Ik zet hem er wel bij om die laatste plek op te vullen.quote:Op maandag 7 september 2009 17:33 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Maisnon eruit is, want die zat er al in voor velen die er nu wel in staan.
Dat doe ik als ik de kindjes niet naar school hoef te brengen, als ik ze wel moet brengen, rijd ik gelijk vanaf school door naar mn werk.quote:
Nee, ze spreken vaak af na schoolquote:Op maandag 7 september 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt jouw kind om iets voor 5 uur uit school? Want dan neem ik aan dat het op de middelbare zit en als je dan je kind brengt met zulk weer...![]()
En dat laatste is nu aan het gebeuren, helaasch.quote:Op maandag 7 september 2009 17:34 schreef Maisnon het volgende:
Als het iets is om te zorgen dat niet alles door tubgirl vervangen wordt dan is het prima
Als het iets is wat gebruikt wordt als een soort selectiemiddeldan vind ik het jammer.
Ik heb dat nooit zo gezien eigenlijk, de enige reden dat ik in de OP wilde is dat er anderen over zeurden dat er nieuwe bij stonden.quote:Op maandag 7 september 2009 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat laatste is nu aan het gebeuren, helaasch.
Maargoed, verklik dat door aan een mod en dan komen ze even foei zeggen aangezien ze dat niet willen.
Eerst je groente opeten!quote:Op maandag 7 september 2009 17:43 schreef Siniti het volgende:
OH LEUK EEN REL MAG IK MEEDOEN IK WIL OOK IN DE OP RACISTEN
Juist ja!!!quote:Op maandag 7 september 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
En als we dan toch aan het zeuren zijn, vind ik dat dat poppetje eruit moet
Als je ze dan maar opeetquote:
En zo heb ik opeens een kind?quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan mag je straks ook pas wat zeggen.
Yaay ik heb een FOK! kindjequote:Op maandag 7 september 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er al twee, deze is voor jou
Ik ben al volwassenquote:Op maandag 7 september 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er al twee, deze is voor jou
Ohh je mag in t weekend ook best uit en wat drinken hoor..quote:
Ja maar ik ben geen kindquote:Op maandag 7 september 2009 17:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh je mag in t weekend ook best uit en wat drinken hoor..
Maar WEL je groentes opeten!
Sja, al die oldbies laten toch niks meer van hun horenquote:Op maandag 7 september 2009 17:52 schreef Siniti het volgende:
Maar jongens ik kwam hier voor de rel issie nu al afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |