Lekker gewoontjes voor Dyanne Beekmanquote:
bron telegraafquote:Actrice Jennifer Hudson is maandag bevallen van een zoon.
De kleine David Otunga jr. werd vernoemd naar zijn vader, worstelaar David.
Het geslacht van het nieuwe Otunga-Hudsontelg was tot het laatst een verrassing voor de nieuwe ouders.
Het lijkt mij juist meer op een meegroeibhquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:21 schreef tessie het volgende:
Volgens mij heeft ze gewoon een topje aan met extra ondersteuning onder dr boobs. En blijkbaar had ze niet zo goed gekeken in de spiegel, anders had ze er nog wel een bh onder aangetrokken
aparte naam ... maar tegen de tijd dat het kind op school zit zal hij toch met Zumba's, Honours enz in de klas zitten, valt niet eens opquote:Brandon Flowers Welcomes Son Gunner
Tags: Births, Dads
Robert Pitts/Landov
Is there room for one more son? Let’s hope so! The Killers’ frontman Brandon Flowers and wife Tana welcomed their second child last week, a baby boy named Gunner Flowers.
“Both baby and parents are healthy and happy,” Killers’ rep Jen Appel tells PEOPLE.
Speaking to the Kramp and Adler radio show shortly before taking the stage on Sunday at Lollapalooza in Chicago, the 28-year-old singer-songwriter confirmed the happy news. Brandon went on to note the difficulties presented by his distinctive last name.
“[Gunner] is a tough name. I had to have something that combats against the Flowers.”
Baby boy joins big brother Ammon, 2, at home in Las Vegas. The pregnancy was announced in May.
Bronquote:In Touch can exclusively reveal that Grey's Anatomy star Ellen Pompeo is having a baby girl! A glowing Ellen went shopping with a friend at Juvenile Shop in Sherman Oaks, Calif., on July 23, where she bumped into Nicole Richie. "Nicole and Ellen greeted each other with a hug and seemed like they were good friends," an eyewitness tells In Touch. Nicole was helping the 39-year-old with her baby registry. Ellen is due in October, and wanted everything from a BabyBjörn bouncer to girly organic blankets. "Nicole was so excited to offer her help to Ellen," says an insider. "She was giving advice about what she should buy and things she'll need for the nursery."
Misschien dat ze al een enorme buik heeft, en dat ze daarom 'grapjes' maken of het een 2 of 3ling wordt en of het soms al in nov geboren wordt. Ofzo. Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef Starlie het volgende:
AMSTERDAM - FILMPJE - De liefdesbaby van Boris Becker en zijn vrouw Lily wordt in februari verwacht, zo liet de tenniskampioen zelf weten.
In een speciale videoboodschap op de website van Bild vertelde Boris over de zwangerschap van zijn vrouw.
"Wij zijn vorige week naar een arts gegaan en ik heb haar toen gevraagd: wordt het een tweeling of een drieling? Of zal mijn vrouw misschien al in november bevallen'? Dat was niet het geval. Als alles goed gaat en God het zo wil, komt onze baby in februari 2011ter wereld. Hopelijk kerngezond!"
Boris en de Nederlandse Lily traden op 12 juni in het huwelijk. Eind vorige maand werd bekend dat Lily zwanger is.
Bron: telegraaf.nl
Dat wordt een lange zwangerschap!Ook wel een beetje vreemd dat ze zelf niet helemaal weten wanneer het kindje ongeveer komt... November - Februari het is nogal een verschil!
quote:Reality star Kourtney Kardashian — whose spinoff show with younger sister Khloe, Kourtney and Khloe Take Miami, premieres Sunday — is expecting her first child, she confirms to E!.
“We were in the Everglades, and I kept feeling nauseous and sick. I just kept thinking something wasn’t feeling right,” she explained. “I’ve never missed a period in my life. Literally, I took like 20 tests; I went to the doctor and he confirmed the news. I was just so shocked.”
The Keeping Up with the Kardashians star, 30, will welcome her baby — dad is Scott Disick — “right around Christmas time.”
Precies wat ze wilde dus.quote:Her intuition was correct! Kendra Wilkinson blogs that an ultrasound earlier today revealed that she is, in fact, expecting a son.
“Hank and I are having a baby boy!!!!!!!!!!!! AHHHHHH!!!!!!,” she writes. “When the doctor told me I was just like OH MY GOD, I’m going to have a son!!!!! Today is certainly always going to be one of the most memorable days of my life!”
“Whether this little guy is a jock or not, he’s definitely going to be a mama’s boy. And, there’s no doubt he’s gonna be a handsome one…just look at his dad,” she adds.
“Hank and I can’t wait to get started decorating the nursery and stocking his closet full of teeny tiny Eagles jerseys (and Chargers ones too hahahaha),” the Girls Next Door and Kendra star says. Due in late December with her and husband Hank Baskett’s first child, Kendra, 24, says, “Christmas Day and dirty diapers can’t come soon enough.”
Die staat ook weinig tot nooit breed lachend op de foto he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:52 schreef Butterfly91 het volgende:
Ellen Pompeo
[ afbeelding ]
[..]
Bron
olifantendrachtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef Starlie het volgende:
AMSTERDAM - FILMPJE - De liefdesbaby van Boris Becker en zijn vrouw Lily wordt in februari verwacht, zo liet de tenniskampioen zelf weten.
In een speciale videoboodschap op de website van Bild vertelde Boris over de zwangerschap van zijn vrouw.
"Wij zijn vorige week naar een arts gegaan en ik heb haar toen gevraagd: wordt het een tweeling of een drieling? Of zal mijn vrouw misschien al in november bevallen'? Dat was niet het geval. Als alles goed gaat en God het zo wil, komt onze baby in februari 2011ter wereld. Hopelijk kerngezond!"
Boris en de Nederlandse Lily traden op 12 juni in het huwelijk. Eind vorige maand werd bekend dat Lily zwanger is.
Bron: telegraaf.nl
Dat wordt een lange zwangerschap!Ook wel een beetje vreemd dat ze zelf niet helemaal weten wanneer het kindje ongeveer komt... November - Februari het is nogal een verschil!
Zij is zo leuk in Scrubsquote:The cast of Scrubs continues to grow!
Actress Sarah Chalke – who has portrayed Dr. Elliot Reid on the sitcom since 2001 – is pregnant, her rep confirms. Baby-on-the-way is due this winter, and will also be the first for Sarah’s fiancé, entertainment lawyer Jamie Afifi. The couple were engaged in December 2006.
If the 32-year-old, who recently starred in Maneater, is in need of a kindred spirit on set she need look no further than co-star Judy Reyes, who expects her first child – a girl — in November.
Leuk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:17 schreef rena het volgende:
Sarah Chalke (Scrubs) is zwanger.
[..]
Zij is zo leuk in Scrubs
En de naam is inmiddels ook al bekendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef rena het volgende:
Kendra Wilkinson krijgt een jongetje.
[..]
Precies wat ze wilde dus.
lekker.....euhmmm....origineelquote:Playboy Playmate Kendra Wilkinson and NFL player Hank Baskett decided on their son’s name already — Hank Baskett IV!
Kendra wrote on her official site, “Hank and I have soooo much to do to prepare for our baby’s arrival, but one thing we can already cross off our list is coming up with a name. We’ve already decided to name our son Hank Baskett IV!!!”
The 24-year-old cutie continued, “Hank’s dad and his grandfather were both named Hank, so it was very important to us to carry on the family tradition. I can’t wait to meet my little Hank.”
Can’t wait to see the little guy!
Read more: http://justjared.buzznet.com/page/2/#ixzz0OHilwpi2
quote:Céline Dion is zwanger
Uitgegeven: 18 augustus 2009 15:16
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2009 15:16
AMSTERDAM - Céline Dion (41) en haar man Rene Angelil (67) verwachten hun tweede kindje. Dat heeft de Canadese krant Journal de Montréal dinsdag bekendgemaakt. De zangeres is zwanger geraakt via IVF-behandelingen.
Het stel heeft al een kindje, Rene-Charles, die in januari 2001 geboren werd. Angelil heeft daarnaast nog drie kinderen uit twee eerdere huwelijken.
Dion liet al eerder weten dat ze haar familie graag uit wilde breiden. Zelf heeft ze haar zwangerschap nog niet bevestigd op haar website, zo meldt de krant.
Onlangs werd bekend dat de Canadese zangeres de derde positie inneemt als het gaat om best verdienende vrouwen in Hollywood.
Ja, zij verdient miljoenen en miljoenen (misschien wel honderden miljoenen) met haar meerjaarse Las Vegasshowsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:28 schreef Cacao het volgende:
Wauw,ik wist niet dat ze nog steeds zoveel verdient.
Komt denk ik omdat ze zo mager is. Als je écht mager bent (en dus niet gewoon slank) dan zie je er al snel oud uit na je 30ste.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Celine pas 41? Jee, die ziet er echt veel ouder uit
Het zaad is natuurlijk afkomstig van een man die toen wat jonger wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:59 schreef June. het volgende:
Maar goed, een vader van 67 en een moeder van 41.. Hopelijk krijgt ze een gezond kindje
quote:Johnny Knoxville and Girlfriend Expecting a Baby
Tags: Dads, Expecting
Flynet
Jackass daredevil Johnny Knoxville will soon be a father-of-two. The 38-year-old actor is expecting a baby with girlfriend Naomi Nelson, his rep confirms to Us Weekly.
“Yes, they are expecting and very excited.”
Baby-on-the-way is due in late winter, and will join Johnny’s daughter Madison, 13, from a previous marriage.
Source: Us Weekly
quote:Baby on the Way for Colin Farrell?
Tags: Dads, Expecting
Jason Merritt/FilmMagic
Touching down at LAX on Sunday, all eyes were on Colin Farrell and girlfriend Alicja Bachleda – who sparked pregnancy rumors by showing off what appeared to be a baby bump.
Polish actress Alicja, 26, whom Colin began dating earlier this year, reportedly rested a hand on her growing belly while making her way through the airport with her Ondine costar.
A rep for Colin, 33, could not be reached for comment.
If true, this will make the actor a father for the second time – he has a 5 ½-year-old son, James Padraig, with model Kim Bordenave. Of James – who was diagnosed with Angelman Syndrome in 2004 – Colin says, “[I'm] incredibly blessed to have him in my life.”
Het is nu ook bevestigd door een woordvoerder van het stel:quote:
Ik ben ook geen fan, maar vind het wel erg leuk voor haar.quote:A rep for the 41-year-old singer confirmed the news to various outlets saying, “Céline and René are very happy,” and “They are crazy in love over the news … they are overjoyed.” Céline is reportedly due in May.
A family friend also tells PEOPLE, “We learned this morning.”
Ja en ze heeft ook zo'n klassiek gezicht, met zo'n stevige neus en strak klein serieus mondje...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat ze zo mager is. Als je écht mager bent (en dus niet gewoon slank) dan zie je er al snel oud uit na je 30ste.
Denk dat hij wel een leuke opa wordt, hopen voor hem dat het een jochie isquote:HILVERSUM - Tv-presentator Robert ten Brink wordt voor het eerst opa. Zijn oudste dochter, Nina, verwacht haar eerste kindje.
De RTL4-presentator vertelde donderdag in RTL Boulevard dat zijn dochter inmiddels ruim vijf maanden zwanger is.
''In december gaat het gebeuren'', aldus Ten Brink, die nog niet weet of hij een kleinzoon of -dochter krijgt. ''We laten de natuur zijn werk doen en dan zien we wel wat het wordt.''
Dat valt mee. Even gegoogeld, hij is op 1 februari 2007 gescheiden (volgens wiki), en hij heeft nu bijna een jaar een vriendin, dus dat zou 2008 zijn geweestquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 03:05 schreef Smirre het volgende:
Jimmy Knoxville weer vader? Hij is koud gescheiden van zijn 1e vrouw. De reden is nu ws dus ook bekend.
quote:Johnny Knoxville wordt voor de 2e keer papa
donderdag 20 augustus 2009Bron: belga Auteur: bvb Johnny Knoxville, een van de waaghalzen uit de tv-serie 'Jackass', wordt voor de tweede keer vader. Zijn vriendin Naomi Nelson, waar hij bijna een jaar mee samen is, is drie maanden zwanger.
De acteur uit 'The Dukes of Hazzard', die eigenlijk Philip John Clapp heet, heeft al een dochter van dertien jaar oud met zijn ex-vrouw Melanie. De twee zijn in 2007 gescheiden na 12 jaar huwelijk.
Nou, de 'family friend' heeft het die ochtend gehoord. Denk dus dat ze het gewoon voor zich hebben gehouden in het begin en het nu aan de hele wereld hebben geopenbaard, omdat alle goede 'family friends' doorgaans rechtstreeks naar de pers rennenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Vreemd, dat wil dus zeggen dat ze nog 9 maanden moet? Als het zo spannend is, zou ik het echt niet direct al de wereld in helpen denk ik
Dit was een rep die het nieuws bevestigde, dus niet een family friendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, de 'family friend' heeft het die ochtend gehoord. Denk dus dat ze het gewoon voor zich hebben gehouden in het begin en het nu aan de hele wereld hebben geopenbaard, omdat alle goede 'family friends' doorgaans rechtstreeks naar de pers rennen
Dat begreep ik wel, maar uit het feit dat een family friend vertelde dat hij het die ochtend had gehoord, leid ik af dat ze het gewoon op moment x aan de hele wereld openbaar hebben gemaakt, juist om te voorkomen dat het te vroeg uitlekt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit was een rep die het nieuws bevestigde, dus niet een family friend
Op zich is dat nog niet zo erg, maar wel die 41 jaar van Celine. Maar heb al begrepen dat ze zwanger is geworden van haar eigen eicel, die 7 jaar geleden al was ingevroren. Dus dan kan het inderdaad wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 05:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Het zaad is natuurlijk afkomstig van een man die toen wat jonger was
Vrouwen kunnen op die leeftijd ook nog 'natuurlijk' zwanger raken hoor. Niet alle vrouwen natuurlijk, en er zijn risico's aan verbonden, maar raar is het niet. In de tijd dat vrouwen nog regelmatig een stuk of tien kinderen kregen, gebeurde het ook vaak genoeg dat het nakomertje op die leeftijd kwam. Mijn eigen moeder was bijna 41 toen ze mij kreeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:03 schreef June. het volgende:
[..]
Op zich is dat nog niet zo erg, maar wel die 41 jaar van Celine. Maar heb al begrepen dat ze zwanger is geworden van haar eigen eicel, die 7 jaar geleden al was ingevroren. Dus dan kan het inderdaad wel.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen a) die kans is klein en b) de kans dat het kind gezond is of dat de zwangerschap goed afloopt wordt ook minder. Vandaar dat er ook grenzen zijn aan de leeftijd van IVF.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:58 schreef mane het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen op die leeftijd ook nog 'natuurlijk' zwanger raken hoor. Niet alle vrouwen natuurlijk, en er zijn risico's aan verbonden, maar raar is het niet. In de tijd dat vrouwen nog regelmatig een stuk of tien kinderen kregen, gebeurde het ook vaak genoeg dat het nakomertje op die leeftijd kwam. Mijn eigen moeder was bijna 41 toen ze mij kreeg.
Volgens mij gaat dat een heel mooi kindje wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:20 schreef Butterfly91 het volgende:
Ellen Pomeo en Chris Ivery
[ afbeelding ]
Stond in het RTL Boulevard topic, denk nu ook wel dat dat het grote nieuws is wat er vanavond uit komtquote:Wendy van Dijk (38) is in verwachting. In een exclusief interview met RTL Boulevard vertelt de presentatrice/actrice vanavond dat ze al ruim twee maanden zwanger is van RTL 4-directeur Erland Galjaard.
In het zeer uitgebreid en openhartige interview vertelt Wendy dat de zwangerschap komt na een zware periode. Dit voorjaar kreeg ze namelijk een miskraam. Nog nauwelijks bekomen van deze klap bemerkte zij tijdens haar vakantie voor de derde keer zwanger te zijn. Verder vertelt ze hoe haar zoon Sem (6) reageerde op het blije nieuws en verklapt ze of de baby gevolgd wordt door een groots huwelijk.
Dus als ze niet die miskraam had gehad was ze helemaal gelijk op gegaan met Xanderquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef rena het volgende:
Wendy van Dijk is zwanger
[..]
Stond in het RTL Boulevard topic, denk nu ook wel dat dat het grote nieuws is wat er vanavond uit komt![]()
quote:Karen Damen, alias 'de rosse van K3', is zwanger van haar eerste kindje.
Damen (34) en haar vriend Antony Van der Wee (drummer bij The Ditch) wilden het nieuws eigenlijk nog niet naar buiten brengen, 'maar het goede nieuws lekte gisteravond toch al uit', zo schrijven kranten van De Persgroep.
Helemaal onverwachts komt de zwangerschap van Karen niet. De zangeres gaf maanden geleden al in interviews te verstaan dat ze geen jaren meer zou wachten om mama te worden.
Mede-K3-zangeres Kristel had tijdens haar 10-jarige carrière bij K3 ook al twee kinderen.
Op dit moment zoeken Karen en Kristel in het televisieprogramma 'K2 zoekt K3' naar een geschikte opvolgster voor Kathleen Aerts, die onlangs een punt zette achter haar carrière bij de meidengroep.
Voor Karen en de andere twee zangeressen staat er later dit jaar een grote reeks optredens op het programma.
Bron: www.nieuws.be
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:38 schreef miss-piggy het volgende:
Karen van K3 K2 is ook zwanger
[..]
Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voetquote:
Gertje is al lang verleden tijd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voet
Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig...quote:
Ik vond Wendy ook altijd een sympathieke meid, maar tegenwoordig....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig...Zag een week of wat geleden "Ik kom bij je eten" en gut wat een egostrelerij allemaal. T'is dat ik haar "vroeger" leuk vond in Hart in actie enzo, geen idee of ze nu de laatste jaren zo is veranderd of dat ze altijd was, maar dat leuke nuchtere mens zie ik er niet echt meer in.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Maar is nu zelf een homewrecker met die Galbak van een RTL baas.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet van niks...
* Pisces29 haast zich naar SHO![]()
Heeft hij z'n vrouw verlaten voor Wendy dan?![]()
Sneu als je zelf al iets hebt meegemaakt in de liefde, dat je dan zelf ook zulke dingen doet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Sterker nog, hij was nog getrouwd toen hij wat met "arme" Wendy begon
Klikkerderklik
OMG heeft ze dat echt gezegdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Ook met haar uitspraken van" "Ik wil alleen 2e kind van Xander, en anders niet" valt ze nu lelijk door de mand.
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:55 schreef June. het volgende:
Ik vind die reclame van Wendy voor Robijn ook echt:![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, walgelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had altijd wel medelijden door het hele Xander verhaal, maar nu...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Het huwelijk heeft voor meisje van Dijk wel een andere lading gekregen, zegt ze in d'r interview met Boulevard. Ja, dat krijg je ervan, als je andermans huwelijk naar de knoppen helpt
Gruwelijk iddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Toch baby
Iedereen vroeg zich af of Katja Schuurman onder haar wijde bloemenjurk een bol buikje verborg. Volgens Party is de actrice inderdaad zwanger. Het blad vond een bron die zijn mond voorbij praatte. Het is iemand uit de schoonfamilie, familie van man Thijs dus.
Eerder al viel het iemand op dat Katja wèl proostte met haar champagne, maar geen slok nam. Zou het dan toch? Volgens de bron is ze twee maanden zwanger en wordt dus over enkele weken het grote babynieuws bekend gemaakt.
Erger nog; ze denkt echt van Ohoooooooooh.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ook direct, zo van 'hij een kind erbij? Dan ik ook'quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het overigens ook zo sneu dat je gelijk met je ex een kind verwacht, maar dat terzijde![]()
Het kan wel elk moment gebeurenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee, Perez kwam er later ook op terug. Blijkbaar moet ze wel bedrust houden (weet niet of dat in het ziekenhuis moet) maar er was dus wel iets aan de hand waardoor Good Charlotte hun optredens had afgezegd.
Haar 'due date' is niet bekend, of wel? Heb het idee dat zij ook al kei lang zwanger is.
quote:NICOLE RICHIE
Due in late August/early September with her second child, Nicole Richie has been staying busy this pregnancy – the mom-to-be recently launched her own maternity line with A Pea in the Pod! "It is completely unreal to have a vision and have it come to life five months later," she told PEOPLE. "I’m so blessed, I’m so lucky."
Bronquote:Halle Berry Is Pregnant!
We've been saying this for weeks now, and a source for Life & Style has confirmed that Halle Berry is expecting her second child!
"Halle is overjoyed," an insider close to Halle and babydaddy Gabriel Aubry tells the mag. "The first time, she struggled so much to get pregnant and eventually conceived through in vitro fertilization. This time, the baby was conceived through artificial insemination. She’s just ecstatic to be pregnant again. She wasn’t sure if she’d have another baby, so she’s very happy!" If it's really true, congrats to the gorgeous couple!
Calls to Halle's publicist were not returned in time for publication.
Wat wil je ook met zo'n kerelquote:
Aparte naam weerquote:David Boreanaz's little angel has arrived. Wife Jaime Bergman delivered the couple's second child, daughter Bardot Vita Boreanaz, on Monday, PEOPLE has learned exclusively.
Baby Bardot weighed in at 7 lbs., 14 oz., and joins big brother Jaden Rayne, 7, at home.
The birth comes as a relief to Bones star Boreanaz, who had been staying close to home in case Bergman, who had been on bed-rest, went into labor.
"I must maintain a 20-mile radius. I cannot travel beyond that," the former Angel star, 40, told PEOPLE recently. "If I do, I'll freak out – I have to be there when the baby comes."
Now that Bardot has arrived, the couple can breathe easy.
"We've been trying to have another baby for a couple of years now so we are beyond excited," Bergman, 33, recently told PEOPLE's Celebrity Baby Blog. "We're over the moon.”
The new season of Bones will premiere Sept. 17 at 8 p.m. EST on Fox.
Huh? Ze lijkt helemaal geen buik te hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:06 schreef June. het volgende:
Ellen op haar baby shower. Gezien de cadeautjes gaat het gerucht dat het een meisje wordt.
[ afbeelding ]
quote:'Jan Smit wordt vader'
van onze redactie
AMSTERDAM - In Volendam gonst het van de zwangerschapsgeruchten. Liza Plat, de vriendin van zanger Jan Smit, zou zeven weken in verwachting zijn.
Volgens het weekblad Story is Jan gek op kinderen en droomt hij al geruime tijd van een gezin. Ook tijdens zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen zou hij zijn kinderwens niet onder stoelen of banken hebben gestoken. Jennifer Cooke, de beste vriendin van de presentatrice/actrice, vertelde eerder aan het weekblad: "Jan bleef maar zeuren over een baby. We werden er soms gek van. Nog kort voor de breuk zei hij tegen Yolanthe: 'Ik wil een kind van je'. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken."
Zou de droom van de Volendammer nu dan eindelijk in vervulling gaan? Manager Jaap Buijs heeft Liza's zwangerschap nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zal 'het blijde nieuws' pas naar buiten worden gebracht wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken.
Liza heeft al een kind, dochtertje Fem (1), met haar ex-man Wim Visscher.
Áls dat waar is, dan is Jan(tje) echt de soap van het jaarquote:
quote:t appears as though there are no shortage of reasons for Mark Wahlberg and Rhea Durham to celebrate.
Fresh on the heels of their Aug. 1 wedding, Durham was spotted on Sunday at The Grove in Los Angeles sporting quite the baby bump. Though no official announcement has been made, a source says the couple are expecting their fourth child.
Already parents to Ella Rae, who is about to turn 6, Michael, 3, and Brendan Joseph, 11 months, the couple have made no secret of their desire for a big family.
Last summer, Wahlberg – 38-year-old executive producer of HBO's Entourage – joked that "when the kids are good, we want eight or nine." He went on to call life in a full house "hectic ... but a lot of fun."
The actor's rep did not respond to requests for comment.
Want er bestaan nog steeds mensen die geen engels kunnen lezenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
Halle Berry is zwanger
Uitgegeven: 2 september 2009 15:41
Laatst gewijzigd: 2 september 2009 15:41
AMSTERDAM - Halle Berry is in verwachting van haar tweede kindje. Het Amerikaanse tijdschrift Life & Style bevestigt de geruchten die al langer de ronde deden.
[ afbeelding ]
De 42-jarige actrice is volgens het blad drie maanden in verwachting. "Halle is erg gelukkig", vertelde een met het koppel bevriende bron aan het blad.
"Ze is gek van blijdschap, dat het haar gelukt is om zwanger te raken van een tweede".
De komst van haar eerste telg ging niet bepaald zonder slag of stoot. Na dertig negatieve zwangerschapstesten raakte de 'Monster's Ball'-actrice pas in verwachting.
Kunstmatige inseminatie
Dit gebeurde uiteindelijk met hulp van doktoren. Ook bij haar tweede nakomeling is de komst te danken aan kunstmatige inseminatie.
Halle Berry heeft sinds vier jaar een relatie met model Gabriel Aubry. Hun dochter Nahla Ariela is geboren op 16 maart 2008.
Uit haar vorige huwelijk met Eric Benet heeft de ster ook een dochter. Hun kind, India, is destijds geadopteerd.
~~~~~~
Maar even een Nederlandse versie
Bron
Niet iedereen begrijpt Engelse termen als het bv om kunstmatige inseminatie gaat enzo... niks mis mee toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef rena het volgende:
[..]
Want er bestaan nog steeds mensen die geen engels kunnen lezen? Dat zou wel zeer sneu zijn
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef rena het volgende:
[..]
Want er bestaan nog steeds mensen die geen engels kunnen lezen? Dat zou wel zeer sneu zijn
Natuurljk kan iedereen Engels lezen, maar of ze het begrijpen?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef rena het volgende:
[..]
Ware het niet dat in de Engelstalige bron gesproken wordt van 2 verschillende vormen..... die in de NL versie voor het gemak maar tot één en dezelfde methode zijn gedegradeerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen begrijpt Engelse termen als het bv om kunstmatige inseminatie gaat enzo... niks mis mee toch?
quote:Laetitia Casta Welcomes Daughter Athena
Tags: Births
REUTERS/Eric Gaillard /Landov
It’s a girl! Model and actress Laetitia Casta and her partner Stefano Accorsi welcomed their second child together on Saturday, August 29th, according to Purepeople. Much like the pregnancy, details surrounding the birth of baby girl Athena have been kept quiet; Reps for the couple have yet to release a statement confirming the news.
Athena is joined by big brother Orlando, 3 this month, and Sahteene, 7 ½, Laetitia’s daughter with ex Stéphane Sednaoui.
While Laetitia stayed mum throughout the months she was expecting, there was no need for an announcement as her burgeoning belly did all the talking! In May, during the 62nd Annual Cannes Film Festival, Laetitia strutted her stuff on the red carpet and proudly displayed her growing bump in a fitted black dress.
Nee, het is nog steeds een Nederlandstalig forum en daarom is het wel handig als er dingen in het Nederlands gepost wordenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef rena het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM - Acteur Taye Diggs en zijn vrouw Idina Menzel hebben een zoon gekregen.
Met Taye, onder meer bekend door de series Greys Anatomy en Private Practice, zijn nieuwe zoontje en zijn vrouw gaat het allemaal goed, zegt een woordvoerder tegen People.
Het kindje heet Walker Diggs.
quote:It’s a girl for Marley Shelton! The actress delivered daughter West Flynn on Sunday, September 6th in Los Angeles, Calif., her rep tells PEOPLE exclusively.
Baby West, who weighed in at 9 lbs. and 21 inches long, is the first child for Marley, 35, and her husband, producer Beau Flynn.
“She’s an absolutely miraculous, gorgeous bundle of pure love,” Beau said in a statement. Mother, father and baby are “doing great.”
The couple, who wed in 2001, announced the pregnancy in March.
Marley recently starred in the CBS series Eleventh Hour and can currently be seen in the film A Perfect Getaway, while Beau’s producing credits include Requiem for a Dream and Exorcism of Emily Rose.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |