Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voetquote:
Gertje is al lang verleden tijd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voet
Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig...quote:
Ik vond Wendy ook altijd een sympathieke meid, maar tegenwoordig....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig...Zag een week of wat geleden "Ik kom bij je eten" en gut wat een egostrelerij allemaal. T'is dat ik haar "vroeger" leuk vond in Hart in actie enzo, geen idee of ze nu de laatste jaren zo is veranderd of dat ze altijd was, maar dat leuke nuchtere mens zie ik er niet echt meer in.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Maar is nu zelf een homewrecker met die Galbak van een RTL baas.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet van niks...
* Pisces29 haast zich naar SHO![]()
Heeft hij z'n vrouw verlaten voor Wendy dan?![]()
Sneu als je zelf al iets hebt meegemaakt in de liefde, dat je dan zelf ook zulke dingen doet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Sterker nog, hij was nog getrouwd toen hij wat met "arme" Wendy begon
Klikkerderklik
OMG heeft ze dat echt gezegdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Ook met haar uitspraken van" "Ik wil alleen 2e kind van Xander, en anders niet" valt ze nu lelijk door de mand.
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:55 schreef June. het volgende:
Ik vind die reclame van Wendy voor Robijn ook echt:![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, walgelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had altijd wel medelijden door het hele Xander verhaal, maar nu...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Het huwelijk heeft voor meisje van Dijk wel een andere lading gekregen, zegt ze in d'r interview met Boulevard. Ja, dat krijg je ervan, als je andermans huwelijk naar de knoppen helpt
Gruwelijk iddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Toch baby
Iedereen vroeg zich af of Katja Schuurman onder haar wijde bloemenjurk een bol buikje verborg. Volgens Party is de actrice inderdaad zwanger. Het blad vond een bron die zijn mond voorbij praatte. Het is iemand uit de schoonfamilie, familie van man Thijs dus.
Eerder al viel het iemand op dat Katja wèl proostte met haar champagne, maar geen slok nam. Zou het dan toch? Volgens de bron is ze twee maanden zwanger en wordt dus over enkele weken het grote babynieuws bekend gemaakt.
Erger nog; ze denkt echt van Ohoooooooooh.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ook direct, zo van 'hij een kind erbij? Dan ik ook'quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het overigens ook zo sneu dat je gelijk met je ex een kind verwacht, maar dat terzijde![]()
Het kan wel elk moment gebeurenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee, Perez kwam er later ook op terug. Blijkbaar moet ze wel bedrust houden (weet niet of dat in het ziekenhuis moet) maar er was dus wel iets aan de hand waardoor Good Charlotte hun optredens had afgezegd.
Haar 'due date' is niet bekend, of wel? Heb het idee dat zij ook al kei lang zwanger is.
quote:NICOLE RICHIE
Due in late August/early September with her second child, Nicole Richie has been staying busy this pregnancy – the mom-to-be recently launched her own maternity line with A Pea in the Pod! "It is completely unreal to have a vision and have it come to life five months later," she told PEOPLE. "I’m so blessed, I’m so lucky."
Bronquote:Halle Berry Is Pregnant!
We've been saying this for weeks now, and a source for Life & Style has confirmed that Halle Berry is expecting her second child!
"Halle is overjoyed," an insider close to Halle and babydaddy Gabriel Aubry tells the mag. "The first time, she struggled so much to get pregnant and eventually conceived through in vitro fertilization. This time, the baby was conceived through artificial insemination. She’s just ecstatic to be pregnant again. She wasn’t sure if she’d have another baby, so she’s very happy!" If it's really true, congrats to the gorgeous couple!
Calls to Halle's publicist were not returned in time for publication.
Wat wil je ook met zo'n kerelquote:
Aparte naam weerquote:David Boreanaz's little angel has arrived. Wife Jaime Bergman delivered the couple's second child, daughter Bardot Vita Boreanaz, on Monday, PEOPLE has learned exclusively.
Baby Bardot weighed in at 7 lbs., 14 oz., and joins big brother Jaden Rayne, 7, at home.
The birth comes as a relief to Bones star Boreanaz, who had been staying close to home in case Bergman, who had been on bed-rest, went into labor.
"I must maintain a 20-mile radius. I cannot travel beyond that," the former Angel star, 40, told PEOPLE recently. "If I do, I'll freak out – I have to be there when the baby comes."
Now that Bardot has arrived, the couple can breathe easy.
"We've been trying to have another baby for a couple of years now so we are beyond excited," Bergman, 33, recently told PEOPLE's Celebrity Baby Blog. "We're over the moon.”
The new season of Bones will premiere Sept. 17 at 8 p.m. EST on Fox.
Huh? Ze lijkt helemaal geen buik te hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:06 schreef June. het volgende:
Ellen op haar baby shower. Gezien de cadeautjes gaat het gerucht dat het een meisje wordt.
[ afbeelding ]
quote:'Jan Smit wordt vader'
van onze redactie
AMSTERDAM - In Volendam gonst het van de zwangerschapsgeruchten. Liza Plat, de vriendin van zanger Jan Smit, zou zeven weken in verwachting zijn.
Volgens het weekblad Story is Jan gek op kinderen en droomt hij al geruime tijd van een gezin. Ook tijdens zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen zou hij zijn kinderwens niet onder stoelen of banken hebben gestoken. Jennifer Cooke, de beste vriendin van de presentatrice/actrice, vertelde eerder aan het weekblad: "Jan bleef maar zeuren over een baby. We werden er soms gek van. Nog kort voor de breuk zei hij tegen Yolanthe: 'Ik wil een kind van je'. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken."
Zou de droom van de Volendammer nu dan eindelijk in vervulling gaan? Manager Jaap Buijs heeft Liza's zwangerschap nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zal 'het blijde nieuws' pas naar buiten worden gebracht wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken.
Liza heeft al een kind, dochtertje Fem (1), met haar ex-man Wim Visscher.
Áls dat waar is, dan is Jan(tje) echt de soap van het jaarquote:
quote:t appears as though there are no shortage of reasons for Mark Wahlberg and Rhea Durham to celebrate.
Fresh on the heels of their Aug. 1 wedding, Durham was spotted on Sunday at The Grove in Los Angeles sporting quite the baby bump. Though no official announcement has been made, a source says the couple are expecting their fourth child.
Already parents to Ella Rae, who is about to turn 6, Michael, 3, and Brendan Joseph, 11 months, the couple have made no secret of their desire for a big family.
Last summer, Wahlberg – 38-year-old executive producer of HBO's Entourage – joked that "when the kids are good, we want eight or nine." He went on to call life in a full house "hectic ... but a lot of fun."
The actor's rep did not respond to requests for comment.
Want er bestaan nog steeds mensen die geen engels kunnen lezenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
Halle Berry is zwanger
Uitgegeven: 2 september 2009 15:41
Laatst gewijzigd: 2 september 2009 15:41
AMSTERDAM - Halle Berry is in verwachting van haar tweede kindje. Het Amerikaanse tijdschrift Life & Style bevestigt de geruchten die al langer de ronde deden.
[ afbeelding ]
De 42-jarige actrice is volgens het blad drie maanden in verwachting. "Halle is erg gelukkig", vertelde een met het koppel bevriende bron aan het blad.
"Ze is gek van blijdschap, dat het haar gelukt is om zwanger te raken van een tweede".
De komst van haar eerste telg ging niet bepaald zonder slag of stoot. Na dertig negatieve zwangerschapstesten raakte de 'Monster's Ball'-actrice pas in verwachting.
Kunstmatige inseminatie
Dit gebeurde uiteindelijk met hulp van doktoren. Ook bij haar tweede nakomeling is de komst te danken aan kunstmatige inseminatie.
Halle Berry heeft sinds vier jaar een relatie met model Gabriel Aubry. Hun dochter Nahla Ariela is geboren op 16 maart 2008.
Uit haar vorige huwelijk met Eric Benet heeft de ster ook een dochter. Hun kind, India, is destijds geadopteerd.
~~~~~~
Maar even een Nederlandse versie
Bron
Niet iedereen begrijpt Engelse termen als het bv om kunstmatige inseminatie gaat enzo... niks mis mee toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef rena het volgende:
[..]
Want er bestaan nog steeds mensen die geen engels kunnen lezen? Dat zou wel zeer sneu zijn
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef rena het volgende:
[..]
Want er bestaan nog steeds mensen die geen engels kunnen lezen? Dat zou wel zeer sneu zijn
Natuurljk kan iedereen Engels lezen, maar of ze het begrijpen?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef rena het volgende:
[..]
Ware het niet dat in de Engelstalige bron gesproken wordt van 2 verschillende vormen..... die in de NL versie voor het gemak maar tot één en dezelfde methode zijn gedegradeerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen begrijpt Engelse termen als het bv om kunstmatige inseminatie gaat enzo... niks mis mee toch?
quote:Laetitia Casta Welcomes Daughter Athena
Tags: Births
REUTERS/Eric Gaillard /Landov
It’s a girl! Model and actress Laetitia Casta and her partner Stefano Accorsi welcomed their second child together on Saturday, August 29th, according to Purepeople. Much like the pregnancy, details surrounding the birth of baby girl Athena have been kept quiet; Reps for the couple have yet to release a statement confirming the news.
Athena is joined by big brother Orlando, 3 this month, and Sahteene, 7 ½, Laetitia’s daughter with ex Stéphane Sednaoui.
While Laetitia stayed mum throughout the months she was expecting, there was no need for an announcement as her burgeoning belly did all the talking! In May, during the 62nd Annual Cannes Film Festival, Laetitia strutted her stuff on the red carpet and proudly displayed her growing bump in a fitted black dress.
Nee, het is nog steeds een Nederlandstalig forum en daarom is het wel handig als er dingen in het Nederlands gepost wordenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef rena het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM - Acteur Taye Diggs en zijn vrouw Idina Menzel hebben een zoon gekregen.
Met Taye, onder meer bekend door de series Greys Anatomy en Private Practice, zijn nieuwe zoontje en zijn vrouw gaat het allemaal goed, zegt een woordvoerder tegen People.
Het kindje heet Walker Diggs.
quote:It’s a girl for Marley Shelton! The actress delivered daughter West Flynn on Sunday, September 6th in Los Angeles, Calif., her rep tells PEOPLE exclusively.
Baby West, who weighed in at 9 lbs. and 21 inches long, is the first child for Marley, 35, and her husband, producer Beau Flynn.
“She’s an absolutely miraculous, gorgeous bundle of pure love,” Beau said in a statement. Mother, father and baby are “doing great.”
The couple, who wed in 2001, announced the pregnancy in March.
Marley recently starred in the CBS series Eleventh Hour and can currently be seen in the film A Perfect Getaway, while Beau’s producing credits include Requiem for a Dream and Exorcism of Emily Rose.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |