quote:Op donderdag 10 september 2009 23:02 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zou filmtechnisch gezien toch liever Sparrow heten dan Mowgli
En zij is pas met kerstmis uitgerekend ??? Het lijkt hier al of ze hoogzwanger isquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef lily het volgende:
[..]
maar in het Nederlands; Spreeuw Jan Jacob Middernacht
is toch weer anders![]()
Ik snap ook niet wat er gebeurd is, zag al eerder foto's voorbij komen, zowel het haar als de kleding, net een negerin van het kampquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef Vivi het volgende:
Dat blonde haar bij Christina Millian.
quote:Today's Top Story
Tom Brady Confirms Gisele Bündchen’s Pregnancy
Bauer Griffin
After months of speculation, revealing photos and chatty sources, Tom Brady has confirmed the good news: wife Gisele Bündchen is, indeed, pregnant.
In an interview with ESPN’s Chris Berman airing Sunday on SportsCenter and on Monday Night Countdown, the 32-year-old New England Patriots quarterback reveals that the couple — who married earlier this year — expect their baby-on-the-way in December.
While Tom said he would happily attend Lamaze classes with Gisele, he will do so with at least one caveat: “I told her no Sundays,” he joked. “It couldn’t be harder than training camp, so I’ll be prepared.” Noting that “the women are the ones who have to do the work,” he adds,
“We just have to be there to support them and so it’ll be nice to do that.”
The child will be the first for Gisele and the second for Tom, who is already dad to 2-year-old John Edward Thomas with ex-girlfriend Bridget Moynahan.
quote:Briatore's model wife pregnant
Renault team boss Flavio Briatore's wife Elisabetta Gregoraci is pregnant, the Italian weekly gossip magazine Chi is to reveal in its latest issue.
The publication said the 29-year-old former Wonderbra model learned in August while on vacation in Sardinia that she is expecting a child.
Gregoraci married 59-year-old Briatore in June of last year.
Ik dacht serieus dat het Lil Kim was op die foto, wat verschrikkelijk dat haar!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef Vivi het volgende:
Dat blonde haar bij Christina Millian.
en gaf een link naar dit nummer:quote:A song for the little songbird
bron: nu.nlquote:AMSTERDAM – Amy Winehouse is misschien zwanger. De zangeres wakkerde de geruchten aan door twaalf zwangerschapstesten te kopen bij een supermarkt bij haar in de buurt, meldt het Engelse OK Magazine.
© Wenn.com
Winehouse zou de testen een paar dagen na een nachtelijk onderonsje met haar ex-man Blake Fielder-Civil hebben aangeschaft.
Dat verklaarde een bron dichtbij Winehouse tegenover OK Magazine. De bron vertelde bovendien dat de 25-jarige zangeres ook daadwerkelijk hoopt dat ze zwanger is.
Wanhopig
“Amy stond erop dat ze naar de supermarkt gingen om de testen te halen. Ze is wanhopig bezig met zwanger worden. Ze wil zó graag een kindje, ze praat nergens anders meer over.”
De zangeres probeert haar relatie met Fielder-Civil weer op te krikken nadat ze haar eigen leven ook weer op het goede spoor heeft gekregen. Deze zomer ging het paar officieel uit elkaar.
Winehouse hoopt volgens de bron dan ook vurig dat haar ex-man de vader wordt van haar kindje: “Ze staat er op dat haar toekomstige baby van hem is.” Het is niet bekend of de testen positief waren.
Familie ongerust
Haar vrienden en familie zijn als de dood dat de popster weer een relatie krijgt met haar ex. Blake had overduidelijk geen goede invloed op Amy. Zo raakte ze door hem aan de drugs en drank en kwam haar muziekcarrière op een lager pitje te staan. "Het meest verontrustende is dat Amy nu kennelijk haar biologische klok hoort tikken."
mijn god...daar komen vast en zeker freaks uit...kan gewoon niet anders...met zo'n geflipte moeder als Amy..quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou laten we hopen dat dit niet waar is
[..]
bron: nu.nl
Van dat liedje had ik idd ook gehoord. Ik vind Sparrow echt!
quote:AMSTERDAM - Actrice Lies Visschedijk is vier maanden in verwachting van haar tweede kindje. Visschedijk en haar man filmmaker en acteur Marc van Uchelen hebben al een 5-jarig zoontje, Ko.
Hij kan over vijf maanden dus rekenen op een broertje of zusje. Dit is te lezen in een interview dat de actrice geeft aan Volkskrant Magazine.
Haar zwangerschap staat Visschedijk voorlopig nog niet in de weg bij haar werk. Binnenkort zal ze in het toneelstuk Fok een 'dikke, lesbische piraat' vertolken.
Miskraam
In Gooische Vrouwen kreeg haar personage Roelien onlangs een miskraam. Het laatste seizoen van Gooische Vrouwen wordt momenteel uitgezonden op televisie. Ook zijn er plannen voor een film over de vier vrouwen uit het Gooi.
Eerlijk gezegd vind ik het wel mooi bij haar staan. Mensen moeten er alleen even aan wennen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat er gebeurd is, zag al eerder foto's voorbij komen, zowel het haar als de kleding, net een negerin van het kamp
Hoezo :S ?quote:Op zondag 13 september 2009 18:32 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Is halle berre weer zwanger? :S
a) dat interesseert me helemaal niets.quote:Op zondag 13 september 2009 18:48 schreef June. het volgende:
[..]
Hoezo :S ?
a) Fok is geen msn. En b) met zo'n man snap ik dat wel hoor
En om maar even ontopic te blijven, Ellen Pompeo
[ afbeelding ]
Daphne en Sander. Niet echt mijn smaak maar wel lekker normaalquote:GELDROP - Pieter van den Hoogenband heeft zondagavond een zoon gekregen. Sander werd om kwart voor zeven geboren in het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop.
De oud-olympisch zwemkampioen was al vader, dochter Daphne kwam in juni 2007 ter wereld.
Volgens een woordvoerder van de Nederlandse zwembond maakt het gezin Van den Hoogenband het goed, moeder Minouche mocht maandagochtend al samen met Sander het ziekenhuis verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |