quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Meddo het volgende:
http://www.flickr.com/photos/24977395@N04/sets/72157622266100462/
quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
Er zijn geen foto`s van mij gemaakt, ik pas namelijk niet tussen de lelijke mensen.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
beter kap je met die ongein en kom je zelf op een meet. internetheld. kansloos afgeven op mensen.
Wees maar niet bang, jouw foto komt ook nog aan de beurtquote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
beter kap je met die ongein en kom je zelf op een meet. internetheld. kansloos afgeven op mensen.
Ik zei al NOG lelijker, je hoort mij niet zeggen dat ik er beter uitziequote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaquote:
En jij post dit met een postduif?quote:Op zondag 6 september 2009 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
oooh nooos
sukkels op internet zeggen iets over mij
het is gewoon kansloos
Ik was de jongstequote:
Wat is het probleem dan als je het niet erg vindt?quote:Op zondag 6 september 2009 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
oooh nooos
sukkels op internet zeggen iets over mij
het is gewoon kansloos
quote:Op zondag 6 september 2009 14:54 schreef Meddo het volgende:
Die rechter trekt helemaal wit weg door die enge vrouw![]()
[ afbeelding ]
Niemand houd je tegen uit te loggen.quote:
Uit mn eigen topic zeker Bosmongolen zoekerquote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef Darkestrah het volgende:
Leuke foto's. En Ghostbuster, flikker op.
Ja het is 1`van de betere jaren moet ik zeggenquote:Op zondag 6 september 2009 14:56 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind het met de lelijkheid nog wel meevallen eerlijk gezegd
Juicyhil en ...... ?quote:Op zondag 6 september 2009 04:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
Er hebben twee mensen gezoend.
van hetzelfde geslacht.
![]()
Oh de andere zijn ook Meeting foto's, ik dacht dat het een grap was.quote:Op zondag 6 september 2009 14:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ] Dit zijn echte Fok!ers, check ergens maar zoeen Meeting Topic.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:57 schreef Hetiszover het volgende:
Er hebben ook twee mensen van hetzelfde geslacht gezoend
[..]
Juicyhil en ...... ?
Opaquote:Op zondag 6 september 2009 14:57 schreef Hetiszover het volgende:
Er hebben ook twee mensen van hetzelfde geslacht gezoend
[..]
Juicyhil en ...... ?
Je was te dik om op de foto erbij te passen hč?quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
Er zijn geen foto`s van mij gemaakt, ik pas namelijk niet tussen de lelijke mensen.
Opa.Bakkebaardquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je was te dik om op de foto erbij te passen hč?
Meer van, met die opmerkingen van je.quote:Op zondag 6 september 2009 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Uit mn eigen topic zeker Bosmongolen zoeker
quote:Op zondag 6 september 2009 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je was te dik om op de foto erbij te passen hč?
Yvonne is best een lekker wijf voor dr leeftijdquote:Op zondag 6 september 2009 15:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
De enigste knappe die er loopt is Yvonne.
quote:Op zondag 6 september 2009 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Yvonne is best een lekker wijf voor dr leeftijd
?quote:
Niet zo janken let op de PI in de TTquote:Op zondag 6 september 2009 15:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
Omdat het merendeel mijn foto's betreft; als je af wilt geven op mijn foto's, be my guest. Ik heb ze gemaakt voor de mensen die er op staan als aandenken aan een gezellige meeting. Als je het ooit aandurft om ook te komen maak ik daar met plezier ook foto's van.
Foto's SHE al uitgelekt!!!quote:Op zondag 6 september 2009 15:03 schreef Shoombak het volgende:
Iemand pics van SHE? Heb ze namelijk nog tegoed
Gezien, maar ik zie ook dat niet iedereen daar rekening mee houdt bij het reageren.quote:Op zondag 6 september 2009 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet zo janken let op de PI in de TT
Niks aan te merken op de foto's hoor!!quote:Op zondag 6 september 2009 15:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
Omdat het merendeel mijn foto's betreft; als je er op wilt afgeven, be my guest. Ik heb ze gemaakt voor de mensen die er bij waren als aandenken aan een gezellige meeting. Als je het ooit aandurft om ook te komen maak ik daar met plezier ook foto's van.
Ja hallo ben geen lid van de christenuniequote:Op zondag 6 september 2009 15:05 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Gezien, maar ik zie ook dat niet iedereen daar rekening mee houdt bij het reageren.
SHE is er dus ook even geweestquote:Op zondag 6 september 2009 12:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klopt, SHE was er ook heel even inderdaad (wel kudo's voor haar lef trouwens).
Jane en Tijn kwamen rond 16u geloof ik maar ben ze in de loop van de middag/avond uit het oog verloren.
quote:
En danquote:Op zondag 6 september 2009 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze hadden ze moeten gangbangen met 50 man
Dat wil je niet zien hoorquote:
Bij mij en Penisbaard thuis.quote:
Maar dat weet bijna niemand.quote:
Ah, vandaar.quote:
Zo hallo danquote:
quote:
Inderdaad, werkelijk kansloos gedrag.quote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat?quote:
Thanks en nou ophoeren weer naar www.ugly.comquote:Op zondag 6 september 2009 15:13 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Inderdaad, werkelijk kansloos gedrag.
Wat doet Yvonne daar met die handenquote:
Haar rechterborst lichtjes omhoog duwen, hoezo?quote:Op zondag 6 september 2009 15:15 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wat doet Yvonne daar met die handen
quote:Op zondag 6 september 2009 15:16 schreef jordeeeh het volgende:
De enige reden waarom ik naar zo'n meet zou gaan is om remlof te meeten.
Inderdaad. Mijn grote droom is om remlof eruit te drinken.quote:Op zondag 6 september 2009 15:16 schreef jordeeeh het volgende:
Doodgaan is niet erg het blijven liggen is moeilijkquote:Op zondag 6 september 2009 15:18 schreef Sackboy het volgende:
Ik zie dat De Cock er ook was.
Kneusje.quote:Op zondag 6 september 2009 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Thanks en nou ophoeren weer naar www.ugly.com
When you see it, you will shit bricks.quote:
quote:
Ja, gewoon chillen.quote:Op zondag 6 september 2009 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Om een biertje met hem te drinken?
Ik wil wel zien hoe neukbaar jij wel bent.quote:Op zondag 6 september 2009 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja LANGSkomen durf je wel he
![]()
Als ik aankom kan je met je teentjes tikken de volgende keer
lol, internetheldquote:Op zondag 6 september 2009 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja LANGSkomen durf je wel he
![]()
Als ik aankom kan je met je teentjes tikken de volgende keer
OOPs het is een vrouwquote:
dat, en liiszle, oh en bio wil ik ook wel meetenquote:Op zondag 6 september 2009 15:16 schreef jordeeeh het volgende:
En ga je daar ook spuiten?quote:Op zondag 6 september 2009 15:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
dat, en liiszle, oh en bio wil ik ook wel meeten
Ik zou meer voor een private meeting met: ananas, jos, jordeeh, en wat andere luitjes gaan, dat zijn meer bazen van het goede niveau itt van die 40+ers
Dat dus.quote:Op zondag 6 september 2009 15:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
Gasten (m/v), het topic ging net de goede kant op.
quote:Op zondag 6 september 2009 15:25 schreef Afwazig het volgende:
Ik zou wel naar een OUD meet willen zodat ik er weer aan herinnerd word dat het ook met mij zo kan aflopen.
Mja Bio lijkt me inderdaad ook tofquote:Op zondag 6 september 2009 15:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou meer voor een private meeting met: ananas, jos, jordeeh, en wat andere luitjes gaan, dat zijn meer bazen van het goede niveau itt van die 40+ers
Ik ben 27quote:Op zondag 6 september 2009 15:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |