Verrassing!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
Bij de 'komers' staat Sanne, naar ik aanneem is dat gewoon Lamon?
Oldbie-Sanne volgens mijquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
quote:
Na de 2e ronde tequila's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
Dat ik er niet ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Ben je belazerd, ik pik mijn meets heel voorzichtig, 2 in 9 jaar, en dit was niet 1 van die meets waar ik bij moest zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
Wat vroeg!quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:19 schreef Civilian het volgende:
Kben weer terug van de meet
Volgens mij mochten we op 't laatst niet meer bestellen omdat er net iets téveel glazen gesneuveld waren
Mjah, was al vroeg op vanmorgen. Dus nu behoorlijk moe en aangezien ik nog een stukje naar huis moest rijden, ben ik maar iets vroeger weggegaan..quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:26 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wat vroeg!
Hebben wij nog steeds "ruzie" eigenlijk?
nu al terug? wat is dat nou weerquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:19 schreef Civilian het volgende:
Kben weer terug van de meet
Volgens mij mochten we op 't laatst niet meer bestellen omdat er net iets téveel glazen gesneuveld waren
Dat duurt nog wel ff gok ikquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Powerkiwi het volgende:
NEE dan komen de mods straks ook terug
SVP, sensatiezoekertjes, de eerste matige roddel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:30 schreef Civilian het volgende:
Ow laat maar, zie 't al, je bent Lamon..
Ja, ik moet je nogsteeds niet
Welnee, het is altijd gezellig tijdens. De narigheid begint altijd pas op internet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:42 schreef Civilian het volgende:
't Was er zover ik mee heb gemaakt, gewoon gezelligGeen nare stiltes of pogingen tot
te immiteren.. maar misschien komt dat nog, zo lang ben ik niet gebleven
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:39 schreef iPod het volgende:
Een paar kut users lopen naar de snackbar om te vertellen dat het patat is , en geen friet
Heb je de gemiddelde leeftijd van de meeters al bekeken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:05 schreef H1F5 het volgende:
Ze hebben toch wel iéts, of iemand in elkaar getrapt ofzo, komop zeg, met dat bezadigde gedoe.
Ok, deze is dan wel weer erg grappig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:07 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Heb je de gemiddelde leeftijd van de meeters al bekeken?
Ik zou niet teveel verwachten, het gaat hier om volwassen mensen.
boehoe, ik had wat veel leukers vandaagquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan had je er maar bij moeten zijn.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
De stairway is door verschillende omstandigheden door de glazen heen.
hallooooooquote:Op zondag 6 september 2009 04:43 schreef NoFidea het volgende:
Ik heb ook m'n weg terug naar huis gevonden
Weet niet meer of het de FOK! meet was
wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |