van dagdag..quote:
quote:Mon 7 September 2009 00:06u door dagdag
Op 7 September 2009 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
Op 7 September 2009 00:04 schreef dagdag het volgende:
[..]
dan starte we toch effe firefox op.......
verwerk ff in de huidige OP anders valt die site straks niet meer te vindenquote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Zoo he, ik was even bezig maar ziehier het eindresultaat: http://sites.google.com/site/deklbbazenop/
In mijn versie is ie erin verwerkt, nu moet kurk het nodig in zijn OP aanpassen jaquote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
verwerk ff in de huidige OP anders valt die site straks niet meer te vinden
Ik zie het ja, maar hopelijk ben je zo weer weg.quote:
zo..quote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Zoo he, ik was even bezig maar ziehier het eindresultaat: http://sites.google.com/site/deklbbazenop/
quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In mijn versie is ie erin verwerkt, nu moet kurk het nodig in zijn OP aanpassen ja
[..]
Ik zie het ja, maar hopelijk ben je zo weer weg.
Dat je die hint niet snapt.quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In mijn versie is ie erin verwerkt, nu moet kurk het nodig in zijn OP aanpassen ja
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
inderdaad. Massaal die nep SC overnemen als de lapo binnen bereik is..quote:Op maandag 7 september 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
Nu moet trouwens wel even 1 van ons de lapo hebben om dit erdoorheen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |