abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72149577
Interview van Wendy bij RTL Boelievaar is op de helft. Wel openhartig. Anders hadden we nooit geweten dat ze 3 weken heeft "gevloeid"....

Maar wel leuk voor ze

Ik vind Erland wel
pi_72153383
Wendy van Dijk

Engerd Galbak
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72153815
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:38 schreef miss-piggy het volgende:
Karen van K3 is ook zwanger
[..]

Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voet
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72154263
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voet
Gertje is al lang verleden tijd!
pi_72154742
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
Wendy van Dijk
Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig... Zag een week of wat geleden "Ik kom bij je eten" en gut wat een egostrelerij allemaal. T'is dat ik haar "vroeger" leuk vond in Hart in actie enzo, geen idee of ze nu de laatste jaren zo is veranderd of dat ze altijd was, maar dat leuke nuchtere mens zie ik er niet echt meer in.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_72155794
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig... Zag een week of wat geleden "Ik kom bij je eten" en gut wat een egostrelerij allemaal. T'is dat ik haar "vroeger" leuk vond in Hart in actie enzo, geen idee of ze nu de laatste jaren zo is veranderd of dat ze altijd was, maar dat leuke nuchtere mens zie ik er niet echt meer in.
Ik vond Wendy ook altijd een sympathieke meid, maar tegenwoordig....

Ze heeft altijd zielig gedaan om het gene wat haar toen was overkomen met Xander (en gaf haar toen ook groot gelijk) Maar is nu zelf een homewrecker met die Galbak van een RTL baas.

Ook met haar uitspraken van" "Ik wil alleen 2e kind van Xander, en anders niet" valt ze nu lelijk door de mand.

Ook die geflopte show van haar (hoe heet het ook al weer? Wedding... bla bla) was niet tot stand gekomen als ze niet met haar baas het bed deelde.

Jammer dat zo'n sympathieke vrouw als Wendy van Dijk zo is veranderd door die Galbak. Van ideale schoondochter tot arrogante homewrecker.... jammer hoor!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72156884
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:

Maar is nu zelf een homewrecker met die Galbak van een RTL baas.
Ik weet van niks...
* Pisces29 haast zich naar SHO
Heeft hij z'n vrouw verlaten voor Wendy dan?
pi_72157873
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet van niks...
* Pisces29 haast zich naar SHO
Heeft hij z'n vrouw verlaten voor Wendy dan?

Sterker nog, hij was nog getrouwd toen hij wat met "arme" Wendy begon

Klikkerderklik
pi_72158396
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sterker nog, hij was nog getrouwd toen hij wat met "arme" Wendy begon

Klikkerderklik
Sneu als je zelf al iets hebt meegemaakt in de liefde, dat je dan zelf ook zulke dingen doet.
(Geen idee of Erland z'n huwelijk al half voorbij was, soms delen mensen al eeuwen geen bed meer...maar toch...)
Even wachten tot Wendy "in de liefde is alles geoorloofd" zegt

Ik vind het overigens ook zo sneu dat je gelijk met je ex een kind verwacht, maar dat terzijde
pi_72163924
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:

Ook met haar uitspraken van" "Ik wil alleen 2e kind van Xander, en anders niet" valt ze nu lelijk door de mand.

OMG heeft ze dat echt gezegd Wat triest
pi_72165425
Ik vind die reclame van Wendy voor Robijn ook echt:
Shine bright like a diamond.
pi_72167780
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:55 schreef June. het volgende:
Ik vind die reclame van Wendy voor Robijn ook echt:
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'
pi_72175260
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 10:01:26 #264
43556 miss_dynastie
pi_72193217
Het huwelijk heeft voor meisje van Dijk wel een andere lading gekregen, zegt ze in d'r interview met Boulevard. Ja, dat krijg je ervan, als je andermans huwelijk naar de knoppen helpt
pi_72196093
quote:

[..]

Inderdaad, walgelijk
Shine bright like a diamond.
pi_72197685
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Het huwelijk heeft voor meisje van Dijk wel een andere lading gekregen, zegt ze in d'r interview met Boulevard. Ja, dat krijg je ervan, als je andermans huwelijk naar de knoppen helpt
Ik had altijd wel medelijden door het hele Xander verhaal, maar nu...
pi_72198007
quote:

[..]

Gruwelijk idd
pi_72237410
Er zijn weer geruchten over Katja Schuurman
quote:
Toch baby

Iedereen vroeg zich af of Katja Schuurman onder haar wijde bloemenjurk een bol buikje verborg. Volgens Party is de actrice inderdaad zwanger. Het blad vond een bron die zijn mond voorbij praatte. Het is iemand uit de schoonfamilie, familie van man Thijs dus.

Eerder al viel het iemand op dat Katja wèl proostte met haar champagne, maar geen slok nam. Zou het dan toch? Volgens de bron is ze twee maanden zwanger en wordt dus over enkele weken het grote babynieuws bekend gemaakt.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:16:13 #269
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72237667
Als het waar is, zou ik het ze heel erg gunnen na de miskraam!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72238241
Kim Lian is vast ook weer snel zwanger:

Kim-Lian wil graag tweede kindje
Uitgegeven: 28 augustus 2009 16:40
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2009 16:40

AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij wil graag een tweede kindje. De zangeres, actrice, musicalster en presentatrice beviel vorig jaar van Ronja Emma.

Van der Meij wil graag een broertje of zusje voor dochterlief, maar gaat niets plannen. "Laat dat de natuur maar bepalen", zegt ze. Kim-Lian is ook na de bevalling aan het werk geweest.

Zo nam ze de hoofdrol in de musical 'Footloose' op zich en is ze weer druk bezig met haar muzikale carrière. Zondag schiet ze de video voor haar nieuwe nummer 'Not that kinda girl'.

Relativeren

Toch heeft Ronja Emma wel het een en ander veranderd in het drukke leventje van Kim-Lian. "Ik kan dingen veel beter relativeren."

"Als iets niet goed gaat op mijn werk of zo dan had ik daar voorheen heel erg mee kunnen zitten en misschien niet van kunnen slapen. Nu is dat zo onbelangrijk, want het allermooiste en allerleukste is mijn kindje. Als het met haar maar goed gaat, de rest is dan bijzaak."

Ontdekken

Helemaal zonder slag of stoot ging het weer oppakken van haar werk voor Kim-Lian niet. "Het is mijn eerste kindje, dus de eerste paar maanden moest ik alles een beetje ontdekken. Wat houdt dit allemaal in, hoe werkt dat en hoe moet dat."

"Op een gegeven moment had ik de routine gevonden en er vertrouwen in gekregen en sindsdien gaat het allemaal bijna vanzelf."

Natuur

Het ouderschap bevalt Kim-Lian en haar Zweedse vriend Daniël zo goed dat het stel al over gezinsuitbreiding denkt. "Ik wil heel graag meerdere kinderen, dat is geen geheim."

"Ik hoop dat er een tweede komt, maar wanneer dat moet de natuur maar bepalen. Ik ga niets plannen, maar het is welkom."
© Novum

Bron
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:04:59 #271
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72249781
quote:

[..]

Erger nog; ze denkt echt van Ohoooooooooh.
Probeert ze de hele comercial quasi filosofisch en intelligent uit de hoek te komen, eindigt het zo?
Ze denkt: Ohooooh?
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_72252050
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:34 schreef Pisces29 het volgende:

Ik vind het overigens ook zo sneu dat je gelijk met je ex een kind verwacht, maar dat terzijde
Ik dacht dat ook direct, zo van 'hij een kind erbij? Dan ik ook'
pi_72295942
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_72309630
Ik las in dit topic dat het scheen dat Nicole Richie aan het bevallen was. Nog niets over bekend?
Don't you love her madly?
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:17:55 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_72310649
Nee, Perez kwam er later ook op terug. Blijkbaar moet ze wel bedrust houden (weet niet of dat in het ziekenhuis moet) maar er was dus wel iets aan de hand waardoor Good Charlotte hun optredens had afgezegd.

Haar 'due date' is niet bekend, of wel? Heb het idee dat zij ook al kei lang zwanger is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')