quote:The Daily Mail reports that Shakespeare In Love’s Joseph Fiennes and his new wife, Swiss model Maria Dolores Dieguez, 27, are expecting their first child!
The couple recently issued a statement saying that they are “utterly thrilled” with the news.
A close friend says: “She’s three months pregnant. They kept the news quiet until Maria reached the three-month-mark but now they are telling everyone.”
Joseph and Maria were married last month in Tuscany.
Congratulations to the happy couple!
quote:Rumors have surfaced that actress Helena Bonham Carter is pregnant after being seen wearing flowing outfits on several occasions lately.
One source tells BANG Media: “Helena is definitely pregnant, and it really suits her. She has a neat little bump already, and seems to be glowing.”
The 43-year-old Harry Potter star has two children with partner Tim Burton – Billy Ray, 5, and 20-month-old Nell.
Recently Helena was spotted out in a red bathing suit which did little to conceal her new curves.
Just before giving birth to Nell, Helena revealed that she had struggled to become pregnant a second time. After trying fertility drugs and acupuncture, she was considering IVF when she discovered that she’d conceived.
“I think we probably would have tried IVF, yes,” she explained. “Obviously you don’t know what you’d do unless you were actually in that situation. There was an argument for just having one child, because we thought I that’s the way it’s meant to be, so be it.”
Heb je niet gehoord dat hij stiekem een vrouw is?quote:
Ik wist niet dat ie getrouwd was!quote:Op maandag 7 september 2009 15:27 schreef rena het volgende:
Joseph Fiennes (broer van, en zelf ook acteur) wordt vader.
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 16:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Het was een zware bevalling maar ik denk en hoop dat ie nu up to date is.
Voorstel: ik haal de namen van de 'nieuwe' baby's van vóór -laten we zeggen - maart '09 weg? Wordt wel erg lange lijst anders en die kinders kunnen al bijna lopen.
Het gaat ook meer om de zwangeren en *verse* babies?quote:Op maandag 7 september 2009 16:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Het was een zware bevalling maar ik denk en hoop dat ie nu up to date is.
Voorstel: ik haal de namen van de 'nieuwe' baby's van vóór -laten we zeggen - maart '09 weg? Wordt wel erg lange lijst anders en die kinders kunnen al bijna lopen.
DOE HET ZELF!!!!quote:Op maandag 7 september 2009 16:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Vindt iemand het leuk om een nieuwe banner te maken? Niemand van de vrouwen op de banner is meer zwanger![]()
Ik ben zelf niet zo goed met photoshop maar kan wel wat foto's aanleveren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, vergeleken met hoe ze eerst was vind ik haar best mollig overkomen, los van de zwangere buik dan. Beetje bokkenpootjesidee.quote:Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef Spees_Eend het volgende:
je bedoelt dat ze dik is geworden? Valt toch wel mee? Ik vind haar er niet mooi uitzien maar behalve haar buik lijkt ze niet veel dikker geworden?
Nah ik heb nu andere prioriteiten, zoals een uittreksel van mijn boek makenquote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Denk dat de bokkenpootjes ook komen door de foto-hoek.
Jij wilde toch oefenen met photoshop, kan jij die banner niet maken?
Ik vind haar ook niet veel dikker, gewoon de buik erbij. Netjes zwanger hoor!quote:Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef Spees_Eend het volgende:
je bedoelt dat ze dik is geworden? Valt toch wel mee? Ik vind haar er niet mooi uitzien maar behalve haar buik lijkt ze niet veel dikker geworden?
Ik had er ff terug 1tje gemaakt en hier gepost, maar niks op gehoord verder.quote:Op maandag 7 september 2009 16:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Vindt iemand het leuk om een nieuwe banner te maken? Niemand van de vrouwen op de banner is meer zwanger![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 21:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik had er ff terug 1tje gemaakt en hier gepost, maar niks op gehoord verder.
[ afbeelding ]
Maar goed, die is ook niet meer helemaal up-to-date. Ik zal wel een nieuwe puzzelen
Ohquote:Op maandag 7 september 2009 21:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed, die is ook niet meer helemaal up-to-date. Ik zal wel een nieuwe puzzelen
quote:Samantha Burke: Anxious For Jude Law’s Baby
Model Samantha Burke is the 24-year-old aspiring actress who is pregnant with Jude Law’s daughter, Sophia.
Burke took to her blog to write about her excitement about her new daughter. She wrote, “Only a month to go until I welcome Sophia into this world. I’m excited, of course, but a little anxious too. There is still so much to do to get ready. With all that I have left to do, I’m going to sign off from this blog for now. Be sure to check back with me after Sophia arrives. I can’t wait!”
Volgens mij heeft dit een beetje met haar instelling te maken, begreep op TMZ ook al dat ze nogal wat bekende vriendjes heeft gehad om zo zelf verder in het leven te kunnen komen. Zal me niks verbazen dat ze het alleen voor de fame doetquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind dat ze er heel mooi uitziet maar om nou in je ondergoed voor de hele wereld te staan paraderen..
quote:Op maandag 7 september 2009 21:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dankquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke baby kleurtjes ook met roze-blauw
Mooi gemaakt!
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef Vivi het volgende:
Nicole ligt al 2 weken te baren ofzo?
uhuhquote:Op woensdag 9 september 2009 10:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Gisteren getrouwd en nu op FOK?
Proficiat nog trouwens
quote:Chris Robinson and Girlfriend Expecting a Baby
There’s a baby on the way for rocker Chris Robinson.
The Black Crowes frontman, 42, and girlfriend Allison Bridges are expecting a new arrival in early 2010, his rep confirms to PEOPLE. The couple began dating in 2007.
This will be the second child for Chris, who has a 5 ½-year-old son, Ryder Russell, with ex-wife Kate Hudson.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef Vivi het volgende:
Nicole ligt al 2 weken te baren ofzo?
Bron: Perezquote:Sources confirm that Nicole Ritchie has finally been admitted to the hospital to give birth to her second child with Joel Madden.
Wonder if it will be a baby brother or sister for little Harlow?
We'll just have to wait and see!
Exciting!
Van Perez zijn twitter;quote:Op woensdag 9 september 2009 19:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Jippie, eindelijk![]()
[..]
Bron: Perez
Eh.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Van Perez zijn twitter;
It's a boy for Nicole Richie! New baby is named Sparrow James Midnight Madden
Wat leuk, Harlow & Sparrow...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Van Perez zijn twitter;
It's a boy for Nicole Richie! New baby is named Sparrow James Midnight Madden
Bron: http://justjared.buzznet.(...)rine-heigl-daughter/quote:Katherine Heigl and musician husband Josh Kelley are reportedly adopting a 10-month-old daughter from Korea this week.
Radar reports the baby’s name will be Nayleigh and her nickname will be Leigh.
quote:Ioan Gruffudd and Alice Evans Welcome Daughter Ella Betsi
Ioan Gruffudd and Alice Evans are first-time parents after welcoming a girl! Daughter Ella Betsi Evans Gruffudd arrived at 2:16 a.m. on Sunday, September 6th after 40 hours of labor. She weighed in at 6 lbs., 3 oz and was 21 inches long.
The couple, who met while filming 2002’s 102 Dalmatians and wed in fall 2007, announced the pregnancy in April.
Ioan, 35, and Lost actress Alice, 38, knew the sex of the baby prior to delivery, but kept it private.
maar in het Nederlands; Spreeuw Jan Middernachtquote:Op donderdag 10 september 2009 17:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sparrow James Midnight, briljant toch? Ik vind alle namen gaaf
quote:Sparrow James Midnight: Behind the Richie-Madden’s Name Choice
With many readers expressing their opinions on Joel Madden and Nicole Richie’s choice of Sparrow James Midnight for their newborn son, we spoke to Linda Rosenkrantz, co-owner of NameBerry, as well as co-author of Beyond Ava & Aiden, to get her professional take on the moniker. She tells us,
“After Nicole and Joel gave their daughter the inventive name Harlow Winter Kate, there was much anticipation about what they would come up with for their second child — and they didn’t disappoint with their new son’s name, the equally unusual Sparrow James Midnight.
The two names have a perfect almost twin-like symmetry, one being ultra-feminine and the other very masculine. Sparrow has in the past been used for girls, but since the dynamically male appearance of Johnny Depp’s Captain Jack Sparrow in Pirates of the Caribbean, it’s taken on a swashbuckling pirate persona — while Harlow projects Old Hollywood feminissima glamour.
Both have traditional middle names — James and Kate — as well as a second dramatic, time-related name, with the darkness of Midnight contrasting with the whiteness of Winter. (They also reflect the growing trend for double middle names.)
But symmetry can go too far, and if there’s one problem it’s that Harlow and Sparrow might be overly similar in sound and spelling, making it seem a bit like an outdated twin pairing.
Sparrow also reflects the growing popularity of bird names — along with other nature names — both with celebrities and others. Past favorites like Robin and Raven have been supplanted by fresher choices such as the soft, feminine, free-flying Lark, Wren, Teal, Dove and Starling.
Ah, ze hebben het ook gezienquote:Op donderdag 10 september 2009 20:05 schreef kvd het volgende:
But symmetry can go too far, and if there’s one problem it’s that Harlow and Sparrow might be overly similar in sound and spelling, making it seem a bit like an outdated twin pairing.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:02 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zou filmtechnisch gezien toch liever Sparrow heten dan Mowgli
En zij is pas met kerstmis uitgerekend ??? Het lijkt hier al of ze hoogzwanger isquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef lily het volgende:
[..]
maar in het Nederlands; Spreeuw Jan Jacob Middernacht
is toch weer anders![]()
Ik snap ook niet wat er gebeurd is, zag al eerder foto's voorbij komen, zowel het haar als de kleding, net een negerin van het kampquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef Vivi het volgende:
Dat blonde haar bij Christina Millian.
quote:Today's Top Story
Tom Brady Confirms Gisele Bündchen’s Pregnancy
Bauer Griffin
After months of speculation, revealing photos and chatty sources, Tom Brady has confirmed the good news: wife Gisele Bündchen is, indeed, pregnant.
In an interview with ESPN’s Chris Berman airing Sunday on SportsCenter and on Monday Night Countdown, the 32-year-old New England Patriots quarterback reveals that the couple — who married earlier this year — expect their baby-on-the-way in December.
While Tom said he would happily attend Lamaze classes with Gisele, he will do so with at least one caveat: “I told her no Sundays,” he joked. “It couldn’t be harder than training camp, so I’ll be prepared.” Noting that “the women are the ones who have to do the work,” he adds,
“We just have to be there to support them and so it’ll be nice to do that.”
The child will be the first for Gisele and the second for Tom, who is already dad to 2-year-old John Edward Thomas with ex-girlfriend Bridget Moynahan.
quote:Briatore's model wife pregnant
Renault team boss Flavio Briatore's wife Elisabetta Gregoraci is pregnant, the Italian weekly gossip magazine Chi is to reveal in its latest issue.
The publication said the 29-year-old former Wonderbra model learned in August while on vacation in Sardinia that she is expecting a child.
Gregoraci married 59-year-old Briatore in June of last year.
Ik dacht serieus dat het Lil Kim was op die foto, wat verschrikkelijk dat haar!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef Vivi het volgende:
Dat blonde haar bij Christina Millian.
en gaf een link naar dit nummer:quote:A song for the little songbird
bron: nu.nlquote:AMSTERDAM – Amy Winehouse is misschien zwanger. De zangeres wakkerde de geruchten aan door twaalf zwangerschapstesten te kopen bij een supermarkt bij haar in de buurt, meldt het Engelse OK Magazine.
© Wenn.com
Winehouse zou de testen een paar dagen na een nachtelijk onderonsje met haar ex-man Blake Fielder-Civil hebben aangeschaft.
Dat verklaarde een bron dichtbij Winehouse tegenover OK Magazine. De bron vertelde bovendien dat de 25-jarige zangeres ook daadwerkelijk hoopt dat ze zwanger is.
Wanhopig
“Amy stond erop dat ze naar de supermarkt gingen om de testen te halen. Ze is wanhopig bezig met zwanger worden. Ze wil zó graag een kindje, ze praat nergens anders meer over.”
De zangeres probeert haar relatie met Fielder-Civil weer op te krikken nadat ze haar eigen leven ook weer op het goede spoor heeft gekregen. Deze zomer ging het paar officieel uit elkaar.
Winehouse hoopt volgens de bron dan ook vurig dat haar ex-man de vader wordt van haar kindje: “Ze staat er op dat haar toekomstige baby van hem is.” Het is niet bekend of de testen positief waren.
Familie ongerust
Haar vrienden en familie zijn als de dood dat de popster weer een relatie krijgt met haar ex. Blake had overduidelijk geen goede invloed op Amy. Zo raakte ze door hem aan de drugs en drank en kwam haar muziekcarrière op een lager pitje te staan. "Het meest verontrustende is dat Amy nu kennelijk haar biologische klok hoort tikken."
mijn god...daar komen vast en zeker freaks uit...kan gewoon niet anders...met zo'n geflipte moeder als Amy..quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou laten we hopen dat dit niet waar is
[..]
bron: nu.nl
Van dat liedje had ik idd ook gehoord. Ik vind Sparrow echt!
quote:AMSTERDAM - Actrice Lies Visschedijk is vier maanden in verwachting van haar tweede kindje. Visschedijk en haar man filmmaker en acteur Marc van Uchelen hebben al een 5-jarig zoontje, Ko.
Hij kan over vijf maanden dus rekenen op een broertje of zusje. Dit is te lezen in een interview dat de actrice geeft aan Volkskrant Magazine.
Haar zwangerschap staat Visschedijk voorlopig nog niet in de weg bij haar werk. Binnenkort zal ze in het toneelstuk Fok een 'dikke, lesbische piraat' vertolken.
Miskraam
In Gooische Vrouwen kreeg haar personage Roelien onlangs een miskraam. Het laatste seizoen van Gooische Vrouwen wordt momenteel uitgezonden op televisie. Ook zijn er plannen voor een film over de vier vrouwen uit het Gooi.
Eerlijk gezegd vind ik het wel mooi bij haar staan. Mensen moeten er alleen even aan wennen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat er gebeurd is, zag al eerder foto's voorbij komen, zowel het haar als de kleding, net een negerin van het kamp
Hoezo :S ?quote:Op zondag 13 september 2009 18:32 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Is halle berre weer zwanger? :S
a) dat interesseert me helemaal niets.quote:Op zondag 13 september 2009 18:48 schreef June. het volgende:
[..]
Hoezo :S ?
a) Fok is geen msn. En b) met zo'n man snap ik dat wel hoor
En om maar even ontopic te blijven, Ellen Pompeo
[ afbeelding ]
Daphne en Sander. Niet echt mijn smaak maar wel lekker normaalquote:GELDROP - Pieter van den Hoogenband heeft zondagavond een zoon gekregen. Sander werd om kwart voor zeven geboren in het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop.
De oud-olympisch zwemkampioen was al vader, dochter Daphne kwam in juni 2007 ter wereld.
Volgens een woordvoerder van de Nederlandse zwembond maakt het gezin Van den Hoogenband het goed, moeder Minouche mocht maandagochtend al samen met Sander het ziekenhuis verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |