Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voetquote:
Gertje is al lang verleden tijd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voet
Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig...quote:
Ik vond Wendy ook altijd een sympathieke meid, maar tegenwoordig....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig...Zag een week of wat geleden "Ik kom bij je eten" en gut wat een egostrelerij allemaal. T'is dat ik haar "vroeger" leuk vond in Hart in actie enzo, geen idee of ze nu de laatste jaren zo is veranderd of dat ze altijd was, maar dat leuke nuchtere mens zie ik er niet echt meer in.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Maar is nu zelf een homewrecker met die Galbak van een RTL baas.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet van niks...
* Pisces29 haast zich naar SHO![]()
Heeft hij z'n vrouw verlaten voor Wendy dan?![]()
Sneu als je zelf al iets hebt meegemaakt in de liefde, dat je dan zelf ook zulke dingen doet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Sterker nog, hij was nog getrouwd toen hij wat met "arme" Wendy begon
Klikkerderklik
OMG heeft ze dat echt gezegdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Ook met haar uitspraken van" "Ik wil alleen 2e kind van Xander, en anders niet" valt ze nu lelijk door de mand.
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:55 schreef June. het volgende:
Ik vind die reclame van Wendy voor Robijn ook echt:![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, walgelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had altijd wel medelijden door het hele Xander verhaal, maar nu...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Het huwelijk heeft voor meisje van Dijk wel een andere lading gekregen, zegt ze in d'r interview met Boulevard. Ja, dat krijg je ervan, als je andermans huwelijk naar de knoppen helpt
Gruwelijk iddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Toch baby
Iedereen vroeg zich af of Katja Schuurman onder haar wijde bloemenjurk een bol buikje verborg. Volgens Party is de actrice inderdaad zwanger. Het blad vond een bron die zijn mond voorbij praatte. Het is iemand uit de schoonfamilie, familie van man Thijs dus.
Eerder al viel het iemand op dat Katja wèl proostte met haar champagne, maar geen slok nam. Zou het dan toch? Volgens de bron is ze twee maanden zwanger en wordt dus over enkele weken het grote babynieuws bekend gemaakt.
Erger nog; ze denkt echt van Ohoooooooooh.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ook direct, zo van 'hij een kind erbij? Dan ik ook'quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het overigens ook zo sneu dat je gelijk met je ex een kind verwacht, maar dat terzijde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |