abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71359632
Net te laat dus, JaneDoe
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_71359683
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef rena het volgende:
Net te laat dus, JaneDoe
maar, maar... ik heb er een leuke foto bij!
pi_71363245
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef JaneDoe het volgende:

DEN HAAG - Zanger Tim Akkerman is maandag voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw Stephanie beviel van een zoontje, Denne Tony Wil.
Dat heeft het management van Akkerman maandag meegedeeld.
Ik zou het zelf niet kiezen, maar vreselijk is het ook niet Vind het wel leuk een orginele naam, die tóch apart is en niet meteen weer idioot extreem.
(En trouwens 100x beter dan het oh-zo-hippe Kingston )
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_71370240
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zou het zelf niet kiezen, maar vreselijk is het ook niet Vind het wel leuk een orginele naam, die tóch apart is en niet meteen weer idioot extreem.

Hij kwam op het idee toen hij over de Haagse Denneweg liep hoorde ik net op de radio...
Don't you love her madly?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:08:16 #155
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71378788
Denne als in penne (rigate)? Of Dennuh?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:38:28 #156
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_71379801
Ik denk Denne als in denneboom... het klinkt op zich wel lief, vind ik!
pi_71386200
quote:
There’s no denying this truth: Desperate Housewives star Neal McDonough will soon be a dad of three!

While walking the red carpet at the Hollywood premiere of The Ugly Truth on July 16, Neal’s wife Ruvé Robertson unveiled her baby bump to the world. The couple married in 2003.

Their newest addition will join big brother Morgan, 3 ½, and sister Catherine ‘Cate’ Maggie, 2, at home.
Hij speelt die hele enge vent van Edie Hopelijk is hij in het echte leven gezelliger
And you know I might
pi_71386212
De baby van David Boreanaz is een meisje.
quote:
Bones star David Boreanaz was unable to make the trip to Comic-Con last week, but he had a very, very good reason for staying home. The 40-year-old actor — in a taped message to fans — revealed that the baby he expects with wife Jaime Bergman is soon to arrive, and the couple of seven years are in the pink!

“I’m a little bit stuck in Los Angeles due to the fact that my wife is on her 34th week [of pregnancy with] our second child. And I’d like you to know that it’s going to be a girl.”

Those were the only details David was willing to divulge, however. “Don’t ask me the name because I’m not going to give out any of that personal information,” he added.

Baby girl is due in early September and will join big brother Jaden.
And you know I might
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2009 @ 15:36:43 #159
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71398237
In de Viva staat deze week een column van Filemon Wesselink en hij schrijft dat zijn vriendin zwanger is. Heb hem vanmiddag nog gefeliciteerd . Wanneer en hoe ( ) kan ik er niet echt uit opmaken, wel iets over 'met een baby op een hip strand trek je vrouwen aan blabla tot over zes maanden op het strand?'

-Edit- Ik les net dat ze op 19 januari 2010 is uitgerekend . Lekker strandweer ook
En nu ik me helemaal heb ingelezen kom ik erachter dat het 15 juli al op de Telegraaf site stond en ik hier vast ook wat heb gemist
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71402325
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef Skaai het volgende:
In de Viva staat deze week een column van Filemon Wesselink en hij schrijft dat zijn vriendin zwanger is. Heb hem vanmiddag nog gefeliciteerd . Wanneer en hoe ( ) kan ik er niet echt uit opmaken, wel iets over 'met een baby op een hip strand trek je vrouwen aan blabla tot over zes maanden op het strand?'

-Edit- Ik les net dat ze op 19 januari 2010 is uitgerekend . Lekker strandweer ook
En nu ik me helemaal heb ingelezen kom ik erachter dat het 15 juli al op de Telegraaf site stond en ik hier vast ook wat heb gemist
Staat op pagina 2 al vermeld. Enne, zou het kunnen zijn dat hij bedoeld dat als het kind 6 maanden is, het kan helpen met het aantrekken van vrouwen, rond de zomer is het kind namelijk zo ondeveer 6 maanden
pi_71402357
quote:
Ashley Jensen Expecting First Child
Tags: Expecting
Jason LaVeris/FilmMagic

Ugly Betty star Ashley Jensen, 38, and her husband, actor Terence Beesley, are expecting their first child in the fall, a rep for the actress confirms exclusively to PEOPLE.

In a bit of of life imitating art, Ashley found out that she was expecting after her character on the hit show went through pregnancy and birth this past season. Ashley, who studied acting in England, met her hubby while they were performing King Lear. She received an Emmy nod for her role on TV’s Extras in 2008.

Ashley — “excited” about being pregnant — is not slowing down anytime soon. She’s currently working on the new Jenna Elfman sitcom, Accidentally on Purpose about a woman dating a younger man who finds out unexpectedly that, you guessed it: She’s pregnant.
pi_71409715
quote:
Zoon Tim Akkerman blijft langer in ziekenhuis
Uitgegeven: 28 juli 2009 20:37
Laatst gewijzigd: 28 juli 2009 20:37

AMSTERDAM - Het zoontje van Tim Akkerman blijft nog iets langer in het ziekenhuis dan aanvankelijk verwacht. Dat heeft de voormalig Di-rect-zanger dinsdagavond tegenover Novum Nieuws gezegd.
© ANPDenne Tony Wil, die maandagochtend in Den Haag ter wereld kwam, heeft bij de bevalling wat vruchtwater binnengekregen en van daaruit is een infectie ontstaan.

De 29-jarige Tim Akkerman benadrukt echter dat er niets ernstigs aan de hand is. "De situatie is zeker niet levensbedreigend. Dit gaat gewoon goed komen."

De baby is op antibiotica gezet. "We wachten nu af hoe hij daarop reageert. Zolang als nodig is om de infectie te bestrijden, blijft hij in het ziekenhuis."

Prettig

Zijn vrouw Stephanie blijft ook nog een nachtje in het ziekenhuis. "Ze vindt het fijn om dichtbij hem te zijn. Ze krijgt de gelegenheid hem zelf te voeden en te wassen. Dat is wel heel prettig." Het stel heeft overigens al een dochtertje, de 2-jarige Lila, die voluit Lila Martine Ina heet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:24:26 #163
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_71412969
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

(En trouwens 100x beter dan het oh-zo-hippe Kingston )
Bij Tony Wil moet ik aan dat mens van Pussycat denken...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_71418564
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef Skaai het volgende:

Skaai-style, eerst nieuws of foto's plaatsen en dan pas teruglezen
pi_71423595
quote:
Ugly Betty-actrice Ashley Jensen zwanger
Uitgegeven: 29 juli 2009 09:15
Laatst gewijzigd: 29 juli 2009 09:15

LONDEN - Actrice Ashley Jensen is zwanger van haar eerste kind. Jensen en haar man Terence Beesley verwachten hun kindje in de herfst. Dit heeft haar management bevestigd, meldt de BBC woensdag.
© ANP
In de Net5-serie Ugly Betty speelde de 39-jarige actrice drie seizoenen lang de rol van Christina McKinney, de vriendin van hoofdrolspeelster Betty Suarez.

Tevens speelt ze de rol van Maggie Jacobs in de BBC-comedy Extras. Hiervoor werd ze vorig jaar nog genomineerd voor een Emmy. In 2005 sleepte ze met haar rol twee British Comedy Awards in de wacht.

Een maand geleden ontkende de Schotse actrice nog geruchten over haar zwangerschap, ondanks dat ze met een dikke buik was gefotografeerd terwijl ze de hond uitliet.

King Lear

Jensen trouwde twee jaar geleden met de Britse acteur en schrijver Terence Beesley in de Amerikaanse staat Californië. Het stel leerde elkaar kennen toen ze samen in Londen op de planken stonden voor King Lear.

© ANP
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71432165
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:12 schreef Vicky het volgende:

[..]

pssst...kijk eens een paar post boven je
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 17:51:30 #167
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71434682
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Skaai-style, eerst nieuws of foto's plaatsen en dan pas teruglezen
Ik ging zelfs CTRL F uitvoeren om te zoeken naar de naam Filemon en ik vond niks . Vandaar, vast tikfoutje enzo. En omdat ik het gisteren pas las en Filemon toen tegenkwam op Schiphol, enthousiasme! .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71449337
Eentje die ik niet verwachtte...Jude Law weer papa
quote:
Breaking News
Jude Law Expecting Fourth Child
Landov

Jude Law will welcome his fourth child this fall, according to a statement released today to Entertainment Weekly. A rep for the 36-year-old actor confirms that baby-on-the-way is the result of a relationship Jude had last year, and that he has since been “advised that he is to be the father.” The statement adds,

“Mr. Law is no longer in a relationship with the individual concerned but he intends to be a fully supportive part of the child’s life. This is an entirely private matter and no other statements will be made.”

Jude is already dad to Rafferty, 12, Iris, 8 ½, and Rudy, 6 ½, with ex-wife Sadie Frost.

In October he is slated to begin a 12-week run on Broadway, starring in Hamlet.
pi_71449359
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:21 schreef kvd het volgende:

[..]

pssst...kijk eens een paar post boven je
oops.. sorry
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:21:49 #170
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_71488163
quote:
Boris en Sharlely Becker verwachten eerste kind
Uitgegeven: 31 juli 2009 12:45
Laatst gewijzigd: 31 juli 2009 12:45

AMSTERDAM - Voormalig toptennisser Boris Becker wordt opnieuw vader. Zijn vrouw Sharlely is zwanger.
© anpDat bevestigt het Nederlandse model tegen het blad Grazia. Sharlely zegt vanaf haar vakantieadres tegen het blad "hartstikke blij" te zijn.

Het wordt het eerste kind voor Sharlely en Boris. De tennisheld heeft wel al twee zonen en een dochter uit eerdere relaties.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:32:41 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71488294
Jude is echt een manwhore he .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:32:09 #173
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71491908
De vriendin? Ex love? van Jude Law is al flink zwanger:

We've learned her name is Samantha Burke, an actress and model. Our sources say DNA tests make it a slam dunk -- Jude's the daddy.

The actor's rep has confirmed the 36-year-old actor is expecting a fourth child with an ex-lover.

Law has three children with his ex-wife, Sadie Frost.

According to her online registry at Babies "R" Us, Burke's due date is October 6th... It says she's expecting a girl she will name Sophia.

UPDATE: Burke's attorneys just sent us the following statement:

"Ms. Burke can confirm that she did in fact have a relationship with Mr. Law and that she has informed Mr. Law that she is expecting his child later this fall. Since informing Mr. Law of the pregnancy, he has been nothing but responsive and supportive of Ms. Burke and the pregnancy."
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:37:27 #174
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_71510149
En nog meer Cute Law babynews:

Het wordt een meisje en ze gaat Sophia heten
(waarom vind je het leuk om dat al tegen de hele wereld te vertellen )

Hier het hele verhaal van People
quote:
Jude Law's Baby-to-Be's Name Revealed

By Serena Kappes

Originally posted Friday July 31, 2009 10:25 PM EDT
Jude Law Photo by: Roger Wong / INFJude Law's Baby-to-Be's Name Revealed | Jude Law
After Jude Law announced that he was going to become a father for the fourth time on Wednesday, now lawyers for mom-to-be Samantha Burke reveals in an exclusive statement to PEOPLE that they'll be having a little girl named Sophia.

"Samantha, her mom, and her family can affirm that Jude has been responsive and supportive throughout the relationship and pregnancy, and know that he will remain so as a father once Baby Sophia is born," says the statement. "Jude and Samantha remain committed to the health and well-being of this child, and appreciate your honoring her privacy during this special time."

The lawyers for Burke, a 24-year-old aspiring actress from Pensacola, Fla., who had a brief relationship with the actor when he was filming Sherlock Holmes in New York City last year, also confirm that she wouldn't be granting any interviews despite numerous requests. "This remains a private matter between Jude Law and Samantha Burke," the statement reads.

Contrary to reports that Burke's mother, Lea, allegedly said that her daughter was in shock and terrified to tell Law, 36, that she was pregnant and that it was difficult for her to contact him, the statement says those "comments attributed to Samantha’s mother in media stories reported within the last twenty-four hours regarding Jude's contact with Samantha and his involvement were taken out of context."

A neighbor of Burke tells PEOPLE that the model – who has done swimsuit runway shows and other jobs – kept the identity of the father of her baby-to-be quiet.

"Hardly anyone around here knew about her fling with Jude Law," the neighbor says. "It was a well-kept secret."

Law, who has three other children with ex-wife Sadie Frost, will appear in Hamlet on Broadway in October, and will star with Robert Downey Jr. in the Guy Ritchie-directed Sherlock Holmes, opening on Christmas Day.
Sorry, was ik bijna vergeten om een plaatje erbij te doen om ons er allemaal even aan te herinneren hoe de babydaddy er ook alweer uitziet!

zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:40:49 #175
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_71510199
Oh ik zie nu dat de verkorte versie al boven mij staat. Sorry . Nou dan maar ter aanvulling.
pi_71513141
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:37 schreef Spees_Eend het volgende:

Het wordt een meisje en ze gaat Sophia heten
(waarom vind je het leuk om dat al tegen de hele wereld te vertellen )
Tja, er zijn wel meer aanstaande ouders die al vertellen hoe hun kind gaat heten, dat heb ik ook nooit begrepen...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:20:52 #177
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_71525767
Beetje offtopic, maar ben ik de enige die bij Froukje de Both altijd zo'n single-mom gevoel krijg. Ik weet niet waarom, maar je hoort nooit wat over haar vriend en je ziet ze ook bijna nooit samen enzo. Ik vergeet bij haar altijd dat ze samen is met dat broekie
To infinity…and beyond!
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:32:40 #178
251095 Purdey
Better off alone..
pi_71531808
Toevallig gister nog met een vriendin over gehad.Froukje lag bij Thomas Berge in bed,voor 'Ik kom bij je eten' en toen zeiden we allebei 'Ze is geen moeder-type'.Ze blijft bij mij een beetje dat snollerige imago houden,dat ze van de een naar de ander gaat..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_71543587
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tja, er zijn wel meer aanstaande ouders die al vertellen hoe hun kind gaat heten, dat heb ik ook nooit begrepen...
Ik begrijp juist dat geheimzinnige gedoe niet. Waarom zou je níet vertellen welke naam je in gedachten hebt voor het ongeboren kind?

Verder snap ik die Jude 'manwhore' Law ook niet. Juist als je zo rijk en succesvol bent kun je verwachten dat er golddiggers op de loer liggen die maar al te graag zwanger van je willen raken zodat ze je na de geboorte helemaal leeg kunnen trekken.
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:39:08 #180
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_71544591
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:06 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik begrijp juist dat geheimzinnige gedoe niet. Waarom zou je níet vertellen welke naam je in gedachten hebt voor het ongeboren kind?

Verder snap ik die Jude 'manwhore' Law ook niet. Juist als je zo rijk en succesvol bent kun je verwachten dat er golddiggers op de loer liggen die maar al te graag zwanger van je willen raken zodat ze je na de geboorte helemaal leeg kunnen trekken.
Dat klopt, maar je kan ook een beetje goed van vertrouwen zijn en iemand kan doen alsof ze aan de pil is, een condoom van te voren lekprikken, etc.

En misschien vindt hij het ook wel helemaal niet zo erg?
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:56:47 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71557270
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:32 schreef Purdey het volgende:
Toevallig gister nog met een vriendin over gehad.Froukje lag bij Thomas Berge in bed,voor 'Ik kom bij je eten' en toen zeiden we allebei 'Ze is geen moeder-type'.Ze blijft bij mij een beetje dat snollerige imago houden,dat ze van de een naar de ander gaat..
Wat is in vredesnaam een "moedertype". Corpulent met een kort vloot roodgeverfd kapsel oid? .

En wb Froukje, ik vind haar juist altijd zo;n degelijke uitstraling hebben. Al heet ze een iewat vreemde partnerkeuze over het algemeen, dat wel n:') .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71559769
Jude Law wil toch een vaderschapstest.
quote:
AMSTERDAM – Jude Law wil een vaderschapstest om te kijken of de baby, waarvan zijn ex-vriendin Samantha Burke in verwachting is, wel echt van hem is.

© ANPDe 36-jarige acteur beloofde eerder er te zijn voor moeder en kind ondanks het einde van de relatie. Maar Law vertelde tegen vrienden dat hij honderd procent zeker wil zijn, aldus de Britse krant The Daily Mail.

De familie van Burke reageerde woedend. Zij stellen dat hij zeker weten de vader is en dat zijn gedrag niet aan de verwachtingen van een Engelse gentleman voldoet.

Complicaties

“Om te zeggen dat deze familie woedend is op die man is een understatement”, aldus oma Burke. “We hebben het gevoel dat hij gebruik heeft gemaakt van Samantha.”

Een test tijdens de zwangerschap is mogelijk, maar kan zorgen voor complicaties bij het kind. Samantha Burke heeft dan ook gezegd dat de DNA-test pas zal worden gedaan als de baby geboren is.

Geld

Een vriend van Law legt uit dat de acteur er wel wil zijn voor zijn kind en de moeder: “Hij wil er gewoon zeker van zijn, er zijn genoeg speculaties geweest. Als het kind van hem is zal hij er onvoorwaardelijk zijn.”

Wat ook mee kan spelen in het besluit een vaderschapstest te eisen is het feit dat Burke’s advocaten geld eisen van Law. Voor een acteur die per film enkele miljoenen verdient, kan dit bedrag al snel hoog oplopen.

Het kindje wordt in de herst van 2009 verwacht en zal Sophia gaan heten.
Dat de familie woedend is vind ik een beetje apart, dan komt er misschien toch uit dat het kind niet van hem is en zij lopen hun geld mis

En dat hij gebruik gemaakt heeft van haar, ze was er toch zelf ook bij? Veel vrouwen hangen tegenwoordig de schijngeilige uit imo.
And you know I might
  Moderator / Miss SHO maandag 3 augustus 2009 @ 12:17:47 #183
22592 crew  Ole
pi_71560863
Froukje was toch binnen korte tijd zwanger van haar huidige vriend?
Maar misschien vindt hij het gewoon niet zo leuk om mee te gaan naar premieres en dergelijke. Die zijn namelijk ook helemaal niet zo leuk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_71561411
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:38 schreef rena het volgende:
Jude Law wil toch een vaderschapstest.
[..]

Dat de familie woedend is vind ik een beetje apart, dan komt er misschien toch uit dat het kind niet van hem is en zij lopen hun geld mis

En dat hij gebruik gemaakt heeft van haar, ze was er toch zelf ook bij? Veel vrouwen hangen tegenwoordig de schijngeilige uit imo.
Nou inderdaad, waren zij er soms bij toen het kind verwekt werd, dat ze zo zeker weten dat hij de vader is
pi_71561748
Sarkozy wordt opa.
quote:
French President Nicolas Sarkozy and his wife, Carla Bruni, are about to become grandparents.

Sarkozy's son, Jean and his wife Jessica Sebaoun are expecting their first child, due at the end of the year.

Congrats!
Ik vraag me eigenlijk af of zij samen nog een kind gaan krijgen..
And you know I might
pi_71568833
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Ole het volgende:
Froukje was toch binnen korte tijd zwanger van haar huidige vriend?
Maar misschien vindt hij het gewoon niet zo leuk om mee te gaan naar premieres en dergelijke. Die zijn namelijk ook helemaal niet zo leuk.
Is hij niet DJ? Waarschijnlijk is hij zelf vaak genoeg aan het werk op dat soort momenten van premieres...en misschien wilt hij ook niet steeds gezien worden als "vriend van...". Hij heeft immers ook nog een eigen carriere.

En idd wat is een "moedertype"? Ik vind het bij Froukje wel meevallen, zie haar best voor me als een leuke moeder.
Een Bridget Maasland of Chantal Janzen zie ik altijd voor me als nonstop aan het werk, maar dat is ook maar een beeld, kunnen prima leuke mama's zijn En ook drukke mama's kunnen goeie moeders zijn
pi_71575275
quote:
Fons de Poel is gisterenavond weer vader geworden van een zoon: Fons. Zijn vrouw Saskia is om 19:45 uur bevallen van het 3300 gram wegende jongetje.

De bevalling is voorspoedig verlopen, Saskia werd rond 18:00 uur het OLVG te Amsterdam binnengebracht en ruim een uur later was de kleine Fons geboren.

Fons en Saskia hebben al een dochtertje van 3,5 jaar oud: Mazarine. Mazarine is heel blij met haar kleine broertje.
Mazarine Dan zal dit jochie ook wel geen fortuinlijke naam hebben gekregen...

Edit - lezen is ook een vak. De kleine heet dus Fons

Ach, aardig normaal in vergelijking met zijn grote zus.
pi_71593180
De eerste foto van Boris Becker en de zwangere Sharlely ‘Lilly’ Kerssenberg????

pi_71616450
quote:
Tommy Hilfiger Welcomes Son Sebastian Thomas

The Hilfiger home just got a little bit bigger. Fashion designer Tommy Hilfiger and his wife Dee Ocleppo have welcomed their first child together, PEOPLE confirms. Baby boy Sebastian Thomas Hilfiger was born on Tuesday, August 4th, weighing in at 9 lbs., 8 oz.

Sebastian will have a large homecoming; He joins Ally, 24, Rich, 18, Elizabeth, 15, and Katherine, 13, Tommy’s children with ex-wife Susie, and two more brothers, Dee’s sons from a previous marriage.

The pregnancy was announced in February, with Dee sharing in May that baby-on-the-way was a boy.
pi_71616487
en de geruchten gaan al een poosje, nu zou het nieuws dan zijn gelekt door een insider
quote:
Tue, 04 August 2009
Penelope Cruz is Pregnant!

Penelope Cruz is expecting her first child with longtime love Javier Bardem, sources confirm exclusively to JustJared.com.

“Penelope is about four months pregnant,” a source tells Just Jared. “She’s really healthy now and will be a great mother.”

Penelope may be expecting, but she won’t be tying the knot anytime soon. She told the August issue of UK’s Psychologies magazine, “When I [have babies], I want to do it really well. I want it to be my best project in life. I don’t know if I believe in marriage. I believe in family, love and children.”

Penelope, 35, and Javier, 40, appeared together in three films — Jamón, Jamón, Live Flesh and Vicky Cristina Barcelona.

Penelope has been in Germany promoting her latest movie, Broken Embrace.

Congrats to the happy couple!

P.S. This might be why Penelope decided to quit smoking.

Posted to Javier Bardem, Penelope Cruz, Pregnant Celebrities
Photos: Florian Seefried/Michael Buckner/Getty, WENN | 43 Comments »

Read more: http://justjared.buzznet.com/#ixzz0NIHJOnDp
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:59:40 #191
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_71691666
Voormalig F1 coureur en huidig LMS coureur, Christijan Albers is vanmiddag voor de 1e maal vader geworden
quote:
Christijan Albers is vanmiddag voor de eerste keer vader geworden. Zijn vrouw Liselore schonk in het ziekenhuis van Monte Carlo het leven aan een zoontje, Christijan Junior Frans.

De kleine spruit kwam iets eerder dan verwacht ter wereld. Liselore zat namelijk tegen een zwangerschapsvergiftiging aan, waardoor de kleine Albers is gehaald.

Albers snapte eerst al die ophef over het gelukzalige gevoel niet echt, maar was de eerste om toe te geven dat hij dolgelukkig is met de geboorte van zijn zoon.

Moeder en zoon maken het overigens goed.
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_71702889
Daniel Baldwin (broer van al die andere Baldwins) heeft er een kleine bij.
quote:
Daniel Baldwin and his wife Joanne welcomed a baby girl at 9:35 a.m. on Friday, August 7th, the couple tell PEOPLE exclusively.

Finley Rae Martineau Baldwin was born at Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles. She weighed in at 7 lbs., 10 oz and is 20 ½ inches inches long.

Finley joins big sister Avis Ann, 18 months, as well as siblings Atticus, 13, Alexandra, 18, and Kahlea, 25, from Daniel’s previous relationships.

Joanne, a British former fashion model, met the Homicide: Life on the Street star, 48, during his stint in a Malibu rehab facility where she worked as a chef.

Daniel — who recently appeared in Grey Gardens and the reality show I’m a Celebrity … Get Me Out of Here! — announced the pregnancy and sex of the baby in April.
And you know I might
pi_71702912
Bill Hader (Saturday Night Live) wordt vader.
quote:
It’s no joke: Funnyman Bill Hader’s wife is pregnant with the couple’s first child.

At Wednesday night’s Paper Heart premiere in New York City, the Saturday Night Live star proudly showed off wife Maggie Carey’s burgeoning baby bump.

“I’m really excited,” Bill told PEOPLE of becoming a first-time dad. “I think it’s going to be awesome.”

Bill joins the ranks of other SNL parents – Amy Poehler and Maya Rudolph among them – but says he’ll be the only current cast member with a child come fall. “So everybody will have to understand when I’m really tired,” he joked. “Kidding – I’m actually handling it well.”

As for mom-to-be Maggie, Bill says she’s been “great” throughout her pregnancy. “She’s awesome,” he shared. “Way tougher than I am.” Though the couple doesn’t know the sex of their child, Maggie does know one thing for sure: “Bill’s going to be a really cute dad!”

The couple, who married in 2006, expect their new arrival at the end of September.
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:00:55 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71702928
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef kvd het volgende:
De eerste foto van Boris Becker en de zwangere Sharlely ‘Lilly’ Kerssenberg????

[ afbeelding ]
wat een onflatteuze foto
of zijn ze echt zo?
pi_71766308
ellen pompeo

pi_71770132
quote:
Zoontje voor Dyanne Beekman
AMSTERDAM - Dyanne Beekman is moeder van een zoon: Christian Franciscus Guido ten Berge Beekman.

Christian, die vanochtend werd geboren, is het eerste kindje van Dyanne en haar geliefde Frans ten Berge.

De Imagostyliste stopte in maart met werken. Een paar weken daarvoor werd ze opgenomen in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen.

„De artsen zeiden toen ook al dat ik het rustiger aan moest doen, maar ik was met grote projecten bezig en ik ga voor kwaliteit: alles of niets. Nu is het alsof mijn kindje zegt: ’mama waar ben je allemaal mee bezig’. Ik heb mijn agenda nu drastisch geleegd.”

Moeder en zoon maken het goed.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_71774617
Patrick Wilson is vader geworden.
quote:
Patrick Wilson and his wife, actress Dagmara Dominczyk Wilson, have welcomed their second son, PEOPLE has learned exclusively.

Kassian McCarrell Wilson was born on Sunday, August 9th. “Mother and baby are both happy and healthy,” says a source close to the family. “Everybody’s great!”

Kassian joins older brother Kalin Patrick, who is 3.

Patrick, 36, who starred in the film adaptation of the graphic novel Watchmen this year, and Dagmara, 33, confirmed the pregnancy in March.

The couple, who were both drama majors at Carnegie Mellon University in the 1990s, were married in June 2005.
And you know I might
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:38:00 #198
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71776869
Heeft Ellen Pompeo nu lekkage? Wat onflatteus!
pi_71778044
Volgens mij heeft ze gewoon een topje aan met extra ondersteuning onder dr boobs. En blijkbaar had ze niet zo goed gekeken in de spiegel, anders had ze er nog wel een bh onder aangetrokken
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:05:33 #200
125420 Starlie
pi_71781697
Ellen Pompeo is wel prachtig zwanger.. als ze nu ook nog eens gaat lachen tenminste!
pi_71792541
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:10 schreef ChatGirl het volgende:

[..]
Lekker gewoontjes voor Dyanne Beekman
pi_71794715
quote:
Actrice Jennifer Hudson is maandag bevallen van een zoon.

De kleine David Otunga jr. werd vernoemd naar zijn vader, worstelaar David.

Het geslacht van het nieuwe Otunga-Hudsontelg was tot het laatst een verrassing voor de nieuwe ouders.
bron telegraaf
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:35:00 #203
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_71799586
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:21 schreef tessie het volgende:
Volgens mij heeft ze gewoon een topje aan met extra ondersteuning onder dr boobs. En blijkbaar had ze niet zo goed gekeken in de spiegel, anders had ze er nog wel een bh onder aangetrokken
Het lijkt mij juist meer op een meegroeibh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71812738
En Brandon Flowers heeft er nog eentje bij
quote:
Brandon Flowers Welcomes Son Gunner
Tags: Births, Dads
Robert Pitts/Landov

Is there room for one more son? Let’s hope so! The Killers’ frontman Brandon Flowers and wife Tana welcomed their second child last week, a baby boy named Gunner Flowers.

“Both baby and parents are healthy and happy,” Killers’ rep Jen Appel tells PEOPLE.

Speaking to the Kramp and Adler radio show shortly before taking the stage on Sunday at Lollapalooza in Chicago, the 28-year-old singer-songwriter confirmed the happy news. Brandon went on to note the difficulties presented by his distinctive last name.

“[Gunner] is a tough name. I had to have something that combats against the Flowers.”

Baby boy joins big brother Ammon, 2, at home in Las Vegas. The pregnancy was announced in May.
aparte naam ... maar tegen de tijd dat het kind op school zit zal hij toch met Zumba's, Honours enz in de klas zitten, valt niet eens op
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:50:49 #205
125420 Starlie
pi_71844236
AMSTERDAM - FILMPJE - De liefdesbaby van Boris Becker en zijn vrouw Lily wordt in februari verwacht, zo liet de tenniskampioen zelf weten.
In een speciale videoboodschap op de website van Bild vertelde Boris over de zwangerschap van zijn vrouw.

"Wij zijn vorige week naar een arts gegaan en ik heb haar toen gevraagd: wordt het een tweeling of een drieling? Of zal mijn vrouw misschien al in november bevallen'? Dat was niet het geval. Als alles goed gaat en God het zo wil, komt onze baby in februari 2011 ter wereld. Hopelijk kerngezond!"

Boris en de Nederlandse Lily traden op 12 juni in het huwelijk. Eind vorige maand werd bekend dat Lily zwanger is.

Bron: telegraaf.nl

Dat wordt een lange zwangerschap! Ook wel een beetje vreemd dat ze zelf niet helemaal weten wanneer het kindje ongeveer komt... November - Februari het is nogal een verschil!
pi_71850805
Ellen Pompeo
quote:
In Touch can exclusively reveal that Grey's Anatomy star Ellen Pompeo is having a baby girl! A glowing Ellen went shopping with a friend at Juvenile Shop in Sherman Oaks, Calif., on July 23, where she bumped into Nicole Richie. "Nicole and Ellen greeted each other with a hug and seemed like they were good friends," an eyewitness tells In Touch. Nicole was helping the 39-year-old with her baby registry. Ellen is due in October, and wanted everything from a BabyBjörn bouncer to girly organic blankets. "Nicole was so excited to offer her help to Ellen," says an insider. "She was giving advice about what she should buy and things she'll need for the nursery."
Bron
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:33:04 #207
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_71858063
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef Starlie het volgende:
AMSTERDAM - FILMPJE - De liefdesbaby van Boris Becker en zijn vrouw Lily wordt in februari verwacht, zo liet de tenniskampioen zelf weten.
In een speciale videoboodschap op de website van Bild vertelde Boris over de zwangerschap van zijn vrouw.

"Wij zijn vorige week naar een arts gegaan en ik heb haar toen gevraagd: wordt het een tweeling of een drieling? Of zal mijn vrouw misschien al in november bevallen'? Dat was niet het geval. Als alles goed gaat en God het zo wil, komt onze baby in februari 2011 ter wereld. Hopelijk kerngezond!"

Boris en de Nederlandse Lily traden op 12 juni in het huwelijk. Eind vorige maand werd bekend dat Lily zwanger is.

Dat wordt een lange zwangerschap! Ook wel een beetje vreemd dat ze zelf niet helemaal weten wanneer het kindje ongeveer komt... November - Februari het is nogal een verschil!
Misschien dat ze al een enorme buik heeft, en dat ze daarom 'grapjes' maken of het een 2 of 3ling wordt en of het soms al in nov geboren wordt. Ofzo. Ik weet het ook niet
pi_71861176
Zus van... is zwanger - editie.
quote:
Reality star Kourtney Kardashian — whose spinoff show with younger sister Khloe, Kourtney and Khloe Take Miami, premieres Sunday — is expecting her first child, she confirms to E!.

“We were in the Everglades, and I kept feeling nauseous and sick. I just kept thinking something wasn’t feeling right,” she explained. “I’ve never missed a period in my life. Literally, I took like 20 tests; I went to the doctor and he confirmed the news. I was just so shocked.”

The Keeping Up with the Kardashians star, 30, will welcome her baby — dad is Scott Disick — “right around Christmas time.”
And you know I might
pi_71861224
Kendra Wilkinson krijgt een jongetje.
quote:
Her intuition was correct! Kendra Wilkinson blogs that an ultrasound earlier today revealed that she is, in fact, expecting a son.

“Hank and I are having a baby boy!!!!!!!!!!!! AHHHHHH!!!!!!,” she writes. “When the doctor told me I was just like OH MY GOD, I’m going to have a son!!!!! Today is certainly always going to be one of the most memorable days of my life!”

“Whether this little guy is a jock or not, he’s definitely going to be a mama’s boy. And, there’s no doubt he’s gonna be a handsome one…just look at his dad,” she adds.

“Hank and I can’t wait to get started decorating the nursery and stocking his closet full of teeny tiny Eagles jerseys (and Chargers ones too hahahaha),” the Girls Next Door and Kendra star says. Due in late December with her and husband Hank Baskett’s first child, Kendra, 24, says, “Christmas Day and dirty diapers can’t come soon enough.”
Precies wat ze wilde dus.
And you know I might
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:55:45 #210
163650 Greys
pi_71877058
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:52 schreef Butterfly91 het volgende:
Ellen Pompeo
[ afbeelding ]
[..]

Bron
Die staat ook weinig tot nooit breed lachend op de foto he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:21:48 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71877749
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef Starlie het volgende:

olifantendracht
pi_71887802
Sarah Chalke (Scrubs) is zwanger.
quote:
The cast of Scrubs continues to grow!

Actress Sarah Chalke – who has portrayed Dr. Elliot Reid on the sitcom since 2001 – is pregnant, her rep confirms. Baby-on-the-way is due this winter, and will also be the first for Sarah’s fiancé, entertainment lawyer Jamie Afifi. The couple were engaged in December 2006.

If the 32-year-old, who recently starred in Maneater, is in need of a kindred spirit on set she need look no further than co-star Judy Reyes, who expects her first child – a girl — in November.
Zij is zo leuk in Scrubs
And you know I might
pi_71887866
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:17 schreef rena het volgende:
Sarah Chalke (Scrubs) is zwanger.
[..]

Zij is zo leuk in Scrubs
Leuk!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71909858
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef rena het volgende:
Kendra Wilkinson krijgt een jongetje.
[..]

Precies wat ze wilde dus.
En de naam is inmiddels ook al bekend
quote:
Playboy Playmate Kendra Wilkinson and NFL player Hank Baskett decided on their son’s name already — Hank Baskett IV!

Kendra wrote on her official site, “Hank and I have soooo much to do to prepare for our baby’s arrival, but one thing we can already cross off our list is coming up with a name. We’ve already decided to name our son Hank Baskett IV!!!”

The 24-year-old cutie continued, “Hank’s dad and his grandfather were both named Hank, so it was very important to us to carry on the family tradition. I can’t wait to meet my little Hank.

Can’t wait to see the little guy!

Read more: http://justjared.buzznet.com/page/2/#ixzz0OHilwpi2
lekker.....euhmmm....origineel
pi_71981145
quote:
Céline Dion is zwanger
Uitgegeven: 18 augustus 2009 15:16
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2009 15:16

AMSTERDAM - Céline Dion (41) en haar man Rene Angelil (67) verwachten hun tweede kindje. Dat heeft de Canadese krant Journal de Montréal dinsdag bekendgemaakt. De zangeres is zwanger geraakt via IVF-behandelingen.

Het stel heeft al een kindje, Rene-Charles, die in januari 2001 geboren werd. Angelil heeft daarnaast nog drie kinderen uit twee eerdere huwelijken.

Dion liet al eerder weten dat ze haar familie graag uit wilde breiden. Zelf heeft ze haar zwangerschap nog niet bevestigd op haar website, zo meldt de krant.

Onlangs werd bekend dat de Canadese zangeres de derde positie inneemt als het gaat om best verdienende vrouwen in Hollywood.
pi_71981500
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:22 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van haar (integendeel) maar dit vind ik leuk nieuws
pi_71983160
Wauw,ik wist niet dat ze nog steeds zoveel verdient.
pi_71985057
De vriendin van Alain Clark, Reva, is ook zwanger, stond in een interview in de Glamour. Ze is eind december uitgerekend.
know'm sayin?
word? word.
pi_71986157
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:28 schreef Cacao het volgende:
Wauw,ik wist niet dat ze nog steeds zoveel verdient.
Ja, zij verdient miljoenen en miljoenen (misschien wel honderden miljoenen) met haar meerjaarse Las Vegasshows

Leuk voor grote broer!
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:44:59 #220
43556 miss_dynastie
pi_71986360
Is Celine pas 41? Jee, die ziet er echt veel ouder uit
pi_71986582
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Celine pas 41? Jee, die ziet er echt veel ouder uit
Komt denk ik omdat ze zo mager is. Als je écht mager bent (en dus niet gewoon slank) dan zie je er al snel oud uit na je 30ste.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:59:49 #222
208890 June.
Seriously?
pi_71986705
Maar goed, een vader van 67 en een moeder van 41.. Hopelijk krijgt ze een gezond kindje
Shine bright like a diamond.
  Redactie Frontpage woensdag 19 augustus 2009 @ 05:13:51 #223
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_72000356
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:59 schreef June. het volgende:
Maar goed, een vader van 67 en een moeder van 41.. Hopelijk krijgt ze een gezond kindje
Het zaad is natuurlijk afkomstig van een man die toen wat jonger was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72001461
quote:
Johnny Knoxville and Girlfriend Expecting a Baby
Tags: Dads, Expecting
Flynet

Jackass daredevil Johnny Knoxville will soon be a father-of-two. The 38-year-old actor is expecting a baby with girlfriend Naomi Nelson, his rep confirms to Us Weekly.

“Yes, they are expecting and very excited.”

Baby-on-the-way is due in late winter, and will join Johnny’s daughter Madison, 13, from a previous marriage.

Source: Us Weekly

En een geruchtje
quote:
Baby on the Way for Colin Farrell?
Tags: Dads, Expecting
Jason Merritt/FilmMagic

Touching down at LAX on Sunday, all eyes were on Colin Farrell and girlfriend Alicja Bachleda – who sparked pregnancy rumors by showing off what appeared to be a baby bump.

Polish actress Alicja, 26, whom Colin began dating earlier this year, reportedly rested a hand on her growing belly while making her way through the airport with her Ondine costar.

A rep for Colin, 33, could not be reached for comment.

If true, this will make the actor a father for the second time – he has a 5 ½-year-old son, James Padraig, with model Kim Bordenave. Of James – who was diagnosed with Angelman Syndrome in 2004 – Colin says, “[I'm] incredibly blessed to have him in my life.”
pi_72003488
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:22 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Het is nu ook bevestigd door een woordvoerder van het stel:
quote:
A rep for the 41-year-old singer confirmed the news to various outlets saying, “Céline and René are very happy,” and “They are crazy in love over the news … they are overjoyed.” Céline is reportedly due in May.

A family friend also tells PEOPLE, “We learned this morning.”
Ik ben ook geen fan, maar vind het wel erg leuk voor haar.
And you know I might
pi_72006966
Vreemd, dat wil dus zeggen dat ze nog 9 maanden moet? Als het zo spannend is, zou ik het echt niet direct al de wereld in helpen denk ik
pi_72007496
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Komt denk ik omdat ze zo mager is. Als je écht mager bent (en dus niet gewoon slank) dan zie je er al snel oud uit na je 30ste.
Ja en ze heeft ook zo'n klassiek gezicht, met zo'n stevige neus en strak klein serieus mondje...

Ik dacht ook al dat ze toch misschien al richting 50 ging, maar goed... wel leuk voor ze!
pi_72057610
Robert ten Brink wordt opa
quote:
HILVERSUM - Tv-presentator Robert ten Brink wordt voor het eerst opa. Zijn oudste dochter, Nina, verwacht haar eerste kindje.

De RTL4-presentator vertelde donderdag in RTL Boulevard dat zijn dochter inmiddels ruim vijf maanden zwanger is.

''In december gaat het gebeuren'', aldus Ten Brink, die nog niet weet of hij een kleinzoon of -dochter krijgt. ''We laten de natuur zijn werk doen en dan zien we wel wat het wordt.''
Denk dat hij wel een leuke opa wordt, hopen voor hem dat het een jochie is
And you know I might
pi_72058772
Leuk!! Ik vind Robert sowieso al een leuke man.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 03:05:04 #230
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_72062488
Jimmy Knoxville weer vader? Hij is koud gescheiden van zijn 1e vrouw. De reden is nu ws dus ook bekend.
pi_72063642
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 03:05 schreef Smirre het volgende:
Jimmy Knoxville weer vader? Hij is koud gescheiden van zijn 1e vrouw. De reden is nu ws dus ook bekend.
Dat valt mee. Even gegoogeld, hij is op 1 februari 2007 gescheiden (volgens wiki), en hij heeft nu bijna een jaar een vriendin, dus dat zou 2008 zijn geweest
quote:
Johnny Knoxville wordt voor de 2e keer papa
donderdag 20 augustus 2009Bron: belga Auteur: bvb Johnny Knoxville, een van de waaghalzen uit de tv-serie 'Jackass', wordt voor de tweede keer vader. Zijn vriendin Naomi Nelson, waar hij bijna een jaar mee samen is, is drie maanden zwanger.
De acteur uit 'The Dukes of Hazzard', die eigenlijk Philip John Clapp heet, heeft al een dochter van dertien jaar oud met zijn ex-vrouw Melanie. De twee zijn in 2007 gescheiden na 12 jaar huwelijk.
  † In Memoriam † vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:26:28 #232
43556 miss_dynastie
pi_72063899
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Vreemd, dat wil dus zeggen dat ze nog 9 maanden moet? Als het zo spannend is, zou ik het echt niet direct al de wereld in helpen denk ik
Nou, de 'family friend' heeft het die ochtend gehoord. Denk dus dat ze het gewoon voor zich hebben gehouden in het begin en het nu aan de hele wereld hebben geopenbaard, omdat alle goede 'family friends' doorgaans rechtstreeks naar de pers rennen
pi_72063996
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, de 'family friend' heeft het die ochtend gehoord. Denk dus dat ze het gewoon voor zich hebben gehouden in het begin en het nu aan de hele wereld hebben geopenbaard, omdat alle goede 'family friends' doorgaans rechtstreeks naar de pers rennen
Dit was een rep die het nieuws bevestigde, dus niet een family friend
  † In Memoriam † vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:36:35 #234
43556 miss_dynastie
pi_72064089
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef kvd het volgende:

[..]

Dit was een rep die het nieuws bevestigde, dus niet een family friend
Dat begreep ik wel, maar uit het feit dat een family friend vertelde dat hij het die ochtend had gehoord, leid ik af dat ze het gewoon op moment x aan de hele wereld openbaar hebben gemaakt, juist om te voorkomen dat het te vroeg uitlekt.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:24:42 #235
101884 PeRi
Allons-y!
pi_72065072

Heidi !
Whatever I want.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:03:02 #236
208890 June.
Seriously?
pi_72065952
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 05:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Het zaad is natuurlijk afkomstig van een man die toen wat jonger was
Op zich is dat nog niet zo erg, maar wel die 41 jaar van Celine. Maar heb al begrepen dat ze zwanger is geworden van haar eigen eicel, die 7 jaar geleden al was ingevroren. Dus dan kan het inderdaad wel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:14:56 #237
163650 Greys
pi_72076732
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]

Heidi !
Dat lijkt me nou echt een énig mens met de nodige zelfspot
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72077773
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:03 schreef June. het volgende:

[..]

Op zich is dat nog niet zo erg, maar wel die 41 jaar van Celine. Maar heb al begrepen dat ze zwanger is geworden van haar eigen eicel, die 7 jaar geleden al was ingevroren. Dus dan kan het inderdaad wel.
Vrouwen kunnen op die leeftijd ook nog 'natuurlijk' zwanger raken hoor. Niet alle vrouwen natuurlijk, en er zijn risico's aan verbonden, maar raar is het niet. In de tijd dat vrouwen nog regelmatig een stuk of tien kinderen kregen, gebeurde het ook vaak genoeg dat het nakomertje op die leeftijd kwam. Mijn eigen moeder was bijna 41 toen ze mij kreeg.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_72086746
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:58 schreef mane het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen op die leeftijd ook nog 'natuurlijk' zwanger raken hoor. Niet alle vrouwen natuurlijk, en er zijn risico's aan verbonden, maar raar is het niet. In de tijd dat vrouwen nog regelmatig een stuk of tien kinderen kregen, gebeurde het ook vaak genoeg dat het nakomertje op die leeftijd kwam. Mijn eigen moeder was bijna 41 toen ze mij kreeg.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen a) die kans is klein en b) de kans dat het kind gezond is of dat de zwangerschap goed afloopt wordt ook minder. Vandaar dat er ook grenzen zijn aan de leeftijd van IVF.
pi_72123778
Kourtney Kardashian.

pi_72124503
Nou wat een happy couple. Vooral hij wacht volgens mij met smart op zijn kleine spruit

Heidi is heel mooi zwager. En is op youtube een filmpje van een item 'I get that a lot' echt hilarisch, hele leuke vrouw
know'm sayin?
word? word.
pi_72134683
Ellen Pomeo en Chris Ivery

pi_72135004
Karen van K3 is zwanger, bron: alle showbizzsites.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:20:39 #244
208890 June.
Seriously?
pi_72136443
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:20 schreef Butterfly91 het volgende:
Ellen Pomeo en Chris Ivery

[ afbeelding ]
Volgens mij gaat dat een heel mooi kindje worden
pi_72144293
Wendy van Dijk is zwanger
quote:
Wendy van Dijk (38) is in verwachting. In een exclusief interview met RTL Boulevard vertelt de presentatrice/actrice vanavond dat ze al ruim twee maanden zwanger is van RTL 4-directeur Erland Galjaard.

In het zeer uitgebreid en openhartige interview vertelt Wendy dat de zwangerschap komt na een zware periode. Dit voorjaar kreeg ze namelijk een miskraam. Nog nauwelijks bekomen van deze klap bemerkte zij tijdens haar vakantie voor de derde keer zwanger te zijn. Verder vertelt ze hoe haar zoon Sem (6) reageerde op het blije nieuws en verklapt ze of de baby gevolgd wordt door een groots huwelijk.
Stond in het RTL Boulevard topic, denk nu ook wel dat dat het grote nieuws is wat er vanavond uit komt
And you know I might
pi_72144579
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef rena het volgende:
Wendy van Dijk is zwanger
[..]

Stond in het RTL Boulevard topic, denk nu ook wel dat dat het grote nieuws is wat er vanavond uit komt
Dus als ze niet die miskraam had gehad was ze helemaal gelijk op gegaan met Xander
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:40:20 #247
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_72146779
Is die Erland al wel gescheiden eigenlijk??
To infinity…and beyond!
pi_72148420
Karen van K3 is ook zwanger
quote:
Karen Damen, alias 'de rosse van K3', is zwanger van haar eerste kindje.

Damen (34) en haar vriend Antony Van der Wee (drummer bij The Ditch) wilden het nieuws eigenlijk nog niet naar buiten brengen, 'maar het goede nieuws lekte gisteravond toch al uit', zo schrijven kranten van De Persgroep.

Helemaal onverwachts komt de zwangerschap van Karen niet. De zangeres gaf maanden geleden al in interviews te verstaan dat ze geen jaren meer zou wachten om mama te worden.

Mede-K3-zangeres Kristel had tijdens haar 10-jarige carrière bij K3 ook al twee kinderen.

Op dit moment zoeken Karen en Kristel in het televisieprogramma 'K2 zoekt K3' naar een geschikte opvolgster voor Kathleen Aerts, die onlangs een punt zette achter haar carrière bij de meidengroep.

Voor Karen en de andere twee zangeressen staat er later dit jaar een grote reeks optredens op het programma.

Bron: www.nieuws.be
pi_72148457
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:38 schreef miss-piggy het volgende:
Karen van K3 K2 is ook zwanger
[..]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72148835
pi_72149577
Interview van Wendy bij RTL Boelievaar is op de helft. Wel openhartig. Anders hadden we nooit geweten dat ze 3 weken heeft "gevloeid"....

Maar wel leuk voor ze

Ik vind Erland wel
pi_72153383
Wendy van Dijk

Engerd Galbak
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72153815
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:38 schreef miss-piggy het volgende:
Karen van K3 is ook zwanger
[..]

Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voet
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72154263
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat ze met die Gert van Samson had! Maargoed, ik volg het k3 nieuws ook niet op de voet
Gertje is al lang verleden tijd!
pi_72154742
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
Wendy van Dijk
Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig... Zag een week of wat geleden "Ik kom bij je eten" en gut wat een egostrelerij allemaal. T'is dat ik haar "vroeger" leuk vond in Hart in actie enzo, geen idee of ze nu de laatste jaren zo is veranderd of dat ze altijd was, maar dat leuke nuchtere mens zie ik er niet echt meer in.
pi_72155794
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vond Wendy altijd wel redelijk aardig en bescheiden, maar tegenwoordig... Zag een week of wat geleden "Ik kom bij je eten" en gut wat een egostrelerij allemaal. T'is dat ik haar "vroeger" leuk vond in Hart in actie enzo, geen idee of ze nu de laatste jaren zo is veranderd of dat ze altijd was, maar dat leuke nuchtere mens zie ik er niet echt meer in.
Ik vond Wendy ook altijd een sympathieke meid, maar tegenwoordig....

Ze heeft altijd zielig gedaan om het gene wat haar toen was overkomen met Xander (en gaf haar toen ook groot gelijk) Maar is nu zelf een homewrecker met die Galbak van een RTL baas.

Ook met haar uitspraken van" "Ik wil alleen 2e kind van Xander, en anders niet" valt ze nu lelijk door de mand.

Ook die geflopte show van haar (hoe heet het ook al weer? Wedding... bla bla) was niet tot stand gekomen als ze niet met haar baas het bed deelde.

Jammer dat zo'n sympathieke vrouw als Wendy van Dijk zo is veranderd door die Galbak. Van ideale schoondochter tot arrogante homewrecker.... jammer hoor!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72156884
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:

Maar is nu zelf een homewrecker met die Galbak van een RTL baas.
Ik weet van niks...
* Pisces29 haast zich naar SHO
Heeft hij z'n vrouw verlaten voor Wendy dan?
pi_72157873
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet van niks...
* Pisces29 haast zich naar SHO
Heeft hij z'n vrouw verlaten voor Wendy dan?

Sterker nog, hij was nog getrouwd toen hij wat met "arme" Wendy begon

Klikkerderklik
pi_72158396
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sterker nog, hij was nog getrouwd toen hij wat met "arme" Wendy begon

Klikkerderklik
Sneu als je zelf al iets hebt meegemaakt in de liefde, dat je dan zelf ook zulke dingen doet.
(Geen idee of Erland z'n huwelijk al half voorbij was, soms delen mensen al eeuwen geen bed meer...maar toch...)
Even wachten tot Wendy "in de liefde is alles geoorloofd" zegt

Ik vind het overigens ook zo sneu dat je gelijk met je ex een kind verwacht, maar dat terzijde
pi_72163924
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef FireFox1 het volgende:

Ook met haar uitspraken van" "Ik wil alleen 2e kind van Xander, en anders niet" valt ze nu lelijk door de mand.

OMG heeft ze dat echt gezegd Wat triest
pi_72165425
Ik vind die reclame van Wendy voor Robijn ook echt:
pi_72167780
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:55 schreef June. het volgende:
Ik vind die reclame van Wendy voor Robijn ook echt:
'Dan ruik ik en dan heb ik echt zoits van oooooohhhhhHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh'
pi_72175260
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 10:01:26 #264
43556 miss_dynastie
pi_72193217
Het huwelijk heeft voor meisje van Dijk wel een andere lading gekregen, zegt ze in d'r interview met Boulevard. Ja, dat krijg je ervan, als je andermans huwelijk naar de knoppen helpt
pi_72196093
quote:

[..]

Inderdaad, walgelijk
pi_72197685
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Het huwelijk heeft voor meisje van Dijk wel een andere lading gekregen, zegt ze in d'r interview met Boulevard. Ja, dat krijg je ervan, als je andermans huwelijk naar de knoppen helpt
Ik had altijd wel medelijden door het hele Xander verhaal, maar nu...
pi_72198007
quote:

[..]

Gruwelijk idd
pi_72237410
Er zijn weer geruchten over Katja Schuurman
quote:
Toch baby

Iedereen vroeg zich af of Katja Schuurman onder haar wijde bloemenjurk een bol buikje verborg. Volgens Party is de actrice inderdaad zwanger. Het blad vond een bron die zijn mond voorbij praatte. Het is iemand uit de schoonfamilie, familie van man Thijs dus.

Eerder al viel het iemand op dat Katja wèl proostte met haar champagne, maar geen slok nam. Zou het dan toch? Volgens de bron is ze twee maanden zwanger en wordt dus over enkele weken het grote babynieuws bekend gemaakt.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:16:13 #269
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72237667
Als het waar is, zou ik het ze heel erg gunnen na de miskraam!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72238241
Kim Lian is vast ook weer snel zwanger:

Kim-Lian wil graag tweede kindje
Uitgegeven: 28 augustus 2009 16:40
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2009 16:40

AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij wil graag een tweede kindje. De zangeres, actrice, musicalster en presentatrice beviel vorig jaar van Ronja Emma.

Van der Meij wil graag een broertje of zusje voor dochterlief, maar gaat niets plannen. "Laat dat de natuur maar bepalen", zegt ze. Kim-Lian is ook na de bevalling aan het werk geweest.

Zo nam ze de hoofdrol in de musical 'Footloose' op zich en is ze weer druk bezig met haar muzikale carrière. Zondag schiet ze de video voor haar nieuwe nummer 'Not that kinda girl'.

Relativeren

Toch heeft Ronja Emma wel het een en ander veranderd in het drukke leventje van Kim-Lian. "Ik kan dingen veel beter relativeren."

"Als iets niet goed gaat op mijn werk of zo dan had ik daar voorheen heel erg mee kunnen zitten en misschien niet van kunnen slapen. Nu is dat zo onbelangrijk, want het allermooiste en allerleukste is mijn kindje. Als het met haar maar goed gaat, de rest is dan bijzaak."

Ontdekken

Helemaal zonder slag of stoot ging het weer oppakken van haar werk voor Kim-Lian niet. "Het is mijn eerste kindje, dus de eerste paar maanden moest ik alles een beetje ontdekken. Wat houdt dit allemaal in, hoe werkt dat en hoe moet dat."

"Op een gegeven moment had ik de routine gevonden en er vertrouwen in gekregen en sindsdien gaat het allemaal bijna vanzelf."

Natuur

Het ouderschap bevalt Kim-Lian en haar Zweedse vriend Daniël zo goed dat het stel al over gezinsuitbreiding denkt. "Ik wil heel graag meerdere kinderen, dat is geen geheim."

"Ik hoop dat er een tweede komt, maar wanneer dat moet de natuur maar bepalen. Ik ga niets plannen, maar het is welkom."
© Novum

Bron
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:04:59 #271
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72249781
quote:

[..]

Erger nog; ze denkt echt van Ohoooooooooh.
Probeert ze de hele comercial quasi filosofisch en intelligent uit de hoek te komen, eindigt het zo?
Ze denkt: Ohooooh?
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_72252050
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:34 schreef Pisces29 het volgende:

Ik vind het overigens ook zo sneu dat je gelijk met je ex een kind verwacht, maar dat terzijde
Ik dacht dat ook direct, zo van 'hij een kind erbij? Dan ik ook'
pi_72295942
pi_72309630
Ik las in dit topic dat het scheen dat Nicole Richie aan het bevallen was. Nog niets over bekend?
Don't you love her madly?
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:17:55 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_72310649
Nee, Perez kwam er later ook op terug. Blijkbaar moet ze wel bedrust houden (weet niet of dat in het ziekenhuis moet) maar er was dus wel iets aan de hand waardoor Good Charlotte hun optredens had afgezegd.

Haar 'due date' is niet bekend, of wel? Heb het idee dat zij ook al kei lang zwanger is.
pi_72312587
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee, Perez kwam er later ook op terug. Blijkbaar moet ze wel bedrust houden (weet niet of dat in het ziekenhuis moet) maar er was dus wel iets aan de hand waardoor Good Charlotte hun optredens had afgezegd.

Haar 'due date' is niet bekend, of wel? Heb het idee dat zij ook al kei lang zwanger is.
Het kan wel elk moment gebeuren
quote:
NICOLE RICHIE
Due in late August/early September with her second child, Nicole Richie has been staying busy this pregnancy – the mom-to-be recently launched her own maternity line with A Pea in the Pod! "It is completely unreal to have a vision and have it come to life five months later," she told PEOPLE. "I’m so blessed, I’m so lucky."
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:06:44 #277
208890 June.
Seriously?
pi_72313908
Ellen op haar baby shower. Gezien de cadeautjes gaat het gerucht dat het een meisje wordt.

pi_72331179
Wat grappig dat Kourtney zwanger is van haar ex. hihi
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:56:36 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_72343696
Flinke bump van Heidi Klum

dinsdag 1 september 2009 @ 16:04:11 #280
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72343938
Hoe doet die vrouw dat toch? Ze is echt mooi zwanger!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72348159
quote:
Halle Berry Is Pregnant!

We've been saying this for weeks now, and a source for Life & Style has confirmed that Halle Berry is expecting her second child!

"Halle is overjoyed," an insider close to Halle and babydaddy Gabriel Aubry tells the mag. "The first time, she struggled so much to get pregnant and eventually conceived through in vitro fertilization. This time, the baby was conceived through artificial insemination. She’s just ecstatic to be pregnant again. She wasn’t sure if she’d have another baby, so she’s very happy!" If it's really true, congrats to the gorgeous couple!

Calls to Halle's publicist were not returned in time for publication.
Bron
pi_72352611
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:20 schreef Felixa het volgende:

[..]

Bron
Wat wil je ook met zo'n kerel
pi_72355237
David Boreanaz is weer vader geworden.
quote:
David Boreanaz's little angel has arrived. Wife Jaime Bergman delivered the couple's second child, daughter Bardot Vita Boreanaz, on Monday, PEOPLE has learned exclusively.

Baby Bardot weighed in at 7 lbs., 14 oz., and joins big brother Jaden Rayne, 7, at home.
The birth comes as a relief to Bones star Boreanaz, who had been staying close to home in case Bergman, who had been on bed-rest, went into labor.
"I must maintain a 20-mile radius. I cannot travel beyond that," the former Angel star, 40, told PEOPLE recently. "If I do, I'll freak out – I have to be there when the baby comes."
Now that Bardot has arrived, the couple can breathe easy.
"We've been trying to have another baby for a couple of years now so we are beyond excited," Bergman, 33, recently told PEOPLE's Celebrity Baby Blog. "We're over the moon.”
The new season of Bones will premiere Sept. 17 at 8 p.m. EST on Fox.
Aparte naam weer Naar Brigitte Bardot vernoemd?
And you know I might
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:30:36 #284
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_72356429
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat wil je ook met zo'n kerel

Leuk voor ze!
pi_72357625
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:06 schreef June. het volgende:
Ellen op haar baby shower. Gezien de cadeautjes gaat het gerucht dat het een meisje wordt.

[ afbeelding ]
Huh? Ze lijkt helemaal geen buik te hebben
pi_72372000
quote:
'Jan Smit wordt vader'

van onze redactie
AMSTERDAM - In Volendam gonst het van de zwangerschapsgeruchten. Liza Plat, de vriendin van zanger Jan Smit, zou zeven weken in verwachting zijn.

Volgens het weekblad Story is Jan gek op kinderen en droomt hij al geruime tijd van een gezin. Ook tijdens zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen zou hij zijn kinderwens niet onder stoelen of banken hebben gestoken. Jennifer Cooke, de beste vriendin van de presentatrice/actrice, vertelde eerder aan het weekblad: "Jan bleef maar zeuren over een baby. We werden er soms gek van. Nog kort voor de breuk zei hij tegen Yolanthe: 'Ik wil een kind van je'. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken."

Zou de droom van de Volendammer nu dan eindelijk in vervulling gaan? Manager Jaap Buijs heeft Liza's zwangerschap nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zal 'het blijde nieuws' pas naar buiten worden gebracht wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken.
Liza heeft al een kind, dochtertje Fem (1), met haar ex-man Wim Visscher.
pi_72372151
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]
Áls dat waar is, dan is Jan(tje) echt de soap van het jaar
pi_72372184
Halle Berry is zwanger

Uitgegeven: 2 september 2009 15:41
Laatst gewijzigd: 2 september 2009 15:41

AMSTERDAM - Halle Berry is in verwachting van haar tweede kindje. Het Amerikaanse tijdschrift Life & Style bevestigt de geruchten die al langer de ronde deden.

De 42-jarige actrice is volgens het blad drie maanden in verwachting. "Halle is erg gelukkig", vertelde een met het koppel bevriende bron aan het blad.

"Ze is gek van blijdschap, dat het haar gelukt is om zwanger te raken van een tweede".

De komst van haar eerste telg ging niet bepaald zonder slag of stoot. Na dertig negatieve zwangerschapstesten raakte de 'Monster's Ball'-actrice pas in verwachting.

Kunstmatige inseminatie

Dit gebeurde uiteindelijk met hulp van doktoren. Ook bij haar tweede nakomeling is de komst te danken aan kunstmatige inseminatie.

Halle Berry heeft sinds vier jaar een relatie met model Gabriel Aubry. Hun dochter Nahla Ariela is geboren op 16 maart 2008.

Uit haar vorige huwelijk met Eric Benet heeft de ster ook een dochter. Hun kind, India, is destijds geadopteerd.

~~~~~~

Maar even een Nederlandse versie

Bron
pi_72372213
Mark Wahlberg schijnt volgens geruchten ook weer vader te worden.
quote:
t appears as though there are no shortage of reasons for Mark Wahlberg and Rhea Durham to celebrate.

Fresh on the heels of their Aug. 1 wedding, Durham was spotted on Sunday at The Grove in Los Angeles sporting quite the baby bump. Though no official announcement has been made, a source says the couple are expecting their fourth child.

Already parents to Ella Rae, who is about to turn 6, Michael, 3, and Brendan Joseph, 11 months, the couple have made no secret of their desire for a big family.

Last summer, Wahlberg – 38-year-old executive producer of HBO's Entourage – joked that "when the kids are good, we want eight or nine." He went on to call life in a full house "hectic ... but a lot of fun."

The actor's rep did not respond to requests for comment.

Kan ook de wind zijn die onder haar shirt waait, maar ze lijkt een buikje te hebben ja
And you know I might
pi_72372252
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef Vlindur het volgende:
Halle Berry is zwanger

Uitgegeven: 2 september 2009 15:41
Laatst gewijzigd: 2 september 2009 15:41

AMSTERDAM - Halle Berry is in verwachting van haar tweede kindje. Het Amerikaanse tijdschrift Life & Style bevestigt de geruchten die al langer de ronde deden.
[ afbeelding ]

De 42-jarige actrice is volgens het blad drie maanden in verwachting. "Halle is erg gelukkig", vertelde een met het koppel bevriende bron aan het blad.

"Ze is gek van blijdschap, dat het haar gelukt is om zwanger te raken van een tweede".

De komst van haar eerste telg ging niet bepaald zonder slag of stoot. Na dertig negatieve zwangerschapstesten raakte de 'Monster's Ball'-actrice pas in verwachting.

Kunstmatige inseminatie

Dit gebeurde uiteindelijk met hulp van doktoren. Ook bij haar tweede nakomeling is de komst te danken aan kunstmatige inseminatie.

Halle Berry heeft sinds vier jaar een relatie met model Gabriel Aubry. Hun dochter Nahla Ariela is geboren op 16 maart 2008.

Uit haar vorige huwelijk met Eric Benet heeft de ster ook een dochter. Hun kind, India, is destijds geadopteerd.

~~~~~~

Maar even een Nederlandse versie

Bron
Want er bestaan nog steeds mensen die geen engels kunnen lezen ? Dat zou wel zeer sneu zijn
And you know I might
pi_72372346
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef rena het volgende:

[..]

Want er bestaan nog steeds mensen die geen engels kunnen lezen ? Dat zou wel zeer sneu zijn
Niet iedereen begrijpt Engelse termen als het bv om kunstmatige inseminatie gaat enzo... niks mis mee toch?
pi_72372643
quote:

[..]

Ik heb geen zin om Engels te lezen als het ook in het Nederlands kan. En trouwens, deze heeft meer informatie.
  Moderator woensdag 2 september 2009 @ 17:20:40 #293
184769 crew  Deisyy
pi_72372709
quote:

[..]

Natuurljk kan iedereen Engels lezen, maar of ze het begrijpen?

Maar jij willde natuurlijk jouw engelse taalkennis even benadrukken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 2 september 2009 @ 17:21:14 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72372723
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen begrijpt Engelse termen als het bv om kunstmatige inseminatie gaat enzo... niks mis mee toch?
Ware het niet dat in de Engelstalige bron gesproken wordt van 2 verschillende vormen..... die in de NL versie voor het gemak maar tot één en dezelfde methode zijn gedegradeerd.

The first time, she struggled so much to get pregnant and eventually conceived through in vitro fertilization. This time, the baby was conceived through artificial insemination.

Kunstmatige inseminatie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72373893
Een geboorte:
quote:
Laetitia Casta Welcomes Daughter Athena
Tags: Births
REUTERS/Eric Gaillard /Landov

It’s a girl! Model and actress Laetitia Casta and her partner Stefano Accorsi welcomed their second child together on Saturday, August 29th, according to Purepeople. Much like the pregnancy, details surrounding the birth of baby girl Athena have been kept quiet; Reps for the couple have yet to release a statement confirming the news.

Athena is joined by big brother Orlando, 3 this month, and Sahteene, 7 ½, Laetitia’s daughter with ex Stéphane Sednaoui.

While Laetitia stayed mum throughout the months she was expecting, there was no need for an announcement as her burgeoning belly did all the talking! In May, during the 62nd Annual Cannes Film Festival, Laetitia strutted her stuff on the red carpet and proudly displayed her growing bump in a fitted black dress.

[ Bericht 4% gewijzigd door kvd op 02-09-2009 18:28:52 ]
  Redactie Frontpage woensdag 2 september 2009 @ 18:19:41 #296
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_72374176
quote:

[..]

Nee, het is nog steeds een Nederlandstalig forum en daarom is het wel handig als er dingen in het Nederlands gepost worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72375019

Heidi Klum

Camila Alves
pi_72415228
Taye Diggs is vader geworden.
quote:
AMSTERDAM - Acteur Taye Diggs en zijn vrouw Idina Menzel hebben een zoon gekregen.

Met Taye, onder meer bekend door de series Greys Anatomy en Private Practice, zijn nieuwe zoontje en zijn vrouw gaat het allemaal goed, zegt een woordvoerder tegen People.

Het kindje heet Walker Diggs.
And you know I might
  donderdag 3 september 2009 @ 22:25:07 #299
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_72415864
Vorige week luisterde ik "Met het oog op morgen".. (oa op Radio 1 om 23:00 uur)
Het was voor Lucella Carasso haar laatste aflevering..

Ze gaat elders op de radio verder, maar gaat eerst genieten van haar zwangerschapsverlof..
Ze is dus zwanger van haar 2e kindje..

Dit is ze dus..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_72519931
Marley Shelton is bevallen. Is bekend van o.a. Sin City, Death Proof en Planet Terror
quote:
It’s a girl for Marley Shelton! The actress delivered daughter West Flynn on Sunday, September 6th in Los Angeles, Calif., her rep tells PEOPLE exclusively.

Baby West, who weighed in at 9 lbs. and 21 inches long, is the first child for Marley, 35, and her husband, producer Beau Flynn.

“She’s an absolutely miraculous, gorgeous bundle of pure love,” Beau said in a statement. Mother, father and baby are “doing great.”

The couple, who wed in 2001, announced the pregnancy in March.

Marley recently starred in the CBS series Eleventh Hour and can currently be seen in the film A Perfect Getaway, while Beau’s producing credits include Requiem for a Dream and Exorcism of Emily Rose.
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')