abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 23:02:30 #76
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_72629484
Ik zou filmtechnisch gezien toch liever Sparrow heten dan Mowgli
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_72633862
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:02 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zou filmtechnisch gezien toch liever Sparrow heten dan Mowgli
agreee
pi_72635995
Kendra Wilkinson

pi_72651772
Well, this explains the shotgun wedding!

According to US Magazine, Christina Milian is preggers with her first child.

The singer, who married The Dream earlier this month in an unexpected quickie Vegas ceremony, has always wanted to have a family!

"Of course, I would love to have kids," said Christina earlier this summer.

But, something tells us that she wasn't planning on it this soon!

"The pregnancy was a surprise, but they were getting married regardless," claims a source.

Riiiiiight.

Congrats on the accident pregnancy!
pi_72652832
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:08 schreef Butterfly91 het volgende:
Kendra Wilkinson

[ afbeelding ]
En zij is pas met kerstmis uitgerekend ??? Het lijkt hier al of ze hoogzwanger is
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  † In Memoriam † vrijdag 11 september 2009 @ 19:48:02 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72654197
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef lily het volgende:

[..]

maar in het Nederlands; Spreeuw Jan Jacob Middernacht

is toch weer anders
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:27:53 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72655623
Dat blonde haar bij Christina Millian .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72656898
edit
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_72657072
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef Vivi het volgende:
Ik snap ook niet wat er gebeurd is, zag al eerder foto's voorbij komen, zowel het haar als de kleding, net een negerin van het kamp
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_72667004
Zo, dat werd ook tijd, 3 maanden voor de uitgerekende datum bevestigen dat vrouwlief zwanger is
quote:
Today's Top Story
Tom Brady Confirms Gisele Bündchen’s Pregnancy
Bauer Griffin

After months of speculation, revealing photos and chatty sources, Tom Brady has confirmed the good news: wife Gisele Bündchen is, indeed, pregnant.

In an interview with ESPN’s Chris Berman airing Sunday on SportsCenter and on Monday Night Countdown, the 32-year-old New England Patriots quarterback reveals that the couple — who married earlier this year — expect their baby-on-the-way in December.

While Tom said he would happily attend Lamaze classes with Gisele, he will do so with at least one caveat: “I told her no Sundays,” he joked. “It couldn’t be harder than training camp, so I’ll be prepared.” Noting that “the women are the ones who have to do the work,” he adds,

“We just have to be there to support them and so it’ll be nice to do that.”

The child will be the first for Gisele and the second for Tom, who is already dad to 2-year-old John Edward Thomas with ex-girlfriend Bridget Moynahan.
pi_72672132
quote:
Briatore's model wife pregnant

Renault team boss Flavio Briatore's wife Elisabetta Gregoraci is pregnant, the Italian weekly gossip magazine Chi is to reveal in its latest issue.

The publication said the 29-year-old former Wonderbra model learned in August while on vacation in Sardinia that she is expecting a child.

Gregoraci married 59-year-old Briatore in June of last year.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_72672268
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht serieus dat het Lil Kim was op die foto, wat verschrikkelijk dat haar!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72672291
Ik vind het een superleuke naam, Sparrow!
Alleen de combinatie Harlow en Sparrow vind ik dan weer niks
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72674246
Sparrow blijkt niet van Jack Sparrow te komen, maar van een liedje van Simon en Garfunkel. Tenminste...Joel schreef op zijn Twitter:
quote:
A song for the little songbird
en gaf een link naar dit nummer:
pi_72675053
Nou laten we hopen dat dit niet waar is
quote:
AMSTERDAM – Amy Winehouse is misschien zwanger. De zangeres wakkerde de geruchten aan door twaalf zwangerschapstesten te kopen bij een supermarkt bij haar in de buurt, meldt het Engelse OK Magazine.
© Wenn.com

Winehouse zou de testen een paar dagen na een nachtelijk onderonsje met haar ex-man Blake Fielder-Civil hebben aangeschaft.

Dat verklaarde een bron dichtbij Winehouse tegenover OK Magazine. De bron vertelde bovendien dat de 25-jarige zangeres ook daadwerkelijk hoopt dat ze zwanger is.

Wanhopig

“Amy stond erop dat ze naar de supermarkt gingen om de testen te halen. Ze is wanhopig bezig met zwanger worden. Ze wil zó graag een kindje, ze praat nergens anders meer over.”

De zangeres probeert haar relatie met Fielder-Civil weer op te krikken nadat ze haar eigen leven ook weer op het goede spoor heeft gekregen. Deze zomer ging het paar officieel uit elkaar.

Winehouse hoopt volgens de bron dan ook vurig dat haar ex-man de vader wordt van haar kindje: “Ze staat er op dat haar toekomstige baby van hem is.” Het is niet bekend of de testen positief waren.

Familie ongerust

Haar vrienden en familie zijn als de dood dat de popster weer een relatie krijgt met haar ex. Blake had overduidelijk geen goede invloed op Amy. Zo raakte ze door hem aan de drugs en drank en kwam haar muziekcarrière op een lager pitje te staan. "Het meest verontrustende is dat Amy nu kennelijk haar biologische klok hoort tikken."
bron: nu.nl

Van dat liedje had ik idd ook gehoord. Ik vind Sparrow echt !
pi_72676479
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou laten we hopen dat dit niet waar is
[..]

Van dat liedje had ik idd ook gehoord. Ik vind Sparrow echt !
mijn god...daar komen vast en zeker freaks uit...kan gewoon niet anders...met zo'n geflipte moeder als Amy..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_72681077
Lijkt mij niet waar.
Of ze wil gewoon aandacht door het kopen van de testen (wat in dat geval ook gelukt is) of ze wil ze gaan roken.
Anders kan gewoon niet.
pi_72693447
En Elton John is 'zwanger'.

Elton John planning to adopt toddler from Ukraine after 'falling in love' on trip to orphanage

Sir Elton John said he wants to adopt a 14-month-old boy from an orphanage in Ukraine who has 'stolen his heart'.
The 62-year-old singer was introduced to the toddler while visiting the country with his Aids foundation.
During the trip the musician performed 'Circle of Life' for the children, some of whom were there because their parents had died of the disease.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz0QyanztJC
pi_72700612
Een Gooische vrouwen baby.
quote:
AMSTERDAM - Actrice Lies Visschedijk is vier maanden in verwachting van haar tweede kindje. Visschedijk en haar man filmmaker en acteur Marc van Uchelen hebben al een 5-jarig zoontje, Ko.
Hij kan over vijf maanden dus rekenen op een broertje of zusje. Dit is te lezen in een interview dat de actrice geeft aan Volkskrant Magazine.

Haar zwangerschap staat Visschedijk voorlopig nog niet in de weg bij haar werk. Binnenkort zal ze in het toneelstuk Fok een 'dikke, lesbische piraat' vertolken.

Miskraam

In Gooische Vrouwen kreeg haar personage Roelien onlangs een miskraam. Het laatste seizoen van Gooische Vrouwen wordt momenteel uitgezonden op televisie. Ook zijn er plannen voor een film over de vier vrouwen uit het Gooi.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_72705405
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet wat er gebeurd is, zag al eerder foto's voorbij komen, zowel het haar als de kleding, net een negerin van het kamp
Eerlijk gezegd vind ik het wel mooi bij haar staan. Mensen moeten er alleen even aan wennen.
Zonde hoor, als ze zwanger is. Ze is zo mooi... hij daarentegen

Is halle berre weer zwanger? :S
pi_72705826
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:32 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

Is halle berre weer zwanger? :S
Hoezo :S ?
a) Fok is geen msn. En b) met zo'n man snap ik dat wel hoor

En om maar even ontopic te blijven, Ellen Pompeo

[ Bericht 11% gewijzigd door June. op 13-09-2009 19:29:06 ]
Shine bright like a diamond.
pi_72708888

Kendra Wilkinson (kind wordt verwacht op 1e Kerstdag)
pi_72712683
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:48 schreef June. het volgende:

[..]

Hoezo :S ?
a) Fok is geen msn. En b) met zo'n man snap ik dat wel hoor

En om maar even ontopic te blijven, Ellen Pompeo
[ afbeelding ]
a) dat interesseert me helemaal niets.
Hoezo? Omdat dat in de OP staat...
pi_72726962
Een zoon voor Pieter van den Hoogenband
Hij heet Sander.
quote:
GELDROP - Pieter van den Hoogenband heeft zondagavond een zoon gekregen. Sander werd om kwart voor zeven geboren in het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop.

De oud-olympisch zwemkampioen was al vader, dochter Daphne kwam in juni 2007 ter wereld.

Volgens een woordvoerder van de Nederlandse zwembond maakt het gezin Van den Hoogenband het goed, moeder Minouche mocht maandagochtend al samen met Sander het ziekenhuis verlaten.
Daphne en Sander. Niet echt mijn smaak maar wel lekker normaal
  maandag 14 september 2009 @ 14:29:27 #100
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_72729537
Colin Farrell wordt opnieuw vader
Uitgegeven: 14 september 2009 11:48
Laatst gewijzigd: 14 september 2009 11:53

AMSTERDAM - Colin Farrell wordt voor de tweede keer vader. De 'Phone booth'-acteur maakte tijdens het filmfestival van Toronto bekend dat zijn vriendin in verwachting is.
© Wenn.comDit schrijft het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.

De baby wordt het eerste kind voor de 36-jarige acteur en zijn 26-jarige vriendin, de Poolse actrice Alicja Bachleda. Farrell heeft al een kind uit een eerdere relatie.

De 6-jarige James kwam voort uit Farrells relatie met model Kim Bordenave. Twee jaar geleden maakte de Ierse acteur bekend dat zijn zoontje verstandelijk gehandicapt is.

Angelman-syndroom

Het knulletje lijdt aan het zeldzame Angelman-syndroom, een aangeboren stoornis aan het centrale zenuwstelsel.

Farrell en Bachleda zijn vanaf begin dit jaar een koppel. De 36-jarige acteur staat bekend als rokkenjager.

Hij is twee keer getrouwd geweest, met Bordenave en de actrice Amelia Warner. Farrell had bovendien relatie met onder anderen Angelina Jolie en playmate Nicole Narain.

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')