quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Meddo het volgende:
http://www.flickr.com/photos/24977395@N04/sets/72157622266100462/
quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
Er zijn geen foto`s van mij gemaakt, ik pas namelijk niet tussen de lelijke mensen.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
beter kap je met die ongein en kom je zelf op een meet. internetheld. kansloos afgeven op mensen.
Wees maar niet bang, jouw foto komt ook nog aan de beurtquote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
beter kap je met die ongein en kom je zelf op een meet. internetheld. kansloos afgeven op mensen.
Ik zei al NOG lelijker, je hoort mij niet zeggen dat ik er beter uitziequote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaquote:
En jij post dit met een postduif?quote:Op zondag 6 september 2009 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
oooh nooos
sukkels op internet zeggen iets over mij
het is gewoon kansloos
Ik was de jongstequote:
Wat is het probleem dan als je het niet erg vindt?quote:Op zondag 6 september 2009 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
oooh nooos
sukkels op internet zeggen iets over mij
het is gewoon kansloos
quote:Op zondag 6 september 2009 14:54 schreef Meddo het volgende:
Die rechter trekt helemaal wit weg door die enge vrouw![]()
[ afbeelding ]
Niemand houd je tegen uit te loggen.quote:
Uit mn eigen topic zeker Bosmongolen zoekerquote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef Darkestrah het volgende:
Leuke foto's. En Ghostbuster, flikker op.
Ja het is 1`van de betere jaren moet ik zeggenquote:Op zondag 6 september 2009 14:56 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind het met de lelijkheid nog wel meevallen eerlijk gezegd
Juicyhil en ...... ?quote:Op zondag 6 september 2009 04:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
Er hebben twee mensen gezoend.
van hetzelfde geslacht.
![]()
Oh de andere zijn ook Meeting foto's, ik dacht dat het een grap was.quote:Op zondag 6 september 2009 14:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ] Dit zijn echte Fok!ers, check ergens maar zoeen Meeting Topic.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:57 schreef Hetiszover het volgende:
Er hebben ook twee mensen van hetzelfde geslacht gezoend
[..]
Juicyhil en ...... ?
Opaquote:Op zondag 6 september 2009 14:57 schreef Hetiszover het volgende:
Er hebben ook twee mensen van hetzelfde geslacht gezoend
[..]
Juicyhil en ...... ?
Je was te dik om op de foto erbij te passen hè?quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
Er zijn geen foto`s van mij gemaakt, ik pas namelijk niet tussen de lelijke mensen.
Opa.Bakkebaardquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je was te dik om op de foto erbij te passen hè?
Meer van, met die opmerkingen van je.quote:Op zondag 6 september 2009 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Uit mn eigen topic zeker Bosmongolen zoeker
quote:Op zondag 6 september 2009 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je was te dik om op de foto erbij te passen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |