Dubbellikkers!quote:Waterijs met twee stokjes erin
Er staat nergens dat 't niet meer hoeft te bestaan, 't is wel in die tijd ontstaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Biskwie het volgende:
dubbellikkers, zoethout en punica bestaan nog
in dat geval: coca cola, maralboro, dr pepper, bastogne koeken, bier..quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Er staat nergens dat 't niet meer hoeft te bestaan, 't is wel in die tijd ontstaan
Computergamesquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Er staat nergens dat 't niet meer hoeft te bestaan, 't is wel in die tijd ontstaan
Weet ik wat 't idee van TS is, er staat "frisdrank, snoep, snacks uit mijn jeugd" in de TT, dus ik denk daarbij niet aan computergamesquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Computergames
Wat valt er nu dan eigenlijk niet meer onder?
ja en dan knal blauwquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets was dat met kauwgum onderin.. Allang niet meer gezien.
heb ze vanmiddag nog zien liggen bij Jamin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was het "gemaakt" van aardappel, tegenwoordig van mais, misschien dat dat het verschil maakt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Skeletor het volgende:
Pfff... de borsthoning van tegenwoordig is echt niet te vreten
quote:Op zondag 6 september 2009 15:50 schreef RadioSlut het volgende:
Ik wilde vroeger altijd Tjolk drinken maar toen was het er niet meerIemand enig idee wanneer het uit de schappen is verdwenen?
quote:Tjolk was een frisdrank voor de jeugd. Het merk verscheen in Nederland op de markt in de tweede helft van de jaren '70. In 1984 verdween Tjolk weer van het toneel.
Dat ziet er wel lekker uit!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Brokken druivensuiker
[ link | afbeelding ]
Mag niet meer verkocht worden ivm kanker ofzo
Druivensuiker? Dat is gewoon te koop in de winkel. Is gewoon glucose. Dextro Energy is een voorbeeld, is pure druivensuiker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat ziet er wel lekker uit!![]()
Kun je dat écht nergens meer krijgen?
Dat kreeg ik altijd op vakantie in Zeelandquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Die brokken smaken heel anders en veel lekkerderquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:42 schreef freako het volgende:
[..]
Druivensuiker? Dat is gewoon te koop in de winkel. Is gewoon glucose. Dextro Energy is een voorbeeld, is pure druivensuiker.
Weet je heel zeker dat dat niet gewoon borsthoning is?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Brokken druivensuiker
[ link | afbeelding ]
volgens mij was het echt brokken druivensuikerquote:Op zondag 13 september 2009 10:30 schreef knnth het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat dat niet gewoon borsthoning is?
Laatst zag ik het nog op tv in een nostalgisch snoepwinkeltje (was op Brabant10, als ik me niet vergis een winkeltje in Baarle Nassau maar dat kan ik mis hebben). Daar werd het nog verkocht, kwam uit het buitenland omdat het een afvalproduct van een bepaalde fabriek is en hier dat afval niet meer ontstaat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat ziet er wel lekker uit!![]()
Kun je dat écht nergens meer krijgen?
Dat zou tegenwoordig echt niet meer kunnenquote:
Waren meer van toch? Poepluiers, heksensnot, enz enz?quote:Op maandag 28 september 2009 10:25 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Dat zou tegenwoordig echt niet meer kunnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coca-Colaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Biskwie het volgende:
[..]
in dat geval: coca cola, maralboro, dr pepper, bastogne koeken, bier..
wat een kut topic
Knetterkauwgumquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Maraca het volgende:
Van die lolly's met zo'n zakje met poeder. Dat ging dan knetteren in je mond
maralboroquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Biskwie het volgende:
[..]
wat een kut topic
"kom dan naar de punica-oaseeee"quote:
Smiths.quote:Op zondag 27 september 2009 20:33 schreef murphyjenkins het volgende:
jaar of 7 geleden voor het laatst gekocht
[ afbeelding ]
Is het nou bart de graaf die de spotjes inspreekt?quote:Op maandag 28 september 2009 10:25 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Dat zou tegenwoordig echt niet meer kunnen.
Dat is er nog steeds, tenminste bij de Makro.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[ afbeelding ]
Yum!!! Werd altijd goed verstopt!
jah! En croky smokey bacon. En je had blooper chips heerlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef insomnia83 het volgende:
Kent iemand Mexicano's van Lays (toen nog smiths) nog???
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:36 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel van deze ijsjes ik wel niet opgegeten heb na de zwemles
Daar over gesproken: zwemlesVond ik zo vreselijk dat ik al half misselijk werd bij het ruiken van chloor..
Ik heb laatst Punica gezien in de supermarkt!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb van mijn vakantieplek een fles punica meegenomen
dat is hier niet te krijgen.
Die kan je gewoon nog kopen bij dirk van den broekquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:39 schreef RaakKinderCola het volgende:
Raak Kindercola!
[ afbeelding ]
In griekenland een jaar of 7 geleden nogquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:58 schreef Walter81 het volgende:
[..]
"kom dan naar de punica-oaseeee"
ofzoiets
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik heb laatst Punica gezien in de supermarkt!
Ik ken de reclame nog wel: "Kom dan naar de PUNICA-OASEEEE"
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Brokken druivensuiker
[ link | afbeelding ]
Jaaah, met zo'n klein rood dopje die je er eerst af moest peuteren (probeer dat maar eens zónder salmiak te knoeien...), en maar zuigen (dan werd t een beetje vochtig en dan proberen uit te likken...)quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:32 schreef Intrepidity het volgende:
Je had vroeger ook rietjes gevuld met een smaakje, salmiak, of iets fruit-achtigs ofzo. Een gehannes van hier tot Tokyo, en aan het eind had je een lamme bek van het zuigen, maar goddomme wat was het lekker
Als het vochtig werd, ging het klonteren, en dan kwam het er niet uit, lekker irritant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:53 schreef hasse8 het volgende:
[..]
Jaaah, met zo'n klein rood dopje die je er eerst af moest peuteren (probeer dat maar eens zónder salmiak te knoeien...), en maar zuigen (dan werd t een beetje vochtig en dan proberen uit te likken...)
Oh en bij de Jamin: dubbellikkers met appelsmaak, godallemachtig, dat vond ik wel zó lekker!
He he leuk om die dingen weer eens terug te zien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Curiosity het volgende:
http://www.werbetrommel.nl/werbetrommel.htm
cola komt uit 1927quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Biskwie het volgende:
[..]
wat een kut topic
dib-dab of zoiets?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:54 schreef mgerben het volgende:
Er was een papieren rolletje waar (iets zurig) bruispoeder in zat, met een dropstaaf erin. Oranje-geel label. Geen idee meer hoe het heette.
Een paar dagen geleden nog een verse voorraad Kinder meegenomen uit Duitslandquote:Op zondag 7 februari 2010 11:24 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wie kent ze niet
Sherbet fountains ja, erg lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dib-dab of zoiets?
edit: sherbet dip dab en fun dip
Het was alleen een naamswijziging volgens mij..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:29 schreef _Midnight_ het volgende:
Niks twix!
[ afbeelding ]
R A I D E R !!!!
Die wil ik terugzien!
Dat was lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef ueberduitser het volgende:
ik kreeg dit vanochtend in de handen gedrukt van een collega, is voor m'n zoontje.
Wist niet dat het nog bestond.
[ afbeelding ]
Stiekem was het een zakje coke in vermomming, om te vervoerenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef ueberduitser het volgende:
ik kreeg dit vanochtend in de handen gedrukt van een collega, is voor m'n zoontje.
Wist niet dat het nog bestond.
[ afbeelding ]
Kijk eerst even naar de houdbaarheidsdatum, voor je het aan hem geeftquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:53 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat m'n zoontje er van vindt, ik mag vanavond vast ook wel een beetje proeven...
gedaan, was tot 2012 houdbaar!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Kijk eerst even naar de houdbaarheidsdatum, voor je het aan hem geeft
quote:
Klopt. Waren wit/geel volgens mij, beetje euhm... schelpkleur zeg maarquote:Op woensdag 8 december 2010 20:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]
Zag ze laatst nog, maar kreeg deze vroeger altijd als we op vakantie waren in Spanje.
Alleen waren de schelpen toen niet zo kleurig geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |