Dubbellikkers!quote:Waterijs met twee stokjes erin
Er staat nergens dat 't niet meer hoeft te bestaan, 't is wel in die tijd ontstaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Biskwie het volgende:
dubbellikkers, zoethout en punica bestaan nog
in dat geval: coca cola, maralboro, dr pepper, bastogne koeken, bier..quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Er staat nergens dat 't niet meer hoeft te bestaan, 't is wel in die tijd ontstaan
Computergamesquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Er staat nergens dat 't niet meer hoeft te bestaan, 't is wel in die tijd ontstaan
Weet ik wat 't idee van TS is, er staat "frisdrank, snoep, snacks uit mijn jeugd" in de TT, dus ik denk daarbij niet aan computergamesquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Computergames
Wat valt er nu dan eigenlijk niet meer onder?
ja en dan knal blauwquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets was dat met kauwgum onderin.. Allang niet meer gezien.
heb ze vanmiddag nog zien liggen bij Jamin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was het "gemaakt" van aardappel, tegenwoordig van mais, misschien dat dat het verschil maakt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Skeletor het volgende:
Pfff... de borsthoning van tegenwoordig is echt niet te vreten
quote:Op zondag 6 september 2009 15:50 schreef RadioSlut het volgende:
Ik wilde vroeger altijd Tjolk drinken maar toen was het er niet meerIemand enig idee wanneer het uit de schappen is verdwenen?
quote:Tjolk was een frisdrank voor de jeugd. Het merk verscheen in Nederland op de markt in de tweede helft van de jaren '70. In 1984 verdween Tjolk weer van het toneel.
Dat ziet er wel lekker uit!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Brokken druivensuiker
[ link | afbeelding ]
Mag niet meer verkocht worden ivm kanker ofzo
Druivensuiker? Dat is gewoon te koop in de winkel. Is gewoon glucose. Dextro Energy is een voorbeeld, is pure druivensuiker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat ziet er wel lekker uit!![]()
Kun je dat écht nergens meer krijgen?
Dat kreeg ik altijd op vakantie in Zeelandquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Die brokken smaken heel anders en veel lekkerderquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:42 schreef freako het volgende:
[..]
Druivensuiker? Dat is gewoon te koop in de winkel. Is gewoon glucose. Dextro Energy is een voorbeeld, is pure druivensuiker.
Weet je heel zeker dat dat niet gewoon borsthoning is?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Brokken druivensuiker
[ link | afbeelding ]
Mag niet meer verkocht worden ivm kanker ofzo
volgens mij was het echt brokken druivensuikerquote:Op zondag 13 september 2009 10:30 schreef knnth het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat dat niet gewoon borsthoning is?
Laatst zag ik het nog op tv in een nostalgisch snoepwinkeltje (was op Brabant10, als ik me niet vergis een winkeltje in Baarle Nassau maar dat kan ik mis hebben). Daar werd het nog verkocht, kwam uit het buitenland omdat het een afvalproduct van een bepaalde fabriek is en hier dat afval niet meer ontstaat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat ziet er wel lekker uit!![]()
Kun je dat écht nergens meer krijgen?
Dat zou tegenwoordig echt niet meer kunnenquote:
Waren meer van toch? Poepluiers, heksensnot, enz enz?quote:Op maandag 28 september 2009 10:25 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Dat zou tegenwoordig echt niet meer kunnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coca-Colaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Biskwie het volgende:
[..]
in dat geval: coca cola, maralboro, dr pepper, bastogne koeken, bier..
wat een kut topic
Knetterkauwgumquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Maraca het volgende:
Van die lolly's met zo'n zakje met poeder. Dat ging dan knetteren in je mond
maralboroquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Biskwie het volgende:
[..]
in dat geval: coca cola, maralboro, dr pepper, bastogne koeken, bier..
wat een kut topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |