Ik niet.quote:Op maandag 7 september 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht: 'Welke retard heeft dit centraal gezet!?'
Maar jij was het!
Perm.quote:Op maandag 7 september 2009 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoe zit het nou met dagdag bio?
Omdat hij die zelf wilde hebben.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 16:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat hij die zelf wilde hebben.
Hij zei dat bowa weer mod moest worden.quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar hij vroeg dus echt: Hey NJ.. geef mij een perm?
Geloof er niks van
Staat ook in het banmeldtopic toch?quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geloof er niks van
ik heb de pm gezien, dus kan het bevestigenquote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geloof er niks van
Oke, moet nu nog zijn redenen weten om tot dit catastrofale besluit te komen..quote:Op maandag 7 september 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb de pm gezien, dus kan het bevestigen
hij was het niet eens met de 48 uur die die kreeg waarschijnlijkquote:Op maandag 7 september 2009 16:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oke, moet nu nog zijn redenen weten om tot dit catastrofale besluit te komen..
en dan maar om perm vragen?quote:Op maandag 7 september 2009 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij was het niet eens met de 48 uur die die kreeg waarschijnlijk
Ik zou het er ook niet mee eens zijn want je kon iedereen wel 48uur geven gisteravond..quote:Op maandag 7 september 2009 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij was het niet eens met de 48 uur die die kreeg waarschijnlijk
ze zijn dan ook weer vrijgelaten zag ik, teminste appelsjap post weer en die had er de meestequote:Op maandag 7 september 2009 16:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou het er ook niet mee eens zijn want je kon iedereen wel 48uur geven gisteravond..
Maar laat dagdag dan ook vrij??quote:Op maandag 7 september 2009 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze zijn dan ook weer vrijgelaten zag ik, teminste appelsjap post weer en die had er de meeste
hij heeft zelf een perm aangevraagd, moet ie t ook zelf opzeggen natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2009 16:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar laat dagdag dan ook vrij??
truequote:Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij heeft zelf een perm aangevraagd, moet ie t ook zelf opzeggen natuurlijk
kunnen wel meer weg volgens mijquote:Op maandag 7 september 2009 16:23 schreef Lakitu het volgende:
kurk, verwijder eens de laatste paar UI's uit de OP
Ja, dat ook. Er moet echt eens een grondige OP-spoeling komenquote:Op maandag 7 september 2009 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kunnen wel meer weg volgens mij
Vorige meet was ie ook al in slaap gevallen in de bus, toen kwam hij uit in limburgquote:Op maandag 7 september 2009 16:25 schreef Maisnon het volgende:
dagdag, dat moet een kloon geweest zijnvooral na zijn "ik kon niet op de meet zijn want ik kreeg de verkeerde aanwijzingen toen ik in utrecht was" gebull
dacht er inderdaad ook al aan maar het was een te grote chaosquote:Op maandag 7 september 2009 16:23 schreef Lakitu het volgende:
kurk, verwijder eens de laatste paar UI's uit de OP
En de volgende keer dat de OP wordt geplaatst staan ze er weer in..quote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef kurk_droog het volgende:
9 al in kliko. Nu gata het lastig worden aangezien ik ze eruit moet pikken..
Niet als ik een topic open 14.gifquote:Op maandag 7 september 2009 16:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
En de volgende keer dat de OP wordt geplaatst staan ze er weer in..
Verander die op link.. Even kijken hoe je die huidige op op internet kan plaatsen. Suggesties wie er nog meer uit moeten?quote:Op maandag 7 september 2009 16:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
En de volgende keer dat de OP wordt geplaatst staan ze er weer in..
Krentenbaardquote:Op maandag 7 september 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verander die op link.. Even kijken hoe je die huidige op op internet kan plaatsen. Suggesties wie er nog meer uit moeten?
quote:Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben bezig met een nieuwe site ervoor
rustigquote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mocht erin
Want ik was wel cool enzo!
Dat zag ik trouwens ja, toen ik een keer een topic opende, overzichtelijkheid FTWquote:Op maandag 7 september 2009 16:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
rustigDie op is een chaos dus kan niet zien wie wie is
pmquote:Op maandag 7 september 2009 16:53 schreef Lakitu het volgende:
Ok dan, de site is klaar. Pm me eens hoe de OP er nu uit ziet als je wil editten, kurk. Als ik het quote lukt het niet.
Lekker is dat hequote:
Ik word er altijd duizelig vanquote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lekker is dat heIk word daar echt kotsmisselijk van. Tram/trein was vanmiddag ook niet te harden trouwens
ga dan lopen naar je werkquote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was met de fiets, wat wel lekker is met dit weer en bovendien is school tien min fietsen en mn werk van huis uit 2,5
Ik houd niet zo van moeders die te laat zijn om hun kinderen op te halen![]()
Nu ben ik ook te laat![]()
Komt jouw kind om iets voor 5 uur uit school? Want dan neem ik aan dat het op de middelbare zit en als je dan je kind brengt met zulk weer...quote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was met de fiets, wat wel lekker is met dit weer en bovendien is school tien min fietsen en mn werk van huis uit 2,5
Ik houd niet zo van moeders die te laat zijn om hun kinderen op te halen![]()
Nu ben ik ook te laat![]()
Dat zou falend zijnquote:Op maandag 7 september 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt jouw kind om iets voor 5 uur uit school? Want dan neem ik aan dat het op de middelbare zit en als je dan je kind brengt met zulk weer...![]()
paupers uit de OP?quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks aan de hand. De grote blunder is hersteld. De chaos was net niet te overzien in de OP.
Het ziet er zo weer beter uit.quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks aan de hand. De grote blunder is hersteld. De chaos was net niet te overzien in de OP.
Ik heb mijn best gedaan. Suggesties zijn altijd welkom uiteraard..quote:
Was gisteren een fiets chaos en ineens hoorde ik niks meer van dagdag..quote:
quote:Mon 7 September 2009 00:06u door dagdag
Op 7 September 2009 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
Op 7 September 2009 00:04 schreef dagdag het volgende:
[..]
dan starte we toch effe firefox op.......
verwerk ff in de huidige OP anders valt die site straks niet meer te vindenquote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Zoo he, ik was even bezig maar ziehier het eindresultaat: http://sites.google.com/site/deklbbazenop/
In mijn versie is ie erin verwerkt, nu moet kurk het nodig in zijn OP aanpassen jaquote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
verwerk ff in de huidige OP anders valt die site straks niet meer te vinden
Ik zie het ja, maar hopelijk ben je zo weer weg.quote:
zo..quote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Zoo he, ik was even bezig maar ziehier het eindresultaat: http://sites.google.com/site/deklbbazenop/
quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In mijn versie is ie erin verwerkt, nu moet kurk het nodig in zijn OP aanpassen ja
[..]
Ik zie het ja, maar hopelijk ben je zo weer weg.
Dat je die hint niet snapt.quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In mijn versie is ie erin verwerkt, nu moet kurk het nodig in zijn OP aanpassen ja
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
inderdaad. Massaal die nep SC overnemen als de lapo binnen bereik is..quote:Op maandag 7 september 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
Nu moet trouwens wel even 1 van ons de lapo hebben om dit erdoorheen te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |