abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72149577
Interview van Wendy bij RTL Boelievaar is op de helft. Wel openhartig. Anders hadden we nooit geweten dat ze 3 weken heeft "gevloeid"....

Maar wel leuk voor ze

Ik vind Erland wel
pi_72153383
Wendy van Dijk

Engerd Galbak
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72153815
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:38 schreef miss-piggy het volgende:
Karen van K3 is ook zwanger
[..]

Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voet
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72154263
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voet
Gertje is al lang verleden tijd!
pi_72154742
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
Wendy van Dijk
Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig... Zag een week of wat geleden "Ik kom bij je eten" en gut wat een egostrelerij allemaal. T'is dat ik haar "vroeger" leuk vond in Hart in actie enzo, geen idee of ze nu de laatste jaren zo is veranderd of dat ze altijd was, maar dat leuke nuchtere mens zie ik er niet echt meer in.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_72155794
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig... Zag een week of wat geleden "Ik kom bij je eten" en gut wat een egostrelerij allemaal. T'is dat ik haar "vroeger" leuk vond in Hart in actie enzo, geen idee of ze nu de laatste jaren zo is veranderd of dat ze altijd was, maar dat leuke nuchtere mens zie ik er niet echt meer in.
Ik vond Wendy ook altijd een sympathieke meid, maar tegenwoordig....

Ze heeft altijd zielig gedaan om het gene wat haar toen was overkomen met Xander (en gaf haar toen ook groot gelijk) Maar is nu zelf een homewrecker met die Galbak van een RTL baas.

Ook met haar uitspraken van" "Ik wil alleen 2e kind van Xander, en anders niet" valt ze nu lelijk door de mand.

Ook die geflopte show van haar (hoe heet het ook al weer? Wedding... bla bla) was niet tot stand gekomen als ze niet met haar baas het bed deelde.

Jammer dat zo'n sympathieke vrouw als Wendy van Dijk zo is veranderd door die Galbak. Van ideale schoondochter tot arrogante homewrecker.... jammer hoor!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72156884
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:

Maar is nu zelf een homewrecker met die Galbak van een RTL baas.
Ik weet van niks...
* Pisces29 haast zich naar SHO
Heeft hij z'n vrouw verlaten voor Wendy dan?
pi_72157873
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet van niks...
* Pisces29 haast zich naar SHO
Heeft hij z'n vrouw verlaten voor Wendy dan?

Sterker nog, hij was nog getrouwd toen hij wat met "arme" Wendy begon

Klikkerderklik
pi_72158396
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sterker nog, hij was nog getrouwd toen hij wat met "arme" Wendy begon

Klikkerderklik
Sneu als je zelf al iets hebt meegemaakt in de liefde, dat je dan zelf ook zulke dingen doet.
(Geen idee of Erland z'n huwelijk al half voorbij was, soms delen mensen al eeuwen geen bed meer...maar toch...)
Even wachten tot Wendy "in de liefde is alles geoorloofd" zegt

Ik vind het overigens ook zo sneu dat je gelijk met je ex een kind verwacht, maar dat terzijde
pi_72163924
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:

Ook met haar uitspraken van" "Ik wil alleen 2e kind van Xander, en anders niet" valt ze nu lelijk door de mand.

OMG heeft ze dat echt gezegd Wat triest
pi_72165425
Ik vind die reclame van Wendy voor Robijn ook echt:
Shine bright like a diamond.
pi_72167780
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:55 schreef June. het volgende:
Ik vind die reclame van Wendy voor Robijn ook echt:
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'
pi_72175260
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 10:01:26 #264
43556 miss_dynastie
pi_72193217
Het huwelijk heeft voor meisje van Dijk wel een andere lading gekregen, zegt ze in d'r interview met Boulevard. Ja, dat krijg je ervan, als je andermans huwelijk naar de knoppen helpt
pi_72196093
quote:

[..]

Inderdaad, walgelijk
pi_72197685
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Het huwelijk heeft voor meisje van Dijk wel een andere lading gekregen, zegt ze in d'r interview met Boulevard. Ja, dat krijg je ervan, als je andermans huwelijk naar de knoppen helpt
Ik had altijd wel medelijden door het hele Xander verhaal, maar nu...
pi_72198007
quote:

[..]

Gruwelijk idd
pi_72237410
Er zijn weer geruchten over Katja Schuurman
quote:
Toch baby

Iedereen vroeg zich af of Katja Schuurman onder haar wijde bloemenjurk een bol buikje verborg. Volgens Party is de actrice inderdaad zwanger. Het blad vond een bron die zijn mond voorbij praatte. Het is iemand uit de schoonfamilie, familie van man Thijs dus.

Eerder al viel het iemand op dat Katja wèl proostte met haar champagne, maar geen slok nam. Zou het dan toch? Volgens de bron is ze twee maanden zwanger en wordt dus over enkele weken het grote babynieuws bekend gemaakt.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:16:13 #269
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72237667
Als het waar is, zou ik het ze heel erg gunnen na de miskraam!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72238241
Kim Lian is vast ook weer snel zwanger:

Kim-Lian wil graag tweede kindje
Uitgegeven: 28 augustus 2009 16:40
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2009 16:40

AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij wil graag een tweede kindje. De zangeres, actrice, musicalster en presentatrice beviel vorig jaar van Ronja Emma.

Van der Meij wil graag een broertje of zusje voor dochterlief, maar gaat niets plannen. "Laat dat de natuur maar bepalen", zegt ze. Kim-Lian is ook na de bevalling aan het werk geweest.

Zo nam ze de hoofdrol in de musical 'Footloose' op zich en is ze weer druk bezig met haar muzikale carrière. Zondag schiet ze de video voor haar nieuwe nummer 'Not that kinda girl'.

Relativeren

Toch heeft Ronja Emma wel het een en ander veranderd in het drukke leventje van Kim-Lian. "Ik kan dingen veel beter relativeren."

"Als iets niet goed gaat op mijn werk of zo dan had ik daar voorheen heel erg mee kunnen zitten en misschien niet van kunnen slapen. Nu is dat zo onbelangrijk, want het allermooiste en allerleukste is mijn kindje. Als het met haar maar goed gaat, de rest is dan bijzaak."

Ontdekken

Helemaal zonder slag of stoot ging het weer oppakken van haar werk voor Kim-Lian niet. "Het is mijn eerste kindje, dus de eerste paar maanden moest ik alles een beetje ontdekken. Wat houdt dit allemaal in, hoe werkt dat en hoe moet dat."

"Op een gegeven moment had ik de routine gevonden en er vertrouwen in gekregen en sindsdien gaat het allemaal bijna vanzelf."

Natuur

Het ouderschap bevalt Kim-Lian en haar Zweedse vriend Daniël zo goed dat het stel al over gezinsuitbreiding denkt. "Ik wil heel graag meerdere kinderen, dat is geen geheim."

"Ik hoop dat er een tweede komt, maar wanneer dat moet de natuur maar bepalen. Ik ga niets plannen, maar het is welkom."
© Novum

Bron
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:04:59 #271
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72249781
quote:

[..]

Erger nog; ze denkt echt van Ohoooooooooh.
Probeert ze de hele comercial quasi filosofisch en intelligent uit de hoek te komen, eindigt het zo?
Ze denkt: Ohooooh?
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_72252050
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:34 schreef Pisces29 het volgende:

Ik vind het overigens ook zo sneu dat je gelijk met je ex een kind verwacht, maar dat terzijde
Ik dacht dat ook direct, zo van 'hij een kind erbij? Dan ik ook'
pi_72295942
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_72309630
Ik las in dit topic dat het scheen dat Nicole Richie aan het bevallen was. Nog niets over bekend?
Don't you love her madly?
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:17:55 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_72310649
Nee, Perez kwam er later ook op terug. Blijkbaar moet ze wel bedrust houden (weet niet of dat in het ziekenhuis moet) maar er was dus wel iets aan de hand waardoor Good Charlotte hun optredens had afgezegd.

Haar 'due date' is niet bekend, of wel? Heb het idee dat zij ook al kei lang zwanger is.
pi_72312587
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee, Perez kwam er later ook op terug. Blijkbaar moet ze wel bedrust houden (weet niet of dat in het ziekenhuis moet) maar er was dus wel iets aan de hand waardoor Good Charlotte hun optredens had afgezegd.

Haar 'due date' is niet bekend, of wel? Heb het idee dat zij ook al kei lang zwanger is.
Het kan wel elk moment gebeuren
quote:
NICOLE RICHIE
Due in late August/early September with her second child, Nicole Richie has been staying busy this pregnancy – the mom-to-be recently launched her own maternity line with A Pea in the Pod! "It is completely unreal to have a vision and have it come to life five months later," she told PEOPLE. "I’m so blessed, I’m so lucky."
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:06:44 #277
208890 June.
Seriously?
pi_72313908
Ellen op haar baby shower. Gezien de cadeautjes gaat het gerucht dat het een meisje wordt.

pi_72331179
Wat grappig dat Kourtney zwanger is van haar ex. hihi
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:56:36 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_72343696
Flinke bump van Heidi Klum

dinsdag 1 september 2009 @ 16:04:11 #280
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72343938
Hoe doet die vrouw dat toch? Ze is echt mooi zwanger!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72348159
quote:
Halle Berry Is Pregnant!

We've been saying this for weeks now, and a source for Life & Style has confirmed that Halle Berry is expecting her second child!

"Halle is overjoyed," an insider close to Halle and babydaddy Gabriel Aubry tells the mag. "The first time, she struggled so much to get pregnant and eventually conceived through in vitro fertilization. This time, the baby was conceived through artificial insemination. She’s just ecstatic to be pregnant again. She wasn’t sure if she’d have another baby, so she’s very happy!" If it's really true, congrats to the gorgeous couple!

Calls to Halle's publicist were not returned in time for publication.
Bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_72352611
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:20 schreef Felixa het volgende:

[..]

Bron
Wat wil je ook met zo'n kerel
pi_72355237
David Boreanaz is weer vader geworden.
quote:
David Boreanaz's little angel has arrived. Wife Jaime Bergman delivered the couple's second child, daughter Bardot Vita Boreanaz, on Monday, PEOPLE has learned exclusively.

Baby Bardot weighed in at 7 lbs., 14 oz., and joins big brother Jaden Rayne, 7, at home.
The birth comes as a relief to Bones star Boreanaz, who had been staying close to home in case Bergman, who had been on bed-rest, went into labor.
"I must maintain a 20-mile radius. I cannot travel beyond that," the former Angel star, 40, told PEOPLE recently. "If I do, I'll freak out – I have to be there when the baby comes."
Now that Bardot has arrived, the couple can breathe easy.
"We've been trying to have another baby for a couple of years now so we are beyond excited," Bergman, 33, recently told PEOPLE's Celebrity Baby Blog. "We're over the moon.”
The new season of Bones will premiere Sept. 17 at 8 p.m. EST on Fox.
Aparte naam weer Naar Brigitte Bardot vernoemd?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:30:36 #284
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_72356429
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat wil je ook met zo'n kerel

Leuk voor ze!
pi_72357625
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:06 schreef June. het volgende:
Ellen op haar baby shower. Gezien de cadeautjes gaat het gerucht dat het een meisje wordt.

[ afbeelding ]
Huh? Ze lijkt helemaal geen buik te hebben
pi_72372000
quote:
'Jan Smit wordt vader'

van onze redactie
AMSTERDAM - In Volendam gonst het van de zwangerschapsgeruchten. Liza Plat, de vriendin van zanger Jan Smit, zou zeven weken in verwachting zijn.

Volgens het weekblad Story is Jan gek op kinderen en droomt hij al geruime tijd van een gezin. Ook tijdens zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen zou hij zijn kinderwens niet onder stoelen of banken hebben gestoken. Jennifer Cooke, de beste vriendin van de presentatrice/actrice, vertelde eerder aan het weekblad: "Jan bleef maar zeuren over een baby. We werden er soms gek van. Nog kort voor de breuk zei hij tegen Yolanthe: 'Ik wil een kind van je'. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken."

Zou de droom van de Volendammer nu dan eindelijk in vervulling gaan? Manager Jaap Buijs heeft Liza's zwangerschap nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zal 'het blijde nieuws' pas naar buiten worden gebracht wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken.
Liza heeft al een kind, dochtertje Fem (1), met haar ex-man Wim Visscher.
pi_72372151
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]
Áls dat waar is, dan is Jan(tje) echt de soap van het jaar
pi_72372184
Halle Berry is zwanger

Uitgegeven: 2 september 2009 15:41
Laatst gewijzigd: 2 september 2009 15:41

AMSTERDAM - Halle Berry is in verwachting van haar tweede kindje. Het Amerikaanse tijdschrift Life & Style bevestigt de geruchten die al langer de ronde deden.

De 42-jarige actrice is volgens het blad drie maanden in verwachting. "Halle is erg gelukkig", vertelde een met het koppel bevriende bron aan het blad.

"Ze is gek van blijdschap, dat het haar gelukt is om zwanger te raken van een tweede".

De komst van haar eerste telg ging niet bepaald zonder slag of stoot. Na dertig negatieve zwangerschapstesten raakte de 'Monster's Ball'-actrice pas in verwachting.

Kunstmatige inseminatie

Dit gebeurde uiteindelijk met hulp van doktoren. Ook bij haar tweede nakomeling is de komst te danken aan kunstmatige inseminatie.

Halle Berry heeft sinds vier jaar een relatie met model Gabriel Aubry. Hun dochter Nahla Ariela is geboren op 16 maart 2008.

Uit haar vorige huwelijk met Eric Benet heeft de ster ook een dochter. Hun kind, India, is destijds geadopteerd.

~~~~~~

Maar even een Nederlandse versie

Bron
pi_72372213
Mark Wahlberg schijnt volgens geruchten ook weer vader te worden.
quote:
t appears as though there are no shortage of reasons for Mark Wahlberg and Rhea Durham to celebrate.

Fresh on the heels of their Aug. 1 wedding, Durham was spotted on Sunday at The Grove in Los Angeles sporting quite the baby bump. Though no official announcement has been made, a source says the couple are expecting their fourth child.

Already parents to Ella Rae, who is about to turn 6, Michael, 3, and Brendan Joseph, 11 months, the couple have made no secret of their desire for a big family.

Last summer, Wahlberg – 38-year-old executive producer of HBO's Entourage – joked that "when the kids are good, we want eight or nine." He went on to call life in a full house "hectic ... but a lot of fun."

The actor's rep did not respond to requests for comment.

Kan ook de wind zijn die onder haar shirt waait, maar ze lijkt een buikje te hebben ja
And you know I might
pi_72372252
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
Halle Berry is zwanger

Uitgegeven: 2 september 2009 15:41
Laatst gewijzigd: 2 september 2009 15:41

AMSTERDAM - Halle Berry is in verwachting van haar tweede kindje. Het Amerikaanse tijdschrift Life & Style bevestigt de geruchten die al langer de ronde deden.
[ afbeelding ]

De 42-jarige actrice is volgens het blad drie maanden in verwachting. "Halle is erg gelukkig", vertelde een met het koppel bevriende bron aan het blad.

"Ze is gek van blijdschap, dat het haar gelukt is om zwanger te raken van een tweede".

De komst van haar eerste telg ging niet bepaald zonder slag of stoot. Na dertig negatieve zwangerschapstesten raakte de 'Monster's Ball'-actrice pas in verwachting.

Kunstmatige inseminatie

Dit gebeurde uiteindelijk met hulp van doktoren. Ook bij haar tweede nakomeling is de komst te danken aan kunstmatige inseminatie.

Halle Berry heeft sinds vier jaar een relatie met model Gabriel Aubry. Hun dochter Nahla Ariela is geboren op 16 maart 2008.

Uit haar vorige huwelijk met Eric Benet heeft de ster ook een dochter. Hun kind, India, is destijds geadopteerd.

~~~~~~

Maar even een Nederlandse versie

Bron
Want er bestaan nog steeds mensen die geen engels kunnen lezen ? Dat zou wel zeer sneu zijn
And you know I might
pi_72372346
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef rena het volgende:

[..]

Want er bestaan nog steeds mensen die geen engels kunnen lezen ? Dat zou wel zeer sneu zijn
Niet iedereen begrijpt Engelse termen als het bv om kunstmatige inseminatie gaat enzo... niks mis mee toch?
pi_72372643
quote:

[..]

Ik heb geen zin om Engels te lezen als het ook in het Nederlands kan. En trouwens, deze heeft meer informatie.
  Moderator woensdag 2 september 2009 @ 17:20:40 #293
184769 crew  Deisyy
pi_72372709
quote:

[..]

Natuurljk kan iedereen Engels lezen, maar of ze het begrijpen?

Maar jij willde natuurlijk jouw engelse taalkennis even benadrukken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 2 september 2009 @ 17:21:14 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72372723
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen begrijpt Engelse termen als het bv om kunstmatige inseminatie gaat enzo... niks mis mee toch?
Ware het niet dat in de Engelstalige bron gesproken wordt van 2 verschillende vormen..... die in de NL versie voor het gemak maar tot één en dezelfde methode zijn gedegradeerd.

The first time, she struggled so much to get pregnant and eventually conceived through in vitro fertilization. This time, the baby was conceived through artificial insemination.

Kunstmatige inseminatie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72373893
Een geboorte:
quote:
Laetitia Casta Welcomes Daughter Athena
Tags: Births
REUTERS/Eric Gaillard /Landov

It’s a girl! Model and actress Laetitia Casta and her partner Stefano Accorsi welcomed their second child together on Saturday, August 29th, according to Purepeople. Much like the pregnancy, details surrounding the birth of baby girl Athena have been kept quiet; Reps for the couple have yet to release a statement confirming the news.

Athena is joined by big brother Orlando, 3 this month, and Sahteene, 7 ½, Laetitia’s daughter with ex Stéphane Sednaoui.

While Laetitia stayed mum throughout the months she was expecting, there was no need for an announcement as her burgeoning belly did all the talking! In May, during the 62nd Annual Cannes Film Festival, Laetitia strutted her stuff on the red carpet and proudly displayed her growing bump in a fitted black dress.

[ Bericht 4% gewijzigd door kvd op 02-09-2009 18:28:52 ]
  Redactie Frontpage woensdag 2 september 2009 @ 18:19:41 #296
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_72374176
quote:

[..]

Nee, het is nog steeds een Nederlandstalig forum en daarom is het wel handig als er dingen in het Nederlands gepost worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72375019

Heidi Klum

Camila Alves
pi_72415228
Taye Diggs is vader geworden.
quote:
AMSTERDAM - Acteur Taye Diggs en zijn vrouw Idina Menzel hebben een zoon gekregen.

Met Taye, onder meer bekend door de series Greys Anatomy en Private Practice, zijn nieuwe zoontje en zijn vrouw gaat het allemaal goed, zegt een woordvoerder tegen People.

Het kindje heet Walker Diggs.
And you know I might
  donderdag 3 september 2009 @ 22:25:07 #299
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_72415864
Vorige week luisterde ik "Met het oog op morgen".. (oa op Radio 1 om 23:00 uur)
Het was voor Lucella Carasso haar laatste aflevering..

Ze gaat elders op de radio verder, maar gaat eerst genieten van haar zwangerschapsverlof..
Ze is dus zwanger van haar 2e kindje..

Dit is ze dus..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_72519931
Marley Shelton is bevallen. Is bekend van o.a. Sin City, Death Proof en Planet Terror
quote:
It’s a girl for Marley Shelton! The actress delivered daughter West Flynn on Sunday, September 6th in Los Angeles, Calif., her rep tells PEOPLE exclusively.

Baby West, who weighed in at 9 lbs. and 21 inches long, is the first child for Marley, 35, and her husband, producer Beau Flynn.

“She’s an absolutely miraculous, gorgeous bundle of pure love,” Beau said in a statement. Mother, father and baby are “doing great.”

The couple, who wed in 2001, announced the pregnancy in March.

Marley recently starred in the CBS series Eleventh Hour and can currently be seen in the film A Perfect Getaway, while Beau’s producing credits include Requiem for a Dream and Exorcism of Emily Rose.
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')